La Lanterna

6,4

Jouw recensie over het restaurant La Lanterna

Mirjam E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
23 juli 2018 hebben wij hier gegeten. Zwart aangebranden champignons, uitgedroogde komkommers en droge smakeloze pasta!!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Aangebakken knoflook champignons (helft vd portie serieus zwart). Komkommer was lang daarvoor gesneden vermoed ik want volkomen uitgedroogd en dat is best knap.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gisteren hier pasta / pizza gegeten. Zaak op zich en de kaart zagen er best oké uit, later bleek het eten ook best te zijn. Niet geweldig, maar wel gewoon goed.
Maar waar we ons wel over verbaasde, is dat de eigenaar (?!? vermoedden we) gewoon tijdens een toch druk bezochte avond even zijn personeel op zeer luide wijze de les las, dat ze 2 handen hadden en op moesten schieten met de glazen etc.
Dit hoort niet zo, vinden wij in ieder geval.

Kortom best gegeten, maar niet echt gezellig.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Lekkere pizza's met dunne bodem. Alles ging schoon op, terwijl we meestal de randjes laten liggen. Canneloni met spinazie en ricotta was ook om te smullen. De bediening was snel en aardig. Kortom: wij komen zeker terug!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De bediening is op een enkele na niet erg vriendelijk. Er geldt een strakke taakverdeling lijkt het. Eerst een drankje dat vrij lang wachten om te horen dat je nog niet aan de beurt bent. De witte droge wijn was ronduit vies. Ik schat uit een fles van 1,99 voor 1,5 liter.. En daar betaal je dan 3,50 per glas voor. De pizza was niet gaar, tenminste wat erop lag was dat niet, de champignons, de paprika en het ei was er als laatste overheen gebroken gewoon rauw. Hoop maar dat ik geen salmonella besmetting heb op gelopen.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
La Lanterna is een van de fijnste italiaanse restaurants die ik ken. De Filetto di Aglio is zeer fijn. Goed malse vlees met fijne knoflook smaak. Aangevuld met fijne frietjes en salade. Aardige mensen die altijd een praatje maken en komen vragen of alles in orde is. Leuke locatie in Ommen.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Geen aanrader.
Eerste drankje pas na half uur.
Bestelling menu werd pas na 3 kwartier opgenomen nadat wij de kaarten bij de bar hadden gebracht.
Piza Gorilla van mijn dochter smaakte vies en rook niet fris.
Mijn piza Calzone was brem zout.
Alle borden waren koud.
Klantcommentaar, netjes, was niet erg ontvankelijk bij de gastvrouw.
Er werd letterlijk gezegd van dat we maar weg moesten gaan, het was er toch druk.
Slechte bediening en zeker niet het gevoel dat je er te gast bent.
Niet heengaan. Er zijn betere restaurants in Ommen te vinden.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Helaas heel slecht. Lasagne smaakte muf. Filetto gorgonzola zag grijs en er zaten stukjes in, peterselie volgens de kok. Volgens mij moet het vlees de hoofd toon voeren maar dit zwom in en hele grootte plas vieze saus. De " ossenhaas" had nog niet eens in de buurt van de haas van het rund gelegen.
Eten dan ook direct na een hapje terug gezonden, drankjes betaald en vertrokken. Kok wilde ook nog met ons in discussie. Nog nooit zo slecht eten opgediend gekregen.!
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Zomeravond, volle bezetting. Maar ondanks de drukte is de bediening vlot en staat het eten snel op tafel. Een alcoholvrij biertje blijkt een Bavaria te zijn. Dat smaakt niet erg, maar dat ligt aan Bavaria... De cappuchino is OK.
Dan komen de pizza’s, een Hollandaise en een Frutti di mare speziale. Beide vertonen verbrande randen, en aan beide is te zien dat er nog erger verbrande randjes zijn weggesneden. De aanblik is niet geweldig. Maar eerlijk is eerlijk: ze smaken best. Die verbrande randjes natuurlijk niet, maar de rest van de pizza is gewoon lekker!
In de bediening lopen schuchtere jonge meisjes, die heel erg hun best doen, maar de flair missen die je in een pizzeria zou verwachten. Een béétje Italiaans temperament wil je daar toch wel aantreffen, nietwaar. Volgens de menukaart staat hier ene Roberto aan het roer, maar we hebben deze keer niets Italiaans gezien. Het was allemaal zéér Sallands.
Het publiek bestond onmiskenbaar overwegend uit campinggasten. Dan weet je wat voor gespreksniveau je kunt verwachten, en op welk volume. Je moet ervan houden....
Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
De pizza's waren flauw en smakeloos
Dit is de eerste keer dat een pizza vier soorten kaas niet lekker was Wij vermoeden dat er analoogkaas wordt gebruikt.Alleen het stukje met gorgonzola was goed te eten.Voor de rest een smakeloze hap. Pizza met waarschijnlijk zalm uit blik en de paprika smaakte ook alsof het uit blik kwam. Er was volgens ons geen greintje vers bij...jammer goeie plek was ook erg druk maar voor ons eens maar nooit weer!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
voor ons is het altijd weer een fijne avond met heerlijke gegrilde scampies met look vooraf en een heerlijke anguille pizza eropvolgend. Samen met de vernieuwde wijnkaart altijd weer een traktatie.