La Grotta

7,2
6,9
Agnes89 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
De uitstraling was echt Italiaans. Wat rommelig, maar door het unieke uiterlijk wel weer leuk.
De bediening was prima, wachten was er eigenlijk niet bij.
De pizza was echt wel zoals een pizza zijn mag. Met een goeie bodem.
Melody D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het restaurant is bij ons om de hoek, we komen er al jaren graag af en toe langs.
De eigenaar is een lieve hardwerkende man. Een ongedwongen sfeer.
De nieuwe inrichting is netjes, alleen nog niet wat het moet zijn nog. Wellicht eens rond kijken bij de andere restaurants voor inspiratie.
Het eten is verder erg lekker. Alleen komen de pastas in buitengewoon kleine porties, wat zelfs voor een lunchgerecht te weinig zou zijn. De smaak is overigens heerlijk!!
Masjoepel .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Paar weken terug hier een pizza zitten eten. Kan een week eerder of later zijn dan ik heb aangegeven. Het was 1 van de minste pizza's die ik in tijden heb gegeten. Voor dit soort pizza's hoef ik niet naar een restaurant. Kan ik beter een vers belegde pizza in de supermarkt halen en deze thuis afbakken. Met de bediening was niets mis. Mogelijk doordat er inclusief mijzelf 4 gasten in het restaurant zaten. Het decor is wel erg jaren 80.
Klarisax .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Zonder reservering op zaterdagavond gegeten, we waren er om 6 uur, 2 personen, de heke avond zat het restaurant vol, sommige tafels, meerdere keren. De bediening was uiterst charmant en soepel. We konden een voorgerecht samen opeten, de pizza's kon extra aangekleed worden en ze waren erg goed, lekkere dunne bodem, de fles chianti was goed op smaak. Tiramisu als dessert was heerlijk luchtig en Vol van smaak. een goede espresso van het huis maakte de avond compleet.
Marielouise73 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Verkeerde pizza werd geserveerd, terug naar keuken. Vulling eraf geschraapt en opnieuw belegd en uitgeserveerd zonder blikken en blozen. Restaurant rook naar rioollucht. Slechtste italiaan waar ik ooit ben geweest
Shadow35 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Ik vond de bediening zeer slecht er werd ons een voorgerecht voor twee personen aangesmeerd
dat bestond uit ricola sla een paar stukjes stok brood mozzarella en groene pesto
toen we de rekening kregen moesten we 18,50 afrekenen voor dit voor gerecht
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Op een zeer drukke 1e pinksterdag hier redelijk lekker gegeten. Organisatorisch kan het veel beter, wij hebben erg gelachen om de serveerfouten doordat sommige gasten van buiten naar binnen gingen. De meisjes van de bediening doen erg hun best wat door de baas volgens mij niet altijd gezien wordt. Kortom een aanrader als je gevoel voor humor hebt en lekker wilt eten.