La Lanterna

Laan van Meerdervoort 40 2517 AL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Lanterna

Italië is dichterbij dan je denkt. Stap binnen bij La Lanterna en ervaar de Italiaanse gastvrijheid, heerlijke gerechten en de sfeervolle inrichting. Naast de pizza’s en verse pasta’s die natuurlijk niet ontbreken op de menukaart, serveert La Lanterna ook speciale vis- en vleesgerechten. Ook voor een goed glas Italiaanse wijn ben je hier aan het juiste adres. Voor elk gerecht heeft het restaurant een bijpassende wijn.
Iets te vieren? Kom dan gerust langs bij La Lanterna. Zij zorgen ervoor dat de avond tot in de puntjes word verzorgd met heerlijke Italiaanse hapjes en drankjes.
Kom eens langs bij één van de vestigingen en geniet van Italiaanse sferen bij La Lanterna.

Meer informatie over restaurant La Lanterna

Dagelijks van 10:00 tot 23:00
Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant La Lanterna

Jordan R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De gastheer Lello, was een erg aardige leuke man.
heeft alles over voor zijn gasten en is een goede entertainer!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Hele gezellige avond. 10 personen, geen probleem
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Prima Italiaans restaurant, prima variatie aan gerechten op de kaart, bediening is vriendelijk. De kwaliteit ten opzichte van de kwaliteit is prima. Tip, vraag wel de wijn kaart voordat je een glas of fles besteld! Wordt naar mijn idee iets te makkelijk een duurdere wijn uitgeschonken!

Voorgerecht: Antipasto Italiano, Verschillende soorten Italiaans vlees, kaas en olijven. (voldoende voor twee personen)
Hoofdgerecht: Pasta (specialitá Della Casa), SPAGHETTI ALLE VONGOLE en met gehaktballetjes
Dessert, Tiramisu
S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
De combinatie van de gastvrijheid en het heerlijke eten maakte het een topavond. Wij hebben erg genoten van ons jubileum.
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Deze zaak blijft gewoon leuk, lekker en gezellig! De gastheren zijn helemaal super en je eet goed voor een leuke prijs. Zeker de moeite waard!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker eten met vrolijke italiaanse deuntjes en mensen. Prijs van voorafje en dessert vrij hoog. Geen karaf huiswijn maar alleen (dure) fleswijn.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Prima Italiaanse sfeer, veel theater, zingen en dansen. En dat ging niet ten koste van het eten.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Ook van de service goed advies gekregen qua wijnen en voorgerechten. Erg gezellig uit eten geweest.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
De uitbater vindt zichzelf geweldig. Hij recommandeert de duurste wijn als je hem om een passende wijn vraagt. Je eet er op zich smakelijk maar het heeft weinig met de verfijnde Italiaanse keuken te maken. Wat dat betreft kan je beter naar Lanterna in de Javastraat gaan. Gezelliger, vriendelijk, betaalbaar, lekkere wijn en service gericht.
Mumtaz H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Lekker eten, mooie inrichting
Ton .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Supervriendelijk ontvangst. Kwamen voor de tweede keer in La Lanterna en we werden nog herkend. Was erg leuk. Lekker eten en de stoelen/bank zitten ook nog comfortabel. Komen zeker weer terug!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Uitgebreide kaart, goede service, goede keuken.
Anno P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Men geeft je het gevoel welkom te zijn. Enige opmerkingen is dat je soms beetje lang moet wachten. Verder prima Rjdidh
Martine .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
prima restaurant met leuke hippe inrichting. Bediening door Italianen wat het ook goed doet. Lekker eten en goede bediening. Enige minpuntje was dat we aan een tafel bij de deur zaten waardoor we iedere 10 minuten in de kou zaten. Tip: ga niet bij de deur zitten.
Hofman A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier afgelopen zaterdag gegeten met 27 personen (bedrijfsuitje). Het voorgerecht bestond uit verschillende schalen met zeer goede kwaliteit vlees, vis en vegetarische gerechtjes, dus voor ieder wat wils. Als hoofdgerecht kon er gekozen worden tussen vlees, vis of pizza en dit was wederom weer perfect. Het toetje bestond eveneens uit diverse schalen, maar nu met heerlijke taartjes/ijs en tijdens het serveren hiervan ging de volumeknop van de muziek omhoog en werd er gedanst. We hebben een superleuke avond gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar.
BreuningD .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
IK heb daar een feest gegeven voor 57 mensen. Het eten was, naar ieders oordeel, fantastisch, de sfeer was écht Italiaans: vrolijk, spontaan, er werd gelachen, gedanst en met elkaar gepraat. Een betere formule voor je feest is er niet. Van de 57 mensen heeft niemand negatieve kritieken gegeven!
BreuningD .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ben nu hier twee keer geweest bij de locatie LVM en beide keren was het helemaal top!!!
Mijn moeder heeft haar verjaardag hier onlangs gevierd met 57 mensen!!! En het was fantastisch!!! Dank jullie wel allemaal voor de goede voorbereidingen, het heerlijke eten en drinken, de gezellige sfeer en voor alle fijne zorgjes!!!
Marco1982 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik wilde het aanvankelijk voorbij laten gaan, maar gezien het verzoek in mn mail om feedback dan toch:

