La Galleria

- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:00

Mark B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Gisteravond heb ik hier gegeten samen met mijn vrouw. Ik heb goede verhalen gehoord over dit restaurant en ben blij dat ik dit gister met eigen ogen heb mogen aanschouwen. Service top, eten overheerlijk en een gezellig sfeertje in de zaak. Waar vindt je nog in Amsterdam dit soort familie restaurantjes met echt Italiaans eten. Heb genoten en zal vaker komen om te genieten van de echte Italiaanse keuken...

Daarnaast was de bediening top..

Echt een aanrader
Onno S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Op 22-12 hier voor het eerst gegeten met onze dochter van 2,5 jaar. Leuke ontvangst, kinderstoel beschikbaar. Eten, zowel voorgerecht en hoofdgerecht prima. Absoluut value for money. Toen wij ons voorgerecht kregen kreeg onze dochter direct haar hoofdgerecht. Kleine portie was geen probleem, en fijn dat er ongevraagd even meegedacht wordt over het feit dat onze jongste gelijk kon eten samen met papa en mama. Het viel ons op dat mensen die kennelijk vaker komen herkend worden en hartelijk begroet worden. Kortom, prima allemaal, wij zijn niet voor het laatst geweest.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Vanavond heerlijk gegeten. Eerst samen een schotel antipasti met werkelijk heerlijke ham. Daarna aan de ene kant van de tafel een pizza met gorgonzola en artisjok en aan de anderkant scalopino a la parmigiono. Als dessert uiteraard een tiramisu. We hebben heerlijk gegeten en voelden ons zeer goed behandeld.