Over het restaurant La Liguria

Heerlijk eten in een mooi en sfeervol restaurant. In de zomer een prachtig tuin terras. Pure echt Italiaanse smaken en mooie wijnen. De Italiaanse beleving aan het Noordeinde in den haag.

Meer informatie over restaurant La Liguria

Maandag t/m donderdag 12.00 - 23.00 uur
Vrijdag en Zaterdag 12.00 - 01.00 uur
Zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant La Liguria

Mag H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker in de tuin gezeten, maar de prijs-kwaliteit verhouding klopt niet. We hebben voor 140 euro met z'n 2en gegeten, maar dat was het absoluut niet waard. De inktvis van de antipati was niet te eten. Als hoofdgerecht van 22 euro werd een stukje vis met 2 cherry tomaatjes geserveerd. Personeel ook aan de magere kant. Jammer :-(
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten in de leuke stadstuin. Eten was uitstekend en vers en zeker geen kleine porties. Vriendelijk personeel.
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk eten! Wij hadden de antipasto als voorgerecht en pasta met truffel en pistachepesto als hoofdgerecht. Het was verrukkelijk! Daarbij was de wijn uitstekend. Het personeel was ontzettend vriendelijk en competent. Wij hebben genoten!
Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Hartelijk ontvangen en we kregen een leuke sfeervolle tafel toebedeeld. De dame die ons bediende was erg aardig. Voorgerechten waren oké. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor pasta met groene pesto en risotto met courgette en Pecorino. Beide gerechten vielen bij ons 4-en. niet in de smaak. Pasta was droog en er zat geen smaak aan. Zelf eerst getracht de pasta op smaak te brengen met olie, zout, peper en kaas. Maar het bleef droog en smaakloos. De risotto was bitter door de courgette. Dus ook geen succes. Na overleg met onze tafel besloten dit terug te geven aan de bediening. Helaas werd er door de jonge man in de bediening niet goed mee omgegaan - niets aan gedaan. Vervolgens dit gemeld bij de dame uit de bediening en die kwam met excuses. Kort daarna kwam de jongen vertellen dat we de pasta niet hoefde te betalen. Maar goed, we kwamen juist om lekkere pasta te eten. Ik ga hier in elk geval nooit meer naar toe. Met name de arrogantie van die jonge knul deed het hem. De dames waren wel echt heel aardig!
rosa P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
De parel van het Noordeinde. De doorkijk vanuit het restaurant naar de keuken toont de kookkunsten van passionele Italiaanse chef-koks die weten wat goed, eerlijk en italiaans eten is. Divers menu en prijs kwaliteit is zeer goed. Dit alles is een beeldschone ambiance. De bediening is vriendelijk en betrokken. Zeker een aanrader!
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten!
Heel vriendelijk en deskundig personeel. Gezellige culinaire avond gehad....
We waren even in Italië!!!
Reserveren is noodzakelijk.
Claire W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
een geweldige, gezellige gehad met de familie. Het eten was weer geweldig. Heerlijk Italiaans. Een dame van de bediening zong nog een stuk uit een opera. Geweldig. Je waande je in Italie. Een topavond.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bijzonder sjagrijnige bediening!
Helaas, want sfeervol, heerlijk eten en we hadden een topwijn besteld. Dit zou overigens wel een reden zijn om niet terug te komen.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Onverwacht met een deel van mijn gezin in La Liguria beland. De maandagavond is geen uit eten avond, La Liguria was open. Het idee was even snel wat eten met het span, daar was dit niet het restaurant naar en dus zijn we all the way gegaan. En dat laat de leuke entertainende ober zich graag welgevallen.
We begonnen met onvervalste Italiaanse anti pasta. Gewoon goed.
Onze zeerbaars in zoutkorst was zalig, het smolt op je tong. De pasta, risotto en vlees waren goed, mooie sauzen, eerlijke keuken.
