La Luna

Lange Leidsedwarsstraat 25 1017 NE Amsterdam Nederland Kaart
31-207742537

Over het restaurant La Luna

Aanrader voor steak liefhebbers!

Ben je een echte steak liefhebber, dan is La Luna Steakhouse een aanrader. De lekkerste Argentijnse t-bone, entrecote of ossenhaas vind je hier. De eigenaar is een echte kenner, en vertelt je met plezier over de herkomst en kwaliteit van het vlees dat hier geserveerd wordt. De locatie vlakbij het Leidseplein zorgt ervoor dat er in het knusse La Luna altijd een gezellige drukte heerst!

Meer informatie over restaurant La Luna

Maandag t/m Donderdag vanaf 15:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marciano F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top gastheer! Goede bediening en voldoende personeel. Voelde mij erg op mijn gemak. Zowel voor- als hoofdgerechten waren lekker! Na dessert
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een leuk Argentijns restaurant in de Lange Leidse Dwarsstraat. Heel vriendelijke bediening die er een mooie ervaring van maakt, en heel erg lekker eten. De kaart staat vol met typisch Argentijnse specialiteiten, en de kwaliteit van het vlees is daar ook naar. De prijzen zijn niet laag, maar het eten is heel erg goed!
P. V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We werden bij binnenkomst al zeer vriendelijk ontvangen. Het personeel was de hele avond heel attend.
We gingen voor de "Bife de lomo" (Argentijnse ossenhaas) 200 en 300gr. die zeer mals was.
Als bijgerecht hadden we tomaten en champignons van de gril met een gepofte aardappel met zure room.
Allen heel goed bereid.
Als nagerecht de Argentijnse pudding met caramel saus en mango ijs met tequila en slagroom beiden heel verassend. Daarna een expresso toe.
Al met al een heerlijk avonjde uit en we komen zeker hier terug.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Zeer vriendelijk ontvangst, je voelt je welkom. Bediening prettig. Alleen het voorgerecht hebben ze vergeten. Dit kwam ons verder wel uit omdat we nog naar theater gingen. Eten smaakt uitstekend. Vlees heerlijk mals!
Josephine L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het vlees is vers en zo goed bereid, dat je hier graag voor terugkomt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De ontvangst was ontzettend vriendelijk! In dit gezellige restaurant is er een service die je helaas tegenwoordig nog weinig ziet. Het zijn de kleine dingen die het doen. Hier willen ze alles voor je doen! Het eten was ook ontzettend lekker! Supermals, heerlijk op smaak en grote porties! Ja wij komen zeker terug! Bedankt La Luna!
Max A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
uitstekend restaurant. Mario en zijn team waren super. gerechten zijn zeer eenvoudig en zeer smakelijk. Mario is een filosofie en we steunen
Alexander N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten is erg lekker voor een leuke prijs. Naast de kaart hebben ze 4 gerechten die precies genoeg zijn, voor een erg vriendelijke prijs. Zelf hebben we de kip van de grill en een mixed grill genomen. Het rundvlees en spare-ribs waren heerlijk. Lekker mals zoals het hoort te zijn. Vergeet vooral de chimichurri niet te bestellen voor bij het vlees. De kip mag iets minder droog, maar dat mocht zeker de pret niet drukken.
Het enige echte minpuntje is de prijs van de frisdrank. Je betaald al snel €4,50 voor een glas van circa 330cl. Als je voor de optie ijs in je drinken gaat, hou je helemaal geen drinken meer over.

