La Lotta

Weesperzijde 42A 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Lotta

De wereld is rond en plat

Pizza eten, pizza leren maken en de pizzakar. Deze Italiaanse delicatesse is de ster van La Lotta. Veel van de ingrediënten komen uit hun eigen moestuin of van regionale leveranciers. Heb je iets te vieren? Ze maken hier zelfgemaakte verjaardagstaarten, organiseren bedrijfsarrangementen of je parkeert de pizzakar in je achtertuin. La Lotta is deel van de Pizza Academy om de kneepjes van het vak te leren!

Meer informatie over restaurant La Lotta

9,2
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ongeevenaard heerlijke pizzabodems. De bediening was zo attent ons een andere (rustigere) tafel aan te bieden, omdat een jongetje naast ons heel hard huilde.
Maytie G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke zaterdagavond met zijn tweetjes doorgebracht! Een heerlijk glaasje montepulciano bij de bruscette miste en pizza tartufo en calzone. Afgesloten met een heerlijke panna cotta! Super leuke bediening, fijne avond gehad!
MJJ D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Voorafgaand aan de voorstelling van Youp in Carré lekker gegeten bij La Lotta. Heerlijke foccacia en super smakelijke pizza met een soepele wijn. Kortom: top!!
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
De beste glutenvrije pizza die ik ken!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij La Lotta met onze 5 kinderen. Heerlijke pizza's waar we de dag later nog van genoten hebben bij de lunch thuis.
Tiffany E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Sfeervol restaurant en super vriendelijk personeel. Lekker eten top
Mattijs T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lekker basic, wel sfeervol en bij de beste pizza's die ik ooit geheten heb. Aanrader dus !!!
Céciel V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eten bij la Lotta is een aanrader. De bediening is vriendelijk en er wordt goed in de gaten gehouden of alles naar wens is!
De tafel van Wim D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg goede pizzas hier en een gezellige pijpenla, vlotte bediening. Zelden zo'n smakelijke pizza in Amsterdam gegeten!
Aanrader.
Gea D.
Een verrassing dit restaurant. Echt heel erg lekkere pizza's. Ca 10 a 15 min lopen vanaf de Opera/Blauwe Brug, goed voor de spijsvertering! We zaten bij de deur, dat was het enige dat jammer was. Elke keer een koude windvlaag als er nieuwe gasten kwamen. Wij komen zeker terug. De pizza's waren geweldig, zo ook de toetjes!
Enrico D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat een ontzettend goed eten wordt er hier geserveerd. Leuke bediening, we hebben het erg naar ons zin gehad en komen zeker nog eens terug!
Gert-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk pizza gegeten met gezin (2 kleine kinderen). Bediening zeer vriendelijk. Wachttijd tussen voorgerecht en pizza echter lang. Had beter afgestemd kunnen worden op feit dat wij met kinderen kwamen.
Marco W.
Hele goede lekkere pozza
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De pizza was heerlijk, maar we moesten om alles vragen, om de kaart, om te mogen bestellen, om drankjes te bestellen. En als je na anderhalf uur nog geen pizza hebt...tja, dan is het de vraag of dat de lekkerste pizza van Amsterdam waard is...
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijke pizza's en salade gegeten. Kom zeker nog 'n keer terug.
Svetlana R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Inmiddels ons vast adres geworden als je top pizza wil eten !
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Fijne pizzeria met niet het standaard beleg. Leuk en enthousiast personeel.
Enige nadeel: geen tochtportaal waardoor bij openen van de deur de ruimte erg fris werd.
Regine V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik kom hier graag want wie houd er nu niet van goede pizza. En dan bedoel ik ook echt hele goede pizza. Was er vanavond met een aantal collega's waarvan 1 veganist is. Geen enkel probleem er kwam meteen een voorstel voor een pizza met tomatensaus,rucola ,gegrilde groente en paddenstoelen. De pizza was heerlijk en smeuïge zoals ze zelf zei.
De andere pizza's waren weer heerlijk gebakken door een jonge pizza
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Slimme formule! Niet te ingewikkeld, maar eersteklas kwaliteit eten. De pizza's zijn top, de bediening is attent en aardig. Het interieur is zeer minimalistisch opgezet, maar niet ongezellig. Alleen de akoestiek is niet goed: een wat uitbundig gezelschap leidt tot oorverdovend echoënd lawaai dat soms pijn doet aan de oren. Beknopte wijnkaart met goede wijnen. Redelijke prijzen. Geen wonder dat het vol zit!
Regine V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Is en blijft een fantastisch restaurant.
Prijs kwaliteit klopt. Heerlijke anti pasti
De pizza's zijn rijkelijk voorzien van ingrediënten die van top kwaliteit zijn.
Heb inmiddels alle dolce op de kaart geproefd en ook die zijn heerlijk en het personeel is hartelijk. Kortom een restaurant om terug te komen met vrienden of met je geliefde.
Annemiek O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding, geen standaard pizzeria, net een beetje extra service en iets lekkerder. Aanrader voor snelle lekker pizza!