La Galleria Kurhausplein

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Kurhausplein

Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Fijn gezeten op het ruime terras. We waren op tijd, dus plek zat. Later zat het terras behoorlijk vol. De bediening was vlot, vriendelijk maar soms ook wat nonchalant. Het eten was goed. Als voorgerecht een proeverij genomen. Daarna spaghetti vongole en frutti die mare. Simpel, maar doeltreffend. Witte wijn was wel erg zoet en het brood veel te zout en rare structuur. Bediening gaf aan dat ze ook al het idee hadden dat het brood niet klopte. Waarom dan toch geserveerd?
Evengoed lekker getafeld.
Suus F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Desert met vruchten viel me wat tegen maar de broodjes met kruidenboter, pizza en koffie waren heerlijk!!
Chantal987 W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Belachelijke service! Ze zien je niet zitten, drinken duurt lang rn wordt naar verkeerde tafels gebracht! Als er drie tafels zwaaien en 4 man personeel het niet ziet gaat er toch iets fout. Spaghetti prima maar ook het bijbestelde brood hierbij vergeten en kwam pas na een keartier aan! Jammer dat er geen orde is hier
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vorige week met 6 personen bij La Galleria gegeten. Het terras zat vol, gezellige sfeer. Ondanks dat het zo druk was, was de bediening vlot, attent en gastvrij. Zowel de voorgerechten als verschillende hoofdgerechten waren heerlijk! Zeker een aanrader om voor een bescheiden prijs in op een mooie locatie een hapje te eten
William S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Uitstekend eten - heerlijke en goed bereide Italiaanse gerechten. Bediening werkelijk fantastisch! Toplocatie vlakbij Circustheater, Kurhaus en strand.
Riet J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
3 maart

