La Luna

Zondag Gesloten

• Af te huren
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Gisteren met een goeie vriendin gaan eten met een Groupon bon .
Vooraf carpaccio daarna verse minestronesoep toen 2 grote ravioli s gevuld met ricotta spinazie met salieboter vervolgens livarvarken en als nagerecht panne cottage. .. voor 19.95 per personen goed en smakelijk gegeten.
Setting erg gezellig.
Bediening erg vriendelijk
Drankjes zoals aperatief van het huis (cava met limoncello ) en de droge witte wijn lekker ..capucinno na ook lekker. Drankjes wel aan de prijs...
Locatie gezellig.
Kortom: niks mis mee.

Nadeel: wachten tot 19.00 uur stipt deur open ging...jammer... Ze hadden beter wat ruimer in kunnen plannen zodat mensen zich wat konden drinken tijdens wachten....
Rob-Anke P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Slechte bediening! We werden om 21.30 uur al de tent uit gekeken,ze gooiden keihard met bestek in de keuken zodat we mekaar niet meer konden verstaan en er werden constant glazen van de tafel gepakt om ons de deur uit te jagen. Vreselijk ook al die uitleg bij iedere gang,erg opdringerig!
Mjvdw .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Met Groupon bon bij La Luna gegeten. Een vijf gangen menu. Het eten was prima, vooral de bloemkoolsoep was bijzonder en lekker van smaak. En de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Zoals anderen ook constateren in hun recensie wordt inderdaad vanaf 19.00 uur voor ieder tegelijk uitgeserveerd, maar wij vonden dat absoluut geen probleem. Wij zullen zeker nog een keertje terug gaan.
Jozef S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Zijn er gisterenavond met twee gaan eten.( socialdealbonnen)
Werden heel vriendelijk ontvangen en jassen werden afgenomen om weg te hangen.
De bediening was zeer net, proper, vriendelijk en behulpzaam.
Het bedienen van eten en dranken verliep heel vlot.
Na de vijf gangen waren we voldaan.
Bedankt , het was lekker, en goed bediend.
We komen zeker nog terug.
Stulens Jozef. Maasmechelen 10/01/2015
Danyo M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Gisteren hier met vier man social deal gedaan
. Bij binnenkomst mochten we zelf de jassen ophangen iets wat je in de setting niet verwacht. Bediening was vriendelijk, maar te slordig gekleed. Verder waren de gerechten weinig en zeer standaard... mocht allemaal veel spannender. Bediening had geen oog voor lege glazen. gooiden de borden zonder enige interesse op de tafel. De dames bestelde eerst een zoete witte wijn. de 2de ronde drinken na lang wachten bij ander meisje besteld. Zei zij dat ze helemaal geen zoete wijn hadden. Toen hadden 3 van de 4 besteld en de 4de persoon werd niet eens gevraagd, maar automatisch vanuit gegaan dat zij ook wel droge witte wijn zou drinken. Inderdaad alleen maar social deal alleen start om 19.00 Alles tegelijk uitgeserveerd en rond 21.45 kwam een meisje uit de keuken met een slonzige trui meehelpen borden ruimen , want zo was het al laat genoeg. tafels opnieuw indekken centjes ophalen en wegwezen deze indruk kregen wij. Kortom een zware tegenvaller!!!!!! met als kers op de taart geen pin met als smoes iets met de iban. (vrienden van ons waren een half jaar geleden daar geweest en toen was er ook geen pin... dus liegen gewoon waar je bij staat) normaal zet ik nooit wat op recensiesites, maar vond dit toch wel echt vreemd. Hoe kun je zo een mooie locatie zo de verdoemenis inhelpen. oh ja als laatste nog een punt: krijg je stokbrood met boter zonder bordje zonder olijfolie zonder peper en zout???? succes ermee maar ons zie je er niet meer
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heel weinig eten.hoofdgerecht had een grondsmaak,weet niet of dit het vlees,saus,zuurkool of puree was.voor ons vijven niet voor herhaling vatbaar.Er is keuze genoeg om voor €19,50 niet met honger na een restaurantbezoek naar huis te gaan
Annemie P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Gisteravond via de voucher 4 gangen diner gegeten. Dat was een echte tegenvaller. Om 19.00 uur gereserveerd en 20.10 uur kwam de carpaccio met mayonaise en heel veel sla erover! Ergens rond de klok van 20.45 uur kwam de bloemkoolsoep met garnaaltjes, je moest het bord kantelen anders kreeg je de soep nog niet op je lepel. Ik proefde geen bloemkool. Tussendoor kwam een stokbroodje wat veel te lang in de oven had gelegen, tegen het verbrande aan. 21.20 uur kwam dan het varkenslapje in combinatie met prei, zuurkool (veel te zuur) puree en een aangebrand aardappelpartje met pepersaus. Het nagerecht was lekker, pudding met bosvruchten.
