La Lotta

Weesperzijde 42A 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Lotta

De wereld is rond en plat

Pizza eten, pizza leren maken en de pizzakar. Deze Italiaanse delicatesse is de ster van La Lotta. Veel van de ingrediënten komen uit hun eigen moestuin of van regionale leveranciers. Heb je iets te vieren? Ze maken hier zelfgemaakte verjaardagstaarten, organiseren bedrijfsarrangementen of je parkeert de pizzakar in je achtertuin. La Lotta is deel van de Pizza Academy om de kneepjes van het vak te leren!

Meer informatie over restaurant La Lotta

9,3
Mattijs T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lekker basic, wel sfeervol en bij de beste pizza's die ik ooit geheten heb. Aanrader dus !!!
Céciel V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eten bij la Lotta is een aanrader. De bediening is vriendelijk en er wordt goed in de gaten gehouden of alles naar wens is!
De tafel van Wim D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg goede pizzas hier en een gezellige pijpenla, vlotte bediening. Zelden zo'n smakelijke pizza in Amsterdam gegeten!
Aanrader.
Gea D.
Een verrassing dit restaurant. Echt heel erg lekkere pizza's. Ca 10 a 15 min lopen vanaf de Opera/Blauwe Brug, goed voor de spijsvertering! We zaten bij de deur, dat was het enige dat jammer was. Elke keer een koude windvlaag als er nieuwe gasten kwamen. Wij komen zeker terug. De pizza's waren geweldig, zo ook de toetjes!
Enrico D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat een ontzettend goed eten wordt er hier geserveerd. Leuke bediening, we hebben het erg naar ons zin gehad en komen zeker nog eens terug!
Gert-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk pizza gegeten met gezin (2 kleine kinderen). Bediening zeer vriendelijk. Wachttijd tussen voorgerecht en pizza echter lang. Had beter afgestemd kunnen worden op feit dat wij met kinderen kwamen.
Marco W.
Hele goede lekkere pozza
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De pizza was heerlijk, maar we moesten om alles vragen, om de kaart, om te mogen bestellen, om drankjes te bestellen. En als je na anderhalf uur nog geen pizza hebt...tja, dan is het de vraag of dat de lekkerste pizza van Amsterdam waard is...
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijke pizza's en salade gegeten. Kom zeker nog 'n keer terug.
Svetlana R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Inmiddels ons vast adres geworden als je top pizza wil eten !
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Fijne pizzeria met niet het standaard beleg. Leuk en enthousiast personeel.
Enige nadeel: geen tochtportaal waardoor bij openen van de deur de ruimte erg fris werd.
Regine V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik kom hier graag want wie houd er nu niet van goede pizza. En dan bedoel ik ook echt hele goede pizza. Was er vanavond met een aantal collega's waarvan 1 veganist is. Geen enkel probleem er kwam meteen een voorstel voor een pizza met tomatensaus,rucola ,gegrilde groente en paddenstoelen. De pizza was heerlijk en smeuïge zoals ze zelf zei.
De andere pizza's waren weer heerlijk gebakken door een jonge pizza
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Slimme formule! Niet te ingewikkeld, maar eersteklas kwaliteit eten. De pizza's zijn top, de bediening is attent en aardig. Het interieur is zeer minimalistisch opgezet, maar niet ongezellig. Alleen de akoestiek is niet goed: een wat uitbundig gezelschap leidt tot oorverdovend echoënd lawaai dat soms pijn doet aan de oren. Beknopte wijnkaart met goede wijnen. Redelijke prijzen. Geen wonder dat het vol zit!
Regine V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Is en blijft een fantastisch restaurant.
Prijs kwaliteit klopt. Heerlijke anti pasti
De pizza's zijn rijkelijk voorzien van ingrediënten die van top kwaliteit zijn.
Heb inmiddels alle dolce op de kaart geproefd en ook die zijn heerlijk en het personeel is hartelijk. Kortom een restaurant om terug te komen met vrienden of met je geliefde.
Annemiek O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding, geen standaard pizzeria, net een beetje extra service en iets lekkerder. Aanrader voor snelle lekker pizza!
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Persoonlijk vind ik dit de beste pizza van Amsterdam. Nu voor de tweede keer geweest. Dit is zeker niet zomaar een pizzaria, speciale combinaties maken de kaart compleet. En daarnaast nog buitengewoon vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, ik ben fan!
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Wat een lekker zaakje is dit! Afgelopen vrijdag met mooi weer buiten gezeten om en uur of 9. De bediening was snel vriendelijk en zeer attent. Het wijzigen van de pizza was ook geen probleem. De prijs kwaliteit verhouding ook zeer in orde!
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Hier gegeten op mijn verjaardag, in totaal met z'n zessen. Kan me helaas niet helemaal vinden in de enthousiaste recensies, al ligt dat niet aan de pizza's - Die zijn top en ècht heel lekker! Daar zou ik zeker voor terugkomen.

Wat ons tegenviel was ten eerste de bediening. We werden voornamelijk geholpen door een meisje die wij alle zes als behoorlijk onplezierig hebben ervaren. Ze straalde niks van plezier uit in d'r werk en kwam behoorlijk bot en niet gastvrij over. We kregen een beetje het idee alsof we niet gewenst daar waren, wat natuurlijk gek is.

Ten tweede hadden we als voorgerecht een groot plateau genomen, die bij lange na niet "groot" was. Hebben het nog nagevraagd maar de botte serveester verzekerde ons dat het echt klopte. We telden 2 stukjes brood en 4 plakjes vlees, plus wat olijven. Volgens mij kostte dat 15 euro als ik het me goed herinner. Echt belachelijk.

Nogmaals voor de pizza kom ik zeker terug, maar dan misschien afhalen of hopen op betere bediening.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Afgelopen week hier weer heerlijk gegeten. Voor de tweede keer terug gekomen. Overheerlijke pizza's. Dit is zeker niet zo maar een pizzaria, speciale combinaties maken de kaart compleet.
Ontzettend aardig en behulpzaam personeel.
Ik ben fan, zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten, bijzondere pizza variaties maken de kaart compleet. Dit is zeker niet zomaar een pizzaria. Daarnaast ziet het er mooi verzorgd uit en het personeel is bijzonder vriendelijk. Ik heb fan! Zeker een aanrader!
ruud J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Prima pizza's! Ook andere soorten dan gewoonlijk.