La Luna

Lange Leidsedwarsstraat 25 1017 NE Amsterdam Nederland Kaart
31-207742537

Over restaurant La Luna

Aanrader voor steak liefhebbers!

Ben je een echte steak liefhebber, dan is La Luna Steakhouse een aanrader. De lekkerste Argentijnse t-bone, entrecote of ossenhaas vind je hier. De eigenaar is een echte kenner, en vertelt je met plezier over de herkomst en kwaliteit van het vlees dat hier geserveerd wordt. De locatie vlakbij het Leidseplein zorgt ervoor dat er in het knusse La Luna altijd een gezellige drukte heerst!

Meer informatie over restaurant La Luna

Maandag t/m Donderdag vanaf 15:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Erg kort
Josephine L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het vlees is vers en zo goed bereid, dat je hier graag voor terugkomt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De ontvangst was ontzettend vriendelijk! In dit gezellige restaurant is er een service die je helaas tegenwoordig nog weinig ziet. Het zijn de kleine dingen die het doen. Hier willen ze alles voor je doen! Het eten was ook ontzettend lekker! Supermals, heerlijk op smaak en grote porties! Ja wij komen zeker terug! Bedankt La Luna!
Max A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
uitstekend restaurant. Mario en zijn team waren super. gerechten zijn zeer eenvoudig en zeer smakelijk. Mario is een filosofie en we steunen
Alexander N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten is erg lekker voor een leuke prijs. Naast de kaart hebben ze 4 gerechten die precies genoeg zijn, voor een erg vriendelijke prijs. Zelf hebben we de kip van de grill en een mixed grill genomen. Het rundvlees en spare-ribs waren heerlijk. Lekker mals zoals het hoort te zijn. Vergeet vooral de chimichurri niet te bestellen voor bij het vlees. De kip mag iets minder droog, maar dat mocht zeker de pret niet drukken.
Het enige echte minpuntje is de prijs van de frisdrank. Je betaald al snel €4,50 voor een glas van circa 330cl. Als je voor de optie ijs in je drinken gaat, hou je helemaal geen drinken meer over.

Verder was het een leuk bezoek en zeker voor herhaling vatbaar.
Anouk-v .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ik houd wel van een stukje vlees, dus ben ik met vriendinnen gaan eten bij La Luna. Je vindt het restaurant bij het Leidseplein in de buurt. Voor Amsterdamse begrippen vond ik het avondje goed betaalbaar. Ik had een Argentijnse steak voor 16,90. Hiervoor kreeg je een beste homp vlees van 300gr. Het aantal gram kun je trouwens zelf kiezen. Het personeel was vriendelijk, maar had het erg druk. Het duurde soms net iets te lang voordat we ons drinken kregen. Het eten was echter wel snel klaar. Van buiten is het restaurant niet echt uitnodigend, maar binnen is het decor prima. Het heeft een echt ‘steakhouse’ uitstraling. Gewoon rechtoerechtaan, zonder fratsen. Uiteindelijk genoten van het eten en ik kom er vast nog eens terug.
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Aangezien we later die avond naar het de la mar theater gingen leek het me leuk eens midden op Leidseplein te gaan eten. Kleine zoektocht en La Luna kwam -mede dankzij IENS- naar voren. Het viel zeker niet tegen. Service is alleraardigst (misschien een beetje te overdreven) maar zal te maken hebben met het doel toeristen naar binnen te krijgen. Belangrijkste is de kwaliteit van het eten en die is erg goed. Vooraf verassingsmenu van de chef vol met smakelijk vlees. Hoofdgerecht ossenhaas gekozen: riant en met lekkere grillsmaak. Toetje niet genomen en al met al niet heel goedkoop maar zeker voor Leidseplein begrippen ook zeker niet duur!
Munchies .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Als Amsterdammer blijf je vaak ver weg bij toeristische plekken zoals Leidseplein, als het gaat om ergens een hapje te eten. Toevallig was ik een aantal maanden geleden bij La Luna terecht gekomen en van de week weer eens teruggegaan. Helaas voor ons werkte de eigenaar niet, maar de serveerster en serveerder deden zeker niet onder, ze waren behulpzaam, snel en vriendelijk. Zeker naarmate de avond vorderde ontspanden ze zelf ook wat meer.
We bestelden gelijk ons hoofdgerecht, allebei een flinke ossenhaas met wat sausjes (champignon en chimichurri) en wat bijgerechten (gepofte aardappel, groenten, brood en kruidenboter.) De filet steak is geweldig, zoals altijd. De bijgerechten zijn simpel, je zou haast kunnen zeggen saai maar uiteindelijk kom ik daar voor het vlees en daar hoeven niet al te gekke toeters en bellen bij vind ik.
Als toetje nam mijn tafelgenoot de tequila sorbet, ikzelf nam de argentijnse dessertoptie, beiden erg goed.

