La Galleria Noordwijk

Koningin Wilhelmina Boulevard 18 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Galleria Noordwijk

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tirza L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor ons 1 jarig jubileum hadden we gereserveerd en werden compleet in de watten gelegd! Een mooi tafeltje, een glaasje bubbels, een plateau met Italiaanse lekkernijen vooraf werd ons aangeboden en in ons dessert kregen we sparkles!! Fantastisch! Mario (de gastheer) en zijn collega's zijn toppers.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
prachtige locatie aan de boulevard, helaas regen nadat wij het voorgerecht genuttigd hadden, ondanks overdekt terras toch lekkage, hoofdgerecht en dessert vervolgens binnen gebruikt, geen spijt van gehad, onze kleindochter vond de pizza de lekkerste welke ze ooit had gegeten, welnu, dat lijkt het belangrijkste. vanaf 18.00 uur live muziek. Echt een familie bedrijf, met liefde voor gastvrijheid.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuke serveerster, je voelt je meteen thuis. De mosselen waren geweldig. Je waant je meteen in Italie. De pizza en penne zijn van dezelfde kwaliteit. Prima We komen hier zeker nog eens terug.
En dan nemen we weer expresso miachatto. Deze is van top kwaliteit.
Dit hadden we niet verwacht aan de boulevard, typisch italiaans.

Michele V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Dinsdag 16/8/16 bij La Galleria Noordwijk gedineerd. Eerste indruk van het restaurant was top, erg leuk met een open dak recht aan de boulevard. Decor gaf een echt vakantiegevoel. Menukaart was erg uitgebreid en elk gerecht was lekker. Scropino dessert was wel iets aan de sterke kant (veel vodka! Bedieningsleden waren over het algemeen aardig maar kende grote verschillen onderling. Mijn vriend en ik werden grotendeels bedient door een meisje wiens naam wij denken te hebben horen zeggen: Agnes. Wat een leuke serveerster! Vanaf binnenkomst onwijs lief en vriendelijk professioneel. Wat mijn vriend en mij ook opviel (wij zijn zelf beide werkzaam in restaurant) is dat zij veruit het snelst liep van de hele bediening. Daar waar sommige serveersters uitgeput in de rondte liepen te sjokken liep onze serveerster (Agnes) goed door! Bediening heeft dus zekere verbeterpunten maar naar degene die ons hoofzakelijk bediende willen wij enkel complimenten uitspreken. Wat jammer was is dat wij online gereserveerd hadden op jullie website maar deze nooit was doorgekomen. Desondanks een onwijs gezellige avond gehad: wij komen hier zeker terug!
Cheffie1 I.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Hier al vaker gegeten. Eet eigenlijk altijd hetzelfde gerecht omdat deze zo lekker is. Dat is de spaghetti met zeevruchten. De pizzas zijn ook erg goed! Bedienig is altijd vriendelijk en snel, en het is vaak gezellig met live muziek! Decor vind ik een wat oubollige uitstraling hebben, maar de beleving in het geheel is super :)
Sander Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Gisteravond heb ik met mijn gezin heerlijk gegeten bij Ristorante La Galleria in Noordwijk. Dit is een mooi ruim restaurant direct aan de boulevard van Noordwijk.
We waren met vader, moeder, mijn oudste zoon en onze 3 dochters.

Bij binnenkomst kregen we direct een mandje met stokbroodjes en lekkere kruidenboter.
Tevens bestelden we Bruschetta vooraf, ook de deze was zeer goed van smaak en het was vechten wie de 2 overgebleven Bruschetta's op mocht eten.

Als hoofdgerecht bestelden mijn kinderen een pizza Margarita, lasagne en spaghetti.
Mijn vrouw bestelde de PETTO DI POLLO ALL’ORTOLANO en ik bestelde de MISTO DI CARNE voor 1 persoon.

Het vlees was heerlijk mals en zeer goed op smaak gemaakt door de kok. Ook de pasta en pizza's van de kinderen vielen in goede smaak.

Als toetjes namen we de Tiramisu, ook deze was net als al het andere eten verrukkelijk.
We werden bediend door een zeer vriendelijke Italiaanse meneer, welke ons op onze wenken bediende.

Kortom een zeer geslaagde avond en een mooi begin van onze vakantie.
Dit deed ons weer verlangen naar ons mooie vakantieland Italië.

