Over het restaurant La Hermana

Tapas en wijn in Barendrecht

Originele Spaanse tapas in combinatie met heerlijke wijnen, dat is Wijn & Tapasrestaurant La Hermana! Op een van de mooiste pleinen van Barendrecht ligt dit gezellige restaurant verstopt. La Hermana beschikt over een gezellige zaak en een ruim terras. Voor een diner, feest, buffet of high wine zit je hier zeker goed!

Meer informatie over restaurant La Hermana

Zondag

Jouw recensie over het restaurant La Hermana

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gisteravond met de familie lekker gegeten bij La Hermana, we hadden een 4 gangen menu, wat leuk werd gepresenteerd en heerlijk smaakte. Ook werd er goed rekening gehouden met het glutenvrije menu van mijn nichtje en vegetarische gerechten van mijn dochter, super gedaan!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Niet veel verandering op de kaart meestal de 4 gangen tapas maar al tijdje hetzelfde. Personeel super vriendelijk, wel tot 3x toe om rekening moeten vragen
Heijkoop .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima gegeten op een woensdagavond. Ondanks een behoorlijke bezetting kwamen de gerechtjes in een keurig tempo door, kwaliteit goed, bediening, vriendelijk en attent
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het eten was prima. Leuke sfeer. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Lenny H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
heerlijke gerechtjes, mooi vlees, goede bediening, heerlijke wijn
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Kom hier regelmatig, mooi ambiance, heerlijke tapas en goede bediening. Prijs-kwaliteit goed. Nu met vrienden, die ook zeer tevreden waren.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zeer geslaagde avond met collega's. Waren zeer te spreken over het concept, de bediening en de kwaliteit van het eten.
Mario J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wederom lekker gegeten. Ik vind het wel vrij prijzig, maar de kwaliteit is er ook naar. Reserveren is wel belangrijk, want het restaurant zit vrijwel altijd vol.
Karin.westerveld W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een top zaak. Heerlijk gegeten met uitstekende wijnen. De bedoening is ook adrem en gezellig. Kortom een geweldige avond gehad.
George G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fantastisch gegeten!!!
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ik kan dit restaurant iedereen aanraden. Super smaakvol en bourgondisch eten. Alles smaakt vers en is duidelijk met veel liefde bereid. Dit restaurant is altijd gezellig druk of vol wat de sfeer ook ten goede komt. Probeer ook eens het heerlijke Spaanse bier van de tap!
Marcia J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ik heb hier een keer goed gegeten. Gisteren het menu gehad. Vond ik slecht, sorry. Zelfs de toast was niet lekker, alles droop van het vet, knoflook overheersde alles, chorizo in rode wijnsaus was niet weg te krijgen (taai), champignons smakeloos, tonijn uit blik. Bediening prima.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prima service tot bijna aan het einde van de avond. Serveerster kende 2 gasten die op de bank naast ons zaten en alle restaurants in de omgeving werden even vakkundig afgeserveerd. Geen aandacht voor ons, reeds gevraagde rekening werd nuet gebracht. Heel jammer, ook dat de heer van het gezelschap weinig respect voor persoonlijke ruimte had...
Cynthia van Esch .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede sfeer. Reserveren via internet erg makkelijk. Bediening erg vriendelijk. Ontvangst en vertrek netjes verzorgd.
nlldvgd .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weer hier gegeten met vrienden en kiezen meestal voor een menu omdat dit 'lekker makkelijk' is. Voor onze vrienden is het de eerste kennismaking met La Hermana maar voor ons zelf zou het fijn zijn als het menu wat wisselde. Verder komen wij hier graag om heerlijk te eten. Nelly
Jari W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
????
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Altijd fijn om hier te dineren. Eten is erg smaakvol, bediening is altijd vriendelijk. Het restaurant is goed bereikbaar.
mariannehoogendam .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hadden zaterdagavond 22 juli een topervaring! kwamen hier voor het eerst en waren blij verrast over de vriendelijke ontvangst van alle vier de personeelsleden.Zeer vlotte bediening en goede uitleg over de gang van zaken.Hebben heerlijk gegeten en alles klopte deze avond.Komen gauw weer terug,dit is echt een aanwinst voor Barendrecht/Rhoon !!!
sofiasofia .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met twee vriendinnen op uitnodiging hier gaan eten. Tapas menu met diverse hapjes. Matig van kwaliteit. Tonijn uit blik. Gefrituurde aardappels zijn patatas Bravas. Zalm uit oven in plasje vocht. Stuk meloen en plak ham om gezamenlijk uit elkaar te trekken.
Teleurstellend. Bediening gehaast. Komen niet vaak langs ondanks dat het niet druk was.
De rekening buitensporig hoog.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Afgelopen zondag met de familie voor het eerst bij La Hermana gegeten. Normaal gesproken gaan wij altijd richting het centrum van Rotterdam. Nu wij dit verborgen pareltje hebben ontdekt weten wij dat we dus ook gewoon in ons Barendrecht kunnen genieten! De prijs kwaliteit van het eten was uitstekend, met het traditioneel Spaanse gerecht gamba's pil-pil, de buikspek en de lamsrack als absolute uitblinkers. Ook de zalm en de eendenborst van bereidt op de big green egg smaakten uitstekend. Wat ons opviel in vergelijking met andere zaken is dat de sfeer ervoor zorgt dat je jezelf direct thuis voelt. Het personeel is kundig en oplettend en is vriendelijk zonder te amicaal te worden. Kortom positief verrast en wij gaan zeker terugkomen!