La Lanterna

6,4

Jouw recensie over het restaurant La Lanterna

Mirjam E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
23 juli 2018 hebben wij hier gegeten. Zwart aangebranden champignons, uitgedroogde komkommers en droge smakeloze pasta!!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Aangebakken knoflook champignons (helft vd portie serieus zwart). Komkommer was lang daarvoor gesneden vermoed ik want volkomen uitgedroogd en dat is best knap.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gisteren hier pasta / pizza gegeten. Zaak op zich en de kaart zagen er best oké uit, later bleek het eten ook best te zijn. Niet geweldig, maar wel gewoon goed.
Maar waar we ons wel over verbaasde, is dat de eigenaar (?!? vermoedden we) gewoon tijdens een toch druk bezochte avond even zijn personeel op zeer luide wijze de les las, dat ze 2 handen hadden en op moesten schieten met de glazen etc.
Dit hoort niet zo, vinden wij in ieder geval.

Kortom best gegeten, maar niet echt gezellig.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Lekkere pizza's met dunne bodem. Alles ging schoon op, terwijl we meestal de randjes laten liggen. Canneloni met spinazie en ricotta was ook om te smullen. De bediening was snel en aardig. Kortom: wij komen zeker terug!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De bediening is op een enkele na niet erg vriendelijk. Er geldt een strakke taakverdeling lijkt het. Eerst een drankje dat vrij lang wachten om te horen dat je nog niet aan de beurt bent. De witte droge wijn was ronduit vies. Ik schat uit een fles van 1,99 voor 1,5 liter.. En daar betaal je dan 3,50 per glas voor. De pizza was niet gaar, tenminste wat erop lag was dat niet, de champignons, de paprika en het ei was er als laatste overheen gebroken gewoon rauw. Hoop maar dat ik geen salmonella besmetting heb op gelopen.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
La Lanterna is een van de fijnste italiaanse restaurants die ik ken. De Filetto di Aglio is zeer fijn. Goed malse vlees met fijne knoflook smaak. Aangevuld met fijne frietjes en salade. Aardige mensen die altijd een praatje maken en komen vragen of alles in orde is. Leuke locatie in Ommen.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Geen aanrader.
Eerste drankje pas na half uur.
Bestelling menu werd pas na 3 kwartier opgenomen nadat wij de kaarten bij de bar hadden gebracht.
Piza Gorilla van mijn dochter smaakte vies en rook niet fris.
Mijn piza Calzone was brem zout.
Alle borden waren koud.
Klantcommentaar, netjes, was niet erg ontvankelijk bij de gastvrouw.
Er werd letterlijk gezegd van dat we maar weg moesten gaan, het was er toch druk.
Slechte bediening en zeker niet het gevoel dat je er te gast bent.
Niet heengaan. Er zijn betere restaurants in Ommen te vinden.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Helaas heel slecht. Lasagne smaakte muf. Filetto gorgonzola zag grijs en er zaten stukjes in, peterselie volgens de kok. Volgens mij moet het vlees de hoofd toon voeren maar dit zwom in en hele grootte plas vieze saus. De " ossenhaas" had nog niet eens in de buurt van de haas van het rund gelegen.
Eten dan ook direct na een hapje terug gezonden, drankjes betaald en vertrokken. Kok wilde ook nog met ons in discussie. Nog nooit zo slecht eten opgediend gekregen.!
plucas .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Dit was de eerste keer dat wij La Lanterna in Ommen uitprobeerden. In Ommen is geen Italiaans alternatief te vinden. De eerste indruk was dat dit een erg hollandse interpretatie de Italiaanse keuken zou worden (ondanks de belofte dat er ook een echte Italiaan in de keuken zou zijn, maar die hebben wij niet gezien, en het eten leek het bestaan van deze man ook niet te bevestigen). Ik koos daarom voor een calzone ripieno, want ook in niet erg goede Italiaanse restraurant kan men vaak nog wel een pizza klaarmaken. Hij bleek gevuld te zijn met vier plakken ham enkele plakken salami milanese, Goudse kaas en droge kruiden. De vulling was vet en weinig smaakvol. Mij vrouw koos voor canneloni met spinazie. De spinazievulling bleek er grijzig uit te zien, er was geen gebruik gemaakt van ricotta in de vulling, maar opnieuw van Hollandse kaas, en over de canneloni was een vettige kaassaus gedrapeerd. Het smaakte nergens naar. De huiswijn die we erbij dronken was van zeer slechte kwaliteit.

