La Gitana Tapasbar

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Aanrader!!
Heerlijk gegeten, het was een rustige avond, personeel was super vriendelijk en legde ons alles duidelijk uit. Alleen toen wij gingen zitten kregen wij een amuse vooraf, omdat ik geen vlees at vroeg ik of het vegetarisch was, dat was het niet. Ze hadden het hapje wel even mogen uitleggen. Ze hebben het super opgelost en mij een heerlijk alternatief gegeven.
Ook kan je een drankenmenu van 10 euro per persoon kopen, hierin zit jupiler, huiswijnen (glas), alle frisdranken, 1 cocktail en flessen water, zeker een aanrader als je veel drinkt!
Ik kom zeker nog wel een keertje terug.
Omdat je eigenlijk 2 tapas en 1 supplement moet bestellen per persoon, en ik niet van olijven houd, bestelde ik elke keer 2 tapas en heb super gegeten, meer dan genoeg!!
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijk gegeten, concept op zo 21,59 euro excl drank. Iedere rond 2 tapas op bestellen. Allemaal even lekker. Vriendelijke bediening.
Wel reserveren, want t is druk. Privacy is er,
Ons meisje werd ook in de watten gelegd met n kadootje..
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Afgelopen weekend voor de 2e keer naar La Gitana geweest en gelukkig hadden we gereserveerd want er waren bij aankomst geen tafels meer vrij.

Nadat je door een vriendelijke serveerster naar je tafel wordt gewezen duurt het niet lang voordat er iemand komt vragen wat je wil drinken en of je bekend bent met het concept van La Gitana (bestellijst met 3 tapas per persoon/per ronde).

Nadat je deze hebt ingevuld duurt het niet lang of de kleine bordjes en schaaltjes vullen de tafel.
De gerechten zijn in ieder geval allemaal prima klaargemaakt en zijn zeker smakelijk, zowel de vegetarische, de vlees- als de visgerechten.
Omdat er een ruime keuze is, is er voor ieder wat wils bij.

Ondanks dat de tafels vrij dicht op elkaar staan heb je toch geen last van de "buren" en hangt er bij La Gitana een gezellige en ongedwongen sfeer.

Tel bij dit alles dan ook nog de menuprijs op en je komt tot de conclusie dat dit restaurant een aanrader is voor iedereen die lekker, gezellig en betaalbaar wil eten.

Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Een een eenvoudig restaurant op een fijne plek in Eindhoven! Kleine kaart met een betaalbare all you can Eat formule. Gerechten zijn eenvoudig maar lekker, bediening kent haperingen maar het enthousiasme maakt dat goed. Om even snel een hapje te eten in een ongedwongen sfeer en lekker bij te kletsen met vrienden , tegen een betaalbare prijs is dit een prima alternatief.
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Het eten was prima in dit restaurant, hoewel het wel echt heel lang duurde voordat alles kwam en eigenlijk was er niet 1 ronde bij waarbij alle bestelde gerechtjes geserveerd werden. Tevens was de bestelde droge witte wijn redelijk aan de prijs 26,50 eur per fles. Het decor van de zaak is een beetje eenvoudig, we zaten wel in de kelder, de begane grond zag er wel gezelliger uit.
CindyG .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Gezellige plek om heerlijke tapas te eten. Genoeg variatie aan warm of koude hapjes, productsoort en smaken. Daarbij voordelige wijn op de dinsdag, erg lekker! De temperatuur in het restaurant zelf was ook goed (ik heb het snel koud en zit niet graag op de tocht).
Wel jammer dat we moesten betalen voor het karafje water (€2,75 voor een halve liter), terwijl we ook de wijn en biertjes betaalden.
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Wij komen hier regelmatig gezellig een hapje eten, met z'n tweetjes kun je er prima zitten, er hangt een leuke ongedwongen sfeer en het personeel is erg attent, ook op drukke dagen! Wij pakken vaak de combi met drank erbij voor 10 euro extra. We vinden dit een goed arrangement wat qua prijs en kwaliteitsverhouding goed in evenwicht is.
Laura-p .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Gezelligste tapasbar van Eindhoven met leuk all you can eat concept. Ik ben hier al vaker geweest en het bevalt me altijd erg goed. Er hangt een ongedwongen en gezellige sfeer. Ik vind het leuk dat de gerechtjes klein zijn, zodat je veel verschillende dingen kunt uitproberen in twee uur. De bestellingen komen vlot en de bediening is altijd zeer vriendelijk. Wel is het aan te raden te reserveren, want het is vaak druk. Al met al een van mijn favoriete restaurants in Eindhoven om een hapje te eten.
Kris_H .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Gezellig restaurant met authentieke tapas en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Reserveren is zeker in het weekend een must, het zit altijd vol. De bediening is vriendelijk en geeft desgevraagd uitleg over de tapas en wijnen. Ook erg leuk zijn de wisselende weektapas en pintxos bovenop de uitgebreide kaart.
Mirtijn .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Lekkere tapas, kleine porties waardoor je heeeel veel hapjes kunt proeven, ook voldoende vegetarische opties op de kaart, en dat voor een prijs van 16,50 euro, of een paar euro meer als je enkele tapas met een meerprijs van 1 euro bestelt. Ondanks de drukte aan de Kerkstraat vlotte bediening. Heerlijke toetjes ook !
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
regelmatig bij la gitana gegeten. De prijs is prima maar de service schiet te kort en de kwaliteit van het eten varieert. Vanavond waren verschillende gerechtjes gewoon koud, de serveersters onvriendelijk.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Je mag natuurlijk niet te veel eisen stellen als je voor zo goedkoop kan eten. Wat wel opmerkelijk is dat de prijzen hetzelfde zijn gebleven maar de porties kleiner. Verder is het lekker om een keertje te gaan eten en voor de prijs die je betaalt krijg je prima eten. Service is prima maar er worden hier en daar wel fouten gemaakt met verkeerde gerechtjes etc..
RoelvdB .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Wij zijn gisteravond na lange tijd weer gaan eten bij La Gitana, tot gisteren was dit een van mijn topfavorieten in Eindhoven. Zeer regelmatig gaan eten en altijd top. Nu helaas niet meer. Waarschijnlijk een andere kok in de keuken want alle tapas die we bestelden komen qua smaak niet meer in de buurt van hoe het voorheen was. Het begon al bij het brood met aioli, voorheen erg lekker, nu klef stokbrook met naar verwachting kant en klare aioli uit de supermarkt.
De patatas bravas zijn veranderd in grote brokken aardappel die van binnen niet geheel gaar zijn, spaanse balletjes is balletje geworden (veel van de tapas zijn een stuk kleinere porties geworden) en voor de voorheen echt lekkere tapas moet nu 1 euro per portie extra betaald worden. Op zich geen probleem, maar voor bijv. de garnalen in knoflookolie geldt dat de smaak stukken minder is en het schaaltje nog maar half gevuld is... Ook zijn er diverse tapas van de kaart verdwenen.
Wij waren vroeg en het was nog erg rustig. Toch weinig aandacht van het (normaliter erg attente en vriendelijke) personeel want ze hadden het drukker met buurten aan de bar dan met de klanten. Jammer, zeker omdat dit ook omzet scheelt. Als er maar 3 tafeltjes bezet zijn hoeft het geen kwartier te duren voordat het op valt dat een glas wijn leeg is.
Tegelijkertijd moet wel opgemerkt worden dat ze bij La Gitana al zeker 5 jaar dezelfde prijs hanteren EUR.16,50 voor het eten (weekendtarief) en dat is natuurlijk echt heel weinig. Mijn advies zou zijn: de kwaliteit én kwantiteit van het eten weer terug naar hoe het was, de standaardprijs verhogen naar 17,50 door de week en 19,50 in het weekend en niet voor diverse tapas 1 euro extra rekenen.
Mocht de kwaliteit van het eten weer verbeteren ga ik graag nog eens terug maar zoals het gisteravond was is het absoluut geen aanrader en kun je beter elders gaan eten. Erg jammer!
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Alweer een hele tijd geleden dat ik hier geweest was. Ik vind dit een goed adresje voor gezellig, simpel, maar vooral goedkoop eten.
Er wordt weleens een gerechtje vergeten en ik moest 2 keer vragen om een drankje voor ik deze kreeg. Maar ach, verwacht er niet teveel van en je hebt een goede 2 uur bij La Gitana.
Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Vanaf de opening komen we er graag. Zo is tapas bedoeld. Vele verschillende kleine gerechtjes. Wanneer je iets lekker vind, bestel je het gewoon nog een keer. Onbeperkt...je krijgt het niet op. Bediening is ook altijd erg aardig! Bredalaan is wat rustiger en daarom relaxer om te gaan uiteten dan de Kerkstraat. Veel voor weinig geld. Eindelijk een eerlijk concept!
Voor ons jammer want we kunnen nu helaas niet altijd meer daar gaan eten omdat het meestal vol gereserveerd is.
Spwesterlo .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
We zijn hier verschillende keren geweest op beide locaties en het is er altijd wel goed.
De bediening is professioneel en vriendelijk, het eten is natuurlijk divers (tapas) maar ook goed en voor de prijs vind je dit nergens, 14,50 door de week en 16,50 in het weekend om onbeperkt 2 uur tapas te eten.
Voor ons een heel geslaagd concept.
De porties zijn niet groot maar je kunt meer dan genoeg bestellen en gaat zeker niet met honger naar huis.

De sfeer is goed (spaans) en de hammen hangen te drogen voor het raam. Reserveer wel want het is altijd druk en heb al veel mensen weggestuurd zien worden omdat ze dit niet gedaan hadden. De ruimte staat wel vol dus je moet wel een beetje tegen drukte kunnen
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Altijd reserveren van te voren anders is er geen plek. Zoals andere schrijven zijn de porties klein, maar zo krijg je echte tapas ook in Spanje. Heerlijke gerechtjes, heerlijk mals vlees, lekkere salades, heerlijke aioli. Geen commentaar wb eten en drinken. Het restaurant is klein en rumoerig, daar moet je tegen kunnen. Veel serveersters, veel drukte om je heen .
Henk79 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Ik kom hier regelmatig. Had het eten van tapas in Nederland opgegeven. Vond het niks. Kon niet meer terug toen mijn vriendin eens had gereserveerd en..super! Lekker stoofvlees, garnalen in knoflook, super aioli, en meer lekkere huiswijn en prima prijs-kwaliteit! Als je na 2 uur niet genoeg eet hier is er iets mis met je ;-)
Suuze .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Dit keer met een groep in deze tapasbar gegeten en dat was bijzonder karig. Vanaf 6 personene al mag je niet meer kiezen wat je wilt, maar krijgt een selectie van de kaart. Dit is echt te minimaal. Normaal gesproken vind ik dit restaurant een aanrader, maar voor een groep absoluut niet. Het was gelukkig wel gezellig, maar zeker niet dankzij het eten.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
La Gitana is een kleine tapasbar in Eindhoven waar je erg goedkoop (€14,50) onbeperkt tapas kunt eten. De tijdslimiet van 2 uur gaat stiekem snel voorbij. De hapjes waren lekker, wel erg weinig. Ook staat er geen salade op de kaart. Voor een budget maaltijd is het prima, want ook het drinken is relatief goedkoop. Als je uitgebreid tapas wilt eten, zou ik voor een ander restaurant gaan.