We hebben al afgesproken met de kinderen, dat we schoolvakantie ook weer afsluiten met een heerlijk avondje uit bij Ristorante La Galleria in Noordwijk en bevelen dit restaurant ook zeer zeker aan.
Sofie H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
La Galleria. Mijn schoonmoeder, vriend en ik gingen hier eten om ons jubileum te vieren. Op het eerste oogopslag een gezellige tent, tafeltjes zien er mooi verzorgt uit, servetten liggen op de juiste plek en tafeltjes worden netjes afgenomen. We komen aan en wachten bij de ingang, zodat iemand ons kan helpen. Volgens mij hebben 2 meisjes ons gezien en vriendelijk naar ons gelacht en zijn daarna doorgelopen... Dit was, ja, apart. Daarna zijn wij maar brutaal aan een tafeltje gaan zitten. Hier werd ons de kaart gebracht, die er enorm netjes, georganiseerd en vooral vol (op een goede manier) uitzag. Mijn oog viel op de live muziek... De man zelf leek niet echt in het decor van de tent te passen. Ook was het misschien iets te hard, wij moesten onze stem verheffen. Wel kon hij echt prachtig zingen, daar kan ik niks over zeggen! Het voorgerecht. Mijn schoonmoeder had een romige tomatensoep, mijn vriend de vongole en ik de caprese. En mijn ik was op zijn lichtsgezegt teleurgesteld. In een gerecht waar tomaat zo belangrijk is, word er dan gewoon een nederlandse tomaat gebruikt, eigenlijk zonder smaak? Ik vond het heeeel apart dat er geen vleestomaten werden gebruikt. Ik ben zelf Italiaans, en ik heb deze gerechten vaak genoeg gegeten. De mozzarella leek droog. Vooral de buitenkant van de stukjes waren hard, dit is niet goed! Dit liet mij weten dat deze stukjes niet vers gesneden waren, maar al een tijdje lagen. De vongole van mijn vriend waren echter perfect. Super lekker en netjes geserveerd. Mijn schoonmoeder heeft ook genoten van haar soep. Het hoofdgerecht. Ik had kalfsvlees met aubergine en parmezaanse kaas. Deze combinatie was heerlijk en goed gevonden. De opmaak kon iets beter, maar dit was geen groot punt. Mijn vriend had een pizza waar eigenlijk weinig mis aan kan gaan en die was prima. Mijn schoonmoeder haar risotto echter.. De rijst leek geen risottorijst en leek wat droog. Het smaakte prima, maar het was gewoon geen risotto. Al met al was het geen ideal etentje en was niet alles even goed, maar andere gerechten waren uitmuntend. Mijn voorgerecht was wel het 'ergste'. Prijs/kwaliteit verhouding is misschien iets te duur voor wat je krijgt, maar de locatie aan zee bepaald hier aan mee. We zaten vol en hebben het gezellig gehad, maar het kon beter.
Jörg S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteravond met familie heerlijk gegeten en wat gedronken. Voelde en proefde alsof we even voor een mini vakantie terug naarnaar Italia waren. Mille grazie!
Doradruif .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Leuk de live muziek op de achtergrond. Goed gegeten. Zeer attente serveerster die ons attendeerde op grote kinderpizza's, zij gaf aan bestel 1 kinderpizza en ik zal er 2 borden bij plaatsen en maak ze vast in punten. Top!!!! De moeite waard!
Lara D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Erg lekker gegeten, bediening kon wel wat vriendelijker kwam wat geforceerd over. Leuk de live muziek op de achtergrond.
Bedankt voor je recensie. Je opmerking over de bediening ga ik bespreken met de bedrijfsleider. Hopelijk mogen wij je binnenkort toch weer verwelkomen in ons restaurant.
Nikki211 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
La Galleria heeft een erg goede service en ook heerlijk eten. De spaghetti met diverse zeevruchten is dan ook erg aan te raden. We hebben erg genoten van onze avond bij dit restaurant.
Bedankt voor je recensie. Goed om te horen dat je geslaagde avond gehad hebt. Hopelijk zien wij je binnenkort weer terug voor nog een smaakvolle avond.
MissJammie .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijk valentijns menu gehad bij La Galleria.
Het eten was echt heerlijk, daar hebben we zeker van genoten.
Alleen was het bij het raam ontzettend koud om te zitten. Dit had te maken met de deur die regelmatig open ging, kwam een hoop kou vandaan.
En het meisje die ons bediende was absoluut niet vriendelijk. Kon geen lachje van af, jammer!
Maar het eten en de live muziek was echt top!
