La Galleria Kijkduin

Meer informatie over restaurant La Galleria Kijkduin

7,1
Wendyjacobs88 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hadden een mixgrill besteld voor 2 personen. Dit was ongeveer 44 euro samen, behoorlijke prijs dus. Ik verwachte er heel wat van maar we kregen ieder 5 kleine stukjes vlees en ook geen friet erbij. Het was wel lekker maar had me er meer van voorgesteld. Ook bij sommige personeelsleden zou een taalcursus goed zijn. Ben je klaar met eten wordt er alleen gevraagd: klaar? Niet: heeft het gesmaakt of iets dergelijks. Het is een klein iets maar daar hebben we ons wel aan geërgerd.
Branislav D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vandaag met het mooie weer hier gezeten. Bediening was vlot en de mix van broodjes heerlijk.
De wijnen die ze open schenken is ook genoeg keuze.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
De buffelmozzerella met ham en de melanzane die we als voorgerecht hadden waren heerlijk! Hoofdgerechten (lasange en de pasta met asperges) waren prima, maar niet uitzonderlijk. Nagerecht was helaas geen aanrader, de panna cotta miste smaak en was net te waterig.

De Scroppinos waren heerlijk, dus al met al een goede voldoende voor het eten.

Bediening was vriendelijk, maar waren niet allemaal bekend met de herkomst van de producten op de kaart (mozzerella), verbeterpuntje.

Zaten ondanks verschrikkelijk weer heerlijk warm op het overdekte terras.
Beste Edwin,

Hartelijk bedankt voor je recensie.
Fijn om te horen dat alles naar wens was, alleen jammer van het nagerecht. Ik zal dit direct bespreken met de chef.

