La Madonna Restaurant

31-206205325

Meer informatie over restaurant La Madonna Restaurant

Maureen2212 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Midden in een toeristische straat, maar toch komen wij regelmatig hier een pizzaatje eten, als we in de buurt zijn en niet veel tijd hebben.
Wij eten er eigenlijk alleen pizza dus over de rest van het menu kan ik niet oordelen, maar de pizza's zijn echt lekker! Verse bodem en altijd rijkelijk belegd. Ook als het druk is komt de pizza altijd erg snel. Grote glazen drinken en een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Gertjan G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Een Groupon- voucher gebruikt om met dit restaurant kennis te maken. Vanwege de voucher was er een antipasta, die vanwege de vegetarische wens in soepel overleg werd omgevormd tot een aardige alternatief. De pizza met een frisse salade was prima. Door de ligging (omgeven door vele kleine restaurants midden in dit toeristengebied en vlakbij het Centraal Station) is de concurrentie groot en de prijzen laag. Knap om dan toch een goede kwaliteit te bieden.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Vlakbij het station in een toeristisch gebied, heb je bij zo'n Italiaans restaurant niet al te hooggespannen verwachtingen. Maar, zeker t.o.v. de prijs is het hier prima!
Wij waren met 4 personen en hadden 3 kwartier á een uur om te eten en daar heeft de bediening zeer goed op ingespeeld.