hier gegeten mijn mijn zus ivm musical
we hebben hier echt heel goed gegeten,een mix van verse vis(en was ook echt vers) en zeebaars die ze zelfs aan tafel wilde fileren,daarna een soort cake met citroencreme waar we een gratis limoncello bij kregen,echt een aanrader dat gebak! bediening was prima! als we weer eens in scheveningen komen gaan we er zeker weer eten
Kimmiebimmie .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vandaag in dit restaurant geweest, we kwamen aan de 'Vino' kant binnen en vertelden dat we wilden na-tafelen na een redelijk teleurstellende ervaring in een ander restaurant in de omgeving. Na-tafelen kon niet bij Vino, maar we werden naar de andere kant gebracht. Na een tijdje wachten kwam er eindelijk iemand met de menukaart. Blijkbaar was dit geen probleem. Toen we vertelden dat we de dessertkaart wilden om na te tafelen was de tafel ineens gereserveerd, terwijl we net de menu kaart kregen. We moesten bestellen en hij zou ons dan wel op een andere tafel zetten. Aangezien we hier een slecht gevoel over hadden zijn we weg gegaan. Het was nota bene mijn verjaardag. We voelden ons helemaal niet welkom. Slechte zaak vind ik dat.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed gegeten maar tussendoor drinken bijbestellen lukt nauwelijks omdat de bediening te druk is met opnemen en bezorgen. Duurde ook erg lang voordat we uiteindelijk ons drinken kregen: besteld toen het eten werd bezorgd en pas gekregen toen we onze pizza bijna op hadden. Zonde. Ook het afruimen toen we klaar waren duurde erg lang. We zaten lang tegen onze lege borden aan te kijken en dat was niet gezellig. Verder wel oke en vriendelijk personeel. Voor degene die geen Engels spreken wordt het wel lastig; wij hebben geen Nederlands sprekenden kunnen ontdekken.
Jeen B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Was met mijn vriendin bij deze pizzaria geweest. Nadat we een pizza hadden besteld kwamen we tot ontdekking dat deze heel erg simpel bleken te zijn en ook niet goed gaar. Toen we af zouden rekenen waren de pizza's ineens 2 eurp duurder dan dat op de site en de kaart stond. Na even wachten kwam de serveester terug om het bedrag uit te rekenen wat wij terug moesten krijgen, maar had zij niet wisselgeld op zak zodat we alsnog niet het volledige bedrag terug konden krijgen. Desert was wel goed!
Elton J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Zeer prettig gegeten bij dit restaurant. Er was gereserveerd voor een musical maar vanwege een file waren enkele tafelgasten te laat. Boven verwachting is het de bediening en de keuken gelukt om alle gangen op tijd uit te serveren. Complimenten hiervoor. Het eten was kwalitatief goed
Elton J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Zeer prettig gegeten bij dit restaurant. Wij hadden een reservering voor de musical. Helaas waren enkele tafelgasten te laat gekomen vanwege een file. Complimenten voor de keuken en de bediening dat zij in staat waren alles gangen op tijd uit te serveren zodat wij de musical nog konden halen. Eten was kwalitatief zeer goed.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Royale porties voor en hoofdgerechten. Perfect in combinatie met bezoek circustheater.
Fanny D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Tijdens ons weekendverblijf voor de Red Bull Knock Out strandrace, hebben we op vrijdagavond hier gegeten. We hadden een uurtje van te voren on-line gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. We kozen voor een lekker wijntje voor een schappelijke prijs. Als voorgerecht hebben we genoten van een het kop tomatensoep, die vergezeld was van een bordje lekker brood, tapenade en kruidenboter. Niet veel later brachten ze onze hoofdgerechten, zijnde een peperoni pizza en een lasagne. Beiden heel lekker, maar na het eten van de flinke kop soep, een beetje te veel... Verder werd er gevraagd of er nog een toetje in kon, maar dat hebben we afgeslagen, wegens genoeg. Heel vriendelijk personeel zelfs met een Italiaans accentje! De eetruimte kan een opfrisbeurt gebruiken, meer commentaar is niet nodig. Het was er druk, maar dat hebben we niet ervaren als vervelend. We komen zeker terug als we volgend jaar weer de Red Bull Knock Out strandrace bezoeken!!
Alexandra L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voorafgaand aan de musical Lion King hebben we heerlijk gegeten bij La Galleria Kurhausplein. Het eten was heerlijk, bediening vlot en gastvrij. Kortom zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zaterdagavond met 2 personen bij La Galleria gegeten. Het terras zat vol, gezellige sfeer. De bediening is vlot, attent en gastvrij. Zowel het voorgerecht (bruschetta) als de beide pasta hoofdgerechten waren heerlijk en ruim voldoende om met een voldaan gevoel naar huis te gaan. Zeker een aanrader om voor een bescheiden prijs in een no-nonsense omgeving een goed hapje te eten.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
je zit hier lekker, bijna altijd plaats. Maaltijden prima en mooie hoeveelheid. Zijn 2 dagen na elkaar geweest en ziet dan wel grote verschillen qua porties bij dezelfde spaghetti bolognese. Eerste keer geen kaas aangeboden, 2e keer wel en dan denk je pas, ja dat is veel lekkerder!
Wachttijd kan ook enorm verschillen, vrijdag hoofdmaaltijd na 15 minuten en zaterdag na meer dan 40 minuten)
Wijnen zijn lekker.
nancycornet .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeyen bij La Galleria op het Kuhrhausplein.
Vanwege het vuurwerkfestival enorme filles en moeilijk om parkeerplek te vinden, maar na het telefonisch te melden dat we een uur later dan afgesproken kwamen, werden we met open armen ontvangen.
Super relaxed gezeten, gegeten, gedronken, dus voor herhaling vatbaar!
innojoin .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vanmiddag gelunched bij La Galleria. Pizze en een broodje. Broodje moest vega zijn naar zat kaas door. Werd snel hersteld. Pizze waren zout maar wel lekker. Sfeer was goed.
mercator60 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Met ons gezin gegeten bij La Galleria. Pizza's en mix grill vlees zijn prima. De grillschotel vis voor twee personen is echter teleurstellend. Niet mis met de kwaliteit van de vis maar voor € 45,-- verwacht ik meer dan een paar kleine stukjes vis. En we vroegen om geen aardappels, wel de groente. Een aanvullend bakje met sla voor € 5,-- is wel erg aan de prijs.

Volgende keer iets anders proberen?