La Galleria Kurhausplein

Gevers Deynootplein 105 2586 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Galleria Kurhausplein

De La Galleria vestigingen onderscheiden zich door een modern interieur en uiteraard een uitgebreide menukaart met vele klassiekers. Elke chef heeft tevens zijn eigen specialiteiten die maandelijks wisselen. Welkom bij Galeria Kurhausplein in Den Haag op Scheveningen.

Meer informatie over restaurant La Galleria Kurhausplein

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Kurhausplein

Maayke T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Eten was goed, medewerkers niet erg vriendelijk en gehaast
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gegeten en op tijd in de bioscoop voor Star Wars.
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij hadden gereserveerd via Iens 1 dag van te voren. We werden begroet door een mevrouw achter de kassa en en werd aangegeven waar wij mochten zitten. De vloer waar wij zaten was erg glad.
Menukaart: Eerst door de wijnkaart heen dan pas ben je bij het eten. Nergens mandje brood te vinden, erg drukke onduidelijke kaart.
Uiteindelijk hebben wij alleen hoofdgerecht gekozen pizza Parma en Lasagne. De pizza was goed, lekkere korst en goeie ham. De lasagne was niet genoeg mijn partner had nog honger.

Personeel: Engels sprekend maar begreep wel Nederlands. Maar miste beetje de sfeer en toegangelijkheid.
Familie B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij hadden de pech dat wij 45 minuten in de file stonden. Een rustig etentje viel in het water want om 20.00 uur gingen we een voorstelling bijwonen in het AFAS theater. Na dit uitgelegd te hebben, konden we meteen bestellen en kreeg onze bestelling voorrang in de keuken. Het was druk in het restaurant om 18.45 uur op vrijdagavond maar wij hadden ons eten binnen 15 minuten op tafel. Het smaakte goed en we waren op tijd bij de voorstelling. Top gedaan!
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Voor zondagavond om 19.00 uur gereserveerd, na lang wachten kregen wij ons drankje en voorgerecht.. vervolgens ruim 1,5 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht die maar niet kwam. Uiteindelijk naar de bediening gelopen om af te rekenen en zijn we weggegaan.. erg teleurstellend.. slechte service en geen excuus voor het ongemak!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant en vriendelijke bediening
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Fijn gezeten op het ruime terras. We waren op tijd, dus plek zat. Later zat het terras behoorlijk vol. De bediening was vlot, vriendelijk maar soms ook wat nonchalant. Het eten was goed. Als voorgerecht een proeverij genomen. Daarna spaghetti vongole en frutti die mare. Simpel, maar doeltreffend. Witte wijn was wel erg zoet en het brood veel te zout en rare structuur. Bediening gaf aan dat ze ook al het idee hadden dat het brood niet klopte. Waarom dan toch geserveerd?
Evengoed lekker getafeld.
Suus F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Desert met vruchten viel me wat tegen maar de broodjes met kruidenboter, pizza en koffie waren heerlijk!!
Chantal987 W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Belachelijke service! Ze zien je niet zitten, drinken duurt lang rn wordt naar verkeerde tafels gebracht! Als er drie tafels zwaaien en 4 man personeel het niet ziet gaat er toch iets fout. Spaghetti prima maar ook het bijbestelde brood hierbij vergeten en kwam pas na een keartier aan! Jammer dat er geen orde is hier
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vorige week met 6 personen bij La Galleria gegeten. Het terras zat vol, gezellige sfeer. Ondanks dat het zo druk was, was de bediening vlot, attent en gastvrij. Zowel de voorgerechten als verschillende hoofdgerechten waren heerlijk! Zeker een aanrader om voor een bescheiden prijs in op een mooie locatie een hapje te eten
William S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Uitstekend eten - heerlijke en goed bereide Italiaanse gerechten. Bediening werkelijk fantastisch! Toplocatie vlakbij Circustheater, Kurhaus en strand.
Riet J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
3 maart

