La Lotta

Weesperzijde 42A 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Lotta

De wereld is rond en plat

Pizza eten, pizza leren maken en de pizzakar. Deze Italiaanse delicatesse is de ster van La Lotta. Veel van de ingrediënten komen uit hun eigen moestuin of van regionale leveranciers. Heb je iets te vieren? Ze maken hier zelfgemaakte verjaardagstaarten, organiseren bedrijfsarrangementen of je parkeert de pizzakar in je achtertuin. La Lotta is deel van de Pizza Academy om de kneepjes van het vak te leren!

Meer informatie over restaurant La Lotta

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Lotta

Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Hier gegeten voorafgaand aan theatervoorstelling. Aangegeven dat we maximaal een uur de tijd hadden en weer waren ruim op tijd weer de deur uit. Service verder prima maar niet bijzonder.
Originele pizza's op het menu (maar gelukkig niet met vergezochte ingrediënten). Ik had de Burrata straciatella, goed belegd met lekkere kaas. Bodem lekker dun, rand een tikje aan de dikke kant. Zag veel gasten die m lieten liggen.
Mandy W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuke locatie, lekker eten en prima bediening
Jim N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten gisteren met mijn vriendin! De pizza was rijk gevuld en de bediening was erg vriendelijk. Zeker een aanrader!! :)
Charelle D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellig tentje en heerlijke pizza's!
Nan Cao B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Afgelopen vrijdag heb ik hier heerlijk gegeten. Het restaurant is erg knus en gezellig. Ook de bediening was vriendelijk en behulpzaam en de pizzabodems waren dun, waardoor het beleg er goed op uitkwam. Wat ook erg leuk is, is dat de oven in het restaurant staat en je de pizza's ter plekke gemaakt ziet worden! Zeker voor herhaling vatbaar!
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Super goede glutenvrije pizza!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijke pizza's en vriendelijke bediening, een echte aanrader! Om verzekerd te zijn van een plekje is van te voren reserveren ook een aanrader.
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Van te voren gereserveerd (helaas voor terras niet mogelijk), maar de bediening was zeer behulpzaam en zorgde ervoor dat wij meteen buiten konden zitten. De pizza bodem is perfect, hier laat je korstjes liggen. Verder leuk interieur en erg hangt een gezellige, informele sfeer. Bediening is oplettend, maar niet teveel aanwezig. Kortom, goede spot met heerlijke pizza's!
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening en in het achterste gedeelte van het restaurant een wat rustigere sfeer. Prima parkeergelegenheid op loopafstand.
george V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
keuze uit desserts was onduidelijk
Renee-Andree K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima eten en aardige bediening.
Alleen moesten we 25 minuten wachten op onze tafel. De zittende gasten konden gewoon blijven zitten. Terwijl weerg ons best hadden gedaan op tyd te zyn. Misschien was een drankje on the house tydens het wachten wel op zijn plaats geweest?
Irene en Annelot V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zeer lekker en zeer vriendelijk personeel
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Aardige pizza, maar had krokanter gemoeten. Inrichting beetje saai met de standaardlampen die je overal ziet tegenwoordig,
Melle V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Oké... het weer zorgde voor een heerlijke sfeer op het terras waar het levendig gezellig was. Het restaurant zelf is klein maar knus en met zicht in de pizza oven. Mooie kaart, wij kwamen en gingen voor de pizza's. Bijzondere toppings (gelukkig geen pizza Hawaii!). En er kwamen echt de heerlijkste pizza's op tafel die we ooit in NL hebben gegeten: goede en smaakvolle bodem, mooi en smaakvol gedecoreerd, geen overdaad aan vettige kaas. Zelfs onze tienermeiden waren enthousiast. We komen zeker een keer terug en hopen dan maar weer op een plekje op het terras...
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ik dineerde vanavond op het terras. De tafeltjes zijn heel klein en staan zo dicht op elkaar dat je er nauwelijks tussen past. Ik heb heerlijk gegeten, maar zat continu met de stoelleuning van de dame achter me (die bij de Griek at) in mijn rug. Ik begrijp dat er omzet gemaakt moet worden, maar hier worden echt te veel mensen op de vierkante meter gepropt. Ook de bediening kon ons nauwelijks bedienen (geen ruimte).
Window .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Drukke, warme pizzeria. De kaart zag er goed uit (leuke combinaties) en de pizza die ik bestelde was lekker. Bodem lekker dun, wel beetje grote droge rand. (Ietsie meer saus had sowieso gekund.) Goed formaat, goed belegd, prijzen naar verhouding andere pizzeria's van dit kaliber (geen goedkope pizza's met hollandse kaas, zeg maar). Soms heb je bij een pizzatent problemen met de messen (bot of anderszins waardeloos) maar deze deden echt goed hun werk, fijn! Bediening prima. Zaak zag er leuk uit, was hartstikke vol. Je zit bij de kassa/oven wel een beetje onrustig omdat de bediening steeds heen en weer holt en mensen afhaalpizza's komen halen, dus als je daar gevoelig voor bent beter een andere tafel nemen. Fiets er niet heel speciaal voor om maar zou zeker terugkomen als ik in de buurt ben.
Zuhra O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heb hier afgelopen zondag op het terras gezeten met mijn zoon, hadden gereserveerd voor binnen maar konden zonder moeite plaats nemen op het terras. Een plekje veroveren was wel een klus. Bediening is vlot en gezellig, pizza's komen snel en de voorgerechten klinken stuk voor stuk super. We zijn uiteindelijk voor de anti pasto miste gegaan, daarna de el funghi en de quatro fromaggi. Heerlijk dagje gehad. Komen zeker terug!
Juur B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Echt heerlijk gegeten en ook een vriendelijke bediening, een aanrader!
bert B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goede en vriendelijke bediening, waarbij de pizza uitstekend smaakte. Een pizza die je ook in Italie kunt eten! Top