La Galleria Kijkduin

Deltaplein 616 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Galleria Kijkduin

Een intieme huiskamer met kroonluchters en oude foto's aan de wand. Ervoor een licht terras in warme beigetinten met uitzicht over zee. La Galleria Kijkduin heeft een prachtig interieur en daarnaast ook een bekwaam chef duo in de keuken, die u veroveren met hun heerlijke creaties. Het gemak van gratis parkeren is in Kijkduin uiteraard een groot pluspunt. Deze vestiging is een uiterst geschikte locatie voor een gezellig diner of een intiem bruiloftsfeest.

Meer informatie over restaurant La Galleria Kijkduin

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Kijkduin

Gesine K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We komen al jaren naar Galleria Kijkduin, deze keer met een grote groep. Het eten was heerlijk, de service was erg goed en we hadden een rustige plek aan een grote tafel. De mix van kwalitatief goed en lekker eten, de vriendelijke service en de gemoedelijke sfeer spreekt ons altijd weer aan, we komen zeker snel terug!
Isa V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker gegeten en een mooie avond gehad.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Goede kwaliteit en attente bediening. Misverstand bij de bestelling werd adequaat opgelost.
De porties zijn groot en goed.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Met Valentijn met mijn vrouw gegeten. Er was een speciaal 3 gangen menu en alles smaakte prima. De persoon die ons bediende was erg vriendelijk en behulpzaam en achteraf kreeg mijn vrouw nog een roos. Het was een hele gezellige avond ook door de lifw muziek.
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Voor pizza eten een ja, voor kerstdiners een nee
Menno H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Middelmatig restaurant, met middelmatige kwaliteit
George B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Na het voorgerecht wordt geïnformeerd of je het hoofdgerecht direct wilt hebben of even wilt wachten, prima.
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We aten hier met een aantal gewaardeerde vrijwilligers van onze vereniging (Storks). Om de kosten een beetje in de hand te houden had ik een eenvoudig menu afgesproken. Dat lag, met ons eigen logo, bij binnenkomst op ons te wachten. De keuzemogelijkheden waren prima, de porties enorm en erg lekker. Ook de bediening was (zeer) attent. En wat die kosten betreft: die waren alleszins redelijk. Wat mij betreft komen we terug.
Graziella G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
We hebben hier met het hele Hofpas team een geweldige lunch gehad na onze lancering. Petje af voor de bediening en de kwaliteit van het eten. Juist niet doorsnee, een creatief lunch menu en goede wijn voor een hele redelijke prijs. Tot binnenkort!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Met groep van 9 personen hier gegeten. Pluspunt was flexibiliteit ( ook voor menu naastgegen Mexicaanse restaurant kon worden gekozen). Hebben dus zeer gevarieerd kunnen eten, overigens op een (te) koud/winderig plekje binnen (weer viel helaas tegen). Eten was zeker niet slecht, maar ook niet 'spannend'. Verder mogelijk iets te lang warm gehouden, waardoor knapperigheid Mexicaanse gerechten tegenviel. Lekkere en betaalbare wijn, gratis water. Bediening was goed, ambiance typisch Kijkduin. Tiramisu was top.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Hoop veranderd in 30 jaar. :-) Maar de kwaliteit van de pizza is nog hetzelfde. Vriendelijk ontvangst, goed service. Is niet helemaal winddicht, wat denk ik op een koude en of winderige dag vervelend kan zijn.
wendyjacobs88 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hadden een mixgrill besteld voor 2 personen. Dit was ongeveer 44 euro samen, behoorlijke prijs dus. Ik verwachte er heel wat van maar we kregen ieder 5 kleine stukjes vlees en ook geen friet erbij. Het was wel lekker maar had me er meer van voorgesteld. Ook bij sommige personeelsleden zou een taalcursus goed zijn. Ben je klaar met eten wordt er alleen gevraagd: klaar? Niet: heeft het gesmaakt of iets dergelijks. Het is een klein iets maar daar hebben we ons wel aan geërgerd.
Branislav D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vandaag met het mooie weer hier gezeten. Bediening was vlot en de mix van broodjes heerlijk.
De wijnen die ze open schenken is ook genoeg keuze.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
De buffelmozzerella met ham en de melanzane die we als voorgerecht hadden waren heerlijk! Hoofdgerechten (lasange en de pasta met asperges) waren prima, maar niet uitzonderlijk. Nagerecht was helaas geen aanrader, de panna cotta miste smaak en was net te waterig.

De Scroppinos waren heerlijk, dus al met al een goede voldoende voor het eten.

Bediening was vriendelijk, maar waren niet allemaal bekend met de herkomst van de producten op de kaart (mozzerella), verbeterpuntje.

Zaten ondanks verschrikkelijk weer heerlijk warm op het overdekte terras.
Beste Edwin,

Hartelijk bedankt voor je recensie.
Fijn om te horen dat alles naar wens was, alleen jammer van het nagerecht. Ik zal dit direct bespreken met de chef.

