La Galleria Kurhausplein

Gevers Deynootplein 105 2586 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Galleria Kurhausplein

De La Galleria vestigingen onderscheiden zich door een modern interieur en uiteraard een uitgebreide menukaart met vele klassiekers. Elke chef heeft tevens zijn eigen specialiteiten die maandelijks wisselen. Welkom bij Galeria Kurhausplein in Den Haag op Scheveningen.

Meer informatie over restaurant La Galleria Kurhausplein

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Kurhausplein

Andre V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ik wil hierbij een korte, eerlijke en constructieve feedback geven:

Het is een prima restaurant met prima personeel alleen van de reservering via Iens kan ik melden dat hier helemaal niets van klopte. Wat een gezellig diner voor een speciale gelegenheid zou moeten hebben we er een bittere bijsmaak aan over gehouden. Volgen jullie informatie zou dit restaurant meedoen aan de actie van eten voor twee en betalen voor één maar ze doen al meer als een jaar niet meer mee.
De discussie hierover bedierf ons gezellig avondje, heel jammer.
A.W.M. van den Burg
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten op een super mooie locatie! Met name de service was geweldig. Onze ober deed er werkelijk alles aan om ons een top avond te bezorgen en dit is zeker gelukt. Wij komen terug!
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Samen met mijn vriend na een dagje strand heerlijk gegeten! Heerlijke bruchetta’s en lang geleden dat ik zo’n lekkere pizza op heb (buffelmozzarella en verse tomaat)Heel goed op smaak!Spaghetti olie/knoflook heel erg lekker! Na: pannacotta en tiramisu. Super!! Bediening zeer vlot, attent en correct.(kunnen andere restaurants wat van leren)En prima prijzen. Fijne afsluiting van onze stranddag, met een voldaan gevoel naar huis. Volgend keer in Scheveningen komen wij zeker weer!
Erica S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Bediening sprak geen Nederlands en was arrogant. We zaten op het terras maar er hing een rioollucht.
Eten was zeer matig van kwaliteit. Op zo'n toplocatie zou je hier veel meer van mogen verwachten, zeker voor de prijzen die ze ervoor rekenen!
Jesper I.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Echt super lekker gegeten! De grote pizza voor twee is echt een aanrader! Hele vriendelijke bediening ook en niet te lang hoeven wachten.
vegasLas .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zeker slechte bediening. Er was een man in de bediening die echt geen zin in zijn werk had. Het is dat we daar Met vrienden waren, anders was ik weggelopen.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Voor de derde keer gezellig en lekker gegeten bij La Galleria. Aan te bevelen na een gezellige dagje Den Haag en Scheveningen. Uitstekende ontvangst. Let op de afstap echter wanneer je op het podium zit - de lichtjes branden nog niet zolang het licht is buiten maar door de parasols was het donker en viel er opnieuw iemand door een misstap.
Jasmijn J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Het voorgerecht (vitello) was goed, hoofdgerecht (lasagne) veel minder; zat niet veel smaak aan en bestond voornamelijk uit gesmolten kaas. Mijn vriend bestelde vooraf de pasta carbonara, die in een voor- en hoofdgerecht portie te verkrijgen was. Achteraf bleek op de rekening dat de hoofdgerecht prijs voor de pasta was gerekend. Nadat we dit hebben nagevraagd kregen we als antwoord dat je zelf moet aangeven dat je een voorgerechtportie wil. Dit hadden we niet expliciet gezegd, maar dat leek ons logisch aangezien we het als voorgerecht bestelden. Moesten dus de normale prijs betalen. Ook werden onze drankjes/gerechten wel drie keer aan de verkeerde tafel gebracht; blijkbaar communiceren de kelners onderling niet goed waar iemand zit. Daarnaast werd ook mijn glas drinken van tafel gehaald terwijl het glas nog niet leeg was. De ambiance is prima, de meeste kelners zijn vriendelijk, maar het eten en zeker de service kan veel beter.
Mollie V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Verschrikkelijk vervelende gastvrouw. Erg brutaal en onvriendelijk. Pasta was smaakloos met slechte kip..
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijke tonijn salade vooraf en lasanga als hoofdgerecht met een flink glas wijn (negra
amaro druif) . Cappecino tot slot, echt genieten.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Goede kwaliteit, lekkere zeebaars en heerlijke desserts!
Lynda V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Ik had altijd al de wens om ooit eens bij jullie te eten. De obers hadden het drukker met elkaar instrueren dan met de klanten. Het jonge meisje was erg lief en vriendelijk. De mannen waren ronduit bazig en ongeïnteresseerd. Een riedel opdreunen zonder gevoel en warmte is niet zo moeilijk. Veel teveel mayonaise op de vitello tonato en de pasta was bijna koud. Jullie hebben zo'n heerlijk terras. Ik mistte het feestje en het warme welkom. Je als gast voelen en lekker verwend worden mistte ik. De koffie was zalig! Evenals het zonnetje. Jullie hebben een topterras! Wees dan trots op je zaak en dienstbaar aan je klanten. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en heel veel succes gewenst! Hartelijke groet Lynda Visser
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Brunchbuffet was wat summier, kwaliteit eten was goed.Maar er stond geen pizza,voor kinderen wel jammer....
Bediening was vrij humeurig op enkele dames na.Wel een gezellige locatie,pal aan de boulevard.
Tessa G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker eten personeel beetje ongeduldig en scheve tafel
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met 6 personen gedineerd. Voorgerecht en Hoofdgerecht waren dik in orde. Goed om smaak. Dessert was om te smullen. Entertainment aan tafel door illusionist was zeer leuk. Komen wij terug ? .... jazeker ....
hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
grote zaak, maar toch voldoende intieme sfeer. aardige manager die ons bediende.
NicoleOosterwaal O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Goede bediening, heerlijk eten en prima wijn! Zowel de zeebaars als de zalm met spinazie waren voortreffelijk! En de Primitivo is een heerlijke wijn!
Noor S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heb er in het verleden beter gegeten dus het kan zijn dat het gewoon een 'mindere' dag was. Ravioli te ver doorgekookt, antipasti minimaal ten opzichte van het bedrag dat ze vragen. Drankjes duurde lang. Zalm hoofdgerecht was wel heel lekker. Bediening ook vriendelijk.
mootje035 K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijke avond gehad. We werden leuk geholpen en ook kregen we goed advies over de wijn.
Prijs - kwaliteit was goed.
Kortom wij komen zeker nog eens terug.
E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was een prettig verblijf in het restaurant, de service was goed en vriendelijk. Het eten was voor allen heerlijk. We hadden een tafel voor 6 personen op een rustige prettige plek,