Volgens een van de kinderen at ze het beste toetje ooit, de semi freddo!
Een restaurant om nog eens terug te gaan, al was het maar vanwege de heerlijke Italiaanse sfeer die onze ober goed wist over te brengen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hebben met groep van 8 personen bij LaLiguria op een drukke donderdagavond gegeten. Hebben de kok zijn gang laten gaan. Top gegeten. Goede bediening, maar langzaam, uiteindelijk geen tijd voor dolce. Prijs was erg pittig.
prwztm .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin. Antipasta was prima, Primi en Secondi uitstekend (linguine met kreeft en gegrilde octopus) het is gezellig ingericht. Authentiek stukje Italie midden in Den Haag.
Bediening was prima. Kortom, heerlijke avond gehad. Prijs/kwaliteit is redelijk.
Verbeter puntje; tegenwoordig kan je overal decafe-expresso krijgen.....
Kom zeker weer terug.
Andries B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
De vrijdag na hemelvaart toevallig langsgelopen. Geheim Terras achter?
Maar vooral een echte italiaanse kaart dus de verwachtingen zijn hoog. Het begint goed en wordt alleen maar beter. Sfeervol terras, ontspannen witte brigade met plezier in hun werk, humor en goed advies voor wijn en spijs. Doe maar een antipasti schotel en kijk maar of je nog een volgende gang wil. Nou echt wel ! De antipasti zijn mooi vers en smakelijk gepresenteerd. Heerlijke frisse pinot griggio erbij . Fantastische pasta met eend bijvoorbeeld. We wonen in almere maar hier gaan we voor omrijden.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Afgelopen weekend 04-03=2017 zijn we daar weer eens gaan eten. De menukaart was de week daarvoor vernieuwd en dat was zeker geen verbetering ten opzichte van de oude kaart. Een vissoepje van €19 stond er op de kaart en dat moet dan minstens goudvissoep geweest zijn, een wit biertje voor €5.50 en €5- voor een karig glaasje zoete witte wijn. Het voedsel is nu best behoorlijk aan de prijs en je moet daarbij zaken als groente en aardappelen nog apart bestellen, als je geen pasta wilt eten. Engels sprekend bedienend personeel. Gelukkig spreken we Engels, maar er zijn nog altijd mensen die dat niet doen.
We kregen de menukaart redelijk snel, maar niemand die vroeg of we iets wilde drinken. Ook werd er niet gekeken of je glas leeg op tafel stond om vervolgens te vragen of je nog wat wilde drinken.
We hebben hier vaker gegeten, maar komen daar zeker nooit meer terug als ze deze menukaart handhaven. En van ons krijgt u de tip om altijd even online te kijken naar de menukaart en de prijzen, ook al heb je vaker in het restaurant gegeten. De kwaliteit van het eten was overigens zeer goed, maar te prijzig voor wat je op je bord krijgt.
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Werkelijk heerlijk Italiaans gegeten. Dagverse producten op heerlijke smaakvolle wijze klaargemaakt en gepresenteerd. Top restaurant.
Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hier kun je echt, overheerlijk Italiaans Eten!!!!. Wijn is aan de prijzige kant, maar de gerechten super., antipasti en stoofvlees geweldig!!
Prima bediening en zeer voorkomend!!
Aanrader!!
Mc Arthur .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
La liguria is en blijft mijn favoriet Italiaans restaurant in Den Haag. Regelmatig kom ik er met mijn zakelijke gasten, mijn vrienden of met mijn familie op zondag. De sfeer is charmant op zijn Italiaans , zorgzaam en voorkomend, druk of minder druk., of het nu in de middag is of in de weekend avonden.
Dit aspect valt al mijn gasten op. De menukaart is gevarieerd en samengesteld uit niet alledaagse , maar seizoensgebonden gerechten. Eindelijk niet de geijkte menukaart ! Specialiteit zijn lokale gerechten met Italiaanse lokale producten op basis van het slow-food concept. De wijnkaart is zeer uitgebreid en heeft een breed prijzenpallet. Door goede advisering is de juiste keuze niet moeilijk. De kwaliteit van de gerechten is altijd goed te noemen , al moet je soms bewust zijn van de eigen smaakvoorkeuren.