De juffrouw van de bediening was aardig, alleen geen kennis van bediening en wijnen.
Alles bij elkaar genomen kom ik hier nooit meer terug, het 4 gangen diner was een verrassingsmenuutje volgens de bediening. Dat was het ook!! Wij hadden dit cadeau gekregen en dit menu zou dan een waarde van rond de €45,00 p.p moeten vertegenwoordigen, €17,50 p.p was nog te duur!! We zijn ook met honger weg gegaan! Hier win je geen klanten mee, vandaar dat La Luna vaak op Groupon en Social deal staat.
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Toen we aan tafel zaten werd ons gevraagd wie ergens allergisch voor was. Niemand was allergisch , met het gevolg dat toen het hoofdgerecht kwam kregen we allemaal vlees. Er werd niet gevraagd of er iemand vis wilde wat wel op de sociaal Deal stond. Je kon kiezen vlees of vis. Dus dat vonden we allemaal geen goede service . Het eten op zich was wel goed. De wijn vonden we ook erg prijzig voor een huiswijn. Dus mensen wie vis wil, zeg het als je binnen komt want het wordt niet aan je gevraagd. Voor zo"n lokatie verwacht Je toch wat anders. T.R
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Restaurant La Luna bezocht, samen met vrienden, ihkv social deal. Voorgerecht bestond uit flinterdunne carpaccio (zo dun zelfs dat de kleur van het bord doorheen het vlees kwam). Wij (Belgen) kregen als enige van alle aanwezigen pangasiusvis; het is algemeen geweten dat die kweekvis een bedenkelijke productiereputatie heeft (zou zelfs chemische contaminanten bevatten) en is trouwens (om die reden?) spotgoedkoop in onze contreien. De andere gasten mochten 'genieten' van een steakje. De ober hierover geïnterpelleerd, antwoordde dat het de keuze van de kok was!? Als klap op de vuurpijp werd ons voor 4 mini-glaasjes witte wijn een volledige fles aangerekend! Het was de trip naar Maastricht echt niet waard!
Larissa C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Eten was erg lekker: carpaccio, bloemkoolsoepje (wel erg karig, was maar voor de helft gevuld), als hoofdgerecht livarvarken met een lekkere truffelsaus en als dessert panna cotta met rood fruit. Belachelijk dat ze 4,50 euro voor een kan kraanwater tellen als je 3 flessen wijn hebt besteld. Na dit aangekaart te hebben, hebben ze het wel netjes opgelost. Inderdaad alleen maar social deal mensen waarbij het diner om 7 uur begint en alles tegelijk wordt uitgeserveerd.
Mste2 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Restaurantje op een zeer mooie locatie in ons eigen dorp. La Luna heeft altijd de naam gehad dat het een sjiek en goed restaurant was. Verbaasd waren wij dan ook dat het vol zat met social deal mensen. Het eten werd en masse opgediend met veel porselein-lawaai in de keuken. Wij bestelden een fles rode wijn maar toen de, vriendelijke, serveerster de wijn inschonk spetterde het over de hele tafel. Ik had op zijn minst een nieuw schoon tafelkleedje verwacht, daarnaast bleef de fles nat vd rode wijn waarna mijn handen vol zaten! Hier mag meer aandacht voor zijn.
Carpaccio met ruccola bestond met name uit rucola, jammer. Bloemkoolsoepje was heerlijk. Flink stuk panga-filet lekker op een erg klein bedje van puree met te weinig groenten.
Het dessert werd erg simpel geserveerd en was panna cotta met een rodebessen gelei met klonters, jammer. Als dit de trend is van deze eigenaar vinden wij het niet de moeite waard terug te komen, met een beetje meer inzet kun je hier zoiets moois van maken!
R H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
En masse, social eten met z'n allen. Bediening onder maat, fluisterend en op nikes. Vegetarisch hoofdgerecht, aardappel puree met saus van prei en cantarelle...
Jammer, want het is mooie locatie maar met dit concept - vouchers, iedereen op een tijd binnen, en let the show begin. Voelde met verplicht opgesloten, just another social deal voucher.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Als cadeau voor mijn ouders hier met hun gaan eten, hadden we dat maar niet gedaan. Maar één personeelslid aanwezig waardoor het ruim drie kwartier duurde voordat we een aperitief konden bestellen. Bij reservering en binnenkomst aangegeven dat ik zelf lactose-intolerantie had en mijn vader geen vis lustte. Hier werd totaal geen rekening mee gehouden, het gevolg laat zich raden. Uiteindelijk kregen we om 23 uur (we waren om 18.30 uur daar) het toetje en waren wel blij dat we konden afrekenen en naar huis konden gaan. Nooit meer La Luna!
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014

