La Grotta

6,7
Voordelig
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Leuk ingericht restaurant. Gorgonzolasoep en tomatensoep, goed. Pizza's redelijk, niet bijzonder. Aparte bediening die af en toe meer ookg heeft voor ziochzelf dan de gasten.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Pizza was redelijk, maar zeker niet geweldig. De bediening was erg matig. Tijdens hoosbui zijn we de tafels zelf maar gaan verschuiven aangezien de parasols lekten en ondanks dat er binnen tafels vrij kwamen deed bediening niet hun best om ons aan een tafel binnen te helpen, terwijl we dit hadden gevraagd. Kwamen niet vriendelijk over en kwamen bijna niet langs je tafel.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Ontzettend gastvrij verwelkomd met onze dochter van 1,5. Deze kreeg meteen een kleurplaat, potloden en een boekje. Heel vriendelijke bediening en vlotte goede keuken. Er is op een leuke manier aandacht voor iedereen en het eten is er lekker en goed!!
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Tijdens ons verblijf in Midsland gegeten bij Italiaans restaurant La Grotta.
Bij binnenkomst staat een niet bijster gemotiveerde jongeman achter de bar glazen te spoelen. Wij lopen maar naar hem toe want hij doet geen enkele moeite ons te verwelkomen en ons een plaatsje te geven. We moeten zelf maar ergens gaan zitten. Niet een bijster vriendelijke onthaal en ook het interieur kan ons niet echt bekoren. Met een woord: achterhaalt.
Dan moet het maar van het eten komen. We hebben niet super veel honger dus slaan we het voorafje over en nemen liever eventueel een dessert.
We bestellen een Schelvis op de huid gebakken met limoensap welke goed is maar niet super. Hij is lekker gebakken en niet te droog met een lekkere, frisse saus met een lichte limoen smaak. Ik heb het minder getroffen met mijn Varkenshaas met Gorgonzolasaus. De varkenshaas was te droog en het beetje saus wat er bij zat smakeloze (uit een zakje?). Toch een beetje saus bij besteld (de ober keek of hij het in Keulen hoorde donderen) welke tot mijn verrassing wel enige smaak had maar de smaak van gorgonzola was nog ver te zoeken. Over de bijgerechten meer lof: lekker gebakken tijm-aardappeltjes, lekkere, knapperige haricot verts met spekjes en een, niet bijzondere, groene salade.
We hadden nog een plekje open voor een dessert maar na de kaart te hebben bekeken bedanken we toch vriendelijk: alleen maar ijs en koffie en thee. Iets Italiaans (Tiramisu, zabaglione of iets degelijks) ontbreekt volledig. Een aanfluiting
Ondanks dat je er niet een poot wordt uit getrokken vonden we toch de prijs-kwaliteitverhouding niet juist. Daarnaast was de bediening ver beneden de maat. Ongeïnteresseerd, weinig vakbekwaam en enigszins arrogant. Je wordt als klant hier niet erg gewaardeerd.
Gerd_Meckes .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Omdat bij Isolabella alles bezet en gereserveerd bleek, heeft de eigenaar ons naar La Grotta in Midsland gebracht. Daar hebben wij voortreffelijk en heerlijk gegeten. Als klap op de vuurpijl werden wij ook weer opgehaald. Een ongekende en dubbel verassende service. La Grotta, het eten, de bediening en ambiance heeft ons avondje extra gezellig gemaakt.
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Met vijf volwassenen en onze dochter van anderhalf prima gegeten bij la grotta. Lieve serveerster voorzag onze dochter meteen van een kleurplaat. Ze deed haar werk duidelijk met veel plezier en was erg hartelijk en stipt. Toen er later bij het dessert wat mis ging werd dit door haar collega keurig opgelost (kregen het ijs van het huis!).

De pizza's waren prima. Alleen de lasagne was wat te zout naar de smaak van mijn vader.

Al met al prima plek om onze wadden vakantie af te sluiten.

