La Galleria Kurhausplein

• : Parkeerplaats

Voordelig
Fanny D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Tijdens ons weekendverblijf voor de Red Bull Knock Out strandrace, hebben we op vrijdagavond hier gegeten. We hadden een uurtje van te voren on-line gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. We kozen voor een lekker wijntje voor een schappelijke prijs. Als voorgerecht hebben we genoten van een het kop tomatensoep, die vergezeld was van een bordje lekker brood, tapenade en kruidenboter. Niet veel later brachten ze onze hoofdgerechten, zijnde een peperoni pizza en een lasagne. Beiden heel lekker, maar na het eten van de flinke kop soep, een beetje te veel... Verder werd er gevraagd of er nog een toetje in kon, maar dat hebben we afgeslagen, wegens genoeg. Heel vriendelijk personeel zelfs met een Italiaans accentje! De eetruimte kan een opfrisbeurt gebruiken, meer commentaar is niet nodig. Het was er druk, maar dat hebben we niet ervaren als vervelend. We komen zeker terug als we volgend jaar weer de Red Bull Knock Out strandrace bezoeken!!
Alexandra L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voorafgaand aan de musical Lion King hebben we heerlijk gegeten bij La Galleria Kurhausplein. Het eten was heerlijk, bediening vlot en gastvrij. Kortom zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zaterdagavond met 2 personen bij La Galleria gegeten. Het terras zat vol, gezellige sfeer. De bediening is vlot, attent en gastvrij. Zowel het voorgerecht (bruschetta) als de beide pasta hoofdgerechten waren heerlijk en ruim voldoende om met een voldaan gevoel naar huis te gaan. Zeker een aanrader om voor een bescheiden prijs in een no-nonsense omgeving een goed hapje te eten.
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
je zit hier lekker, bijna altijd plaats. Maaltijden prima en mooie hoeveelheid. Zijn 2 dagen na elkaar geweest en ziet dan wel grote verschillen qua porties bij dezelfde spaghetti bolognese. Eerste keer geen kaas aangeboden, 2e keer wel en dan denk je pas, ja dat is veel lekkerder!
Wachttijd kan ook enorm verschillen, vrijdag hoofdmaaltijd na 15 minuten en zaterdag na meer dan 40 minuten)
Wijnen zijn lekker.
Nancycornet .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeyen bij La Galleria op het Kuhrhausplein.
Vanwege het vuurwerkfestival enorme filles en moeilijk om parkeerplek te vinden, maar na het telefonisch te melden dat we een uur later dan afgesproken kwamen, werden we met open armen ontvangen.
Super relaxed gezeten, gegeten, gedronken, dus voor herhaling vatbaar!
Innojoin .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vanmiddag gelunched bij La Galleria. Pizze en een broodje. Broodje moest vega zijn naar zat kaas door. Werd snel hersteld. Pizze waren zout maar wel lekker. Sfeer was goed.
Mercator60 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Met ons gezin gegeten bij La Galleria. Pizza's en mix grill vlees zijn prima. De grillschotel vis voor twee personen is echter teleurstellend. Niet mis met de kwaliteit van de vis maar voor € 45,-- verwacht ik meer dan een paar kleine stukjes vis. En we vroegen om geen aardappels, wel de groente. Een aanvullend bakje met sla voor € 5,-- is wel erg aan de prijs.