Verder was het een leuk bezoek en zeker voor herhaling vatbaar.
anouk-v .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ik houd wel van een stukje vlees, dus ben ik met vriendinnen gaan eten bij La Luna. Je vindt het restaurant bij het Leidseplein in de buurt. Voor Amsterdamse begrippen vond ik het avondje goed betaalbaar. Ik had een Argentijnse steak voor 16,90. Hiervoor kreeg je een beste homp vlees van 300gr. Het aantal gram kun je trouwens zelf kiezen. Het personeel was vriendelijk, maar had het erg druk. Het duurde soms net iets te lang voordat we ons drinken kregen. Het eten was echter wel snel klaar. Van buiten is het restaurant niet echt uitnodigend, maar binnen is het decor prima. Het heeft een echt ‘steakhouse’ uitstraling. Gewoon rechtoerechtaan, zonder fratsen. Uiteindelijk genoten van het eten en ik kom er vast nog eens terug.
lars J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Aangezien we later die avond naar het de la mar theater gingen leek het me leuk eens midden op Leidseplein te gaan eten. Kleine zoektocht en La Luna kwam -mede dankzij IENS- naar voren. Het viel zeker niet tegen. Service is alleraardigst (misschien een beetje te overdreven) maar zal te maken hebben met het doel toeristen naar binnen te krijgen. Belangrijkste is de kwaliteit van het eten en die is erg goed. Vooraf verassingsmenu van de chef vol met smakelijk vlees. Hoofdgerecht ossenhaas gekozen: riant en met lekkere grillsmaak. Toetje niet genomen en al met al niet heel goedkoop maar zeker voor Leidseplein begrippen ook zeker niet duur!
Munchies .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Als Amsterdammer blijf je vaak ver weg bij toeristische plekken zoals Leidseplein, als het gaat om ergens een hapje te eten. Toevallig was ik een aantal maanden geleden bij La Luna terecht gekomen en van de week weer eens teruggegaan. Helaas voor ons werkte de eigenaar niet, maar de serveerster en serveerder deden zeker niet onder, ze waren behulpzaam, snel en vriendelijk. Zeker naarmate de avond vorderde ontspanden ze zelf ook wat meer.
We bestelden gelijk ons hoofdgerecht, allebei een flinke ossenhaas met wat sausjes (champignon en chimichurri) en wat bijgerechten (gepofte aardappel, groenten, brood en kruidenboter.) De filet steak is geweldig, zoals altijd. De bijgerechten zijn simpel, je zou haast kunnen zeggen saai maar uiteindelijk kom ik daar voor het vlees en daar hoeven niet al te gekke toeters en bellen bij vind ik.
Als toetje nam mijn tafelgenoot de tequila sorbet, ikzelf nam de argentijnse dessertoptie, beiden erg goed.

Het is voor een restaurant makkelijk om vlakbij Leidseplein te zitten, toeristen komen immers elke dag aanwaaien en zeker met die lokkertjes voor de deur (plaatjes van borden eten etc) is het niet moeilijk om een hongerige toerist naar binnen te krijgen.
Maar als je als restaurant in het toeristische center ook nog eens amsterdamse en nederlandse klanten erbij hebt dan doe je zeker iets goed! Het was dan ook voor mij een aangename verassing om iets lekkers te vinden rond het leidseplein.
Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij La Luna. Zeker een aanrader als je een keer een lekkere steak wilt eten. Het voorgerecht wat we hadden besteld waren gamba's en deze waren heerlijk. Vervolgens hadden we allebei een steak medium gebakken besteld en deze was buitengewoon goed en lekker. We zullen dit restaurant zeker binnenkort nogmaals bezoeken.

De bediening was ontzettend attent en vriendelijk. Je kon echt merken dat je daar als een klant behandeld wordt. 1 minpuntje is dat ze wel continue voor hun eigen ingang staan te roken.
deborakanproeven .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Ossenhaas precies zoals ik hem had besteld.
Vriendelijke bediening en ze stralen plezier uit. Restaurant is niet zo heel groot doet knus aan. Dessert eenvoudig maar prima voor het gebodene.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Op deze lokatie verwacht je eigenlijk alleen te dure touristenlokkers. Dat is La Luna dus niet.
Bijzonder vriendelijke (bijna te vriendelijke) bediening. Perfect steaks, precies naar wens gebakken. En onze opmerking dat we weinig tijd hadden is perfect vertaald in heel snelle bediening.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Als je houdt van lekker vlees ( steak, ossenhaas, biefstuk) dan ben je hier aan het goede adres. De gastvrijheid kent geen grenzen. Op een zaterdagavond hier gegeten, dan is reserveren geen overbodige luxe, want alle tafels waren bezet. Heerlijke huiswijn gehad. Een argentijnse flan als dessert. Wij gingen zeer tevreden naar huis.
Bighank .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk eten, ruimte wat te krap, maar bediening was perfect. Super vriendelijke, enorm enthousiaste eigenaar en ook het andere personeel super aardig. Aanrader!
robertdekkers .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Reeds veel steaks gegeten, maar de Argentijnse stak erboven uit. Gambas ook zeer lekker. Prijs/kwaliteit in orde. Vlak aan het Leidseplein. Toffe buurt. Onthaal en bediening zéééééér vriendelijk. Absolute aanrader. Volgende keer A'dam weten we waar te eten.
Aletta S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
La Luna: gewoon goed en heerlijk lekker eten. Prima. De bediening was ook prima en heel goed. Aardige mensen. Het restaurantje is een beetje smal en de gevel is niet uitnodigend. Maar ga naar binnen, ga zitten en laat je verrassen..

Aanradar!! Wij komen nog een keertje terug.
gabriel21 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Snel en lekker eten, goed betaalbaar en gezellige bediening. Onverwacht een fijn restaurant gevonden dicht bij de drukke Leidseplein.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteravond met 6 personen gegeten in dit smalle maar smaakvolle restaurant.
Erg vriendelijke bediening en het eten was ook erg goed. Met name het vlees van de gril was top.