La Grotta

Heereweg 71 1871 EC Schoorl Nederland Kaart
31-725091977

Over restaurant La Grotta

Italie tussen bos en duin

De Italiaans kleuren groen, rood en wit stralen hier van plezier. In dit familierestaurant staat de menukaart barstens vol klassiekers, zoals pasta bolognese, insalata caprese en zelfgemaakte tiramisu. Schoorl ligt knus tussen bossen en duinen vlakbij de Noord Hollandse kust. En op vakantie voel je je des te meer in een pizzeria!

Meer informatie over restaurant La Grotta

Fons K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker goed gevuld bord met pizza gehad, wel was het zo dat je snel moest eten want de volgende klanten stonden alweer op de tafel te wachten.
Erikvdb1979 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Pizza Feyenoord thuis laten bezorgen: slappe deegbodem met een selectie van nogal smakeloze vijfderangs ingrediënten voor €13,50? Helft van de prijs was nog veel geweest. Volgens mij is het tijd voor stevige concurrentie hier in Schoorl.
Ybreuer .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Eten: We hadden 4 pizza's en 1 lasagne. De lasagne was flauw. De pizza Hawaï was niet lekker; een berg ham, zoveel dat het onsmakelijk wordt; en de ananas idem; beide ingrediënten leken achteraf toegevoegd. De pizza calzone was ronduit smerig; ook nu weer zo vol gevuld met bergen ham en ui en, in verhouding, nauwelijks salami. De pizza calzone ciao ciao was minstens even erg als de normale calzone; deze was zo vol gemaakt dat het deeg al half was ingescheurd, hierdoor was het vocht in de doos gelopen en de doos was daardoor al gedeeltelijk zacht toen we thuis aankwamen; de shoarma erin ging nog een beetje, maar dat komt volledig door de knoflooksaus die overigens netjes was meegegeven in een bakje; ook nu weer een berg ham, volgens mij hebben ze geprobeerd de klimduin van Schoorl in ham te evenaren; de kip was gortdroog en smakeloos; salami was er nauwelijks in verhouding tot de rest; de bacon was niet gaar genoeg en ook al smakeloos. De enige pizza die redelijk te eten was, was de pizza salami. Wat voor alle pizza's geldt: het deeg is flauw; normaal is het lekker om nog na te knabbelen van de korst, maar dat was in dit geval geen optie. We hebben geen enkel gerecht opgegeten, alles is voor meer dan de helft in de vuilnisbak belandt. We hebben ruim 56 euro betaald voor een bak voer die ik in ieder geval nóóit meer zal bestellen.

Service: we werden op zich netjes geholpen maar we hadden gevraagd om de namen of nummers op de pizzadozen te schrijven maar dat was maar bij 1 pizza het geval.

