La Luna

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant La Luna

Guus E.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Dit is de enige goeie échte Italiaan met super Italiaanse smaken in Emmen en de wijde omgeving. Snelle service en alles goed warm en goed verzorgd. Aanrader!
rosinga .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Gewoon snel bezorg en heerlijk eten. Ook nog eens erg leuke mensen. Ik blijf bestellen! We hadden de pizza Emmermeer en heerlijke spare-ribs (veel beter dan in de gemiddelde steakhouse). Ik bestel niet meer bij die veels te dure pizzatenten in het centrum.
Mellisa R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
we hebben 2 pizza's en een lasagne besteld voor dat we het kregen moesten 25 min wachten dat was veel te lang , we hebben ook nog 3 cola''s gekocht van 200ml maar op de kaart stond 1l voor 3 euro per flesje . bij het afrekenen moesten we 33,50 betalen ( de cola"s kosten 2 euro per flesje maar dat klopt niet )