La Galleria Boulevard

Strandweg 51 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Galleria Boulevard

Olijfbomen, een kleurrijke tegelvloer en schitterend meubilair; in deze ambiance met intieme uitstraling worden de klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken geserveerd. Live muziek zorgt voor een extra dimensie aan uw avondje uit. La Galleria Boulevard is niet alleen geschikt voor een romantisch diner voor twee met uitzicht op zee. Gezelschappen tot 350 personen genieten hier van een receptie, (bedrijfs)feest of bruiloft.

Meer informatie over restaurant La Galleria Boulevard

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Boulevard

Marion B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Te weinig personeel achter de bar! Drankjes bij hoofdgerecht kwamen toen wij het al op hadden. Er iets van gezegd, maar als tegen antwoord dat het druk was. Dit kan niet, daar hebben wij als klant geen boodschap aan. Dan dient men meer personeel in te zetten op drukke avonden. En deze was voorzien, gezien het evenement dat plaatsvond. Slecht.
Boy B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Goede muziek en lekker eten.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Vriendelijk personeel. Gezellig gezeten bij de open haard. Heerlijk gegeten.
Dit was de 3e keer dat we er waren en zeker niet de laatste keer.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Risotto zonder champignons wegens allergie was niet mogelijk. (terwijl dit in het andere filiaal t.o. het Kurhaus) nooit een probleem was) Na bestelling meer dan een uur moeten wachten. Na zelf vragen kwam men ons vertellen dat de keuken een foutje had gemaakt, en dat ze aan de bereiding van het hoofdgerecht gingen beginnen. De live muziek was zo hard dat je redelijkerwijs geen gesprek kon voeren met de tafelgenoten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Gezellige inrichting, met (oa) ronde zitjes en haardvuur. Zeer vriendelijke bediening. Echter teleurstellende kwaliteit van het eten (erg zout/ niet gaar)..
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
."....................."..................."............................."...................."..................."......................"....................".......................".............................."....................."....................".................."...................."
H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Nog voor onze bestelde drankjes op tafel stonden, kwam het gerecht al. Oftewel, het stond al klaar in de keuken. En dat was te proeven, de pasta was te ver doorgekookt en de zalm te droog. Jammer. Wij hadden alle tijd om van de maaltijd te genieten en nu stonden we met een dik half uur weer buiten...
Positief punt: de pianist en zangeres. Live muziek op de zaterdagavond en dit duo deed het top!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Algehele indruk was redelijk: eten was redelijk, kleine portie voor een hoofdgerecht, niet bijzonder van smaak of mooi opgemaakt bord met vis. Bediening was redelijk, maar er werd bijvoorbeeld niet gevraagd hoe het diner beviel en er werd niet gevraagd of we nog wat extra wilde drinken. Het dessert was redelijk van smaak maar erg weinig en dus duur in verhouding en niet aangekleed zoals op de dessertkaart was afgebeeld. Een tweede kopje koffie werd ook niet gevraagd: ondanks de rust op een maandag, was de bediening ook niet echt zichtbaar.
Al met al een beetje teleurstellend en zal hier niet snel meer naartoe gaan.
Irene R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Lieve bediening ook voor de kinderen. Echt complimenten. Leuk dat er live muziek was. Deze was echter veel te hard. Ook jammer dat er Engelstalige muziek is in een Italiaans restaurant. Speelkamer is zo gedateerd dat jullie deze beter kunnen sluiten en vervangen door kleurpotloden en een mooie kleurplaat of zo.
Petrouschka V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijke avond gehad! aangegeven dat we geen haast hadden en het rustig aan wilde doen met het eten en daar werd uitstekend rekening mee gehouden! Erg lekker eten en fijne service het is mijn favoriete tent in scheveningen
miekemoses .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima service ondanks zeer drukke avond. Eten was lekker. Muziek iets te hard maar wel lekker repertoire. Goede locatie aan boulevard voor eten of gewoon een drankje
Angelique Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Duurde lang voor je werd geholpen. En je hebt je voorgerecht nog niet eens op en je krijgt je hoofdgerecht al. Beetje jammer. Want eerder was het wel goed.
Sazz V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De wat oudere ober was erg chagerijnig. Vertelde dat hij al 2 maanden achtereen gesloten aan het werk was. Het eten was lauw de aardappeltjes koud. Toen we nog een dessert wilde zei de ober : nou weet je dat wel zeker want jullie moeten er erg lang op wachten. Het was erg druk en wij hadden het gevoel dat hij ons liever zag vertrekken. De rekening werd met wat pepermuntjes op de tafel gekwakt en ondanks dat we toch 7 euro fooi gegeven hebben kon er nog geen dankjewel van af. Geen aanrader
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben lekker gegeten bij la galleria. Helaas was het vanwege de vuurwerkshow ontzettend druk, waardoor er nogal eens wat mis ging bij de bestellingen.
Het vriendelijke personeel deed wel hun uiterste best om alles goed te laten verlopen.
We komen nog eens terug als het minder druk is.
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Personeel had geen aandacht voor je. Menus moest je zelf pakken. Werd niet gevraagd wat we wilden drinken. Verkeerde pizza gebracht.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten en gezellige sfeer alleen zou de live muziek iets minder hard mogen. Entourage kan iets beter, stukje renoveren zou goed doen waarbij er iets meer sfeer in het interieur komt.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We vonden het eten heerlijk en de service waa ook goed!
Allen het geluid van de muziek mag wel iets zachter die staat best hard. Maar voor de rest is het super gezellig met de live band.
Alma V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Goede locatie, vriendelijke medewerkers, heerlijk eten, een geslaagde avond en voor herhaling zeker vatbaar.
.............................
B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Gezellig en zeer sfeervol. Vriendelijk personeel en erg lekker eten. Ondanks de drukte van het strand en boulevard, was het binnen achter de schermen goed vertoefen.
Marise B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima prijs kwaliteit verhouding!
Met de familie gegeten, snelle service en conform verzoek een rustig plekje gekregen. Bediening kan iets alerter zijn, maar is niet storend.