La Galleria Boulevard

Strandweg 51 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Galleria Boulevard

Olijfbomen, een kleurrijke tegelvloer en schitterend meubilair; in deze ambiance met intieme uitstraling worden de klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken geserveerd. Live muziek zorgt voor een extra dimensie aan uw avondje uit. La Galleria Boulevard is niet alleen geschikt voor een romantisch diner voor twee met uitzicht op zee. Gezelschappen tot 350 personen genieten hier van een receptie, (bedrijfs)feest of bruiloft.

Meer informatie over restaurant La Galleria Boulevard

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant La Galleria Boulevard

Marise .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima prijs kwaliteit verhouding!
Met de familie gegeten, snelle service en conform verzoek een rustig plekje gekregen. Bediening kan iets alerter zijn, maar is niet storend.
Monica T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
met een voucher een klein menu gekocht. een overdadig en heerlijk italiaans voorgerecht. daarna een pizza of pasta naar keuze en als toetje tiramisu. die mag wat meer aandacht krijgen qua smaak. maar wij hebben heerlijk gegeten aan de scheveningse boulevard met uitzicht op het reuzerad.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
La Galleria is mooi verbouwd, ziet er heel gezellig uit met mooie banken. Er was livemuziek met gezellige muziek en het was niet te hard. Wij hadden vouchers. Het voorgerecht bestond uit allemaal lekkere dingen, ze hadden het voor ons apart gemaakt omdat ik geen vlees eet. Het was een flink bord vol, ik kon het niet op. Ik had een pizza besteld maar heb die afbesteld omdat ik de helft van het andere nog had staan. Ondanks de vouchers vroeg de serveerster of ik een soepje of iets anders wilde, zij was supervriendelijk. Ik heb alleen nog de tiramisu gegeten die was heerlijk. De wijn is ook goed, kregen er desgevraagd een glas water bij. We hebben genoten en gaan er zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
heerlijk gegeten op een zeer prettig gelegen terras met uitzicht op de boulevard/strand. Prettige, efficiënte bediening, zeker voor herhaling vatbaar.
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijke Italiaanse gerechten. Soms gaat er iets mis met de bestelling, maar dit wordt altijd goed gemaakt met een gratis drankje. Vers. Pizza is krokant. Uitzicht prachtig. Lekker ruim. Bediening meestal erg vriendelijk. Mijn favoriet restaurant op het Scheveningae strand.
Cornelis .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk eten op een mooie locatie.
De bediening kan wel beter: iets meer aandacht besteden aan mensen en wat vriendelijker.
Ahmed E.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Mooie plek met een leuk sfeer + lekker eten
Sahar Q.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Great
Paola S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben een overheerlijke Paasbrunch gehad en genoten van al het lekkers, er was ruim voldoende van alles en er werd op het moment zelf ook gerechten klaargemaakt. Was een gezellig familieuitje voor een leuke prijs!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was heerlijk, maar zelf vonden wij de service minder aangezien toen we vroegen voor de dessertkaart we hem zelf moesten pakken van de ober. Ook keek de bediening niet veel rond en werd je over het hoofd gezien. Bij de inrichting zijn de staande lampen overbodig en hing er ook een spinnenweb aan.
Lisette G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vantevoren gereserveerd. Door het verkeer veel later aangekomen. En daardoor ook weinig tijd, daar we een voorstelling zouden bijwonen. Dit gaven we aan en gevraagd wat mogelijk was. Er werd gelijk een bestelling opgenomen en heel snel opgediend. Super fijn! Vooral de vissoep smaakte heerlijk!
Dank voor de snelle service en de betrokkenheid!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Service was redelijk, maar kan wel beter.
C.M P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Donderdag avond lekker gegeten bij La Galleria boulevard,
Met mijn vrouw.
Wjij hadden twee wijntje samen met heerlijk lam cotolette en pizza calzone.
Natuurlijk mooie weer en leuk sfeer met vriendelijke bediening wijn de bij ,
top top
wij kom zeker terug.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gegeten op zaterdagavond met livemuziek. Heel gezellig. De muziek staat net te hard waardoor een tafelgesprek moeizaam verloopt. Bediening verstond ons ook niet goed daardoor, en de dame sprak gebrekkig NL en EN. Pasta's en vleesgerecht erg lekker. Pizza's waren wat te droog.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Goed verzorgde gerechten en behulpzame gastvrije bediening. En dat op een avond met live muziek. waarbij je gewoon verzoeknummers kon indienen. Wat ons betreft een aanrader.
Davina H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Al meerdere keren geweest. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, lekker eten en goede service aan de boulevard van Scheveningen.
Fatos I.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Met ruim 25 mensen zomer ingeluid. Er was live muziek. De muziek was zo luid dat we niet met elkaar konden praten. Vroegen om een andere plaats, wat kon, maar de jonge doch vriendelijke ober ging met mij in discussie..... deed net of IK gek was. Verder prima en snelle bediening. Er konden helaas geen kannen water op tafel. Voorgerechten prima (vooral de vissoep), hoofdgerecht tagliatelle met zalm gewoontjes. Wij hadden een vastgesteld menu wat heel leuk op een menukaart voor ons was afgedrukt. Volgende keer zou ik niet meer op een zondag gaan. Veel te veel lawaai. En als 5 mensen geen voorgerecht nemen, dan verwacht ik toch wel een compensatie, een drankje ipv het voorgerecht of iets dergelijks. Maar nee....
Beste Fatos, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een recensie achter te laten, dit waarderen we zeer. Wat jammer dat je bezoek niet is geweest wat je ervan had gehoopt had. We hebben inderdaad in het weekend altijd Live muziek, het is goed om daar rekening mee te houden als je liever rustig wilt praten. Je kunt het ook vooraf aangeven, dan houden we er rekening mee en kunnen we grotere groepen een rustiger tafel bieden. Ipv een vooraf vastgesteld menu te nemen is het ook mogelijk om à la carte gerechten en drankjes te kiezen, dan zit je niet vast aan het voor jullie op maat samengestelde menu en kun je discussie ter plaatse over de mogelijkheden voorkomen. We werken inderdaad niet met kannen water op tafel, dit is een bewuste keuze. We vinden het jammer dat we jullie verwachtingen hebben kunnen halen en hopen heel erg dat we voor een evt. volgende keer duidelijker afspraken over jullie wensen kunnen maken. Fijne dag gewenst. Groeten Team La Galleria
Luuk R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima eten, al was de bediening een beetje nors en opdringerig.
Jenny K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lieve bediening heel beleefd .
Mooie zaak
Erg lekker gegeten ,de 2 persoons pizza was heerlijk
wietske .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Afgelopen woensdag begin vd avond daar gegeten met vriend voor de voorstelling van de Lion King aan. Beiden een kleine portie lasagne gehad. De bediening, de oudste versleten ober, is respectloos. Kijkt je niet aan, praat niet met je maar tegen je. In de toetje van mijn vriend waren ze het ijs vergeten. Zonder een woord werd dit omgeruild en bij de kassa , zelfde figuur weer hadden we weer het idee dat gasten toch maar lastig waren. Hier komen we niet weer... Kennelijk gaat het te goed met de horeca... Jammer,