La Lotta

Weesperzijde 42A 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant La Lotta

De wereld is rond en plat

Pizza eten, pizza leren maken en de pizzakar. Deze Italiaanse delicatesse is de ster van La Lotta. Veel van de ingrediënten komen uit hun eigen moestuin of van regionale leveranciers. Heb je iets te vieren? Ze maken hier zelfgemaakte verjaardagstaarten, organiseren bedrijfsarrangementen of je parkeert de pizzakar in je achtertuin. La Lotta is deel van de Pizza Academy om de kneepjes van het vak te leren!

Meer informatie over restaurant La Lotta

9,2
Regine V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik kom hier graag want wie houd er nu niet van goede pizza. En dan bedoel ik ook echt hele goede pizza. Was er vanavond met een aantal collega's waarvan 1 veganist is. Geen enkel probleem er kwam meteen een voorstel voor een pizza met tomatensaus,rucola ,gegrilde groente en paddenstoelen. De pizza was heerlijk en smeuïge zoals ze zelf zei.
De andere pizza's waren weer heerlijk gebakken door een jonge pizza
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Regine V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Is en blijft een fantastisch restaurant.
Prijs kwaliteit klopt. Heerlijke anti pasti
De pizza's zijn rijkelijk voorzien van ingrediënten die van top kwaliteit zijn.
Heb inmiddels alle dolce op de kaart geproefd en ook die zijn heerlijk en het personeel is hartelijk. Kortom een restaurant om terug te komen met vrienden of met je geliefde.
Annemiek O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding, geen standaard pizzeria, net een beetje extra service en iets lekkerder. Aanrader voor snelle lekker pizza!
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Persoonlijk vind ik dit de beste pizza van Amsterdam. Nu voor de tweede keer geweest. Dit is zeker niet zomaar een pizzaria, speciale combinaties maken de kaart compleet. En daarnaast nog buitengewoon vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, ik ben fan!
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Wat een lekker zaakje is dit! Afgelopen vrijdag met mooi weer buiten gezeten om en uur of 9. De bediening was snel vriendelijk en zeer attent. Het wijzigen van de pizza was ook geen probleem. De prijs kwaliteit verhouding ook zeer in orde!
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Hier gegeten op mijn verjaardag, in totaal met z'n zessen. Kan me helaas niet helemaal vinden in de enthousiaste recensies, al ligt dat niet aan de pizza's - Die zijn top en ècht heel lekker! Daar zou ik zeker voor terugkomen.

Wat ons tegenviel was ten eerste de bediening. We werden voornamelijk geholpen door een meisje die wij alle zes als behoorlijk onplezierig hebben ervaren. Ze straalde niks van plezier uit in d'r werk en kwam behoorlijk bot en niet gastvrij over. We kregen een beetje het idee alsof we niet gewenst daar waren, wat natuurlijk gek is.

Ten tweede hadden we als voorgerecht een groot plateau genomen, die bij lange na niet "groot" was. Hebben het nog nagevraagd maar de botte serveester verzekerde ons dat het echt klopte. We telden 2 stukjes brood en 4 plakjes vlees, plus wat olijven. Volgens mij kostte dat 15 euro als ik het me goed herinner. Echt belachelijk.

Nogmaals voor de pizza kom ik zeker terug, maar dan misschien afhalen of hopen op betere bediening.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Afgelopen week hier weer heerlijk gegeten. Voor de tweede keer terug gekomen. Overheerlijke pizza's. Dit is zeker niet zo maar een pizzaria, speciale combinaties maken de kaart compleet.
Ontzettend aardig en behulpzaam personeel.
Ik ben fan, zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten, bijzondere pizza variaties maken de kaart compleet. Dit is zeker niet zomaar een pizzaria. Daarnaast ziet het er mooi verzorgd uit en het personeel is bijzonder vriendelijk. Ik heb fan! Zeker een aanrader!
ruud J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Prima pizza's! Ook andere soorten dan gewoonlijk.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Laat ik met het meest positieve beginnen: de pizza was waanzinnig lekker! De antipasti vond ik te simpel voor de prijs, die heb je bij andere Italiaanse restaurants beter. Dan nu, de bediening. Bij binnenkomst heb ik 5 minuten staan wachten. Ik werd 2x voorbij gelopen voordat er werd gevraagd waarmee ik geholpen kon worden. Vervolgens hebben we om alles zelf moeten vragen: de kaart, het bestellen van een drankje, het bestellen van de pizza, waar de pizza bleef (na 3 kwartier!), het nogmaals bestellen van een drankje en de rekening.
Ik heb positievere verhalen over de bediening gehoord dus ik geef het binnenkort nog een kans.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Leuk en betaalbaar restaurant waar je heerlijk kan eten. We werden snel geholpen wat erg fijn was omdat we na het eten nog naar het theater moesten.
Terencederidder .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Pizza's waren lekker. Stevige bodem en goede toppings. Iets te zout voor mijn smaak maar verder prima. Antipasto bevatte vooral erg veel vleeswaren wat ik niet gewend ben. Service was prima.
Marion O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De kwaliteit van de pizza was zoals beloofd uitstekend. De moeite waard om de buurt voor uit te gaan!
Uiterst vriendelijke bediening - en de muziek werd zachter gezet.
De reservering via Iens was niet doorgekomen, maar dat was geen probleem.
Céline D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik ging zaterdagavond met een vriendinnetje uit Utrecht en die kent die andere Lotta uit Utrecht zeer goed. Zij was zeer lovend erover.
De pizza's waren zeer lekker (tonno & Tartufo bianco) / helaas hadden zijn de witte wijn - Sauvignon Blanc niet meer (vanwege vakantie en dus te laat nieuwe lading besteld) dus maar de Pinot Grigrio genomen.
Wat betreft de bediening, wellicht vanwege de eerdere recensies op Iens, maar ik vond ze zeer vriendelijk, een tikkie too much misschien zelf.
Maar al in al wat een aanwinst voor mijn buurt!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ik was met drie Italianen pizza eten. Vijf sterren beoordeling voor de bodem en de mozzarella. De al artufo was heerlijk. Vriendelijke bediening en normale goede prijzen. Enige minpunt is dat de muziek wat te hard staat.
Haenenmnr .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Het eten was uitstekend! Na net drie weken in Italië was dit zeker zo goed, ook in Italië zou dit een topper zijn. Eersteklas pizzas uit de houtoven en ook heerlijke toetjes. De wijn die we bestelden bleek op te zijn, het alternatief dat ze voorstelden kostte minder dan de helft en was ook heerlijk. Kleine onhandigheidjes bij de - heel vriendelijke - bediening. Pizza met nagerecht, water, wijn en koffie voor net € 20 pp. Een echte aanrader!
Feelders .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vanavond hier gegeten, lekker in de zon met een vol terras. Met geluk nog een plekje op het terras kunnen bemachtigem. Genoten van de pizza tartufo bianco, echt een aanrader! Verder was de bediening erg vriendelijk en hebben we nergens echr lang op moeten wachten. Wij komen snel weer terug!
Ilaexpat .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heel gezellige sfere, ik was daar voor mijn verjaardag, we waren niet een maklijk tafel ( gluten intollerante mensen, lactose_intollerant mensen en ook italiaanse mensen) alles was heerlijk, de gluten vrij pizza ook. De bediening was heel aardig en ze maakten mijn verjaardag special!! Volgens mij is de beste pizza van Amsterdam!