La Galleria Kurhausplein

Gevers Deynootplein 105 2586 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Galleria Kurhausplein

De La Galleria vestigingen onderscheiden zich door een modern interieur en uiteraard een uitgebreide menukaart met vele klassiekers. Elke chef heeft tevens zijn eigen specialiteiten die maandelijks wisselen. Welkom bij Galeria Kurhausplein in Den Haag op Scheveningen.

Meer informatie over restaurant La Galleria Kurhausplein

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Kurhausplein

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Snelle service, goed eten voor betaalbare prijs op redelijk toeristisch stukje scheveningen
Fl. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bij bestelling op vlees menu werd niet gevraagd hoe ik deze mediem of anders wil. Op het vis menu aangegeven anjpvis en kappertjes dat zou op de vis verwerkt zijn,was ver te zoeken en smaak, het tiramiso was nat en geen smaak. Iereskoffie naar smaak wijnig wisky in en wat slagroom betreft ook erg karig .
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Mooie locatie met een groot, gezellig terras. Vooraf bestelden wij 6 oesters. Heerlijk van smaak voor een redelijke prijs. Mijn hoofdgerecht, spaghetti vongole was voortreffelijk. Grote portie en behoorlijk veel vongole. Voor de liefhebber van schelpdieren een absolute aanrader! De bediening viel enigszins tegen. Hoewel de ober ontzettend vriendelijk was hebben we diverse keren moeten vragen waar onze bestelde drankjes bleven. Nadat ik al ruim en breed mijn bestelde koffie had opgedronken zat mijn man nog steeds te wachten op zijn dessert. Na wederom een aantal keren vragen waar het bleef, kreeg hij uiteindelijk zijn bestelde tartufo ijs die al behoorlijk was gesmolten.... mijn man had er geen problemen mee, ik zou het teruggestuurd hebben. Ondanks de wat haperende bediening er lekker gegeten. Alleen al voor de spaghetti vongole een plek om terug te komen.
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
George S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Goed gegeten
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Gezellige plek om te zitten, Vlotte bediening. Pizza vond ik matig.
Jan Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het blijft een heerlijke ouderwetse goede Italiaan. We zaten buiten op het grote overdekte terras, prima toeven en een vlotte bediening. Nog altijd top in Scheveningen!
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten op zeer drukke avond i.v.m. Vuurwerkfestival. Was voor personeel topdrukte, maar desondanks zeer vriendelijk en servicegericht.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Eten was uitstekend, duurde helaas behoorlijk lang voordat de bestelling kwam. Entourage verder prima, bediening ook (internationaal)
JohnK1964 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Van bij aankomst beginnen met drankje tot aan rekening aan toe liep alles verkeerd, eten was qua kwaliteit goed. Maar bediening zeer teleurstellend. 1e drankje besteld en na kwartier kregen we te horen dat de automaat het niet deed. Wat anders besteld maar kwam maar niet en dat ook hetzelfde met het eten en het kopje koffie. Op de rekening stond het eerste drankje nog vermeld, wel terug gedraaid, maar toch dit etentje als zeer teleurstellend ervaren. Voor het eten zou je terug komen maar door de ‘service’ doe wij dat niet meer.
Trung T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Verschrikkelijke tent. Personeel erg onvriendelijk. Lange wachttijden tussen de drankjes en gerechten in.
Hier ga ik nooit meer naar toe.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ik wil hierbij een korte, eerlijke en constructieve feedback geven:

Het is een prima restaurant met prima personeel alleen van de reservering via Iens kan ik melden dat hier helemaal niets van klopte. Wat een gezellig diner voor een speciale gelegenheid zou moeten hebben we er een bittere bijsmaak aan over gehouden. Volgen jullie informatie zou dit restaurant meedoen aan de actie van eten voor twee en betalen voor één maar ze doen al meer als een jaar niet meer mee.
De discussie hierover bedierf ons gezellig avondje, heel jammer.
A.W.M. van den Burg
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten op een super mooie locatie! Met name de service was geweldig. Onze ober deed er werkelijk alles aan om ons een top avond te bezorgen en dit is zeker gelukt. Wij komen terug!
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Samen met mijn vriend na een dagje strand heerlijk gegeten! Heerlijke bruchetta’s en lang geleden dat ik zo’n lekkere pizza op heb (buffelmozzarella en verse tomaat)Heel goed op smaak!Spaghetti olie/knoflook heel erg lekker! Na: pannacotta en tiramisu. Super!! Bediening zeer vlot, attent en correct.(kunnen andere restaurants wat van leren)En prima prijzen. Fijne afsluiting van onze stranddag, met een voldaan gevoel naar huis. Volgend keer in Scheveningen komen wij zeker weer!
Erica S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Bediening sprak geen Nederlands en was arrogant. We zaten op het terras maar er hing een rioollucht.
Eten was zeer matig van kwaliteit. Op zo'n toplocatie zou je hier veel meer van mogen verwachten, zeker voor de prijzen die ze ervoor rekenen!
Jesper I.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Echt super lekker gegeten! De grote pizza voor twee is echt een aanrader! Hele vriendelijke bediening ook en niet te lang hoeven wachten.
VegasLas V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zeker slechte bediening. Er was een man in de bediening die echt geen zin in zijn werk had. Het is dat we daar Met vrienden waren, anders was ik weggelopen.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Voor de derde keer gezellig en lekker gegeten bij La Galleria. Aan te bevelen na een gezellige dagje Den Haag en Scheveningen. Uitstekende ontvangst. Let op de afstap echter wanneer je op het podium zit - de lichtjes branden nog niet zolang het licht is buiten maar door de parasols was het donker en viel er opnieuw iemand door een misstap.
Jasmijn J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Het voorgerecht (vitello) was goed, hoofdgerecht (lasagne) veel minder; zat niet veel smaak aan en bestond voornamelijk uit gesmolten kaas. Mijn vriend bestelde vooraf de pasta carbonara, die in een voor- en hoofdgerecht portie te verkrijgen was. Achteraf bleek op de rekening dat de hoofdgerecht prijs voor de pasta was gerekend. Nadat we dit hebben nagevraagd kregen we als antwoord dat je zelf moet aangeven dat je een voorgerechtportie wil. Dit hadden we niet expliciet gezegd, maar dat leek ons logisch aangezien we het als voorgerecht bestelden. Moesten dus de normale prijs betalen. Ook werden onze drankjes/gerechten wel drie keer aan de verkeerde tafel gebracht; blijkbaar communiceren de kelners onderling niet goed waar iemand zit. Daarnaast werd ook mijn glas drinken van tafel gehaald terwijl het glas nog niet leeg was. De ambiance is prima, de meeste kelners zijn vriendelijk, maar het eten en zeker de service kan veel beter.
Mollie V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Verschrikkelijk vervelende gastvrouw. Erg brutaal en onvriendelijk. Pasta was smaakloos met slechte kip..