Wij hebben ons laten leiden door de eerste indruk, en daarom niet veel besteld, maar het eten maakte een zeer amateuristische indruk. Hier is een kok bezig die absoluut geen idee heeft van koken, laat staan van de Italiaanse keuken. Het nagerecht leek iets van de fabriek, met een kleine toevoeging van de kok.

Naast ons werd aan een tafel verzocht de pizza's dit keer gaar te maken.
De pizza's die verderop werden geserveerd zaken er ook niet echt goed uit, maar er zat wel veel beleg op (wat dus eigenlijk niet hoort bij een Italiaanse pizza).

In de meer dan 40 jaar dat ik in Italiaanse restaurants kom, w.o. jaarlijks in Italie, was dit toch wel een dieptepunt.
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Zomeravond, volle bezetting. Maar ondanks de drukte is de bediening vlot en staat het eten snel op tafel. Een alcoholvrij biertje blijkt een Bavaria te zijn. Dat smaakt niet erg, maar dat ligt aan Bavaria... De cappuchino is OK.
Dan komen de pizza’s, een Hollandaise en een Frutti di mare speziale. Beide vertonen verbrande randen, en aan beide is te zien dat er nog erger verbrande randjes zijn weggesneden. De aanblik is niet geweldig. Maar eerlijk is eerlijk: ze smaken best. Die verbrande randjes natuurlijk niet, maar de rest van de pizza is gewoon lekker!
In de bediening lopen schuchtere jonge meisjes, die heel erg hun best doen, maar de flair missen die je in een pizzeria zou verwachten. Een béétje Italiaans temperament wil je daar toch wel aantreffen, nietwaar. Volgens de menukaart staat hier ene Roberto aan het roer, maar we hebben deze keer niets Italiaans gezien. Het was allemaal zéér Sallands.
Het publiek bestond onmiskenbaar overwegend uit campinggasten. Dan weet je wat voor gespreksniveau je kunt verwachten, en op welk volume. Je moet ervan houden....
Gerry B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Erg onvriendelijk geholpen, als je gewoon vraagt of ze ook perzik op de pizza hebben , doen ze net of ben je niet goed bij je hoofd . Bij de pizza met ananas, was de ananas aan het gisten, bij het melden hiervan , geeft de gastvrouw aan dat we de pizza zelf hebben uitgezocht en zij nu die pizza maar weg moest gooien. Kortom erg slecht eten, onvriendelijk personeel met name de gastvrouw en stoelen waar je je een breuk op zit. Dit bedrijf is nog van 15 jaar terug in de tijd. Het wordt tijd dat ze eens om zich heen kijken bij collega's die wel anno 2014 hun bedrijfsvoering hebben.
Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
De pizza's waren flauw en smakeloos
Dit is de eerste keer dat een pizza vier soorten kaas niet lekker was Wij vermoeden dat er analoogkaas wordt gebruikt.Alleen het stukje met gorgonzola was goed te eten.Voor de rest een smakeloze hap. Pizza met waarschijnlijk zalm uit blik en de paprika smaakte ook alsof het uit blik kwam. Er was volgens ons geen greintje vers bij...jammer goeie plek was ook erg druk maar voor ons eens maar nooit weer!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
voor ons is het altijd weer een fijne avond met heerlijke gegrilde scampies met look vooraf en een heerlijke anguille pizza eropvolgend. Samen met de vernieuwde wijnkaart altijd weer een traktatie.