La Gitana Tapasbar

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant La Gitana Tapasbar

Anka B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten met zijn alle. Het eten was er snel en het personeel was erg vriendelijk. Dit restaurant is zeker de moeite waard. Wij komen zeker nog eens terug!
elizabeth89 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. De prijs en kwaliteit van het eten was goed in balans. Leuk dat er eindelijk een tapasbar is, die ook nagerechtjes bij de prijs heeft inbegrepen. De drankjes vonden wij wel iets wat aan de hoge kant (cola 2.65). De bediening was zeer alert, vriendelijk en erg ervaren. We konden bestellen met een tablet. Dit werkte heel erg goed en binnen enkele minuten had je de bestelde gerechten op tafel
De inrichting vonden wij wat kaal en niet echt gezellig. Alleen al de verlichting doet wonderen. Zoals het nu is, doet het dit eettentje iets wat te kort, want het eten is heerlijk! Wij raden deze tapasbar zeker aan!
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het gebruik van de tablets is geweldig. Daarmee kun je zelf je tijd bepalen. Goed concept, avond vullend. TOPPP
Wij gaan zeker La Gitana binnenkort weer bezoeken.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Brede keus aan tapas.
RoelvdB .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gisteren weer gegeten bij La Gitana. Het was weer heerlijk. Volop keuze uit verschillende tapas: vlees, vis, vega.
Sommige porties wat klein, andere zijn erg groot. Enige minpuntje is dat het erg rumoerig is in het restaurant maar ik ervaar dit niet als erg storend.
Lucien P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Weer lekker gegeten, zoals altijd. Weer enkele nieuwe gerechtjes. Komen speciaal uit belgie, om hier te eten. Is altijd de moeite waard
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een aanrader! Erg lekkere en gevarieerde tapas.
Een klein minpuntje is de ingang.
Een klein portaaltje zou wonderen doen.
Top gegeten!
Marissa I.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekkere tapas! Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle service ook in combinatie met het tablet bestellen (15 minuten wachten tussen de bestellingen van eten door). Het zat helemaal vol waardoor het een gezellige sfeer had. Enig minpuntje was de plek waar we zaten, namelijk recht achter de voordeur (die telkens open ging omdat er veel mensen kwamen informeren of er nog plek was). Een plekje reserveren weg van de deur de volgende keer voor ons.
Myrna F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prijzen zijn verdubbeld tov vroeger en je mag niet eens onbeperkt van alles bestellen. Ook zijn er veel uitzondering regels. Als je iets anders wilt bv zonder saus kan dat al niet via de tablet. Vet irritant. En je moet na je bestelling minimaal 15 minuten wachten totdat je weer wat mag bestellen. Niet heel erg maar wel irritant als je toevallig n keertje iets eerder wil bestellen.
Menno J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bediening was ongeïnteresseerd en de bestelling via de tables werkte niet goed, we moesten tot drie keer toe vragen waar iets bleef of het kwam niet overeen met wat we voorgegooid kregen.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk eten en veel keuze. De tablets zijn echt een uitkomst en doen tegelijkertijd niet af aan de vriendelijkheid van het personeel. Zeker een aanrader.
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Echte Spaanse tapas in een moderne All you can eat formule. Alles lekker vlot geserveerd en goed op smaak. Veel beter dan je zou verwachten in een dergelijk restaurant. Als je van echt Spaans eten houdt zeker een aanrader.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten maar neem het volgende keer wel mee naar huis. Totaal geen pretje om daar te eten. Tafeltjes staan veel te dicht op elkaar, ontzettend slechte akoestiek zodat je vanalles
Hoort behalve je tafelgenoten en je ruikt de riolering
heleen256 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten met vriendinnen voor een goede prijs. We gingen om 19.00 aan tafel en pas om 22.30 weg. Echt avondvullend. Personeel is vriendelijk en doen hun best om het je na de zin te maken. Inrichting zou wat gezelliger mogen.
Veerle H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Sinds kort hebben ze tablets waar je je bestelling op aan kunt geven. Dit is echt een verbetering! Dit keer geen foute/vergeten bestellingen aan tafel. Het eten is lekker en de service is top!
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Alles was naar wens . De bediening, heel vriendelijk. De gerechten waren heel warm. Het bestellen van de gerechten en de drankjes was ideaal, met een tablet. Dus geen opdringerig personeel, of je nog iets wilde drinken.zelfs de nagerechten waren inclusief. We komen zeker weer eens terug !
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Bij Tapasbar La Gitana kun je heerlijk eten in een ontspannen sfeer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader in het centrum van Eindhoven
Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij waren voor een weekendje naar Eindhoven en deze tapas bar werd ons aangeraden. Het eten was heel lekker, de service was top. Ook heel vriendelijk. De keuken was fijn en lekker! Meer kan iemand niet wensen!
A. R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Het zat op vrijdagavond helemaal vol, wat het helaas wel heel rumoerig maakte, maar dat deed geen afbreuk aan de snelheid van het personeel en de kwaliteit van het eten.
Sharon T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker eten, veel keuze, prima service, drukke inrichting en minder fijne stoelen/ krukken. Zeker als je kleiner van lengte bent.
Ideaal keuze menu door middel van een iPad.