La Galleria Kurhausplein

Gevers Deynootplein 105 2586 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Galleria Kurhausplein

De La Galleria vestigingen onderscheiden zich door een modern interieur en uiteraard een uitgebreide menukaart met vele klassiekers. Elke chef heeft tevens zijn eigen specialiteiten die maandelijks wisselen. Welkom bij Galeria Kurhausplein in Den Haag op Scheveningen.

Meer informatie over restaurant La Galleria Kurhausplein

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Kurhausplein

Dick L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Nvt
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eten was gemiddeld voorgerechten waren goed. Hoofdgerecht de ossobucco teveel tomaten puree en de safraanrijst veel te zout. Op de pizza waren de stukken paprika zuur. ( blik ). Voor 3 pers. Meer dan 100 euro mag je meer verwachten. Verder de bediening zeer chaotisch. Verder wel genoten van de locatie, erg sfeervol
John K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
We kregen super advies over de antipasta.
De ober was perfect, gezellig humorristisch en beleeft......super.
Echt een klante binder.
Het was een fijne avond, we komen er zeker nog terug.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Eenvoudige piza 4 seizoenen. Mag wat verzorgder en meer fantasie. Geen plakje ham, salami champignons, en kaas. 4 kazen piza was smakelijk. Chocoladetaart was lekker.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Snelle service, goed eten voor betaalbare prijs op redelijk toeristisch stukje scheveningen
Fl. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bij bestelling op vlees menu werd niet gevraagd hoe ik deze mediem of anders wil. Op het vis menu aangegeven anjpvis en kappertjes dat zou op de vis verwerkt zijn,was ver te zoeken en smaak, het tiramiso was nat en geen smaak. Iereskoffie naar smaak wijnig wisky in en wat slagroom betreft ook erg karig .
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Mooie locatie met een groot, gezellig terras. Vooraf bestelden wij 6 oesters. Heerlijk van smaak voor een redelijke prijs. Mijn hoofdgerecht, spaghetti vongole was voortreffelijk. Grote portie en behoorlijk veel vongole. Voor de liefhebber van schelpdieren een absolute aanrader! De bediening viel enigszins tegen. Hoewel de ober ontzettend vriendelijk was hebben we diverse keren moeten vragen waar onze bestelde drankjes bleven. Nadat ik al ruim en breed mijn bestelde koffie had opgedronken zat mijn man nog steeds te wachten op zijn dessert. Na wederom een aantal keren vragen waar het bleef, kreeg hij uiteindelijk zijn bestelde tartufo ijs die al behoorlijk was gesmolten.... mijn man had er geen problemen mee, ik zou het teruggestuurd hebben. Ondanks de wat haperende bediening er lekker gegeten. Alleen al voor de spaghetti vongole een plek om terug te komen.
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
George S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Goed gegeten
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Gezellige plek om te zitten, Vlotte bediening. Pizza vond ik matig.
Jan Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het blijft een heerlijke ouderwetse goede Italiaan. We zaten buiten op het grote overdekte terras, prima toeven en een vlotte bediening. Nog altijd top in Scheveningen!
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten op zeer drukke avond i.v.m. Vuurwerkfestival. Was voor personeel topdrukte, maar desondanks zeer vriendelijk en servicegericht.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Eten was uitstekend, duurde helaas behoorlijk lang voordat de bestelling kwam. Entourage verder prima, bediening ook (internationaal)
JohnK1964 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Van bij aankomst beginnen met drankje tot aan rekening aan toe liep alles verkeerd, eten was qua kwaliteit goed. Maar bediening zeer teleurstellend. 1e drankje besteld en na kwartier kregen we te horen dat de automaat het niet deed. Wat anders besteld maar kwam maar niet en dat ook hetzelfde met het eten en het kopje koffie. Op de rekening stond het eerste drankje nog vermeld, wel terug gedraaid, maar toch dit etentje als zeer teleurstellend ervaren. Voor het eten zou je terug komen maar door de ‘service’ doe wij dat niet meer.
Trung T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Verschrikkelijke tent. Personeel erg onvriendelijk. Lange wachttijden tussen de drankjes en gerechten in.
Hier ga ik nooit meer naar toe.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ik wil hierbij een korte, eerlijke en constructieve feedback geven:

Het is een prima restaurant met prima personeel alleen van de reservering via Iens kan ik melden dat hier helemaal niets van klopte. Wat een gezellig diner voor een speciale gelegenheid zou moeten hebben we er een bittere bijsmaak aan over gehouden. Volgen jullie informatie zou dit restaurant meedoen aan de actie van eten voor twee en betalen voor één maar ze doen al meer als een jaar niet meer mee.
De discussie hierover bedierf ons gezellig avondje, heel jammer.
A.W.M. van den Burg
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten op een super mooie locatie! Met name de service was geweldig. Onze ober deed er werkelijk alles aan om ons een top avond te bezorgen en dit is zeker gelukt. Wij komen terug!
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Samen met mijn vriend na een dagje strand heerlijk gegeten! Heerlijke bruchetta’s en lang geleden dat ik zo’n lekkere pizza op heb (buffelmozzarella en verse tomaat)Heel goed op smaak!Spaghetti olie/knoflook heel erg lekker! Na: pannacotta en tiramisu. Super!! Bediening zeer vlot, attent en correct.(kunnen andere restaurants wat van leren)En prima prijzen. Fijne afsluiting van onze stranddag, met een voldaan gevoel naar huis. Volgend keer in Scheveningen komen wij zeker weer!
Erica S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Bediening sprak geen Nederlands en was arrogant. We zaten op het terras maar er hing een rioollucht.
Eten was zeer matig van kwaliteit. Op zo'n toplocatie zou je hier veel meer van mogen verwachten, zeker voor de prijzen die ze ervoor rekenen!
Jesper I.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Echt super lekker gegeten! De grote pizza voor twee is echt een aanrader! Hele vriendelijke bediening ook en niet te lang hoeven wachten.