Meer informatie over restaurant La Griotte

Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 20:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Echt een aanrader, weer super gegeten bij La Griotte. Borden worden fantastisch opgemaakt en het eten is SUPER lekker en voldoende. een heerlijke fles biologische wijn en je avond is geslaagd.
Top, ga zo door.
René H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik was er al een tijdje niet meer geweest, maar de kwaliteit is nog steeds prima. Vriendelijke eigenaren zorgen voor een prima service en de chef-kok maakt heerlijke gerechten die ook nog eens mooi opgediend worden. We hebben gekozen voor het seizoensdiner, waarbij de kaart tweewekelijks verandert. Toevallig zaten we er op vrijdag, en dat was vroeger traditioneel de visdag. Als voorgerecht scampi aioli, hoofdgerecht combi van koolvis en rode mul met garnituur en nog een heerlijk toetje (ijs en mangomousse) na. Complimenten en dat alles voor 20 euro!
EefRemco .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Was erg gezellig in deze zaak. Eten was goed, niet bepaald culinair te noemen maar verwacht je ook niet van zo een zaak. De saus proefde wel iets verdacht naar de kant en klaar producten waardoor we de algemene beleving van de keuken een 7 geven.
Angelkwarteltje .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Vandaag, met vrienden, voor de zoveelste op rij heerlijk gegeten. Het menu "de keus van Rob Geus" valt keer op keer weer in de smaak. Er wordt koste nog moeite gespaard en dat voor 19,95€. Porties zijn altijd ruim voldoende en doen niet onder voor de overige gerechten op de kaart.
De vitello tonato is een echte aanrader.
De bediening is super vriendelijk en ook de kok licht graag een en ander toe.
Wij hebben hier elke keer weer een heerlijk avondje uit aan overgehouden. Prijs/kwaliteit is naar ons idee zeer zeker in balans.
Tot de volgende keer maar weer.
Groet, Theo en Angelina van Keulen
WillemOtermans .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Wij hebben met z'n vieren een heerlijke avond gehad. De keuze viel op een 4-gangen menu waarin voldoende individuele variatie mogelijk was, plus de rode huiswijn die voortreffelijk smaakte. De zaak was volgeboekt en dat is logisch gezien de uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Prima bediening met voldoende pauze tussen de menu-gangen. Voor ons was deze avond een bevestiging van eerdere bezoeken aan dit restaurant!
11floris .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
recent bij dit restaurant gegeten. eten niets mis mee geen culinaire hoogstandjes maar goed gegeten. De zaak zat vol, dit zegt genoeg, echter een zeer rumoerig restaurant, je moet echt moeite doen om elkaar te verstaan. De gastheer loopt rond in t shirt, doet niets af aan de service, maar wat formeler gekleed zou niet misstaan.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Inmiddels voo derde keer bij La Griotte wezen eten en opnieuw genoten. Het eten smaakt super, de bediening is vriendelijk en er is een open keuken zodat je precies kan zien wat saar gebeurt. Rob Geus van De Smaakpolitie is onlangs op bezoek geweest en ook hij heeft zijn goedkeuring aan dit restaurant gegeven. De prijs ligt iets hoger dan gemiddeld, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt. Een aanrader!
Aarti N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
Een late reservering bleek geen enkel probleem, we werden met open armen ontvangen. We hebben genoten van het wildmenu, waarbij keurig rekening werd gehouden met dieetwensen inzake zwangerschap. De gastheer was hoffelijk en attent, en zijn uitspraak "in Limburg serveren we liever te veel dan te weinig" bleek meer dan waar....we hebben genoten!
Enige minpuntje: je ruikt de riolering, en dat is echt heel zonde van de ervaring!
René H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Door een plotselinge ingeving zijn we zondag naar La Griotte gegaan. Waren we al lang niet meer geweest. Het is er super op vooruitgegaan. We hadden resp. hertentournedos en konijnenbout besteld en het was verrukkelijk. ook de bijpassende garnituur heerlijk. Het was zo lekker, dat we meteen gereserveerd hebben voor de Kerst.
Ingritje .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Gezellig plekje in Landgraaf, voor een aperitiefje kun je eerst plaatsnemen aan de bar vanwaar je zicht hebt op de open keuken. De kaart heeft voor ieder wat wils, in deze periode ook een wildmenu. Drie personen hebben de tournedos gekozen en waren van mening dat dit niet de beste kwaliteit is op je bord, eigenlijk een niet zo mals stukje vlees als je van een tournedos mag verwachten. De medium cuisson was ook iets te ver door. Het wildmenu kreeg enkel lof en werd met smaak opgegeten. Als laatste nog een opmerking over de tafels en stoelen, de stoelen zijn te hoog voor de lage tafel.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
super gezellig restaurant waar kwaliteit hoog in het vaandel staat de jonge gedreven eigenaren hebben het goed voor mekaar als je een voorgerecht besteld krijg je heerlijk brood erbij met 2 heerlijke kruidenboters bediening is zeer accuraat ik had een verassings menu vis besteld super ga zo door wij komen zeker vaker terug groetjes frank en chantal