Mijn favoriete voorgerecht is Insalata di mare en als hoofdgerecht de zeebaars filet met tuinbonen en crème van Pecorino. Het personeel is deskundig, vriendelijk en de wachttijden zijn kort. Tenslotte de inrichting : De tuin in de zomer is de mooiste van Den Haag. Het restaurant is met Zuid-Italiaanse charme ingericht en met Noord-Italiaanse perfectie ingedeeld en afgewerkt; open keuken, restaurant, bar en het voorgedeelte is meer een Franse brasserie. Kortom: Voor mij het Italiaanse restaurant in Den Haag.
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Prima gegeten met een groep van twaalf. We hadden een driegangenmenu. Vooraf grote schotels met antipasti, waaronder het bekende vitello tonato, maar ook carpaccio van zwaardvis, fruti di mare en een flinke bol buffelmozzarella en funghi. Hoofdgerecht keuze uit vlees of vis. Gekozen voor heerlijk mals rundvlees, met geroerbakte spinzaie en gebakken aardappeltjes. Wat vervolgens zwaar tegenviel was het dessert. Zo pietepeuterig. Een klein slagroomsoesje, met een ondefinieerbaar plakje pudding, een plakje ijs en een miniscuul toefje slagroom. Bovendien kreeg je slechts een lepeltje erbij, geen vorkje, wat het naar binnen werken niet ten goede kwam. Geef dan maar helemaal niks. Verder alles oké, de drankjes, de koffie, en ook de bediening: alert, geen gedoe, gewoon down to earth.
Pett R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Ontzettend heerlijk gegeten!! m'n vriendin had makreelfilet die supermooi was opgemaakt en zelf had ik de lamsrack besteld, ook echt ontzettend lekker. Leuke sfeer, ontzettend aardig personeel en natuurlijk uitmuntend eten! Zeker een aanrader!!!
Beste Pett,
Dank je wel en we zien u graag nog een terug.
Vriendelijke groet team la liguria
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Een perfect Italiaans restaurant, perfecte service en zeer hartelijke bediening. Niks is teveel. Je waant je voor een avondje even in Italië. Een echte aanrader, wij komen zeker terug!!
Beste JWK675,
Dank u wel voor deze recensie.
We zien u graag terug.
Vriendelijke groet,
Team la liguria
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We waren er op uitnodiging. De gastheer was hier vaker geweest. Hij stelde voor om de kaart te laten voor wat hij was en de mensen van het restaurant nadat wij onze voorkeur doorgegeven hadden, naar eigen inzicht te laten handelen. Dat hebben we geweten! Vooraf een plateau van verschillende voorgerechten: carpaccio, vitello, caprese, verschillende soorten ham en gebakken champignons. Het was allemaal even heerlijk. Voor zover ik na kan gaan authentiek Italiaans, geweldig uitgevoerd. Heel veel smaak, geen poespas.
Tweede gang: papardelle met stoofvlees. Ook al zo goed. Ofschoon ik weet dat dit niveau thuis niet te benaderen is, toch maar een pastamolen gekocht. Zo kan het dus ook.
Derde gang: cote de boeuf voor 3 personen, aan tafel getrancheerd. Hartstochtelijk carnivoor als ik ben ga ik op zo een moment richting zevende hemel.
Dessert: een trio van tiramisu, profiterole en pannacotta. Ook hierop kan ik - hoe eentonig ook - niets aanmerken.

Het bovenstaande werd vergezeld door Italiaanse wijnen van bijzondere kwaliteit. Bij de papardelle vond ik de wijn zo goed dat ik genoodzaakt was om een nieuw glas te vragen nog voordat het gerecht er stond. We kregen overigens ook nog een rondje wijn van het huis, hetgeen uiteraard erg attent is.

Het decor is - mede omdat het weer erg meezat - mooi. Aangenaam warm als het was, was het onder de druivenranken goed toeven.

Conclusie: ons zien ze zonder meer terug.
Beste TimoH,
Dank je wel voor deze uitgebreide recensie...we zien je graag nog eens terug.
Vriendelijke groet team La Liguria