Over het restaurant La Hermana

Tapas en wijn in Barendrecht

Originele Spaanse tapas in combinatie met heerlijke wijnen, dat is Wijn & Tapasrestaurant La Hermana! Op een van de mooiste pleinen van Barendrecht ligt dit gezellige restaurant verstopt. La Hermana beschikt over een gezellige zaak en een ruim terras. Voor een diner, feest, buffet of high wine zit je hier zeker goed!

Meer informatie over restaurant La Hermana

9,2

Jouw recensie over het restaurant La Hermana

john S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
La Hermana is een goed geleid bedrijf met snelle service ,uitstekend eten en een zeer alerte bedieningsstaf die echt proberen jou een leuke avond te bezorgen
W L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een super gezellig restaurant hele gezellige bediening goede uitleg echt een aanrader voor een gezellige avond met heerlijk eten, wij waren afgelopen vrijdag daar voor het eerst maar gaan zeker binnenkort weer daar heen.
Menno P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gisteravond heerlijk buiten op het terras in de zon gezeten en met zn vijven heerlijke tapas gegeten. Bediening was heel goed.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellig, avondvullend!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Aan de rand van nieuwbouwwijk, ligt aan het water La Hermana. We werden attent en vriendelijk ontvangen. Het restaurant is sfeervol ingericht en heeft twee verschillende niveaus. Aan de hoge kant zit het restaurant gedeelte aan de lage kant de 'bar'. De inrichting is modern maar komt sfeervol en behaaglijk over. Gevarieerde tapaskaart met daarop ook enkele menu's. Wij gingen voor het laatste. Goede variatie, originele gerechtjes ruim voldoende en uitstekend van smaak. Een goed adres dus maar er moet echt wat gedaan worden aan het 'lawaai', als het een beetje druk wordt kun je elkaar amper verstaan en dat is niet prettig.
S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geweldige opbouw van de wijnen met prima verhaal erbij van de eigenaar die er erg veel van af weet, perfect op de gerechten afgestemd.
L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima zakelijk geluncht.
Het concept van kleine (tapas) hapjes maakte de lunch lekker gevarieerd.
De keuze van de hapjes hebben we aan de serveerster overgelaten en dat beviel prima.
Daardoor konden wij onze tijd maximaal besteden aan de inhoudelijke bespreking.
Melina P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk en gezellig
C V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het was gezellig, eten was goed. We waren met z'n zessen en lieten het aan de kok over wat er op tafel werd gezet. Er werd vanalles op tafel gezet en er was voldoende. Na het hoofdgerecht "vergaten" ze ons een beetje.
G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Leuk gezellig restaurant ! Met vriendelijke bediening ! Ga zo door !! Wij hebben heerlijk gegeten ! En heerlijke cava gedronken !
jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ons diner is goed bevallen. Het restaurant is sfeervol ingericht en de bediening is erg vriendelijk. In de keuken waarop je zicht hebt vanuit de zaak wordt voortreffelijk gekookt.
Jaqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten !!
Gezellig, super leuke bediening !!
Kortom "La Hermana" is en blijft een echte aanrader voor liefhebbers van spaanse gerechten en wijnen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij hadden een tafel gereserveerd om 17.30 uur. Ik ging eten met een goede vriendin die ik lang niet gezien had, dus we hadden veel bij te praten. We waren dan ook zeer verbaasd toen de ober ons om 21.00 uur kwam vertellen dat hij de tafel nodig had voor de volgende gasten. Zij rekenen 2 à 2,5 uur per tafel en plannen daarna de volgende reservering in. Dat kan prima, maar dan had ik dat wel graag willen horen / lezen bij het maken van de reservering! Dan kan je de overweging maken of je daarmee akkoord gaat. Nu stonden we voor een voldongen feit en moesten wij weg. Een teleurstellend einde van een gezellige avond!
Verder vroeg ik om een glas water bij mijn rode wijn en ik kreeg een flesje spa blauw. Ook daarvan vind ik dat dit erbij verteld moet worden.
Joanna V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Leuk concept met diverse kleine tapas. Erg goede wijnen die per glas kunnen worden besteld. Vriendelijke service die het erg druk had en soms moeilijk was te “catch’en”. Wel erg rumoerig, had moeite om met tafelgenoot te praten.
luuk V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijke plek waar ze je direct een warm thuisgevoel geven. Niets is te veel (zelfs wordt er een liedje gezongen als je daarom vraagt ;) ) en over de kwaliteit van het eten niets dan lof. Is een vaste stek geworden voor ons...
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Gisterenavond met 7 personen gegeten
Gerechten van prima kwaliteit waarbij de eendenborst super was. Ook de Merlot huiswijn is prima.
Ambiance gezellig en de bediening super
Kortom: een aanrader
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Leekere gerechtjes begeleid door goede wijnen in overleg met de bediening. Zeer geslaagde avond gehad
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Leukevtrnt.
Vriendelijk personeel.
Goed eten. #aanrader
H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
tafel en stoelen staan erg dicht op elkaar
bediening is erg vriendelijk en attent..
het was voor ons de tweede keer en we gaan hier zeker weer terug.