hier gegeten mijn mijn zus ivm musical
we hebben hier echt heel goed gegeten,een mix van verse vis(en was ook echt vers) en zeebaars die ze zelfs aan tafel wilde fileren,daarna een soort cake met citroencreme waar we een gratis limoncello bij kregen,echt een aanrader dat gebak! bediening was prima! als we weer eens in scheveningen komen gaan we er zeker weer eten
Kimmiebimmie .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vandaag in dit restaurant geweest, we kwamen aan de 'Vino' kant binnen en vertelden dat we wilden na-tafelen na een redelijk teleurstellende ervaring in een ander restaurant in de omgeving. Na-tafelen kon niet bij Vino, maar we werden naar de andere kant gebracht. Na een tijdje wachten kwam er eindelijk iemand met de menukaart. Blijkbaar was dit geen probleem. Toen we vertelden dat we de dessertkaart wilden om na te tafelen was de tafel ineens gereserveerd, terwijl we net de menu kaart kregen. We moesten bestellen en hij zou ons dan wel op een andere tafel zetten. Aangezien we hier een slecht gevoel over hadden zijn we weg gegaan. Het was nota bene mijn verjaardag. We voelden ons helemaal niet welkom. Slechte zaak vind ik dat.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed gegeten maar tussendoor drinken bijbestellen lukt nauwelijks omdat de bediening te druk is met opnemen en bezorgen. Duurde ook erg lang voordat we uiteindelijk ons drinken kregen: besteld toen het eten werd bezorgd en pas gekregen toen we onze pizza bijna op hadden. Zonde. Ook het afruimen toen we klaar waren duurde erg lang. We zaten lang tegen onze lege borden aan te kijken en dat was niet gezellig. Verder wel oke en vriendelijk personeel. Voor degene die geen Engels spreken wordt het wel lastig; wij hebben geen Nederlands sprekenden kunnen ontdekken.
Jeen B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Was met mijn vriendin bij deze pizzaria geweest. Nadat we een pizza hadden besteld kwamen we tot ontdekking dat deze heel erg simpel bleken te zijn en ook niet goed gaar. Toen we af zouden rekenen waren de pizza's ineens 2 eurp duurder dan dat op de site en de kaart stond. Na even wachten kwam de serveester terug om het bedrag uit te rekenen wat wij terug moesten krijgen, maar had zij niet wisselgeld op zak zodat we alsnog niet het volledige bedrag terug konden krijgen. Desert was wel goed!
Elton J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Zeer prettig gegeten bij dit restaurant. Er was gereserveerd voor een musical maar vanwege een file waren enkele tafelgasten te laat. Boven verwachting is het de bediening en de keuken gelukt om alle gangen op tijd uit te serveren. Complimenten hiervoor. Het eten was kwalitatief goed
Elton J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Zeer prettig gegeten bij dit restaurant. Wij hadden een reservering voor de musical. Helaas waren enkele tafelgasten te laat gekomen vanwege een file. Complimenten voor de keuken en de bediening dat zij in staat waren alles gangen op tijd uit te serveren zodat wij de musical nog konden halen. Eten was kwalitatief zeer goed.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Royale porties voor en hoofdgerechten. Perfect in combinatie met bezoek circustheater.
Fanny D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Tijdens ons weekendverblijf voor de Red Bull Knock Out strandrace, hebben we op vrijdagavond hier gegeten. We hadden een uurtje van te voren on-line gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. We kozen voor een lekker wijntje voor een schappelijke prijs. Als voorgerecht hebben we genoten van een het kop tomatensoep, die vergezeld was van een bordje lekker brood, tapenade en kruidenboter. Niet veel later brachten ze onze hoofdgerechten, zijnde een peperoni pizza en een lasagne. Beiden heel lekker, maar na het eten van de flinke kop soep, een beetje te veel... Verder werd er gevraagd of er nog een toetje in kon, maar dat hebben we afgeslagen, wegens genoeg. Heel vriendelijk personeel zelfs met een Italiaans accentje! De eetruimte kan een opfrisbeurt gebruiken, meer commentaar is niet nodig. Het was er druk, maar dat hebben we niet ervaren als vervelend. We komen zeker terug als we volgend jaar weer de Red Bull Knock Out strandrace bezoeken!!
Alexandra L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voorafgaand aan de musical Lion King hebben we heerlijk gegeten bij La Galleria Kurhausplein. Het eten was heerlijk, bediening vlot en gastvrij. Kortom zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!