La Gondola

Traay 66 3971 GR Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over restaurant La Gondola

Al sinds 1984 een begrip in Lemmer

Al vanaf 1984 heeft de Italiaanse familie Panebarco elke dag de intentie om mensen te laten genieten van vers bereide pizza’s en pure italiaanse specialiteiten. Dit proef je zeker weten! Bij Gondola serveren ze pizza's met de beste korst, een vleugje pittigheid en 100% gastvrijheid. Vraag ook vooral naar hun wekelijkse specials, zeker de moeite waard!

Meer informatie over restaurant La Gondola

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00
7,2
Voordelig
Aca .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Met twee personen gegeten op zondagavond om 18.30 Wij waren de enige klanten, ook de rest van de avond.
De 2 menukaarten die wij kregen waren verschillend, bij een ontbrak een pagina en bij de andere waren de bladzijden verwisseld. Lastig om samen naar de kaart te kijken.
Besteld: 1x Tagliatelle al vornese (= met gebakken garnaaltjes) en 1x scampi al vino (= garnalen in wijnsaus) en twee glazen droge witte wijn.
Tagliatelle: smakeloos, leek wel een opgewarmde hap.
Scampi: niet te eten, van binnen geen garnalenvlees, maar een meelachtige substantie.
Wijn: zeer, zeer matig, de fles die wij op ons verzoek te zien kregen was een lege 2 pf 3 literfles die lang, lang geleden was geopend.
Op onze klacht over het slechte eten werd geantwoord dat dat hun speet.
Kortom een slechte ervaring.
Afrader
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Na wat verse broodjes met een zachte kruidenboter vooraf hebben we pizza besteld. Pizza's smaakten lekker, waarbij de pittige Elba-pizza nog wel een stuk pittiger mag. Kinderen aten gepaneerde kip en een hamburger met frietjes en bestudeerden de kaart van Italië die op de muur was geschilderd.

Overall prima gegeten voor een simpele hap. Het was niet duur dankzij de aanbieding (2e pizza voor 2,50 euro). Maar restaurant had verder ook weinig bijzonders. Meubilair was wat oubollig.