Inrichting: ouderwets, kan op z'n minst een likje verf gebruiken.
Ena D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Eergister met gezin geweest voor de tweede keer, het blijft een heerlijk restaurant zeker een van mijn favoriet! Goed gevulde borden, heerlijke wijn en desserts vooral de huisgemaakte tiramisu! Personeel is ook niks op aan te merken, erg gastvrij en snelle bediening! Ook de atmosfeer krijgt van mij een 10! Een echt italiaans familierestaurant :) Arrivederci
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Gezellig Italiaans restaurant! Heerlijk gegeten. Goed gevulde borden, eigenlijk te veel. Lekker veel balsamico op de gerechten. Snelle levering van bestelde gerechten. Regelmatig de vraag of alles naar wens was. Helaas kan ik geen foto's plaatsen, maar het zag er goed uit!
Een aanrader!!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het eten is prima, lekkere pizza's en goede pasta. Het interieur is typisch een italiaans restaurant in Nederland, niet heel spectaculair dus.
De bediening laat zich weinig zien helaas, ze zouden hier en daar wat meer kunnen verkopen als ze er bovenop zouden zitten
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Heerlijk gegeten gisteren in La Grotta. Mijn vriendin genoot van de lekkerste minestronesoep die ze ooit had gegeten. Mijn vissoep was vers en erg smaakvol. Ik hou van peperige soep, maar de inhoud van de defecte pepermolen in zijn geheel op mijn bord was wat veel van t goede, haha. Naar aanleiding van mijn verzoek om n bakje om al die korrels weg te scheppen werd er spontaan een vers bord voor me gemaakt. De canneloni was verukkelijk, net zoals de pizza di mare. We hebben genoten dus ????
Rikas .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
In Schoorl zit een goed Italiaans restaurant La Grotta. Op vakantie in de buurt hebben wij hier gegeten. Het eten is echt subliem. Ik had de Dello Chef Special. Ik heb nog nooit lekkerder spaghetti gegeten als hier bij La Grotta. Het restaurant werd druk bezocht. Ondanks de drukte rende de bediening snel en efficiënt. Als we in de buurt zijn, komen we hier zeker nog eens terug.
Krista D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Gezellig met de meiden uit eten bij echte Italiaanse restaurant La Grotta! Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en heerlijk eten! Heerlijk traditioneel Italiaans eten kan je hier krijgen en de huisgemaakt tiramusi is ook zeker een aanrader! Zeker kom ik hier tegen!
Henk .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Een dagje uit in Schoorl met familie dus gingen we bij La Grotta voor een italiano afsluiting van de dag. Jaa pizza time. Ik in iedere gevaal bestel altijd mijn Ajax pizza en familie voor Calzione ciao ciao en 4 formaggi. Lekker hoor. Dank je Peppe we komen zeker terug. Maar volgende keer voor een grote feest. Ciao
Kehen .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
We hadden een pizza frutti de mare en pasta besteld de pizza bleek nauwelijks warm en hetgeen op de pizza lag leek met name vis uit blik, de pasta was lekker. De koffie was ronduit slecht, hadden deze teruggegeven en gaven aan geen anderen te willen maar kregen deze alsnog en bleek niet veel beter, van een Italiaan mag je goede espresso/ cappuccino verwachten. We werden verrast met een glaasje limoncello, was lekker.
De ambiance vonden we armoedig en weinig Italiaans.
We vonden het zeker niet de waardering waard die beschreven staat.
De bediening was wel vriendelijk.
Laila T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Gegeten met familie ,heel lekker gegeten ,personeel was vriendelijk,echt Italiaans, heel lekker tiramisu zelfgemaakt , ik kom graag nog been keer , arrivederci!
Abhe .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij La Grotta in Schoorl. Hier is een echte Italiaanse kok aan het werk. Overheerlijke vissoep en bruchetta als voorgerecht. De keus voor het hoofdgerecht viel op de Pasta van de Chef.
Italiaans eten op zijn best.
Bedankt.
NRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Lekkere pizza's, veel keus! Prijs kwaliteit is goed.
Bediening is jong en komt wat ongeinteresseerd over, ook niet altijd even attent. We hoefden niet lang op de pizza te wachten en we kregen vooraf lekker stokbrood, pluspunt! Tafeltjes zijn netjes gedekt en pizzeria ziet er gezellig uit.
Alles bij elkaar wel een aanrader!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Hier op woensdag 2 juli met 2 personen gegeten.
We wilden eens even iets eenvoudigs eten en kwamen uit bij La Grotta. Erg verrassend.
Mijn partner nam een pizza Ferrari met ansjovis. Een dik en goed gevulde pizza en heerlijk van smaak. Zelf nam ik een 4Stagione. Ook deze was goed gevuld en belegd.
Dit is een Italiaan die weer goede wijnen heeft. Mijn lievelingsdruif Negroarmare uit Puglie is hier verkrijgbaar.
De Italiaanse jongedame in de bediening doet het erg leuk en weet je het juiste te laten kiezen. Ze doet het erg professioneel. Jammer dat het zo ver weg van mijn huis is, anders zou ik hier zeker terugkomen.

Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Lekker en goed gegeten. Twee dagen achter elkaar. Alles is lekker vers en met zorg klaar gemaakt. Personeel is vriendelijk en aardig.
Jakob Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
We hebben hier pizza gegeten en een drankje gedronken. De pizza was erg snel klaar en goed belegd. Weinig op aan te merken. We zaten buiten en merkten wel dat de bediening erg rommelig was. Mijn vriendin had extra Parmezaanse kaas gevraagd en dit vergaten ze tot twee keer toe en kwam pas toen haar pasta al voor de helft op was.
David D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Dit is kwaliteit, dit is service, dit is genieten. De Sardijnse, bescheiden kok presteert het om alle gerechten van de kaart tot heerlijkheid te maken. Van de pizza's tot de bijgerechten, het klopt allemaal
Patrickenmadelon .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Prima eten voor een nette prijs. Op zich lekker pizza's. Frisdrank van een onbekende kwaliteit. Pizza zou iets spannender van smaak kunnen. Door de prijs een 7. Opmerkelijk was dat de oudste zoon zijn hele bord leeg at. Dat is een nieuwe ervaring voor ons en dus een compliment waard. Heel vriendelijk personeel. Altijd druk hier weten we inmiddels uit ervaring en toch weinig wachttijd.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Wij vonden de pizza erg tegenvallen. Bodem beetje dik en niet knisperend. Verder aardig tentje, maar niet voor herhaling vatbaar.