La Galleria Kurhausplein

Gevers Deynootplein 105 2586 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Galleria Kurhausplein

De La Galleria vestigingen onderscheiden zich door een modern interieur en uiteraard een uitgebreide menukaart met vele klassiekers. Elke chef heeft tevens zijn eigen specialiteiten die maandelijks wisselen. Welkom bij Galeria Kurhausplein in Den Haag op Scheveningen.

Meer informatie over restaurant La Galleria Kurhausplein

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Kurhausplein

Tessa G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker eten personeel beetje ongeduldig en scheve tafel
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met 6 personen gedineerd. Voorgerecht en Hoofdgerecht waren dik in orde. Goed om smaak. Dessert was om te smullen. Entertainment aan tafel door illusionist was zeer leuk. Komen wij terug ? .... jazeker ....
hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
grote zaak, maar toch voldoende intieme sfeer. aardige manager die ons bediende.
NicoleOosterwaal O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Goede bediening, heerlijk eten en prima wijn! Zowel de zeebaars als de zalm met spinazie waren voortreffelijk! En de Primitivo is een heerlijke wijn!
Noor S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heb er in het verleden beter gegeten dus het kan zijn dat het gewoon een 'mindere' dag was. Ravioli te ver doorgekookt, antipasti minimaal ten opzichte van het bedrag dat ze vragen. Drankjes duurde lang. Zalm hoofdgerecht was wel heel lekker. Bediening ook vriendelijk.
mootje035 K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijke avond gehad. We werden leuk geholpen en ook kregen we goed advies over de wijn.
Prijs - kwaliteit was goed.
Kortom wij komen zeker nog eens terug.
E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was een prettig verblijf in het restaurant, de service was goed en vriendelijk. Het eten was voor allen heerlijk. We hadden een tafel voor 6 personen op een rustige prettige plek,
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Vriendelijke en zeer attente bediening. Porties zijn wel aan de grote kant! Voorgerecht was eigenlijk al de hoeveelheid van een hoofdgerecht. Honger zal je er niet lijden!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ik kom al een paar jaar speciaal naar ze toe vanwege de lasagne. Heb die echt nog nooit zo lekker gegeten, zelfs in Italië niet.. #loveit
Robert .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Geen intiem restaurantje, maar prima eten voor een redelijke prijs op een leuke lokatie met redelijk vriendelijk personeel. Snel Italiaans voorafgaand aan bezoek Circus Theater of Bioscoop: hier moet je zijn.
Amy W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Service was niet héél vriendelijk, maar niet vervelend.
Eten was heerlijk, vers en goede portie.
De inrichting en sfeer was heel knus en gezellig. Zowel binnen als buiten.
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk eten en een gemoedelijke sfeer tegen een schappelijke prijs. Een aanrader!!
Roel O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prima Italiaanse keuken, snel geserveerd en smaakvol, zeer vriendelijke bediening hoewel het topdruk was. Is een aanbeveling zeker waard!
Jörgen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het was koud in de zaak, omdat men de deur steeds open liet staan. De tafels stonden bovenop elkaar. Wanneer de buurman wilde opstaan, kreeg ik een duw in de rug.
De tagliatelle met kreeftensaus was smakeloos, de pizza’s redelijk. De bediening vroeg niet of het eten gesmaakt had.
Maayke T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Eten was goed, medewerkers niet erg vriendelijk en gehaast
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gegeten en op tijd in de bioscoop voor Star Wars.
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij hadden gereserveerd via Iens 1 dag van te voren. We werden begroet door een mevrouw achter de kassa en en werd aangegeven waar wij mochten zitten. De vloer waar wij zaten was erg glad.
Menukaart: Eerst door de wijnkaart heen dan pas ben je bij het eten. Nergens mandje brood te vinden, erg drukke onduidelijke kaart.
Uiteindelijk hebben wij alleen hoofdgerecht gekozen pizza Parma en Lasagne. De pizza was goed, lekkere korst en goeie ham. De lasagne was niet genoeg mijn partner had nog honger.

Personeel: Engels sprekend maar begreep wel Nederlands. Maar miste beetje de sfeer en toegangelijkheid.
Familie B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij hadden de pech dat wij 45 minuten in de file stonden. Een rustig etentje viel in het water want om 20.00 uur gingen we een voorstelling bijwonen in het AFAS theater. Na dit uitgelegd te hebben, konden we meteen bestellen en kreeg onze bestelling voorrang in de keuken. Het was druk in het restaurant om 18.45 uur op vrijdagavond maar wij hadden ons eten binnen 15 minuten op tafel. Het smaakte goed en we waren op tijd bij de voorstelling. Top gedaan!
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Voor zondagavond om 19.00 uur gereserveerd, na lang wachten kregen wij ons drankje en voorgerecht.. vervolgens ruim 1,5 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht die maar niet kwam. Uiteindelijk naar de bediening gelopen om af te rekenen en zijn we weggegaan.. erg teleurstellend.. slechte service en geen excuus voor het ongemak!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant en vriendelijke bediening