La Lotta

Weesperzijde 42A 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Lotta

De wereld is rond en plat

Pizza eten, pizza leren maken en de pizzakar. Deze Italiaanse delicatesse is de ster van La Lotta. Veel van de ingrediënten komen uit hun eigen moestuin of van regionale leveranciers. Heb je iets te vieren? Ze maken hier zelfgemaakte verjaardagstaarten, organiseren bedrijfsarrangementen of je parkeert de pizzakar in je achtertuin. La Lotta is deel van de Pizza Academy om de kneepjes van het vak te leren!

Meer informatie over restaurant La Lotta

9,2
Charelle D.
Juur B.
bert B.
Lisanne A.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ben hier met mijn vriend uit eten geweest, gekozen voor dit restaurant omdat we beiden van pizza houden en het er veel belovend uitzag door de positieve recensies. Echter, viel vrijwel alles enorm tegen. Veel te weinig personeel, duurde lang voordat we een kaart kregen en ons wat de drinken werd aangeboden. Tafel die we hadden gereserveerd werd vies aangeboden. Toen we onze pizza kregen, bleek dat ik een verkeerde pizza kreeg. Vond dat dit erg onprofessioneel werd opgelost: of ik moest de pizza van mijn vriend maar delen of ik moest wachten terwijl ik toe keek hoe mijn vriend aan het eten was. Dit gaat het doel van samen gezellig uit eten gaan wat voorbij. Verder was er bij onze pizza's niet echt sprake van een bodem, deze was zo dun dat de saus er dwars doorheen liep. Al met al komen wij hier niet meer. Wijn was wel lekker.
renze V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Mega lekkere pizza's. Hier krijg je een pizza tonijn met enorme plakken verse tonijn, in plaats van tonijn uit blik, dat zegt al genoeg denk ik?

Daarnaast super lekkere bodems en korsten, vlotte bediening en leuke aankleding. Beste pizza die ik in tijden gegeten heb!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Vlotte en leuke bediening. Kom zeker terug!
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ongeevenaard heerlijke pizzabodems. De bediening was zo attent ons een andere (rustigere) tafel aan te bieden, omdat een jongetje naast ons heel hard huilde.
Maytie G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke zaterdagavond met zijn tweetjes doorgebracht! Een heerlijk glaasje montepulciano bij de bruscette miste en pizza tartufo en calzone. Afgesloten met een heerlijke panna cotta! Super leuke bediening, fijne avond gehad!
MJJ D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Voorafgaand aan de voorstelling van Youp in Carré lekker gegeten bij La Lotta. Heerlijke foccacia en super smakelijke pizza met een soepele wijn. Kortom: top!!
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
De beste glutenvrije pizza die ik ken!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij La Lotta met onze 5 kinderen. Heerlijke pizza's waar we de dag later nog van genoten hebben bij de lunch thuis.
Tiffany E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Sfeervol restaurant en super vriendelijk personeel. Lekker eten top
Mattijs T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lekker basic, wel sfeervol en bij de beste pizza's die ik ooit geheten heb. Aanrader dus !!!
Céciel V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eten bij la Lotta is een aanrader. De bediening is vriendelijk en er wordt goed in de gaten gehouden of alles naar wens is!
De tafel van Wim D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg goede pizzas hier en een gezellige pijpenla, vlotte bediening. Zelden zo'n smakelijke pizza in Amsterdam gegeten!
Aanrader.
Gea D.
Een verrassing dit restaurant. Echt heel erg lekkere pizza's. Ca 10 a 15 min lopen vanaf de Opera/Blauwe Brug, goed voor de spijsvertering! We zaten bij de deur, dat was het enige dat jammer was. Elke keer een koude windvlaag als er nieuwe gasten kwamen. Wij komen zeker terug. De pizza's waren geweldig, zo ook de toetjes!
Enrico D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat een ontzettend goed eten wordt er hier geserveerd. Leuke bediening, we hebben het erg naar ons zin gehad en komen zeker nog eens terug!
Gert-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk pizza gegeten met gezin (2 kleine kinderen). Bediening zeer vriendelijk. Wachttijd tussen voorgerecht en pizza echter lang. Had beter afgestemd kunnen worden op feit dat wij met kinderen kwamen.
Marco W.
Hele goede lekkere pozza
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De pizza was heerlijk, maar we moesten om alles vragen, om de kaart, om te mogen bestellen, om drankjes te bestellen. En als je na anderhalf uur nog geen pizza hebt...tja, dan is het de vraag of dat de lekkerste pizza van Amsterdam waard is...
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijke pizza's en salade gegeten. Kom zeker nog 'n keer terug.