Men begon met donkerbruin brood met granen etc. Geserveerd met olie en boter(crème). Het brood was knapperig van buiten en zacht van binnen en werd warm geserveerd. We vonden dit erg lekker.
Als voorgerecht hadden we carpaccio, met rucola, kaas, en een pepertje in de (na)smaak van het streepje saus wat er op zat. Prima kwaliteit vlees.
Hierna volgde een bloemkoolsoep, deze was fluweelzacht. Heerlijk.
Als tussengerecht risotto met truffel, rucola en kaas en een Balsamico stroopje. Erg lekker maar wel weer rucola! Van ons hadden de rucola en het Balsamico stroopje sowieso achterwege mogen blijven: te overheersend qua smaak ten opzicht van de erg goed gemaakte, zacht smakende risotto.
Hierna kwam het hoofdgerecht: pangafilet met een champagne-botersaus op een bedje van aardappelpuree met kastanjechampignons en venkel? De vis was ontzettend goed bereid en de saus voortreffelijk.
Als dessert kregen we panna cotta met rood fruit. Ook lekker.

Het eten was erg goed maar er zijn nog wel punten om aan te werken.
- de bediening zou uniforme kleding aan moeten. Nu had de jonge man een blauwe spijkerbroek en een blauwe overhemd aan en de jonge vrouw een zwarte jumpsuit met gympen. Allemaal leuk en aardig maar niet in zo'n restaurant!
- het terras ziet er rommelig uit. En dit is wel de weg naar de ingang van het restaurant. Dit is zeker geen visitekaartje van de zaak. Dus: onkruid er uit halen en aanvegen.
- weet wat je serveert en schenkt. De jonge man had geen idee wat voor rode huiswijn er geschonken wordt.
- de medewerkers zijn zeker correct en vriendelijk, maar men doet weinig aan horeca etiquette. Erg jammer. Zou hier absoluut op zijn plaats zijn.
- te summiere uitleg van het geserveerde. Er werd even heel snel gezegd dat het hoofdgerecht panga-filet was. Dat konden we zelf ook wel zien. Zou er zeker bij vertellen aan gasten wat er bij geserveerd wordt etc. Gemiste kans.
- een andere jonge vrouw liep de hele avond in spijkerbroek en topje van de keuken naar kantoor en terug met een glas wijn in de hand. En dit gebeurde zeker meer dan 10x. Erg onprofessioneel en mateloos irritant.
- kapotte lampen in de kroonluchters vervangen.
- er zitten spinnenwebben in de lamp op het damestoilet.
- alle gangen worden gelijk geserveerd. Dus veel te lang wachten voor wie vroeg komt. Hier moet men een andere modus op toepassen, als men tevreden gasten wil.
- de drankjes zijn wel erg duur!

Kortom: de kok kookt bovengemiddeld goed.
De medewerkers werken hard, en letten wel erg goed op. Maar het ontbreekt ze blijkbaar aan kennis over etiquette, wijnen, info over gerechten etc.
En de presentatie buiten mag beter.
Je kunt van dit restaurant zoveel meer maken!!!
Als je bovengemiddeld kookt, dient de service en de entourage ook hierop aan te sluiten en dat is helaas niet zo.
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Via een "social deal" aanbieding hier terecht gekomen. Afgezet tegen de prijs is dit restaurant zeer de moeite waard. 5 gangen verrassingsmenu waar zeker niet op was bezuinigd. Het geserveerde was smakelijk bereid en meer dan voldoende.
De bediening was zeer aangenaam, de bediening zeer vriendelijk en voorkomend. Compliment.
Het restaurant ligt een beetje uit de route, parkeren is geen probleem, de inrichting in de gewelven van een burcht is leuk.
Drankjes zijn iets aan de prijzige kant, maar met een Menuprijs van nog geen €20 is dat zeker geen bezwaar.
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Bij aankomst, vuile en kapotte glazen. Moesten zeer lang wachten op het voorgerecht en ze probeerde alle tafels tegelijk te bedienen. De bediening was niet op de hoogte van de service etiquette. De bediening was niet in t restaurant maar in de keuken, waardoor er geen drank te bestellen was. Daarna heel lang, anderhalf uur, gewacht op hoofdgerecht dat droog was. Geprobeerd terug te sturen maar zitten nu al 15 minuten te wachten tot de eigenaar komt. Iedereen in het restaurant is er klaar mee en wil opstappen.
Aangegeven dat we de rekening wilde maar niet het volle pond wilde betalen. Na 10 minuten kwam de serveerster vertellen dat we konden opstappen zonder te betalen.
Latour .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
In het voorjaar hebben wij hier gegeten door gebruik te maken van een Groupon actie. De locatie is mooi in een klein kasteeltje met een gracht en de inrichting gezellig. De ober was vriendelijk, maar had in deze setting een nette blouse mogen dragen. Ons menu stond vast, maar we konden het uitbreiden met een extra gang tegen bijbetaling. Dit hebben we gedaan. De Carpaccio was smaakloos en de portie klein. Ons bijbetaalde tussengerecht was een ravioli. Zeer kleine portie van redelijke kwaliteit. Het hoofdgerecht bestond uit kalfsvlees. Eromheen een asperge, een lepeltje aardappelpuree, een halve truffelaardappel en een likje saus. Voor zo een kleine portie verwacht je een smaakexplosie, maar deze bleef volledig uit. Het was smakeloos, zelfs het likje saus. Nagerecht een vlekje ijs op een groot bord. Het bleek dat iedereen die er was Groupon had, want we kregen allemaal hetzelfde menu. Groot ingekocht en geserveerd in kleine porties om zoveel mogelijk winst te maken. In plaats van Groupon te gebruiken om nieuwe klanten te trekken en te houden heeft La Luna een onprettige bijsmaak. Het aandringen om verschillende glazen overprijsde wijn te bestellen was erg vervelend. Geen geslaagde avond en zelfs de prijs van de Groupon was te duur betaald. Helaas.
Lovegoodfoodies .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Twee leuke dames in de bediening, het ontbrak hun alleen aan een dienblad. Bij prosecco kregen we ontzettend dikke glazen, dat drinkt niet zo lekker. De tafel was gedekt met niet goed gereinigd bestek en iedereen had een verschillend wijnglas. De borden waren warmer als het eten, dit hebben wij aangegeven maar hier werd verder niets mee gedaan.