Het is voor een restaurant makkelijk om vlakbij Leidseplein te zitten, toeristen komen immers elke dag aanwaaien en zeker met die lokkertjes voor de deur (plaatjes van borden eten etc) is het niet moeilijk om een hongerige toerist naar binnen te krijgen.
Maar als je als restaurant in het toeristische center ook nog eens amsterdamse en nederlandse klanten erbij hebt dan doe je zeker iets goed! Het was dan ook voor mij een aangename verassing om iets lekkers te vinden rond het leidseplein.
Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij La Luna. Zeker een aanrader als je een keer een lekkere steak wilt eten. Het voorgerecht wat we hadden besteld waren gamba's en deze waren heerlijk. Vervolgens hadden we allebei een steak medium gebakken besteld en deze was buitengewoon goed en lekker. We zullen dit restaurant zeker binnenkort nogmaals bezoeken.

De bediening was ontzettend attent en vriendelijk. Je kon echt merken dat je daar als een klant behandeld wordt. 1 minpuntje is dat ze wel continue voor hun eigen ingang staan te roken.
Deborakanproeven .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Ossenhaas precies zoals ik hem had besteld.
Vriendelijke bediening en ze stralen plezier uit. Restaurant is niet zo heel groot doet knus aan. Dessert eenvoudig maar prima voor het gebodene.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Op deze lokatie verwacht je eigenlijk alleen te dure touristenlokkers. Dat is La Luna dus niet.
Bijzonder vriendelijke (bijna te vriendelijke) bediening. Perfect steaks, precies naar wens gebakken. En onze opmerking dat we weinig tijd hadden is perfect vertaald in heel snelle bediening.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Als je houdt van lekker vlees ( steak, ossenhaas, biefstuk) dan ben je hier aan het goede adres. De gastvrijheid kent geen grenzen. Op een zaterdagavond hier gegeten, dan is reserveren geen overbodige luxe, want alle tafels waren bezet. Heerlijke huiswijn gehad. Een argentijnse flan als dessert. Wij gingen zeer tevreden naar huis.
Bighank .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk eten, ruimte wat te krap, maar bediening was perfect. Super vriendelijke, enorm enthousiaste eigenaar en ook het andere personeel super aardig. Aanrader!
Robertdekkers .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Reeds veel steaks gegeten, maar de Argentijnse stak erboven uit. Gambas ook zeer lekker. Prijs/kwaliteit in orde. Vlak aan het Leidseplein. Toffe buurt. Onthaal en bediening zéééééér vriendelijk. Absolute aanrader. Volgende keer A'dam weten we waar te eten.
Aletta S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
La Luna: gewoon goed en heerlijk lekker eten. Prima. De bediening was ook prima en heel goed. Aardige mensen. Het restaurantje is een beetje smal en de gevel is niet uitnodigend. Maar ga naar binnen, ga zitten en laat je verrassen..

Aanradar!! Wij komen nog een keertje terug.
Gabriel21 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Snel en lekker eten, goed betaalbaar en gezellige bediening. Onverwacht een fijn restaurant gevonden dicht bij de drukke Leidseplein.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteravond met 6 personen gegeten in dit smalle maar smaakvolle restaurant.
Erg vriendelijke bediening en het eten was ook erg goed. Met name het vlees van de gril was top.
J.riemersma41 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De ontvangst was hartelijk en de service fantastisch. Er stonden zelfs ballonnen klaar voor mijn verjaardag. Het eten was heel lekker. Ik had surf en turf wat zeer goed was bereid en mijn vrouw had een spies van ossenhaas. De argentijnse chardonnay die we erbij hebben gedronken verhoogde de feestvreugde nog meer. Zeker een aanrader
WimWahle .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Het vlees, waar dit restaurant zich op profileert als hoofdingredient, was goed en goed bereid.
De bijgerechten zijn relatief prijzig, en kwalitatief niet heel goed. Een schaaltje antasieloze doorgekookte groente (bloemkool, wortelen en broccoli, mogelijk uit de diepvries) en uienringen uit geen al te vers frituurvet.
De huiswijn was een prima tempranillo voor een redelijke prijs. De bediening zeer virendelijk.
Herman.kleintjes .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Lekker druk en de bediening is gezellig en 100% op de klanten gericht. De ossenhaas is absoluut het aanbevelen waard.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Op basis van eerdere recensies naar La Luna geweest vanavond. Was een beetje vroeg maar geen probleem. Heb van de eigenaar op verzoek een cursus "wat is Argentijns vlees" gekregen. Met keuringseisen, de hele rattenplan. Top!
Gekozen voor een ossenhaas. Medium red zoals altijd. De kok kent zijn vak !! Heerlijk. Inclusief de (aanbevolen) originele Argentijnse chimichuwi (of zoiets) saus. Ook goed. Bijpassende rode wijn was inderdaad bijpassend,ofwel ook goed. Eigenlijk helemaal goed !! Hulde !!

Als je zoekt; let wel op, je loopt het zo voorbij. Een smalle entree.