La Luna

• Af te huren , Airconditioning , Terras
6,4
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Echte Italiaanse tent met echte Sicilianen.

Ze hebben een redelijke keuze op de kaart, tegen een redelijke prijs. En uiteraard is alles (bijna) Italiaans. Goeie pizza's en een goeie Tiramisu (al ontbreekt de echte Mascarpone).
Simpel kruidenboterstokbroodje tijdens het wachten, al kwam het eten zeer rap.

Erg leuke fijne Italianen, die enigszins Nederlands en Engels spreken, en dus prima Italiaans kunnen koken. Helaas is de inrichting (en locatie) echt minimaal en Spartaans.
Een pretentieloos restaurant waar je even lekker kunt eten (of halen) maar waar je niet je eerste date mee naar toe moet nemen.

Een gemiddelde snackbar is gezelliger en mooier, maar de echte Italianen en het echte Italiaanse eten maken dat goed. Bovendien zijn de prijzen prima.
dank u wel voor uw recensie; we proberen het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken, inderdaad alle gasten krijgen een kruidenstokbroodje van het huis!
wil alleen even laten weten dat onze Tiramisu wel degelijk vers gemaakt wordt mèt echte Mascarpone. Arrivederci!
Valentijn25 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Afgelopen donderdag hier op de terugweg naar huis snel een pizza gehaald. De pizza's bij La Luna zijn namelijk altijd lekker en worden voor je neus klaargemaakt. Mijn 4 formaggio was weer erg goed! Eventjes wachten en smullen maar. Prijs kwaliteit altijd dik in orde en de bediening al jaren hetzelfde, snel en goed. Tot snel weer!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Pretentieloos Italiaans (afhaal-)restaurant, maar dan in de positieve zin van het woord.

Uitgebreide kaart. Wij kozen voor de spaghetti Aglio Olio. In een woord heerlijk. Bij het gerecht werd lekker warm knoflookbrood op tafel gezet en de huiswijn was prima te doen, dat heb ik bij andere vergelijkbare restaurants wel eens anders meegemaakt. Huisgemaakte Tiramisu toe was erg lekker.

Note to self: restaurant is geliefd bij papa's en mama's om met de kinderen naartoe te gaan, wij zaten met 3 gezinnen en 9 kinderen in een betrekkelijk klein restaurant. Moet je tegen kunnen.
VittoriaLB .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Geweldig! Echte Italiaanse sfeer, ik houd daarvan. Eten is het belangrijkste natuurlijk en dat ik ook formidabel. Ophalen of even plaats nemen. Het kan beide.
KimLacle .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Heerlijk gegeten met ons gezin, lekkere pasta's en pizza's en prima wijn. Vooral de Spaghetti Vongole en Aglio en Olio vielen erg in de smaak. Ook de Pizza Calzone was erg lekker.
Gezellige ongedwongen sfeer, lijkt net of je in Italie bent omdat al het personeel italiaans met elkaar (en met gasten) spreekt.
Ritchie E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Italiaans op z'n best! Een paar vierkante meter Italië in Nederland. Het eten is top, hoogstaande Italiaanse kwaliteit dat geserveerd wordt op Italiaanse wijze. Van antipasti tot pizza en dolci tot pasta: La Luna is the place to be!
Damienvda .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Met enige regelmaat kom ik bij La Luna in Den Haag en het is het totaalplaatje dat La Luna de moeite van het bezoeken waard maakt.

Niet alleen is het geserveerde eten van uitstekende Italiaanse kwaliteit maar de service is een een feestje op zich. Al het personeel is familie van elkaar en goed op elkaar ingewerkt en maakt van elk etentje een bijzondere ervaring op zich!

Een absolute aanrader voor een snelle pizza of een uitgebreid Italiaans diner!
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Wat een heerlijke pizza verkopen ze hier. Een ambiance zoals in Palermo, de bediening zeer goed, de eigenaar achter de bar en zijn familie in de keuken, helemaal goed. Verwacht nu niet een sterrenrestaurant, nee gewoon een top pizzeria. Ga wat later als je wat rustiger wil eten en ga vroeg als je met de kinderen gaat.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Wat maken ze hier prima pizza''s. We kwamen voor de lunch, weinig keus aan broodjes. Vandaar de pizza's. De inrichting van de zaak is netjes, maar ongezellig.
hartelijk dank compliment voor de pizza's! Jammer van de broodjes; er is een broodjes lijst met daarop de mogelijkheden.
Aan decor wordt gewerkt: tijdens Kerst-sluiting (23 dec. tot 7 januari) wordt de zaak weer vernieuwd zodat wij weer fris opengaan in 2014 vanaf dinsdag 7 januari! dank.
Marielle25 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
wat hebben wij weer lekker gegeten. Heerlijke pizza's en de toetjes met vers fruit en een overheerlijke tiramisu.
Er heerst een gezellige italiaanse sfeer. Je wordt bij binnenkomst in het italiaans begroet. Het was gezellig druk.Zeker tot de volgende keer.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Wat een bijzonder buurtzaakje is La Luna toch. Rommelig, altijd vol, herrie, goedkope rommel qua inrichting maar daartegenover staat de altijd goedgemutste bediening. In no time staan wijn en warm knoflookbrood op tafel. De kaart is eenvoudig, vrij goede pizza's (waarschijnlijk uit een elektrische steenoven, net dat beetje extra uit een houtoven is niet bereikbaar met zo'n apparaat), smakelijke hoofdschotels en wat voorspelbare antipasti. De stracciatella (bouillon met geklutst ei) is daarentegen heerlijk en de carpaccio goed op smaak. Als we verfijnd willen eten, duiken we graag bij een topzaak binnen maar voor een alternatief voor de dagelijkse maaltijd thuis is het hier goed toeven. Prijs-kwaliteit dik in orde, de atmosfeer helemaal top.
Alex101 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Kom hier al jaren en ga altijd tevreden de deur uit, heb nog geen lekkerdere pizza's gevonden, carpaccio is puur met wat olijfolie en geschaafde parmezaan, en als je teveel knoflookstokbrood vooraf hebt gegeten dan neem je lekker een bambino pizza, ook voor volwassenen geen probleem. Hoe de heren het bij La Luna ook doen, ze doen het met een glimlach, al het passen en meten van de tafeltjes en de gasten om iedereen een plekje te geven, bij afscheid altijd een limoncello en een hand of dikke kus, Top! Tot de volgende keer.
Lisacarv .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2012
We hebben er zeker 6 keer in de afgelopen jaar gegeten. Soms ook afgehaald. De eerste twee keren was de pizza verrukkelijk en een heel klein beetje aan de zoute kant. De laatste keren wordt het steeds minder. Ook de pizza's zijn echt hoog aan de zoutgehalte en missen zelfs de verse basilicum. Ook lijken de pizza's wat vetter te zijn geworden. het lijkt alsof de verfijning ervan af is. Jammer. We waren vorig jaar zo blij dat wij een goede echte italiaan hadden gevonden in ons buurtje. En zo leuk authentiek! Heren, step it up!