La Galleria Noordwijk

Koningin Wilhelmina Boulevard 18 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant La Galleria Noordwijk

In restaurant La Galleria kan je de heerlijke Italiaanse keuken proeven. Gezellig dineren aan de boulevard in Noordwijk kan bij dit restaurant. Mario en Rosella ontvangen u met open armen. Het gevoel van de zomer komt helemaal terug met een glas Italiaanse wijn en een van de smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant La Galleria Noordwijk

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Noordwijk

gerdavermeeren .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Zoals altijd weer lekker gegeten en genoten van de ontspannen relaxte sfeer in La Galleria ! We komen hier al jaren met enige regelmaat en worden nooit teleurgesteld.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het was prima , heerlijk gegeten, maar idd erg druk en dicht op elkaar! Maar het eten was erg lekker, maar we komen zeker nog een keer terug
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima eten in dit restaurant
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten en smaakvol opgediend
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Grappa prosecco was er niet en ook geen limoenijs. Verder wel lekker eten, maar geen hoogstandje. Bediening was ok. Naar mijn mening was het iets te rumoerig.
martin H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Aan ontvangst en service mag wel wat meer aandacht worden besteed. De kaart was erg standaard, de gerechten redelijk. Ik vond het niet prettig dat er ook -twee grote- honden in het restaurant worden toegelaten.
Rosbag R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer lekkere pizzaria lekker eten geweldige bediening en vlot personeel.
Gezellig aan zee zeker een aanrader als je lekker wild eten.
Kiki M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Lekker gegeten????
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Grote zaak en vol met gasten . Dat was dus vrij luidruchtig allemaal maar zeker niet ongezellig . Er speelde een muzikant en dat gaf een extra sfeer. Bediening erg aardig . Eten was goed en forse porties waardoor wij niet alles opkregen. Degene die ons bediende vroeg of wij het wel lekker vonden en zo niet dan kregen we iets anders te eten . Uitgelegd dat het gewoon veel was. Daarna kregen we koffie van het huis en ik denk omdat hij het toch niet vertrouwde haha. Erg attent personeel dus.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten!
Bediening is zeer vriendelijk.
We werden alle 10 binnen 30 minuten voorzien
marco O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel lekker gegeten, prima prijs en goede kwaliteit.we komen zeker terug als we weer in de buurt zijn. Gerechten zijn erg vers
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig avondje uit. Prima gerechten en lekkere wijn. Gezellig (live) muziekje deed de sfeer goed.
Aardige bediening en oh ja: de grappa was voortreffelijk!
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Alles was TOP.
annelucas .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We hadden een druk weekend achter de rug en wilden eigenlijk alleen even een hoofdmaaltijd eten. We werden vriendelijk ontvangen en uitstekend bediend door Steffie (naam op de rekening). Het eten (voor mij een tagliatelle gamberi en voor mijn man een pizza 4 formaggio) was heerlijk en de sfeer, mede dankzij de live muziek met leuke Italiaanse liedjes, zo goed, dat we nog een dessert (ook heerlijk) en vervolgens koffie hebben genomen. Een prima ervaring en voor herhaling vatbaar. We vinden het ook een compliment waard dat het restaurant ook in deze rustige tijd toch investeert in een live muzikant.
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De service is goed maar er mag alleen wel meer tijd zitten tussen de gangen.
Jon V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben hier met drieën heerlijk gegeten. Het was voor mij de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zodra we aan tafel zaten kregen we direct een mandje brood met kruidenboter dat, evenals de daarop volgende gerechten (soep en pizza) heerlijk smaakte.
Njord V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Niks op aan te merken, gwoon goed/perfect....goede en snelle service!!! Eten altijd lekker, wat wil je extra en wat wil je er niet bij of op hebben.....nooit een probleem. Wij gaan er regelmatig heen, zowel met z'n 2en, maar ook met de familie....allles kan!!! En Live Music!!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Het was wel een beetje fris binnen.
Elke keer als de deur openging kwam er veel kou binnen, waardoor er veel warmte verloren ging.
Dat was wel jammer.
Pieter Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten met een heerlijke wijn erbij.
Kinderen hebben het ook naar hun zin gehad. Ook niet onbelangrijk. Live Italiaanse muziek toen wij er waren. Ook erg leuk.
Voor herhaling vatbaar
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Tomatensoep en bruschetta als voorgerecht, die smaakten goed. Hoofdgerecht, twee verschillende pizza's, pasta en een vleesgerecht waren allemaal erg lekker. Toetjes (chocoladetaart en tiramisu) vielen tegen. Bediening was vriendelijk, hoewel niet erg alert op lege glazen en borden. Inrichting is niet helemaal mijn smaak.