Hopelijk mogen wij je in de toekomst nog een keer verwelkomen.
Schoutei .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met familie bij La Galleria gegeten op zaterdagavond. Mede na een zoektocht naar een rolstoelvriendelijk restaurant waar ook een invalidetoilet aanwezig is. Ontvangst prima, leuke sfeer, gezellige inrichting. Alle gerechten die wij hebben gegeten waren erg lekker. Vooral genoten van de toetjes.
Dit restaurant grenst aan Chicoleo, mexicaans. Van beide menukaarten kan er besteld worden. Erg leuk.
Op een speciale website waar rolstoeltoegankelijke restaurants worden aangeraden, worden beide restaurants aanbevolen. Ook zou er een invalidetoilet aanwezig zijn. Dit toilet is beneden, grenst aan de keuken en is bruikbaar. Maar absoluut geen invalidetoilet. Met een rolstoel kan niet in t geheel naar binnen gereden worden. Helemaal al niet als deze ruimte gebruikt wordt als opslag van oa. een trap. Dus voor iemand die hulp nodig heeft om uit de rolstoel getild te worden niet geschikt. Met 2 man sterk moesten wij, met de deur open de persoon op het toilet krijgen. Geen privacy, geen ruimte voor de rolstoel. Bovendien is de gang erheen te smal en wordt, logischerwijs veel gebruikt door het personeel om van keuken naar restaurant te lopen. Het restaurant heeft mij vooraf gemeld dat het invalidetoilet geen officieel invalidetoilet is, dus geen stangen of andere hulpmiddelen. Maar dat het toilet wel ruim genoeg was. Dit is dus niet juist. Eigenlijk vraag ik mij af waarom deze twee restaurants dus specifiek rolstoeltoegankelijk zouden zijn.
Ga dus gerust lekker eten, maar zonder rolstoelafhankelijke mensen!
Groet, Irene
Okuijper .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heerlijk pizza gegeten. Pizza tono en pizza quatro stagioni waren erg lekker. Bediening was erg netjes en vriendelijk. Wij komen zeker terug.
Bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk mogen wij je binnenkort weer verwelkomen.
BrendaStok .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vrijdag 20 november mijn verjaardag gevierd bij La Galleria in Kijkduin. De tafel was netjes en leuk versierd en de service was helemaal top. Het eten is hier heel erg goed. Zeker een aanrader voor bijvoorbeeld een knus diner of een feestje.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Hadden gereserveerd voor 13 personen op een zondagmiddag. De misto de pesce viel bij ons gezelschap heel erg in de smaak (5 personen) maar ook alle pasta die werd besteld was heerlijk (oa. zeevruchten). Verse pasta maken ze hier soms echt voor je neus! De calamari zijn geen vette inktvisringen maar in tempura gedompeld. Service wisselend afhankelijk van ober (man was vriendelijk en behulpzaam, de dame nogal nors). Goed wijnadvies gekregen van ober. Hoewel het zondag was viel de drukte binnen nog mee (wsch vanwege goede weer). Het was middag maar we mochten zowel van de lunch - als van de dinerkaart bestellen! Wij komen hier met plezier terug!
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Zeker omdat wij bekend zijn met andere vestigingen van La Galleria viel dit bezoek ons zwaar tegen. Vanaf ontvangst (door de manager die ons tevens hielp deze avond) heeft het zeker een uur geduurd voor dat wij het voorgerecht op tafel hadden staan. Ook bij de drankjes moesten wij zelf het personeel aanschieten om te vragen of we nog iets konden bestellen. Er was totaal geen aandacht. Het restaurant zat niet vol, maar er werd simpelweg geen oogcontact gemaakt waardoor alles onnodig lang duurde. De pizza's waren sompig en de pasta (pesto) was voor een italiaans restaurant echt een aanfluiting. Zo simpel als iemand die voor het eerst een pasta maakt - een bord pasta waar een potje saus in leek leeg gegoten. Meerder malen tussentijds overlegt om weg te gaan maar omdat wij ook kinderen in het gezelschap hadden, die erg hongerig waren, toch besloten steeds nog even te blijven zitten.
Geen vervolg bezoek voor ons.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Na een openingsborreltje werd hij tomatensoep met room. Je verwacht een kop of een bordje , maar er komt een heel diep boord met heerlijke soep.Mijn partner ging verder voor een stoofpotje met rode wijnsaus terwijl ik koos voor een pizza met zeevruchten.,bodem niet te zwaar , dus van genoten. Er was hier voor mijn partner keus in thee , voor mij werd het koffie.
Bediening wat wisselend , maar vriendelijk. Minpunt geen behoorlijke garderobe aanwezig.
Jassen etc. op stoel staat zo slordig.