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Vroeger altijd met mijn ouders bij la Galleria geweest en wat was dat een feestje. Ik wilde dit mijn vriend ook laten ervaren, maar wat een tegenvaller. We werden niet aangekeken, de bediening sprak minimaal met ons en leek de kaart nieteens te kennen (of de taal niet te beheersen, want de kaart moest worden open geslagen om te kijken wat wij nou bedoelden). ook het eten viel tegen. De calzone was 3/4 lucht ipv goed gevuld. Ik wist niet wat mij overkwam, want voorheen altijd zo tevreden. Erg jammer
Kayleigh D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Gisteren gegeten bij Italiaans restaurant 'La Galleria' na een lange dag zon, zee en strand. Er is een gezellige sfeer, live muziek en gezellig interieur. Het uitzicht is geweldig, we hebben genoten van de zonsondergang.
We hebben mosselen op Italiaanse wijze gegeten, het was gewoon lekker. Niets bijzonders, maar gewoon lekker smaakvol. De bediening was erg vriendelijk, maar in de minderheid waardoor je erg lang moest wachten tot je weer iets kon bestellen. Lag zeker niet aan de vriendelijkheid, maar aan de kwantiteit. Een aanrader na een dagje strand, lekker mensen kijken op het terras onder het genot van een Italiaanse maaltijd!
_ilse .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Met een grote groep (12 p) hier wezen eten. Attente, vriendelijke, en snelle bediening (Nederlands sprekend). Biologische chardonnay en gratis kraanwater. Prima tot goed gegeten (pizza's erg lekker, calamari viel verkeerd, vlees voor sommige iets te lang gegaard maar qua overige smaak erg lekker). Een verrassing was dat de cannoli een chocoladevulling had. Live music die wel wat hard stond als je er niet zo van houdt. Zaak is ruim opgezet.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Vanwege grote drukte overal In Noordwijk zijn we beland bij La Galleria op de boulevard. Ruim opgezet, ruime plekken en niet zo druk als elders. Het vinden van een plek voor zes was even lastig, maar gelukt. Als starters is gekozen voor de bruschetta, een vitello tonnato, de insalata di mare en de bospaddenstoelen. Op tijd gereed en zeer ruime porties. Smaakte allemaal voortreffelijk, mooi en kleurrijk opgemaakt. De hoofdgerechten (bistecca, de bocconcini, de gran frittura mista en de misto pesce) waren eveneens fors, fraaie opmaak, zoete aardappel, rucola, parmezaanze kaas, broccoli en bloemkool erbij. We dronken een Montepulciano en een biologische Trebbiano, gemiddelde qua prijs - de Chianti was zeker niet duur - en zo smaakten ze ook. Met iets betere wijnen was dit zeker een zeer geslaagde maaltijd te noemen. Het eten was zonder meer goed en je kreeg zeer veel, zeer opmerkelijk dat het hier niet zo druk was als elders. Dat is niet verdiend. Goede tip voor volgend jaar (als we weer in de buurt zijn)
Bardani .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
We hebben afgelopen zondag heerlijk met z'n zessen bij la galleria gegeten. We komen er regelmatig en het is er altijd heerlijk! Het brood vooraf lijkt totaal niet op supermarkt brood zoals in de voorgaande recensie staat. Dat is echt onzin. Ook voor de kinderen hebben ze altijd wat lekkers. Kortom la galleria in noordwijk is wat ons betreft een aanrader.
Ridder2512 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Het was redelijk maar niet super. De biefstuk van de grill was een vergissing. Verder niets bijzonders. Erg veel tijd tussen voor en hoofdgerecht.
May-Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Hier afgelopen zondag gegeten. Het zag er leuk uit van de buitenkant en het zit op de promenade/boulevard wat gezellig oogt. Het restaurant ziet er ook leuk en stijlvol uit.

De bedienig was oke, maar sprak geen Nederlands wat ik persoonlijk toch een tegenvaller vind. Ze kwam ook niet heel gastvrij over, maar bleef wel correct.

Ik had de pasta met aubergine besteld en de pasta was nog wat te hard en te zout, prima te eten maar lekker is anders. Mijn vriend had de pasta met ossenhaas, waarbij er toch twijfel was of het wel ging om een ossenhaas stuk of om biefstuk. Verder ook matige kwaliteit. Brood wat we vooraf kregen zonder olijfolie en balsamico leek ook uit de supermarkt. Dus dure prijs/kwaliteit verhouding en aangezien er nog meer restaurants in de buurt zitten komen wij hier niet meer terug.
Femmelding .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Heel vlak qua smaak, peper brengt uitkomst. Ga er vanuit dat de kok zijn dag niet had.
De stoelkussens zijn van te groot model, de bankkussens hadden ook bij een Chinees niet misstaan. Het toch zelfs tot bijna achter in het restaurant.
Viel ons tegen, jammer want Italiaans eten kan zo lekker zijn.