La Grotta

Grote Markt 30A 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant La Grotta

Benvenuto in Ristorante La Grotta in Bergen op Zoom! Kom eens proeven van de authentieke Zuid-Italiaanse gerechten met pure smaken en verse ingrediënten. Onze koks bereiden dagelijks de allerlekkerste gerechten. Uiteraard een grote keuze uit pizza en pasta, maar ook traditionele Italiaanse gerechten.

Reserveer een tafel, kom snel langs en geniet van onze Italiaanse keuken. Italiaanser dan Ristorante La Grotta wordt het niet. Ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant La Grotta

Jouw recensie over het restaurant La Grotta

D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker eten in een leuke ambiance. Leuke medewerkers maar 1 tip: zorg voor nieuwe bedrijfsleiding want die afgewassen te kleine t-shirts kan echt niet...
Helmer K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Afgelopen weekend heerlijk met mijn drie dames onze 18e trouwdag gevierd bij La Grotta vanavond. Leuke bediening, lekker gegeten en toffe ambiance. En een superverrassing tot besluit.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Leuke avond gehad. Een ding wel een beetje vreemd, Elke tafel kreeg een soort van amuse maar die kregen wij niet. toch jammer als je daar voor het eerst bent
Laurijs W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker gegeten en attente bediening, ondanks de drukte liep het prima.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Fijn en gezellig.prima sfeer heerlijk eten.erg tevreden.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We hebben met onze kleinzoon (8) pizza gegeten. Het was lekker. Onze kleinzoon mocht zelf zijn pizza maken in de keuken. Dat maakte het voor hem heel speciaal.
Cma G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Sfeervol terras buiten. Ook goed verwarmd. In de kelder kun je rustig zitten . De pikante saus (als supplement )verdient een waarschuwing ! Is ook voor een geoefende eter wel erg pikant! Al met al tevreden en lekker gegeten. Alleen de messen mogen scherper gemaakt worden. Snijden vd pizza was best lastig.
H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijke gerechten. Missen alleen de keuze in Italiaans ijs als dessert. Tiramisu was superlekker.
We komen zeker terug.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker gegeten, leuke amuse vooraf aangeboden...
Danny P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Mijn gebruikelijke test gedaan om een Italiaans restaurant te beoordelen : pasta Vongole : resultaat : compleet " gebuisd " : geen enkele van de elementen die dit gerecht afwerken teruggevonden : geen pepperoncini, geen prezzemolo, geen goede olijfolie ... Wel kaas, totaal fout dus.
Gelukkig was de huiswijn OK !
Monica W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker eten en drinken in een echte oude kelder. Sfeervol ingericht.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten en gedronken in dit gezellige restaurant. Prima bediening en heerlijke Italiaanse gerechten. Echt een aanrader, ook met kinderen of groepen.
Peggy J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijke bediening. We zaten vanwege het prachtige weer op het verwarmde terras. De bedoeling was om alleen te genieten van het eten maar de sfeer was zo gezellig op het terras dat we er bleven tot sluitingstijd. We komen vast weer eens terug.
John G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten op het gezellige buiten terras
A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We hadden het heel leuk gevonden om op dinsdag bij jullie te eten met de vriendinnen club, maar helaas dan zijn jullie gesloten.
Monica W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijke pizza gegeten, die in grootte kan worden aangepast. Super service.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Bediening slecht, keus aan eten is matig, eten was goed bereid, mooi terras! En leuk dat de kinderen met de kok zelf pizza’s mogen maken!
Christianne M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Was weerbheel,gezellig en ontspannend
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We bestelden spagetti vongole en zalm met Italiaanse frietjes...
Er bleken géén spagetti en géén Italiaanse frietjes meer te zijn.
In plaats daarvan werd wel een goed alternatief aangeboden.
Zeer aangename sfeer en het eten was zeer lekker!
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Over het algemeen waren de gerechten die ons gezelschap had gekozen wat flauw van smaak, de pizza calzone was beter. De lasagne bolognese werd geserveerd met overdreven veel rucola sla er op. Ook smaakte de lasagne wat droog, hier kregen wij een beetje een opgewarmd in magnetron idee van. Als dessert het chocolade taartje met lopend hart en geserveerd met rood fruit besteld. Eenmaal ons dessert ontvangen troffen wij het taartje, een mini bolletje ijs en 1 halve aardbei aan op ons bord... als er word gesproken over geserveerd met rood fruit verwachten wij wel iets meer dan 1 halve aardbei. Het toetje koste 6 euro, naar onze mening afzetterij wat het toetje betreft. De goede verwachting die wij hadden na talloze verhalen is niet waar gemaakt.