La Galleria Noordwijk

Meer informatie over restaurant La Galleria Noordwijk

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Noordwijk

Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Het was wel een beetje fris binnen.
Elke keer als de deur openging kwam er veel kou binnen, waardoor er veel warmte verloren ging.
Dat was wel jammer.
Pieter Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten met een heerlijke wijn erbij.
Kinderen hebben het ook naar hun zin gehad. Ook niet onbelangrijk. Live Italiaanse muziek toen wij er waren. Ook erg leuk.
Voor herhaling vatbaar
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Tomatensoep en bruschetta als voorgerecht, die smaakten goed. Hoofdgerecht, twee verschillende pizza's, pasta en een vleesgerecht waren allemaal erg lekker. Toetjes (chocoladetaart en tiramisu) vielen tegen. Bediening was vriendelijk, hoewel niet erg alert op lege glazen en borden. Inrichting is niet helemaal mijn smaak.
Harriet77 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten is prima maar er wordt teveel met sauzen gewerkt. Weinig groentes, dat is ook jammer. Zou beter zijn als de sauzen apart worden geleverd en niet dat als je eten er al in ligt. Ook bij de sla vind ik de dressing niet lekker, veel te overheersend.
La Galleria komen wij al 20 jaar met plezier omdat het er zo gezellig is, niet te luide muziek, zodat je met elkaar kunt praten en erg vriendelijk personeel. De ambiance is er altijd goed, daarom komen we ook weer terug.
Janien S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Kwaliteit van het eten was prima. De bediening was snel maar niet aangenaam. Alles gericht op snel uit serveren. Kon geen praatje oid vanaf. Geen aandacht voor het kind aan tafel.
We hadden het gevoel doordat het zo snel was we weer plaats moesten maken voor volgende gasten.

Kortom lekker maar niet gezellig gegeten.
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Prima gegeten bij La Galleria in Noordwijk, maar ik heb zeker bij betere Italiaanse restaurants gegeten. De gemengde antipasti was lekker, maar de mozzarella niet van super kwaliteit. De pizza vegetariana was prima, de groenten waren vers, maar de bodem van de pizza was te dik. De pasta van mijn tafelgenoot was lekker op smaak maar de pasta was te lang gekookt en verre van 'al dente'. Bediening vriendelijk.
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Wij hadden de risotto met asperges en tortellini met ricotta en spinazie in tomatensaus. Èrg lekker van smaak!
Alleen de bediening was ècht veel te haastig, terwijl het niet eens superdruk was. Voelde ongezellig aan.
Eeke E.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Over het algemeen snelle bediening, ondanks dat er veel gasten waren
Lekker eten.
Genoeg keuze op het menu.
Leuk sfeertje met live muziek.
Harriet77 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Altijd gezellig maar moesten gisteravond wel bijna een uur wachten op de pizza's,,, niet normaal. Jammer want is anders niet zo.
Priscilla R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Bedankt voor het plantaardige eten! Ik eet veganistisch, wat buitenshuis eten soms spannend maakt. Bij Galleria draait service en keuken daar de hand niet voor om. Heerlijk gegeten en genoten van ons plekje bij de haard.
Tirza L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor ons 1 jarig jubileum hadden we gereserveerd en werden compleet in de watten gelegd! Een mooi tafeltje, een glaasje bubbels, een plateau met Italiaanse lekkernijen vooraf werd ons aangeboden en in ons dessert kregen we sparkles!! Fantastisch! Mario (de gastheer) en zijn collega's zijn toppers.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
prachtige locatie aan de boulevard, helaas regen nadat wij het voorgerecht genuttigd hadden, ondanks overdekt terras toch lekkage, hoofdgerecht en dessert vervolgens binnen gebruikt, geen spijt van gehad, onze kleindochter vond de pizza de lekkerste welke ze ooit had gegeten, welnu, dat lijkt het belangrijkste. vanaf 18.00 uur live muziek. Echt een familie bedrijf, met liefde voor gastvrijheid.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuke serveerster, je voelt je meteen thuis. De mosselen waren geweldig. Je waant je meteen in Italie. De pizza en penne zijn van dezelfde kwaliteit. Prima We komen hier zeker nog eens terug.
En dan nemen we weer expresso miachatto. Deze is van top kwaliteit.
Dit hadden we niet verwacht aan de boulevard, typisch italiaans.

M Z.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Dinsdag 16/8/16 bij La Galleria Noordwijk gedineerd. Eerste indruk van het restaurant was top, erg leuk met een open dak recht aan de boulevard. Decor gaf een echt vakantiegevoel. Menukaart was erg uitgebreid en elk gerecht was lekker. Scropino dessert was wel iets aan de sterke kant (veel vodka! Bedieningsleden waren over het algemeen aardig maar kende grote verschillen onderling. Mijn vriend en ik werden grotendeels bedient door een meisje wiens naam wij denken te hebben horen zeggen: Agnes. Wat een leuke serveerster! Vanaf binnenkomst onwijs lief en vriendelijk professioneel. Wat mijn vriend en mij ook opviel (wij zijn zelf beide werkzaam in restaurant) is dat zij veruit het snelst liep van de hele bediening. Daar waar sommige serveersters uitgeput in de rondte liepen te sjokken liep onze serveerster (Agnes) goed door! Bediening heeft dus zekere verbeterpunten maar naar degene die ons hoofzakelijk bediende willen wij enkel complimenten uitspreken. Wat jammer was is dat wij online gereserveerd hadden op jullie website maar deze nooit was doorgekomen. Desondanks een onwijs gezellige avond gehad: wij komen hier zeker terug!
Cheffie1 I.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Hier al vaker gegeten. Eet eigenlijk altijd hetzelfde gerecht omdat deze zo lekker is. Dat is de spaghetti met zeevruchten. De pizzas zijn ook erg goed! Bedienig is altijd vriendelijk en snel, en het is vaak gezellig met live muziek! Decor vind ik een wat oubollige uitstraling hebben, maar de beleving in het geheel is super :)
Sander Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Gisteravond heb ik met mijn gezin heerlijk gegeten bij Ristorante La Galleria in Noordwijk. Dit is een mooi ruim restaurant direct aan de boulevard van Noordwijk.
We waren met vader, moeder, mijn oudste zoon en onze 3 dochters.