Beetje jammer van deze prachtige locatie..
AnL .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Hoewel de locatie prachtig is, was het eten bij dit restaurant een zeer teleurstellende ervaring. Op het gereserveerde tijdstip stonden we voor een gesloten deur, zonder bel. Na enige tijd kloppen werd er open gedaan, men leek zeer verstoord over het feit dat er al gasten waren. Iedereen zit hier met Social Deal-coupons, en er wordt geprobeerd zoveel mogelijk tegelijkertijd de gangen te serveren, ongeacht het tijdstip waarop men binnen is gekomen, dit houdt dus in dat je óf veel te lang moet wachten op een volgend gerecht, óf dat ze in sneltreinvaart voor je neus staan. Het bestelde wijn-arrangement á € 27,50 p.p. bestond uit zéér middelmatige wijnen, waarvan de eerste pas ná de eerste gang (en na herhaaldelijk herinneren van onze kant) werd geschonken. De mousserende dessertwijn bleek geen bubbels meer te bevatten (het was het laatste restje uit de fles, en er was geen nieuwe voorradig, zodat 2 van ons weer de wijn van het voorgerecht kregen). De, op zich vriendelijke maar onpersoonlijke, bediening had nog nooit gehoord van 'bubbels' in mousserende wijn.. Bij reclamatie over de kwaliteit van het wijn-arrangement bij 'de baas' werden we op een onbeschofte manier te woord gestaan. Uiteindelijk snauwde hij dat hij de wijnen dan apart zou aanslaan i.p.v. als arrangement, wat een vermindering van € 50,- op de eindrekening tot gevolg had?! Kortom, dit was voor ons eens maar helemaal nooit weer!
Karinenwim .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Prachtige locatie, kasteeltje in een gracht en zeer sfeervolle inrichting. Gastheerschap zwaar onder de maat. Stonden gisteren met 16 gasten voor de gesloten deur. Geen deurbel. Na 10 minuten aankloppen zwaaide deur open en liet de restaurateur weten niet gediend te zijn van gasten die "op de deur staan te bonken" en liep scheldend terug naar de keuken. We voelden ons niet welkom. Later verontschuldigde de gastvrouw zich voor het gedrag van de eigenaar.
We maakten gebruik van een Social Deal zoals alle op dat moment aanwezige gasten. Dat was de reden, het menu was betaald, waarom we niet direct rechtsomkeert maakten maar de crew een tweede kans gaven.
Menukaart zag er veelbelovend uit. 4 gangen menu voor € 19 i.p.v. € 44. Voorgerecht carpaccio was zo flinterdun gesneden dat we het gerecht van het bord af moesten schrapen.
Tussengerecht ( eetlepel, hoeveelheid van een amuse) risotto goed van smaak. Tussengerecht groene asperges (3) aangebrand geroosterd. Hoofdgerecht Livarlende met zuurkool, te doorbakken. Dessert chocolademousse slechts een veeg over het bord.
Gastvrouwen geen kennis van horeca-etiquette. Drankenpakket a € 27.50 te duur voor het gebodene.
Zeer teleurstellende ervaring.