La Lotta

Weesperzijde 42A 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Lotta

De wereld is rond en plat

Pizza eten, pizza leren maken en de pizzakar. Deze Italiaanse delicatesse is de ster van La Lotta. Veel van de ingrediënten komen uit hun eigen moestuin of van regionale leveranciers. Heb je iets te vieren? Ze maken hier zelfgemaakte verjaardagstaarten, organiseren bedrijfsarrangementen of je parkeert de pizzakar in je achtertuin. La Lotta is deel van de Pizza Academy om de kneepjes van het vak te leren!

Meer informatie over restaurant La Lotta

9,2
Renee-Andree K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima eten en aardige bediening.
Alleen moesten we 25 minuten wachten op onze tafel. De zittende gasten konden gewoon blijven zitten. Terwijl weerg ons best hadden gedaan op tyd te zyn. Misschien was een drankje on the house tydens het wachten wel op zijn plaats geweest?
Irene en Annelot V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zeer lekker en zeer vriendelijk personeel
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Aardige pizza, maar had krokanter gemoeten. Inrichting beetje saai met de standaardlampen die je overal ziet tegenwoordig,
Melle V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Oké... het weer zorgde voor een heerlijke sfeer op het terras waar het levendig gezellig was. Het restaurant zelf is klein maar knus en met zicht in de pizza oven. Mooie kaart, wij kwamen en gingen voor de pizza's. Bijzondere toppings (gelukkig geen pizza Hawaii!). En er kwamen echt de heerlijkste pizza's op tafel die we ooit in NL hebben gegeten: goede en smaakvolle bodem, mooi en smaakvol gedecoreerd, geen overdaad aan vettige kaas. Zelfs onze tienermeiden waren enthousiast. We komen zeker een keer terug en hopen dan maar weer op een plekje op het terras...
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ik dineerde vanavond op het terras. De tafeltjes zijn heel klein en staan zo dicht op elkaar dat je er nauwelijks tussen past. Ik heb heerlijk gegeten, maar zat continu met de stoelleuning van de dame achter me (die bij de Griek at) in mijn rug. Ik begrijp dat er omzet gemaakt moet worden, maar hier worden echt te veel mensen op de vierkante meter gepropt. Ook de bediening kon ons nauwelijks bedienen (geen ruimte).
Window .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Drukke, warme pizzeria. De kaart zag er goed uit (leuke combinaties) en de pizza die ik bestelde was lekker. Bodem lekker dun, wel beetje grote droge rand. (Ietsie meer saus had sowieso gekund.) Goed formaat, goed belegd, prijzen naar verhouding andere pizzeria's van dit kaliber (geen goedkope pizza's met hollandse kaas, zeg maar). Soms heb je bij een pizzatent problemen met de messen (bot of anderszins waardeloos) maar deze deden echt goed hun werk, fijn! Bediening prima. Zaak zag er leuk uit, was hartstikke vol. Je zit bij de kassa/oven wel een beetje onrustig omdat de bediening steeds heen en weer holt en mensen afhaalpizza's komen halen, dus als je daar gevoelig voor bent beter een andere tafel nemen. Fiets er niet heel speciaal voor om maar zou zeker terugkomen als ik in de buurt ben.
Zuhra O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heb hier afgelopen zondag op het terras gezeten met mijn zoon, hadden gereserveerd voor binnen maar konden zonder moeite plaats nemen op het terras. Een plekje veroveren was wel een klus. Bediening is vlot en gezellig, pizza's komen snel en de voorgerechten klinken stuk voor stuk super. We zijn uiteindelijk voor de anti pasto miste gegaan, daarna de el funghi en de quatro fromaggi. Heerlijk dagje gehad. Komen zeker terug!
bert B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goede en vriendelijke bediening, waarbij de pizza uitstekend smaakte. Een pizza die je ook in Italie kunt eten! Top
Juur B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Echt heerlijk gegeten en ook een vriendelijke bediening, een aanrader!
Charelle D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijke pizza's!! Voor een goede prijs. Wij eten hier heel graag.
Lisanne A.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ben hier met mijn vriend uit eten geweest, gekozen voor dit restaurant omdat we beiden van pizza houden en het er veel belovend uitzag door de positieve recensies. Echter, viel vrijwel alles enorm tegen. Veel te weinig personeel, duurde lang voordat we een kaart kregen en ons wat de drinken werd aangeboden. Tafel die we hadden gereserveerd werd vies aangeboden. Toen we onze pizza kregen, bleek dat ik een verkeerde pizza kreeg. Vond dat dit erg onprofessioneel werd opgelost: of ik moest de pizza van mijn vriend maar delen of ik moest wachten terwijl ik toe keek hoe mijn vriend aan het eten was. Dit gaat het doel van samen gezellig uit eten gaan wat voorbij. Verder was er bij onze pizza's niet echt sprake van een bodem, deze was zo dun dat de saus er dwars doorheen liep. Al met al komen wij hier niet meer. Wijn was wel lekker.
renze T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Mega lekkere pizza's. Hier krijg je een pizza tonijn met enorme plakken verse tonijn, in plaats van tonijn uit blik, dat zegt al genoeg denk ik?

Daarnaast super lekkere bodems en korsten, vlotte bediening en leuke aankleding. Beste pizza die ik in tijden gegeten heb!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Vlotte en leuke bediening. Kom zeker terug!
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ongeevenaard heerlijke pizzabodems. De bediening was zo attent ons een andere (rustigere) tafel aan te bieden, omdat een jongetje naast ons heel hard huilde.
Maytie G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke zaterdagavond met zijn tweetjes doorgebracht! Een heerlijk glaasje montepulciano bij de bruscette miste en pizza tartufo en calzone. Afgesloten met een heerlijke panna cotta! Super leuke bediening, fijne avond gehad!
MJJ D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Voorafgaand aan de voorstelling van Youp in Carré lekker gegeten bij La Lotta. Heerlijke foccacia en super smakelijke pizza met een soepele wijn. Kortom: top!!
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
De beste glutenvrije pizza die ik ken!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij La Lotta met onze 5 kinderen. Heerlijke pizza's waar we de dag later nog van genoten hebben bij de lunch thuis.
Tiffany E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Sfeervol restaurant en super vriendelijk personeel. Lekker eten top
Mattijs T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lekker basic, wel sfeervol en bij de beste pizza's die ik ooit geheten heb. Aanrader dus !!!