La Galleria Boulevard

C.M P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Donderdag avond lekker gegeten bij La Galleria boulevard,
Met mijn vrouw.
Wjij hadden twee wijntje samen met heerlijk lam cotolette en pizza calzone.
Natuurlijk mooie weer en leuk sfeer met vriendelijke bediening wijn de bij ,
top top
wij kom zeker terug.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gegeten op zaterdagavond met livemuziek. Heel gezellig. De muziek staat net te hard waardoor een tafelgesprek moeizaam verloopt. Bediening verstond ons ook niet goed daardoor, en de dame sprak gebrekkig NL en EN. Pasta's en vleesgerecht erg lekker. Pizza's waren wat te droog.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Goed verzorgde gerechten en behulpzame gastvrije bediening. En dat op een avond met live muziek. waarbij je gewoon verzoeknummers kon indienen. Wat ons betreft een aanrader.
Davina H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Al meerdere keren geweest. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, lekker eten en goede service aan de boulevard van Scheveningen.
Fatos I.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Met ruim 25 mensen zomer ingeluid. Er was live muziek. De muziek was zo luid dat we niet met elkaar konden praten. Vroegen om een andere plaats, wat kon, maar de jonge doch vriendelijke ober ging met mij in discussie..... deed net of IK gek was. Verder prima en snelle bediening. Er konden helaas geen kannen water op tafel. Voorgerechten prima (vooral de vissoep), hoofdgerecht tagliatelle met zalm gewoontjes. Wij hadden een vastgesteld menu wat heel leuk op een menukaart voor ons was afgedrukt. Volgende keer zou ik niet meer op een zondag gaan. Veel te veel lawaai. En als 5 mensen geen voorgerecht nemen, dan verwacht ik toch wel een compensatie, een drankje ipv het voorgerecht of iets dergelijks. Maar nee....
Beste Fatos, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een recensie achter te laten, dit waarderen we zeer. Wat jammer dat je bezoek niet is geweest wat je ervan had gehoopt had. We hebben inderdaad in het weekend altijd Live muziek, het is goed om daar rekening mee te houden als je liever rustig wilt praten. Je kunt het ook vooraf aangeven, dan houden we er rekening mee en kunnen we grotere groepen een rustiger tafel bieden. Ipv een vooraf vastgesteld menu te nemen is het ook mogelijk om à la carte gerechten en drankjes te kiezen, dan zit je niet vast aan het voor jullie op maat samengestelde menu en kun je discussie ter plaatse over de mogelijkheden voorkomen. We werken inderdaad niet met kannen water op tafel, dit is een bewuste keuze. We vinden het jammer dat we jullie verwachtingen hebben kunnen halen en hopen heel erg dat we voor een evt. volgende keer duidelijker afspraken over jullie wensen kunnen maken. Fijne dag gewenst. Groeten Team La Galleria
Luuk R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima eten, al was de bediening een beetje nors en opdringerig.
Jenny K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lieve bediening heel beleefd .
Mooie zaak
Erg lekker gegeten ,de 2 persoons pizza was heerlijk
wietske .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Afgelopen woensdag begin vd avond daar gegeten met vriend voor de voorstelling van de Lion King aan. Beiden een kleine portie lasagne gehad. De bediening, de oudste versleten ober, is respectloos. Kijkt je niet aan, praat niet met je maar tegen je. In de toetje van mijn vriend waren ze het ijs vergeten. Zonder een woord werd dit omgeruild en bij de kassa , zelfde figuur weer hadden we weer het idee dat gasten toch maar lastig waren. Hier komen we niet weer... Kennelijk gaat het te goed met de horeca... Jammer,
De tafel van Sander V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het gehakt van de spaghetti alla bolognese was droog en het dessert was niet vers. Als je geen noten bij je dessert wilde, waren ze niet bereid dit voor je aan te passen.
Sander V.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
ik ben afgelopen zondag wezen eten bij La galleria in scheveningen. ik ben al een aantal keren bij la galleria op kijkduin geweest waar ik prima heb gegeten. echter, deze keer was dit niet het geval.

mijn vriend en ik bestelden ons eten. ik had pasta met olijfolie/knoflook besteld. 10 minuten laten kregen we het al! WOAH super snel! alleen was het eten absoluut niet wat ik verwachtte. de pasta was super oud! ik had het idee, alsof iemand het verkeerd besteld had, ze het aan de kant hebben gezet en weer opgewarmd hadden. het gerecht was letterlijk een portie oude pasta op een bordje gekwakt in een plasje olijf olie met wat knoflook teentjes erdoorheen. van een italiaans restaurant dat pasta workshops geeft verwacht je op zijn minst VERSE pasta.... als ik het thuis maak smaakt het veel beter. ik was er teleurgesteld. ook moesten we er nog 12 euro voor betalen ook! beetje duur voor zulk eten. ook de salade die wij er nog bij moesten bestellen stelde niets voor, wat plakjes tomaten met rucola eroverheen gegooit...dat was het.. en dan ook nog eens 6 euro ervoor vragen... ik ga niet meer bij dit restaurant eten, zonde van mijn geld en tijd..
Bruno B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Mijn vrouw had een slaatje met spek en kip.
Spek veel te hard gebakken, kip was taai en bij de sla waren stukjes bij die al bruin uitgeslagen waren.
Ik had spaghetti frutti de mare.
De mosseltjes waren koud en de saus was veel te flets. Dus een dikke tegenvaller op mijn laatste avond voor mijn 52 ste verjaardag.