Hopelijk mogen wij je in de toekomst nog een keer verwelkomen.
Schoutei .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met familie bij La Galleria gegeten op zaterdagavond. Mede na een zoektocht naar een rolstoelvriendelijk restaurant waar ook een invalidetoilet aanwezig is. Ontvangst prima, leuke sfeer, gezellige inrichting. Alle gerechten die wij hebben gegeten waren erg lekker. Vooral genoten van de toetjes.
Dit restaurant grenst aan Chicoleo, mexicaans. Van beide menukaarten kan er besteld worden. Erg leuk.
Op een speciale website waar rolstoeltoegankelijke restaurants worden aangeraden, worden beide restaurants aanbevolen. Ook zou er een invalidetoilet aanwezig zijn. Dit toilet is beneden, grenst aan de keuken en is bruikbaar. Maar absoluut geen invalidetoilet. Met een rolstoel kan niet in t geheel naar binnen gereden worden. Helemaal al niet als deze ruimte gebruikt wordt als opslag van oa. een trap. Dus voor iemand die hulp nodig heeft om uit de rolstoel getild te worden niet geschikt. Met 2 man sterk moesten wij, met de deur open de persoon op het toilet krijgen. Geen privacy, geen ruimte voor de rolstoel. Bovendien is de gang erheen te smal en wordt, logischerwijs veel gebruikt door het personeel om van keuken naar restaurant te lopen. Het restaurant heeft mij vooraf gemeld dat het invalidetoilet geen officieel invalidetoilet is, dus geen stangen of andere hulpmiddelen. Maar dat het toilet wel ruim genoeg was. Dit is dus niet juist. Eigenlijk vraag ik mij af waarom deze twee restaurants dus specifiek rolstoeltoegankelijk zouden zijn.
Ga dus gerust lekker eten, maar zonder rolstoelafhankelijke mensen!
Groet, Irene
Okuijper .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heerlijk pizza gegeten. Pizza tono en pizza quatro stagioni waren erg lekker. Bediening was erg netjes en vriendelijk. Wij komen zeker terug.
Bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk mogen wij je binnenkort weer verwelkomen.
BrendaStok .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vrijdag 20 november mijn verjaardag gevierd bij La Galleria in Kijkduin. De tafel was netjes en leuk versierd en de service was helemaal top. Het eten is hier heel erg goed. Zeker een aanrader voor bijvoorbeeld een knus diner of een feestje.
SaskiaDW .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Hadden gereserveerd voor 13 personen op een zondagmiddag. De misto de pesce viel bij ons gezelschap heel erg in de smaak (5 personen) maar ook alle pasta die werd besteld was heerlijk (oa. zeevruchten). Verse pasta maken ze hier soms echt voor je neus! De calamari zijn geen vette inktvisringen maar in tempura gedompeld. Service wisselend afhankelijk van ober (man was vriendelijk en behulpzaam, de dame nogal nors). Goed wijnadvies gekregen van ober. Hoewel het zondag was viel de drukte binnen nog mee (wsch vanwege goede weer). Het was middag maar we mochten zowel van de lunch - als van de dinerkaart bestellen! Wij komen hier met plezier terug!
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Zeker omdat wij bekend zijn met andere vestigingen van La Galleria viel dit bezoek ons zwaar tegen. Vanaf ontvangst (door de manager die ons tevens hielp deze avond) heeft het zeker een uur geduurd voor dat wij het voorgerecht op tafel hadden staan. Ook bij de drankjes moesten wij zelf het personeel aanschieten om te vragen of we nog iets konden bestellen. Er was totaal geen aandacht. Het restaurant zat niet vol, maar er werd simpelweg geen oogcontact gemaakt waardoor alles onnodig lang duurde. De pizza's waren sompig en de pasta (pesto) was voor een italiaans restaurant echt een aanfluiting. Zo simpel als iemand die voor het eerst een pasta maakt - een bord pasta waar een potje saus in leek leeg gegoten. Meerder malen tussentijds overlegt om weg te gaan maar omdat wij ook kinderen in het gezelschap hadden, die erg hongerig waren, toch besloten steeds nog even te blijven zitten.
Geen vervolg bezoek voor ons.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Na een openingsborreltje werd hij tomatensoep met room. Je verwacht een kop of een bordje , maar er komt een heel diep boord met heerlijke soep.Mijn partner ging verder voor een stoofpotje met rode wijnsaus terwijl ik koos voor een pizza met zeevruchten.,bodem niet te zwaar , dus van genoten. Er was hier voor mijn partner keus in thee , voor mij werd het koffie.
Bediening wat wisselend , maar vriendelijk. Minpunt geen behoorlijke garderobe aanwezig.
Jassen etc. op stoel staat zo slordig.
27714 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Voor het eerst gebruikte ik mijn dinerjaarkaart. Bespreken ging prima maar bij aankomst en bij het afrekenen wist men niet wat het was en hoe het werkt. Eten was prima. Wij hadden een salade en wraps. De entourage kan beter (er stonden glazen bloemenvaasjes met vies troebel water op de tafeltjes met kunstbloemen erin). Dommer kan niet!
Bij binnenkomst moesten we naar personeel zoeken en ook tijdens het eten was er niemand meer te zien. Jammer, want de locatie is natuurlijk geweldig.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Gisteren met 10
Personen in La Galeria, Kijkduin a la carte gegeten. Eten goed, bediening kan beter (geen suggesties voor de groep, loopt steeds langs de tafel zonder enige aandacht), sfeer in het restaurant goed).
David L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vaak over gehoord dus maar eens gereserveerd. OK het was druk maar er was nog genoeg plaats. Ober gaf aan dat we zelf maar even een plaats moesten zoeken (en de reservering dan?). Vervolgens niets. Pas na aandringen kregen we de menukaart. Daarna leek alles goed te gaan, maar ons voorgerecht (salade met kip, pijnboompitten en spekjes) was niet om over naar huis te schrijven. Droge kip, bijna geen dressing en twee stukjes bacon ipv spekjes. Mmmm waar waren we aan begonnen. Vervolgens ons hoofdgerecht (saltimbocca) dat gelukkig goed was en een lekker toetje (cannoli). Jammer van het voorgerecht en de slechte start maar de rest maakte een hoop goed. Misschien ga ik het later nog eens proberen maar voorlopig kijk ik even verder.
Beste David,