Volgende keer iets anders proberen?
Jeftha V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
FF uiteten..., nee. Bij La Galleria Kurhausplein ga je lekker een avond genieten. Uitstekend eten, goede wijnen en het gevoel welkom te zijn. Eigenlijk valt daar niets meer aan toe te voegen. Mijn persoonlijke favorieten; rustig beginnen met huisgemaakte Pane e Burro dan genieten van een goed gevuld bord Sauté di Vongole e Cozze. Tussendoor een slok Chianti Classico en als hoofdgerecht Tagliolini Neri al Gamberetti. Als afsluiter Tiramisu zoals, denk ik, proeft alsof di mama het gemaakt heeft. Samengevat; na een bezoekje aan La Galleria Kurhausplein kan mijn avond niet meer stuk.
RLdeBruyn .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij drinken graag een goed glas wijn en eten daarnaast altijd iets lekkers bij la galerie maar ook bij solo vino. De bediening is uiterst vriendelijk en vlot. We zijn hier altijd even op vakantie!
Eleanna L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het eten is hier een echte aanrader !! De Lekkerste tiramisu die ik ooit heb mogen eten!!! Het personeel was ontzettend vriendelijk en erg snel .. en het was heerlijk dat ze heaters en dekens hebben buiten! Al met al een geweldig restaurant !!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij dit Italiaanse restaurant. Het personeel is hier ook - voor een groot deel - echt Italiaans en vriendelijk. Ik heb heerlijk gegeten. Gekozen voor een pasta met garnalen, kreeftensaus en een zwarte tagliatelle. Het overtrof mijn verwachtingen en ook de prijs viel me heel erg mee. 14,50 euro. Echt een aanrader. Mijn tafelgenoten hadden heerlijke grote pizza's, waaronder een de dubbelgeklapte pizza calzone, die ook hoog werd geprezen.
De kalfsoester was heerlijk. Daarbij hadden we een lekkere wijn, die wel 3,80 per glas was, voor een huiswijn wel aan de prijs.
Kortom: ga eens eten bij deze Galleria, waar dit keer ook live-muziek op het terras buiten werd gespeeld en gezongen.
Hartelijk Bedankt voor de positieve recensie Marjam12.
Goed om te horen dat jullie een smaakvolle avond hebben gehad.

Wij hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
We verbleven in het Kurhaus en daar hebben we gevraagd naar een goed restaurant en er werd ons La Galleria aangeraden.
Mooie Vitello Tonato gegeten daarna een mix grill, erg goed. Ook de wijnkaart is uitgebreid en verassend.
Kom hier zeker weer terug.
Bedankt voor de positieve recensie. Goed om te horen dat jullie een smaakvolle avond hebben gehad. Hopelijk zien wij jullie snel weer terug!
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Altijd gezellig en lekker bij Galleria. Voor zowel lunch en diner en borrel en wijnproeven.
De antipasti is heerlijk en de lamscoteletje zijn ook gegrilled zoals het moet.
wij komen snel weer terug
Bedankt voor je positieve recensie, tot snel!
Robinsongirl .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vanmiddag onderweg naar de bioscoop komen we langs la galerie en zien een high wine op het bord ...... gereserveerd vanaf half vier en we belandden in een trip van Noord Italië naar zuid . Elk gerecht met een uitstekende begeleiding van een passende wijn was een genot . 3 uur zitten genieten van deze culinaire trip maar vooral van de zeer gepassioneerde gastheer ...... Dank !!!!
Wat leuk dat je zo genoten hebt van de high wine! Hopelijk mogen wij je in de toekomst nogmaals verwelkomen in ons restaurant.
Dyon Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het was een super avond. Bij binnenkomst werden wij meteen naar onze tafel geleid. Het menu zag er top uit en de prijzen waren niet absurt hoog. Het eten was onwijs lekker en het was genoeg. Het was best druk maar toch heeft het personeel de benen uit het lijf gelopen om niemand lang te laten wachten. Kortom wij hebben onwijs lekker gegeten en het was zeker voor herhaling vatbaar
Abe62 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Met zijn drieen gegeten. Wat een fantastische vissoep. Zeer rijkelijk gevuld. De spagettie fruiti di mare was als vanouds helemaal te gek. Supervriendelijke bediening. Tot snel!!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Hier samen een overheerlijke buffelmozzarella met Parmaham gegeten. De service was erg goed. De locatie is prettig, sfeervol. We komen hier snel weer terug.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Voorgerecht Carpaggio was veel te koud met teveel rucola en de sla die eronder lag had bruine randen!
Pizzabodem was bijna niet doorheen te snijden. De topping op de pizza met verse tomaten en basilicum was hetzelfde als op de bruchetta, dus kleine stukjes tomaat, maar dan warm waardoor de basilicum verschrompeld was.
In de tijd dat we daar waren maar 1 drankje kunnen bestellen, tegen de tijd dat we klaar waren werd het wel gevraagd maar toen waren we er al klaar mee!
We zaten in dat nisje achterin en daar zit ook de deur naar de voorraadkast en rookruimte, dus elke keer als die deur open ging zaten we in een rooklucht! :(
Vroeger was dit een leuke tent maar het lijkt nu meer op een toeristische vreetschuur waar zoveel mogelijk geld moet worden binnen geharkt! Heel jammer.

Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Wij zaten in het Solo Vino gedeelte, de salade met avocado en gamba's, de bomba mango en de torta limone zijn aanraders. Heerlijke wijnen en een gezellige Italiaanse sfeer.