D
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Dit jaar voor de 14e keer hier gegeten ter ere van twee verjaardagen. Wat een feest! Het eten is prima zowel voor de volwassenen als voor de kinderen. Bediening is prima en gezien de grootte en drukte is er een prima tempo. Tot volgend jaar!
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Carpaccio was niet mals maar stug en taai.

Personeel traag en niet in de buurt van de tafels.

Bestek vergeten, om gevraagd maar personeel vergat het al bij het weglopen.. Zelf maar gepakt.

2 mannen van het personeel hadden ruzie tussen de gasten. Zeer onprofessioneel!

Veel tocht bij deur, kan gebeuren maar het personeel heeft dit niet aangegeven. Ook de heater werkte niet dus het was koud.

Inmiddels 3 keer geweest bij het Restaurant. De eerste keer was top en uitermate goed. Tweede keer minder maar we dachten kan gebeuren. Derde keer zeer matig.

Er zit geen structuur in de bediening, we hebben 5 verschillende personen als bediening gehad. Waarom heeft niemand zijn eigen sectie?

Voor ons niet meer!
chiel B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Kinderfeestje top geregeld. Wel even nummertje op de pizza's laten doen anders geheid discussie met 15 7 & jarigen. Bediening kon je niet gek maken.
Fallon P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Bij binnenkomst werden wij totaal genegeerd. We hebben serieus een uur moeten wachten op ons eten. De sfeer was verschrikkelijk en het personeel ook!!! Ik kom hier nooit meer!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Was er erg gezellig met live muziek en ook het eten was zeer goed we waren er de eerste keer maar we komen zeker weer terug als we weer in scheveningen zijn maar ook de bediening was erg aardig tot de volgende keer
Stella R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hele leuke avond gehad bij La Galleria als afsluiter van een dagje Den Haag en Scheveningen. Met een groep van 70 man top gegeten en genoten van de sfeer en vriendelijke bediening! Absolute aanrader.
lexsijt .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Helaas hadden we bij La Galleria geen positieve ervaring. We waren met z'n vieren en werden neergezet op een tafel precies in de loop van en naar de bar en de keuken. Heel onrustig dus. Doe liever een tafeltje minder zou ik zeggen.
We begonnen met een voorafje (bruschetta), maar dat hadden we beter niet kunnen doen. De tomaten op de bruschetta waren heerlijk, maar de broodjes zelf keihard. Omdat we een vooraf hadden werd het hoofdgerecht, simpele pizza's, vergeten. Blijkbaar te ingewikkeld. Daar moesten we weer zelf naar vragen. Daarbij duurde alles ontzettend lang. Onze ober deed wat ze kon, maar liep steeds meer gestresst rond. Ik had ook niet het idee dat er toezicht was, het deed allemaal heel rommelig aan. Mensen naast ons kregen na 5 minuten een salade, wij moeten 45 minuten wachten. Ik snap het niet.
De pizza's zelf waren vrij zout en zeker niet bijzonder. Ik kan het zelf makkelijk beter.
De ober bood nog wel excuses aan, maar wij gaan hier nooit meer eten.

Ik heb dit vaker meegemaakt op Scheveningen: te weinig personeel en een rommelige organisatie. Dat kan beter mensen!
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Bekend met de sjiekere versie aan het Kurhausplein kozen we dit keer voor ons avondhapje aan de boulevard. Mini koos voor de gegrilde zalm met tagliatelle en ik koos voor de insalate di mare. Gelijk na bestellen van de drankjes werd al duidelijk dat de bediening onder bezet was. De zaak helemaal vol en de bediening liep het slof uit hun voeten.
Het duurde ontzettend lang, voordat we onze drankjes kregen.
Omdat we honger en lekkere trek hadden, bleven we dan toch zitten om niet meer verbaasd te zijn dat het bijna een uur duurde, voordat we ons eten kregen. Daarbij bestelde ik gauw nog een tweede drankje en hoopte dat deze toch ergens halverwege nog zouden worden gebracht. De serveerster vergat de olie en azijn erbij te zetten die ik maar zelf heb gepakt, omdat ze zo druk waren.
Mijn salade was een rommeltje en op een hoop gegooid. Wellicht door de werkdruk in de keuken...?

De drankjes waren uiteindelijk niet gebracht en het bleek tijdens het afrekenen dat de drankjes niet eens waren door gegeven...
Mini vroeg na het stillen van zijn honger pas of er geen tagliatelle bij hoorde in plaats van de 5 gebakken aardappeltjes die er bij lagen. Was de moeite niet meer om daar nog achter aan te gaan. De enige zichtbare ober met een bestelcomputertje bood excuses aan voor het ontbreken van de pasta.
Toetje hebben we maar elders gehaald.

Veel gasten vertrokken ontevreden na een drankje, maar er bleven weer nieuwe mensen vanaf de boulevard binnen stromen.
Ik wil toch nog later eens een rustig momentje proberen om te kijken of deze keuken net zo lekker kan leveren als de vestiging aan het Kurhausplein voor een wellicht betere indruk.
Jammer dat ze de drukte niet aan konden.
karin.vrijburg V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik had een lekker pizza. Toetje was wat minder, chocolade taart. Maar was een gezellige avond en gezellige sfeer. Mijn vriend had ook een lekkere pasta.