La Lanterna

Meer informatie over restaurant La Lanterna

Jouw recensie over het restaurant La Lanterna

Hofman A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier afgelopen zaterdag gegeten met 27 personen (bedrijfsuitje). Het voorgerecht bestond uit verschillende schalen met zeer goede kwaliteit vlees, vis en vegetarische gerechtjes, dus voor ieder wat wils. Als hoofdgerecht kon er gekozen worden tussen vlees, vis of pizza en dit was wederom weer perfect. Het toetje bestond eveneens uit diverse schalen, maar nu met heerlijke taartjes/ijs en tijdens het serveren hiervan ging de volumeknop van de muziek omhoog en werd er gedanst. We hebben een superleuke avond gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar.
BreuningD .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ben nu hier twee keer geweest bij de locatie LVM en beide keren was het helemaal top!!!
Mijn moeder heeft haar verjaardag hier onlangs gevierd met 57 mensen!!! En het was fantastisch!!! Dank jullie wel allemaal voor de goede voorbereidingen, het heerlijke eten en drinken, de gezellige sfeer en voor alle fijne zorgjes!!!
BreuningD .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
IK heb daar een feest gegeven voor 57 mensen. Het eten was, naar ieders oordeel, fantastisch, de sfeer was écht Italiaans: vrolijk, spontaan, er werd gelachen, gedanst en met elkaar gepraat. Een betere formule voor je feest is er niet. Van de 57 mensen heeft niemand negatieve kritieken gegeven!
Marco1982 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik wilde het aanvankelijk voorbij laten gaan, maar gezien het verzoek in mn mail om feedback dan toch:

Er bleek een (groot) deel van de kleine ruimte gereserveerd door een groot gezelschap. Dat begon met een staande receptie en ging over in een maaltijd. Resultaat; één grote kakafonie, er was GEEN normaal gesprek te voeren met mijn gezelschap zonder te hoeven schreeuwen. Wat ook zéér storend was, was dat de gasten in rijen tussen de tafels gingen staan om de gefêteerde persoon te feliciteren. LETTERLIJK mensen die met hun derrière boven je bord hingen of continu tegen je armen aan stoten als je fatsoenlijk met je bestek probeerde te eten. Het behoeft geen uitleg dat dit ten koste ging van de eigen eet-beleving. Over het eten zelf geen slecht woord, dit smaakte uitstekend. Service aanvankelijk uitstekend, maar duidelijk afnemende aandacht voor ons, toen het grote gezelschap aan de maaltijd toe was. Begrijpelijk, maar jammer en zou niet zo moeten zijn. Elke gast is belangrijk?!

Tot slot nog een nadrukkelijk advies aan de bediening, als je een aanbod doet voor een gemengd voorgerecht voor 4 personen. Vermeld er dan keurig netjes de prijs bij. Dan schrik je je niet een breuk, dat je ineens 60€ kwijt bent voor je voorgerecht (NB het lijkt me niet de bedoeling dat men met een nare nasmaak het restaurant verlaat). Ondanks dat het lekker was, valt er discussie te voeren of het opgediende die prijs ook verdiende.

Verder zou ik het op prijs gesteld hebben als bij de reservering was vermeld, dat er een deel afgehuurd was en dat er een groot gezelschap zou komen. Dan heb ik een KEUS of ik dat wel of niet wil. Nu kwamen wij daar pas gaandeweg de avond achter en hadden we ons er bij neer te leggen. Helaas deed het afbreuk aan de gehele beleving. Een bescheiden excuus aan het eind van de avond bevestigd dat jullie ook wel door hadden dat het grote gezelschap storend was voor anderen. Maar aan een dergelijk postuum excuus heb je vrij weinig.

Ik hoop dat men bovenstaande meeneemt in de toekomst. Het restaurant heeft immers absoluut potentie. Voor nu; een gemiste kans.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten en een leuke sfeer. Bediening was ook prima ondanks de drukte. Leuk dat er ook nog even live gezongen werd.
coene .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We aten de vis van de dag( 22,50) en de pasta panzotti (16 euro) .
De vis was een beetje smakeloos . Ik vraag me af of hij vers was .
Met olijven uit een potje. Daarbij warme gestoomde groenten , ook een beetje flauw van smaak . De pasta was wel lekker . Bediening niet onbeleefd , maar niet erg persoonlijk.
De ambiance is Jaren 70 . ( nog steeds). Als het opgefrist wordt komen we wel terug.