Bij binnenkomst kregen we direct een mandje met stokbroodjes en lekkere kruidenboter.
Tevens bestelden we Bruschetta vooraf, ook de deze was zeer goed van smaak en het was vechten wie de 2 overgebleven Bruschetta's op mocht eten.

Als hoofdgerecht bestelden mijn kinderen een pizza Margarita, lasagne en spaghetti.
Mijn vrouw bestelde de PETTO DI POLLO ALL’ORTOLANO en ik bestelde de MISTO DI CARNE voor 1 persoon.

Het vlees was heerlijk mals en zeer goed op smaak gemaakt door de kok. Ook de pasta en pizza's van de kinderen vielen in goede smaak.

Als toetjes namen we de Tiramisu, ook deze was net als al het andere eten verrukkelijk.
We werden bediend door een zeer vriendelijke Italiaanse meneer, welke ons op onze wenken bediende.

Kortom een zeer geslaagde avond en een mooi begin van onze vakantie.
Dit deed ons weer verlangen naar ons mooie vakantieland Italië.

We hebben al afgesproken met de kinderen, dat we schoolvakantie ook weer afsluiten met een heerlijk avondje uit bij Ristorante La Galleria in Noordwijk en bevelen dit restaurant ook zeer zeker aan.
Fie H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
La Galleria. Mijn schoonmoeder, vriend en ik gingen hier eten om ons jubileum te vieren. Op het eerste oogopslag een gezellige tent, tafeltjes zien er mooi verzorgt uit, servetten liggen op de juiste plek en tafeltjes worden netjes afgenomen. We komen aan en wachten bij de ingang, zodat iemand ons kan helpen. Volgens mij hebben 2 meisjes ons gezien en vriendelijk naar ons gelacht en zijn daarna doorgelopen... Dit was, ja, apart. Daarna zijn wij maar brutaal aan een tafeltje gaan zitten. Hier werd ons de kaart gebracht, die er enorm netjes, georganiseerd en vooral vol (op een goede manier) uitzag. Mijn oog viel op de live muziek... De man zelf leek niet echt in het decor van de tent te passen. Ook was het misschien iets te hard, wij moesten onze stem verheffen. Wel kon hij echt prachtig zingen, daar kan ik niks over zeggen! Het voorgerecht. Mijn schoonmoeder had een romige tomatensoep, mijn vriend de vongole en ik de caprese. En mijn ik was op zijn lichtsgezegt teleurgesteld. In een gerecht waar tomaat zo belangrijk is, word er dan gewoon een nederlandse tomaat gebruikt, eigenlijk zonder smaak? Ik vond het heeeel apart dat er geen vleestomaten werden gebruikt. Ik ben zelf Italiaans, en ik heb deze gerechten vaak genoeg gegeten. De mozzarella leek droog. Vooral de buitenkant van de stukjes waren hard, dit is niet goed! Dit liet mij weten dat deze stukjes niet vers gesneden waren, maar al een tijdje lagen. De vongole van mijn vriend waren echter perfect. Super lekker en netjes geserveerd. Mijn schoonmoeder heeft ook genoten van haar soep. Het hoofdgerecht. Ik had kalfsvlees met aubergine en parmezaanse kaas. Deze combinatie was heerlijk en goed gevonden. De opmaak kon iets beter, maar dit was geen groot punt. Mijn vriend had een pizza waar eigenlijk weinig mis aan kan gaan en die was prima. Mijn schoonmoeder haar risotto echter.. De rijst leek geen risottorijst en leek wat droog. Het smaakte prima, maar het was gewoon geen risotto. Al met al was het geen ideal etentje en was niet alles even goed, maar andere gerechten waren uitmuntend. Mijn voorgerecht was wel het 'ergste'. Prijs/kwaliteit verhouding is misschien iets te duur voor wat je krijgt, maar de locatie aan zee bepaald hier aan mee. We zaten vol en hebben het gezellig gehad, maar het kon beter.
Jörg S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteravond met familie heerlijk gegeten en wat gedronken. Voelde en proefde alsof we even voor een mini vakantie terug naarnaar Italia waren. Mille grazie!
doradruif .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Leuk de live muziek op de achtergrond. Goed gegeten. Zeer attente serveerster die ons attendeerde op grote kinderpizza's, zij gaf aan bestel 1 kinderpizza en ik zal er 2 borden bij plaatsen en maak ze vast in punten. Top!!!! De moeite waard!
Lara D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Erg lekker gegeten, bediening kon wel wat vriendelijker kwam wat geforceerd over. Leuk de live muziek op de achtergrond.
Bedankt voor je recensie. Je opmerking over de bediening ga ik bespreken met de bedrijfsleider. Hopelijk mogen wij je binnenkort toch weer verwelkomen in ons restaurant.