Er bleek een (groot) deel van de kleine ruimte gereserveerd door een groot gezelschap. Dat begon met een staande receptie en ging over in een maaltijd. Resultaat; één grote kakafonie, er was GEEN normaal gesprek te voeren met mijn gezelschap zonder te hoeven schreeuwen. Wat ook zéér storend was, was dat de gasten in rijen tussen de tafels gingen staan om de gefêteerde persoon te feliciteren. LETTERLIJK mensen die met hun derrière boven je bord hingen of continu tegen je armen aan stoten als je fatsoenlijk met je bestek probeerde te eten. Het behoeft geen uitleg dat dit ten koste ging van de eigen eet-beleving. Over het eten zelf geen slecht woord, dit smaakte uitstekend. Service aanvankelijk uitstekend, maar duidelijk afnemende aandacht voor ons, toen het grote gezelschap aan de maaltijd toe was. Begrijpelijk, maar jammer en zou niet zo moeten zijn. Elke gast is belangrijk?!

Tot slot nog een nadrukkelijk advies aan de bediening, als je een aanbod doet voor een gemengd voorgerecht voor 4 personen. Vermeld er dan keurig netjes de prijs bij. Dan schrik je je niet een breuk, dat je ineens 60€ kwijt bent voor je voorgerecht (NB het lijkt me niet de bedoeling dat men met een nare nasmaak het restaurant verlaat). Ondanks dat het lekker was, valt er discussie te voeren of het opgediende die prijs ook verdiende.

Verder zou ik het op prijs gesteld hebben als bij de reservering was vermeld, dat er een deel afgehuurd was en dat er een groot gezelschap zou komen. Dan heb ik een KEUS of ik dat wel of niet wil. Nu kwamen wij daar pas gaandeweg de avond achter en hadden we ons er bij neer te leggen. Helaas deed het afbreuk aan de gehele beleving. Een bescheiden excuus aan het eind van de avond bevestigd dat jullie ook wel door hadden dat het grote gezelschap storend was voor anderen. Maar aan een dergelijk postuum excuus heb je vrij weinig.

Ik hoop dat men bovenstaande meeneemt in de toekomst. Het restaurant heeft immers absoluut potentie. Voor nu; een gemiste kans.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten en een leuke sfeer. Bediening was ook prima ondanks de drukte. Leuk dat er ook nog even live gezongen werd.
coene .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We aten de vis van de dag( 22,50) en de pasta panzotti (16 euro) .
De vis was een beetje smakeloos . Ik vraag me af of hij vers was .
Met olijven uit een potje. Daarbij warme gestoomde groenten , ook een beetje flauw van smaak . De pasta was wel lekker . Bediening niet onbeleefd , maar niet erg persoonlijk.
De ambiance is Jaren 70 . ( nog steeds). Als het opgefrist wordt komen we wel terug.