Jammer te horen dat de start van jullie diner niet helemaal naar behoren verliep. Ik zal jullie ervaring bespreken met de locatiemanager en de chef kok zodat zij hiervan kunnen leren. Excuses voor het ongemak! Graag laten wij jullie een keer zien dat dit niet de normale gang van zaken bij ons is. Mocht je nog een keer langs komen, dan bied ik je graag twee glaasjes Prosecco met een amuse van de chef aan. Laat hiervoor deze reactie even zien bij een van onze medewerkers.
Wij hopen je nog een keer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet, Bram Janson
Lexolivier .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Voortreffelijke gerechten en een prima service. De lekkerste pizza ooit gegeten. De voorgerechten waren uitstekend. Tafel genoten hebben twee keer een voorgerecht besteld. Was geen probleem
Cla .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Met 20 man zijn wij gaan eten bij la Galleria In kijkduin om het 70ste verjaardag van mij moeder te vieren. Gemaild met het team van het restaurant om iets speciaals te organiseren, super leuke verrassing om een persoonlijke menukaart op tafel te vinden voor alle gasten met de foto van de jarige job. Personeel erg vriendelijk en alles tegelijkertijd geserveerd . Pizza's lekker klaar gemaakt, een aantal van de gasten kwamen uit Italie, dus die konden het wel weten....Iedereen erg bedankt!
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Samen met mijn man en broer hier een hapje gegeten voorafgaand aan een bruiloft aan het strand. Had van tevoren de recensies gelezen en we gingen daarom alle drie voor een pizza. De pizza's waren ok, niet meer niet minder. Rijkelijk belegd, maar erg aan de vette kant (pizza pepperoni en quatro stagioni). Het decor binnen is wat verouderd en de stoelen zitten niet erg prettig. Bediening was vriendelijk en attent.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Wij besloten pas laat die dag om s avonds te gaan eten met familie van 8 personen. We konden via internet reserveren en kregen daar keurig via de mail een bevestiging van. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafel bij het raam, heerlijk in de late middagzon. De gerechten werden voor iedereen tegelijk en netjes gebracht. Voorgerechten o. a. carpaccio, soep, bruchetta. Hoofdgerechten biefstuk, gebakken zeebaars, lamskoteletjes en 2 pizza's. Die laatste waroen aan de rand wat hard, maar de rest was lekker en genoeg. Bij een ronde drankjes moesten we iets langer wachten, maar dat is de enige kritiek. Het toetje met koffie was ook prima. Kortom prettige zaak, ongedwongen maar wel netjes.
Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Om nog iets langer van de zon te genieten hebben we (mijn vriendin en ik) plaatsgenomen op het terras met zeezicht. Hier zat het lekker vol en daarom duurde het even voordat we geholpen werden. De bediening was vriendelijk, maar logischerwijs gehaast door de drukte. Mijn Pasta Di Mare (Spaghetti met diverse zeevruchten) was smaakvol, maar niets bijzonders. Le Pizze quattro Formaggi (vier kazen pizza) van mijn vriendin was erg goed. Ons advies is dus kies de pizza! Voor deze prijs (ma, di, wo zijn alle pizza's en pasta's 10,- euro) is dit restaurant een prima keuze!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
af en toe vragen om bediening of een menukaart maar eij hadden geen haast dus geen probleem. pizza, spaquetty, pasta waren lekker. vriendelijke bediening.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
De zaak ziet er leuk uit. Je moet lang wachten voor je geholpen wordt. De drankjes kwamen snel maar de menukaart niet. Ook na het bestellen van het eten moesten we lang wachten. De visschotel viel erg tegen. Eigenlijk was het smaakloos, droog en ook niet warm. Het vegetarischgerecht, torteloni, viel ook tegen. Het was niet gevuld en niet lekker. Toen de bediening vroeg hoe we het vonden en we zeiden dat het tegenviel was de kous af. Norse bediening viel ons ten deel. Jammer.
Toko2 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Erg lekker gegeten met z'n vieren.Voorgerechten waren lekker van smaak.De lekkerste lasagne sinds tijden.De pizza's waren ook lekker.Jammer dat er een niet gaar was,maar dat werd zo netjes opgelost dat je ze niets kwalijk kan nemen.Er werd meteen een nieuwe pizza gemaakt en excuus aangeboden.Dat was meer dan voldoende geweest maar tevens werd er bij het afrekenen een bedrag afgetrokken.Klasse opgelost!De desserts waren meer dan in orde.Wij hebben genoten,en zullen zeker terug keren.Top restaurant