La Guitarra

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Terras
Martine F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten tijdens een festivalbezoek in 013. Bij binnenkomst aangegeven dat we maar weinig tijd hadden en daar is goed rekening mee gehouden. We hebben het tapas menu genomen. Een goede hoeveelheid eten, voor een redelijke prijs. De verschillende tapas waren erg goed bereid, de inktvisringen waren wat saai van smaak, maar voor de rest was alles heerlijk.
Cvanderijt .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten in dit restaurant.
Wij zaten ideaal boven aan de raam met een verfrissend windje. Het eten vonden wij heel goed van smaak, origineel gepresenteerd ; nog meer lof over de vriendelijke en rustige bediening.
Lang geleden zo lekker, rustig en sfeervol gegeten. Tijd tussen de gerechten was ook prima.
Maar geen lof over, en kan de bediening niets aan doen, het Kraanwater. Waarom geen Kraanwater serveren? Is niet van deze tijd. Bijna 5 euro betalen voor een fles water. De fooi , is dan eigenlijk niets, deze stelregel hanteren wij . Wij vonden het sneu voor de bediening want die was uitstekend vandaar , toch een kleine beetje fooi. We hebben in Nederland heerlijk water en wij bestellen er geen drankjes minder door. Wij zullen het alleen maar waarderen.
Dus La Guitarra, denk er eens over na als we de volgende keer komen, kraanwater !! Dan staan jullie in de top 1 van Spaans restaurant.
Aanietaa .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben vanavond op het terras bij La Guitarra gegeten.
Het terras is wat krap wat betreft het aantal tafels dat er staat.
Het interieur binnen zag er goed uit
De bediening was vriendelijk.
We bestelden wat te drinken, brood met wat erop en nog 4 warme tapas.
Helaas werd na onze drankjes al het eten tegelijk gebracht.
We waren ook wat misleid door de kaart.
Gefrituurde groentes bleken gewoon groentes gekookt in een sausje te zijn.
Varkenshaaspuntjes waren gewoon varkensfilet lapjes.
De stukjes inktvis waren wat droog en champignons gebakken in knoflookolie flauw van smaak.
Onze klachten werden vriendelijk aangehoord en zouden doorgegeven worden.
Bij sommige klachten kregen we gelijk.
Er is voor ons verder niets gedaan.
Marijkebee .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Donderdagavond heerlijk en echt Spaans gegeten bij la Guitarra! We hadden paella en wat tapas oa albóndigas, patatas en Spaanse pepers, allemaal superlekker en vers. Hele aardige bediening ook!
Erikhotwater H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Op een donderdag gegeten zonder te reserveren. We bestelden vanaf de kaart, kregen heerlijke tapas en ruime porties. De sfeer en bediening waren erg goed.