Martin O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Vanavond voor de tweede keer gegeten in "La Grotta" en dat wil toch wel wat zeggen.
Wederom gestart met een Anti Pasta, en top. Een mooie uitstalling van diverse Italiaanse vleessoorten en kazen dit met lekker brood en kruidenboter. Na dit alles te hebben verorbert met veel smaak het hoofdgerecht aan laten dragen. Dit keer een fijne pizza quattro formagio met een Insalata Italiana met tonijn en artisjok etc,...daar het voorgerecht ruim is gekozen voor deze combinatie zodat we van alles wat konden proeven. Ook dit is alles weer tot op de laatste kruimel verorbert wat ook geen wonder was. Alles afgesloten met een espresso met een fijne Grappa, helaas is er dan ook weer tijd om naar huis te gaan jammer !! Nog wel even een pluspunt voor de bediening om van deze avond weer een geslaagde avond te maken.
Mar T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Eten afgehaald met vrienden. De lasagne was verre van goed. Geen laagjes maar brokken, klonten van kaas en slappe deeglaagjes. Dit mag je niet verkopen. Ook de hond heeft het laten staan. De pizza's waren ronduit vet en de bodem was slap en sompig. Ik hoop dat de kook kunsten worden verbeterd want aan de service en aankleding lag het niet.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Toch de stoute schoenen aangetrokken en ondanks de wat negatieve recensies wezen eten bij "La Grotta". Bij binnenkomst was de zaak op een tafeltje na leeg dus konden we zitten waar we wilden.
Bediening kwam vlot met kaart en nam de drankjes op. Vanavond gekozen voor de anti pasta voor twee, daarna voor de vrouw een pizza met biefstuk en gorgonzola en voor mijzelf de tortelinni quatro formaggio. Het voorgerecht kwam vlot en de antipasta viel meer dan in goede aarde. Een ruime schaal gevuld met Olijven, rauwe ham, een stuk gorgonzola, ricottakaas, en flink porties gerookte zalm, salami en een heerlijk brood met kruidenboter. En geloof mij dit is een flinke schaal vol. Daarna was het pizzatijd, prima pizza niks mis mee, ook de aangedragen tortelinni's waren prima op smaak al kon de saus ietjes dunner naar mijn smaak. Na dit alles te heen verorbert nog een espresso met een fijn glaasje Grappa toe maaktje de avond tot een zeer geslaagd festein. Daarbij ook nog een pluspunt voor de bediening, deze had alles goed is het oog en regelmatig vragen of alles naar mens was en ook de nattigheidjes werden op tijd aangevuld. Afgerond, een prima pizzeria met dito gerechten, bediening en sfeer zeker nog een keer voor herhaling vatbaar.
Rein L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Het eten was prima voor de prijs. Onze zoon van 2 heeft deze vakantie nog niet zo veel gegeten als hier (kinderpizza). Zelf de shoarmapizza genomen, de bodem was ietwat taai net als het vlees, maar over het algemeen prima. De spaghetti van mijn vrouw beviel prima.

Helaas was de service ver beneden elk pijl. Tijdens het hoofdgerecht stond het servies van het voorgerecht nog op tafel en dit werd pas na afloop hiervan meegenomen. Ook stonden na een aantal rondes drinken alle glazen en flesjes nog steeds op tafel.

Op het moment dat wij opnieuw drinken wilden bestellen, moesten wij hiervoor zelf contact zoeken met de bediening die angstvallig achter de bar bleef hangen.

De klap op de vuurpijl kwam na het bestellen van het nagerecht. Hierbij vroeg ik of het mogelijk was om het glaswerk ook mee te nemen. De reactie hierop was "dat doen wij zo wel even". Hierna vond deze medewerker (waarschijnlijk de eigenaresse) het nodig om richting haar collega's dit te melden met de opmerking "laat ze maar lekker even wachten".

