La Galleria Noordwijk

Koningin Wilhelmina Boulevard 18 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant La Galleria Noordwijk

In restaurant La Galleria kan je de heerlijke Italiaanse keuken proeven. Gezellig dineren aan de boulevard in Noordwijk kan bij dit restaurant. Mario en Rosella ontvangen u met open armen. Het gevoel van de zomer komt helemaal terug met een glas Italiaanse wijn en een van de smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant La Galleria Noordwijk

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Noordwijk

Rosbag R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer lekkere pizzaria lekker eten geweldige bediening en vlot personeel.
Gezellig aan zee zeker een aanrader als je lekker wild eten.
Kiki M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Lekker gegeten????
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Grote zaak en vol met gasten . Dat was dus vrij luidruchtig allemaal maar zeker niet ongezellig . Er speelde een muzikant en dat gaf een extra sfeer. Bediening erg aardig . Eten was goed en forse porties waardoor wij niet alles opkregen. Degene die ons bediende vroeg of wij het wel lekker vonden en zo niet dan kregen we iets anders te eten . Uitgelegd dat het gewoon veel was. Daarna kregen we koffie van het huis en ik denk omdat hij het toch niet vertrouwde haha. Erg attent personeel dus.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten!
Bediening is zeer vriendelijk.
We werden alle 10 binnen 30 minuten voorzien
marco O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel lekker gegeten, prima prijs en goede kwaliteit.we komen zeker terug als we weer in de buurt zijn. Gerechten zijn erg vers
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig avondje uit. Prima gerechten en lekkere wijn. Gezellig (live) muziekje deed de sfeer goed.
Aardige bediening en oh ja: de grappa was voortreffelijk!
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Alles was TOP.
annelucas .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We hadden een druk weekend achter de rug en wilden eigenlijk alleen even een hoofdmaaltijd eten. We werden vriendelijk ontvangen en uitstekend bediend door Steffie (naam op de rekening). Het eten (voor mij een tagliatelle gamberi en voor mijn man een pizza 4 formaggio) was heerlijk en de sfeer, mede dankzij de live muziek met leuke Italiaanse liedjes, zo goed, dat we nog een dessert (ook heerlijk) en vervolgens koffie hebben genomen. Een prima ervaring en voor herhaling vatbaar. We vinden het ook een compliment waard dat het restaurant ook in deze rustige tijd toch investeert in een live muzikant.
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De service is goed maar er mag alleen wel meer tijd zitten tussen de gangen.
Jon V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben hier met drieën heerlijk gegeten. Het was voor mij de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zodra we aan tafel zaten kregen we direct een mandje brood met kruidenboter dat, evenals de daarop volgende gerechten (soep en pizza) heerlijk smaakte.
Njord V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Niks op aan te merken, gwoon goed/perfect....goede en snelle service!!! Eten altijd lekker, wat wil je extra en wat wil je er niet bij of op hebben.....nooit een probleem. Wij gaan er regelmatig heen, zowel met z'n 2en, maar ook met de familie....allles kan!!! En Live Music!!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Het was wel een beetje fris binnen.
Elke keer als de deur openging kwam er veel kou binnen, waardoor er veel warmte verloren ging.
Dat was wel jammer.
Pieter Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten met een heerlijke wijn erbij.
Kinderen hebben het ook naar hun zin gehad. Ook niet onbelangrijk. Live Italiaanse muziek toen wij er waren. Ook erg leuk.
Voor herhaling vatbaar
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Tomatensoep en bruschetta als voorgerecht, die smaakten goed. Hoofdgerecht, twee verschillende pizza's, pasta en een vleesgerecht waren allemaal erg lekker. Toetjes (chocoladetaart en tiramisu) vielen tegen. Bediening was vriendelijk, hoewel niet erg alert op lege glazen en borden. Inrichting is niet helemaal mijn smaak.
Harriet77 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten is prima maar er wordt teveel met sauzen gewerkt. Weinig groentes, dat is ook jammer. Zou beter zijn als de sauzen apart worden geleverd en niet dat als je eten er al in ligt. Ook bij de sla vind ik de dressing niet lekker, veel te overheersend.
La Galleria komen wij al 20 jaar met plezier omdat het er zo gezellig is, niet te luide muziek, zodat je met elkaar kunt praten en erg vriendelijk personeel. De ambiance is er altijd goed, daarom komen we ook weer terug.
Janien S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Kwaliteit van het eten was prima. De bediening was snel maar niet aangenaam. Alles gericht op snel uit serveren. Kon geen praatje oid vanaf. Geen aandacht voor het kind aan tafel.
We hadden het gevoel doordat het zo snel was we weer plaats moesten maken voor volgende gasten.

Kortom lekker maar niet gezellig gegeten.
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Prima gegeten bij La Galleria in Noordwijk, maar ik heb zeker bij betere Italiaanse restaurants gegeten. De gemengde antipasti was lekker, maar de mozzarella niet van super kwaliteit. De pizza vegetariana was prima, de groenten waren vers, maar de bodem van de pizza was te dik. De pasta van mijn tafelgenoot was lekker op smaak maar de pasta was te lang gekookt en verre van 'al dente'. Bediening vriendelijk.
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Wij hadden de risotto met asperges en tortellini met ricotta en spinazie in tomatensaus. Èrg lekker van smaak!
Alleen de bediening was ècht veel te haastig, terwijl het niet eens superdruk was. Voelde ongezellig aan.
Eeke E.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Over het algemeen snelle bediening, ondanks dat er veel gasten waren
Lekker eten.
Genoeg keuze op het menu.
Leuk sfeertje met live muziek.
Harriet77 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Altijd gezellig maar moesten gisteravond wel bijna een uur wachten op de pizza's,,, niet normaal. Jammer want is anders niet zo.