La Gitana Gastro Tapasbar

Kerkstraat 36 5611 GK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant La Gitana Gastro Tapasbar

Tapas zijn kleine Spaanse hapjes die van vroeger uit in de cafés bij een borrel werden geserveerd. Sinds 1988 is het bij ons mogelijk authentieke Spaanse tapas te bestellen in onze Gastro Tapasbar, af te halen als borrelhapje voor thuis en om te laten cateren in Spaans ceramiek. Wij hopen u spoedig te kunnen begroeten in onze Gastro Tapasbar.

Meer informatie over restaurant La Gitana Gastro Tapasbar

• : Parkeerplaats binnenstad

Dinsdag t/m Zondag van 17:00 tot 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Gitana Gastro Tapasbar

Twan V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Aardig eten maar slechte organisatie met een schreeuwende en scheldende kok. Dat drukte ernstig op de sfeer en personeel
Jeannine A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Super gegeten, heel vriendelijk personeel; geweldige kaart; aanrader!
Buiten terras, verse producten, heel smaakvol. Met vrienden, partner, zakelijk of met gezin heel gezellig.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Tapas waren divers en lekker. uitgebreide drankkaart.
Leuk, sfeervol terras.
Snelle service en doorgeven bestelling dmv tablet.
Bediening was goed en luisterde naar je wensen en vragen.
Na afloop nog een heerlijk borreltje liqor 43 van het huis.
Ons zie je hier zeker terug.
Marike E.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We komen hier al vanaf het begin en eten hier altijd heerlijk. De kaart verandert regelmatig voor een gedeelte. De bediening is vriendelijk.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
onlangs met 13 personen een groepsarrangement genomen, 2,5 uur onbeperkt eten en drinken!
bediening dik in orde en de tapas waren erg lekker, smaakvol en je krijgt echt veel!
niks te klagen, iedereen super tevreden en voldaan! ik kom hier zeker terug!
Joostjanssens .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ons vaste tapasrestaurantje! Wij komen hier al een aantal jaren en vinden dat de gerechtjes en de ingrediënten steeds lekkerder worden. We gaan graag naar Spanje en het eten bij La Gitana doet ons altijd terugdenken aan de vakantie. Vooral de ham, grillgerechtjes, en zelfgemaakte kroketjes zijn echt super! Met de 100 tapasgerechtjes is er eigenlijk te veel keuze, maar dat maakt het ook wel erg leuk. Je bestelling doe je via een tablet, wat makkelijk is en bovendien (denk ik) beter voor het milieu door het steeds wisselende menu. Het is er altijd druk en soms gaat er wat mis met een bestelling of is het wat rumoerig, maar ook dat hoort bij de authentieke tapas-beleving. In Andalusië is het niet anders ;-). Aanrader!!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Toen ik binnen kwam dacht ik even oeps het lijkt op een cafetaria met de tv aan maar was super verrast leuke bediening en het eten was super we hebben een hele leuke avond gehad zeker voor herhaling.........
V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Met een groep van 7 vrienden werden we in een kelder gezet, waar we de wc konden ruiken. We werden niet ontvangen maar via trapjes langs de wc naar de kelder gestuurd. Daarna heeft het 30 minuten geduurd voordat we uitleg of iemand aan onze tafel kregen. Zeer teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar.
G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Samen met mijn man heerlijk gegeten! Er was even een storing met het bestellen,maar is snel en goed opgelost.
Ons zien ze snel terug!
Maggie P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wat een heerlijke tapas!! En wat een keus!! Onbeperkt menu: is echt aan te raden! Heerlijke oesters! Ik kom hier zeker terug!
Sharon W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Met regelmaat komen wij hier een hapje eten, altijd top!!! Gister ook echt weer genoten, jullie zien ons snel weer!!!!!!
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
zaterdag zijn we lekker hier gaan eten! ruime keuze aan tappas gerechtjes wat niet te lang duurde en vriendelijk personeel zeker een aanrader!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Altijd eten wij hier lekker! Veel keus en alles is lekker. Personeel is aardig! Een tip; hou een gaatje over voor de toetjes.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Al zooo vaak hier gegeten in de afgelopen 10 jaar en het blijft de beste tapasbar die ik ken! Altijd heerlijke gerechtjes, ook voor de vegetariër.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Vriendelijk personeel.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening. Fijne sfeer.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk avondje gegeten en geborreld bij La Gitana. Een erg goed restaurant, ruime keuze uit diverse gerechten. Erg vriendelijk en gezellig personeel. Via een tablet geef je per ronde de gerechten door, ook drankjes bestel je via de tablet en staan binnen mum van tijd op tafel. We komen al vele jaren bij La Gitana, wij vinden dit het beste tapasrestaurant van Eindhoven.
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De tablet werkte niet, op zich kan dat gebeuren maar mensen die later binnen kwamen kregen wel een tablet die werkte en vervolgens leek het even alsof de bediening niet meer wist dat we niets konden bestellen. Ook werd er niet gevraagd of we vast wat wilde drinken ofzo tijdens het wachten (ruim half uur). Nagerechten duren erg lang maar het was wel erg lekker!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Buitenterras was groot en erg vol. Keuken en bediening kon de hoeveelheid gasten niet aan. Resultaat, lang wachten op je eten, je krijgt de helft van de tijd niet eens wat je besteld hebt, inktvis erg taai, worstjes niet gaar, gambas op en tenslotte krijg je eten van andere tafels. Ik kom geregeld hier eten maar zo slecht als gisteren nog niet meegemaakt. Niet eens excuses of een drankje aanbieden... Wat op zijn minst terecht was geweest....
mamiro .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten,mooi nieuw buiten terras, erg gezellig, lekkere sangria
Veel keuze uit de tapasgerechtjes (100 st)..............