Dit was de druppel waarop wij het nagerecht hebben afgesteld en de rekening hebben voldaan. Bij het aangeven van de klacht werd de rekening uitgedraaid en afgezien van het benoemen van het bedrag kon er geen woord meer vanaf.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Eerder wel eens goed gegeten bij la Grotta. Deze keer een pizza met paling. Enkele stukjes paling die waarschijnlijk 240 graden verwarmd zijn en daardoor droog en geen goede smaak meer hadden. Verder was de pizza karig belegd. Tafelgenoot had vegetarische lasagne. Niet warm van binnen en te gare pasta. We hadden er eerder wat over moeten melden zei de bediening. Maar had zo niet geserveerd mogen worden is mijn mening. Anderen hadden redelijk gegeten. Al met al jammer.
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Met de pizza's was niks mis. Misschien een beetje te dunne bodem en te grof gesneden groente.
Echter waarom hangen die verbrande spotjes daar aan het plafond? En waarom werd het koekje bij de koffie dat was gevallen niet vervangen door een nieuw koekje. Nu kreeg mijn tafelgenoot het op de grond gevallen koekje gewoon in zijn handen gestopt. Bah. Och het toch een verpakt koekje, mevrouw! En dan die toegangsdeur die steeds met een harde klap dicht viel.... niet zo sfeerbevorderend allemaal.
Gertjan G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Gemiddeld een 7 voor het eten, maar ik nuanceer dit wel direct! De bediening was vlot, maar het was dan ook niet druk op deze doordeweekse dag buiten het toeristenseizoen op Terschelling. Het serveren van de gerechten ging echter aanmerkelijk langzamer. De salades vooraf waren prima (beiden een 8) smakelijk en fris, maar apart serveren van olijfolie en balsamico, zoals bij een echte Italiaan, ontbrak, en de gebruikte olie in de insalata mista leek gewone Nederlandse slaolie....De Insalata Italiana was prima, met een frisse dressing.
Dan het hoofdgerecht, waarop we zeker dertig tot veertig minuten na het voorgerecht op hebben gewacht! Prima visschotel, zeebaars, mooi geserveerd, een verdiende 8. De lasagne was echter in het midden nog helemaal koud, dus teruggestuurd. Na een kwartiertje kwam er opnieuw een portie, opnieuw niet heet, wel iets warmer dan de eerste portie. Het was echter een kleffe boel, geen laagjes lasagne afgewisseld met gehakt- en bechamelsaus te ontdekken. Ook dit gerecht teruggestuurd en vanwege de snelheid (de disgenoot was allang klaar met eten) voor een pizza gekozen. Die kwam vrij snel....Een pizza Quattro Stagioni...Al in de "lente" bleek de pizza zó zout dat ik daar ben blijven steken. Voor deze reeks hoofdgerechten niet meer dan een 4. De manager, die kwam informeren naar de moeilijkheden gaf aan dat het wel een Hollandse pizza was (zijn die dan zoveel zouter dan Italiaanse?) en dat er gelukkig meestal weinig klachten waren. Ik verwacht echter een Italiaanse pizza bij een Italiaans restaurant, hetgeen blijkbaar een onverwachte wens is bij La Grotta. De rekening werd aangepast, daar niet van, maar een hoofdgerecht heb ik er dan ook niet genoten, dat was best wel een logische handeling. Gemiddeld dus (8+8+8+4=28:4=7.........
Pientje24 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Vooraf antipasta voor 2 personen. Nou dat was eigenlijk al genoeg en erg lekker. We konden het hoofdgerecht nog afbestellen, maar toch maar niet gedaan. Gelukkig maar. Varkenshaas gevuld met spinazie en omwikkeld met spek was heerlijk. Met warme groenten en salade en friet.
ook de pasta met ossenhaas was heerlijk. Grote porties en tegen een goede prijs.
Ook een leuk concept dat kinderen gratis mee-eten, als je voor 17.30 binnen bent. Voor ons niet meer van toepassing, maar toch erg aantrekkelijk.
Wilco En Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Pizza was goed, wel heel veel keuze in pizza's, misschien te veel? Lasagna was slecht. Niets smeuiigs aan, leek wel voor de tweede keer opgewarmd. Bodem ook wat verbrand. Het verkeerde dessert werd geserveerd, dus dat kon niet tegelijk gegeten worden.
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Prima pizzeria in Midsland. Niks spannend maar value for money. Zeer uitgebreide pizzakaart. Bijna te veel keuze. Bodem mag iets beter doorbakken en hij is wat vettig maar lekker. Witte wijn gewoon uit een karaf. Ernaast zit een heerlijke ijszaak wat er volgens mij bij hoort, dus daar maar desert gehaald.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Zeker de moeite waard erg lekkere Pizza's.
Ook de bodem was byzonder goed.

Zeker een aanrader.
Prijs kwaliteit prima in orde.

Alles was netjes in orde en smaakte prima.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Afgelopen twee jaar twee keer een Pizza bij La Grotta gegeten. In Juli een heerlijke dunne pizza, belegd zoals in Italië: sober, maar vol van smaak. Heerlijk. Zag ook een (wat oudere) Italiaan in de keuken staan.
In November ook pizza: helaas: dikke bodems, met veel te veel vulling, en zeer grove stukken paprika. Heel veel kaas en daardoor erg vet. Zag ook geen Italiaan meer in de keuken. Zelfs ik kreeg de pizza niet op. Graag weer Italiaanse pizza's, geen Hollandse overvulde machtige pizza's. Verder zit je er zomers en 's winters altijd leuk, een wat langzame bediening is dan geen nadeel.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Het restaurant is netjes ingericht en de eigenaar was echt geweldig attent. Persoonlijke aandacht en ruimte voor een praatje, dat maakt een restaurant echt bijzonder.
Als voorafje hadden we stokbrood en focaccia; vooral het laatste was erg lekker en bijzonder. De pizza was heet en erg lekker, de spaghetti carbonara was ook niet te versmaden.

We komen zeker nog eens terug.
Bmartena .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Vorige week hebben we met 11 personen gegeten in Midsland op Terschelling. Ik heb een dag van te voren gereserveerd.

Bij binnenkomst van de pizzeria werden we eerst naar de bar gestuurd, want de tafel moest nog worden gedekt. Dit maakte een slordige indruk op ons, want er was immers gereserveerd.

Na vijf minuten te hebben gewacht konden we aan tafel en alles ging vanaf toen gelukkig lekker vlot. Binnen een half uur hadden we het eten al op tafel staan.

Er was van alles besteld. Van een shoarma pizza tot een ovengegaard stukje zalm. Ikzelf koos voor de pizza atletta, aangezien ik de combinatie van broccoli en mozzarella altijd erg lekker vind.

De reacties waren wisselend. De vis- en vleesgerechten waren niet verkeerd, maar de pizza's waren over het algemeen niet top. De meeste pizza's waren te rijk belegd met vaak te grof gesneden ingrediënten. Dat viel mij tegen, zeker om gezien de prijs die La Grotta vraagt voor hun pizza's. Wanneer ik om en nabij 15 euro betaal voor een pizza verwacht ik dat deze met zorg is samengesteld.

Ondanks dat wij alle tijd hadden hebben we het nagerecht maar gelaten voor wat het was.