La Gare

• Catering , Terras
6,8
Antonia R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Slechte service!! Rauwe appeltaart die uit elkaar valt en nasr niets smaakt! Als ik een andere stuk wil, moet ik daarvoor betalen!!
Marcieijsermans .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk geluncht. Lekkere latte macchiato. Ik had een wrap met mozzarella en zongedroogde tomaat: heerlijk, en echt vers. Gezelschap wilde het broodje van de week maar dat was helaas op. Daarom koos ze voor de wrap met rosbief, viel duidelijk in de smaak.
Klein minpuntje: het duurde allemaal wat langer: tafel afruimen en schoonmaken, drinken bestellen, eten bestellen (ondertussen werd iemand die later kwam eerder geholpen) - maar verder helemaal top.
Oed .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Ik probeerde te reserveren voor een high tea en hierbij aangegeven dat er iemand is met een noten en fruit allergie. Echter werd ik teruggebeld met de mededeling dat overal wel fruit/noten in verwerkt zat. Toen ik vroeg wat voor noten en fruit, werd er aangegeven dat ze dat niet wist en dat ze dat toch ook niet konden uitzoeken. Verschrikkelijk eigenlijk dat ze dus niet weet wat ze haar eigen klanten serveert. Ik dacht dat ze veel zelf maakten, maar blijkbaar wordt veel ingekocht.
De 8 voor het eten en decor is dan ook echt omdat ik er veel vaker ben geweest voor lunch (en high tea) en het altijd super is geweest.
MSVdeproeverij .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Vandaag in la Gare een 'High Wine' ervaren. Die naam mag het geserveerde concept niet dragen. Dit was een high tea met 1 glaasje wijn erbij. Veel zoetigheid, grote hompen brood en daarna een bitterbal bij de wijn? Bijzondere combinatie. Wij kennen een high wine als een paar kleine glaasjes wijn (waarbij ook wordt verteld welke wijn we drinken) met louter hartige kleine hapjes (geen bitterballen!). De tafel werd pas afgeruimd toen we er zelf om vroegen. We geven la Gare, dat voor de lunch prima eten serveert, dit concept aan te passen en niet meer onder deze naam te verkopen.
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Via een kaartje dat we kregen bij museum Jan van der Togt kwamen we bij La Gare. Wat een verrassend leuk lunch-adres! Een echte Croque Monsieur van heerlijk bruin brood. Knapperig en toch zacht, goede ham,bechamelsaus met kaas uit de oven/grill. Ook de uitsmijter van twee eieren was prima, op een dikke stevige, maar malse boterham ( van het Vlaams Broodhuis?) met een lekker garnituur van salade.
Het huisgebakken cocoskoekje bij de koffie en thee smaakte ouderwets; zo maakte mijn oma ze ook. Leuk dat je een zakje suiker én honing bij de thee krijgt.
Jwdefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Wij hebben hier het broodje van de week gegeten: pastrami met mosterd en Parmezaanse kaas uit de oven.
De broodjes waren helaas met een halve centimeter uiterst scherpe mosterd bestreken, zodat je niets meer proefde van de overige ingrediënten. Je nekharen gingen er van overeind staan.
Terwijl wij de mosterd va het broodje probeerden af te schrapen, voeg de bediening of alles smaakte.
Wij antwoordden dat er veel te veel mosterd op was gedaan, en dat dit wel aan de keuken gemeld moest worden. De bediening sprak: “oh”, en daar bleef het bij. Ons inziens een gemiste kans.
Wij komen hier niet terug.
Vic75 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Prima lunchtent, lekkere verse producten. Bediening is attent. Soms moet je wat langer wachten aangezien het rond 12.30 topdrukte is. Een aanwinst voor het Oude dorp in Amstelveen
Steye K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Vandaag voor het eerst bij La Gare gelunched. Gezellige tent. Koffie verkeerd met appeltaart en broodje met ham en honingmostersaus genomen. Koffie verkeerd erg lekker (Manetti bonen), broodje ook en niet duur. Appeltaart is zelfgemaakt, maar vonden we niet bijzonder. Droog en saai. Bij zulke goede koffie hoort ook goede appeltaart.De kok zou een ander recept moeten proberen. Verder een echte aanrader!