La Luna Rossa

Voordelig
Erg lang
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Gisteren hier gegeten door het bierfestival was het vrij druk, ook met mensen die een bestelling kwamen ophalen. Duur zijn de gerechten zeker niet, dus kan je vrij voordelig eten. Of alle ingrediënten vers zijn, daar heb ik mijn twijfels over. Smaken de pizza's zoals bij een goede pizzaria in Italië, nee dat niet. De service loopt niet over, de jongere die in de bediening werken lijkt niet veel plezier in hun werk te hebben. Als je na het opnemen van je bestelling nog een drankje wilt bestellen, dan kan dit wel eens een half uurtje kosten.
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Op een zondagavond spontaan het idee om met 10 man ergens te gaan eten? Geen probleem bij Luna Rossa. Terwijl we vriendelijk werden ontvangen werd er een mooie tafel voor ons klaargemaakt. De zaak ziet er verzorgd uit maar oogt hier en daar wel wat gedateerd. Toch zit er zeker sfeer in de zaak!

Zeer ruime kaart met veel verschillende pizza's. Voor ieder wat wils. Pizza's zijn van bijzonder hoge kwaliteit. Dunne en krokante bodem en er is duidelijk te proeven dat er met verse ingrediënten wordt gewerkt. Erg smaakvol!

Fijne avond gehad bij Luna Rossa. Enig minpunt was dat het erg lang duurde voordat het eten kwam en de bediening, hoewel zeer vriendelijk, soms even vergat dat onze groep nog wel wat wilde drinken! Al met al een zaak om zeker naar terug te gaan!
Ron-ellis .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Wij hadden cannelloni en lasagne.
Beide gerechten prima in orde, vriendelijke gemoedelijke bediening.
Wijn die we bestelden was er even niet, geen probleem perfect alternatief.
Verbaasd over de lage rekening.
Morgen 13 mei gaan we weer lunchen.
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Het restaurant heeft en leuke kaart, dus wat lekkers uitgezocht.
De bestelling gedaan voorgerecht en hoofdgerecht + wijn en water. Bij het hoofdgerecht willen we nog wat dranken bijbestellen, maar de ober loopt langs en belooft dat ie strakjes komt. Een uurtje later nog steeds geen ober, die rent steeds snel langs ons tafeltje terug naar de bar. We hebben toen maar afgerekend aan de bar zonder de mogelijkheid nog een nagerecht te kunnen bestellen, de ober is niet meer bij ons in de buurt geweest en wij hadden het daar wel gezien.
Dit was voor de 2e maal een afknapper, we gaan liever ergens anders de volgende keer.
Sven3703 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Paasweekend 2013 gegeten met vrouw en 2 kinderen in dit restaurant. De eerste indruk was goed. Het voorgerecht werd redelijk snel geserveerd. Hoewel in onze eetzaal slechts 3 ? 4 tafels bezet waren duurde het lang voordat wij ons hoofdgerecht kregen (meer dan 45 minuten na het voorgerecht). De bediening excuseerde zich hiervoor tijdens het wachten en ik kan daar best begrip voor opbrengen, maar dit hoort eigenlijk niet.
De pizza quattro stagioni die ik besteld had viel echt tegen. Met het bestek was het bijna fysiek onmogelijk om de pizza door te snijden (gold voor alle pizza's - ik heb die van mijn dochters moeten snijden en die kunnen heus met bestek omgaan).
De ansjovis op mijn pizza was veel en veel te zuur; ik twijfelde aan de eetbaarheid ervan. Doordat deze over de pizza verspreid hadden gelegen was de hele pizza oneetbaar geworden. Ik ben geen moeilijke eter, dus dit was echt niet goed. Ik meldde dit (in alle discretie want ik ben te gast..) aan de bediening. Deze overlegde met de keuken (neem ik aan) en vertelde mij dat dat zo hoorde. Er werd geen enkele poging ondernomen om te checken of mijn verhaal klopte, en met een schouderklopje ( Ik weet niet hoe het met u zit, maar ik ben daar in een restaurant niet van gecharmeerd) beende de gar?on weg van ons tafeltje. Vanaf dat moment werd de bediening erg koeltjes. Ik had duidelijk iets verkeerds gezegd.
De ijsbolletjes (ik hoefde niets meer...) die mijn dochters als nagerecht hadden besteld waren diepgevroren; er was met een lepeltje niet door te komen. Wellicht een reactie op mijn opmerking daarvoor? Wie zal het zeggen. Tafelwater wordt overigens ook keihard in rekening gebracht. Ik vind het niet erg om te betalen maar dan moet het overige wel kloppen. En dat was niet het geval.
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Een uitgebreide kaart. Ook vegetariërs komen aan hun trekken. We eten hier regelmatig.
Jammer genoeg kregen we eens een gerecht voorgezet dat we niet besteld hadden. Er werd geen moeite gedaan om de fout te herstellen en er werden ook geen excuses gemaakt. We hebben het dan maar opgegeten en het was lekker, maar eigenlijk hoort het niet zo.