La Galleria Boulevard

Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Stella R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hele leuke avond gehad bij La Galleria als afsluiter van een dagje Den Haag en Scheveningen. Met een groep van 70 man top gegeten en genoten van de sfeer en vriendelijke bediening! Absolute aanrader.
Lexsijt .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Helaas hadden we bij La Galleria geen positieve ervaring. We waren met z'n vieren en werden neergezet op een tafel precies in de loop van en naar de bar en de keuken. Heel onrustig dus. Doe liever een tafeltje minder zou ik zeggen.
We begonnen met een voorafje (bruschetta), maar dat hadden we beter niet kunnen doen. De tomaten op de bruschetta waren heerlijk, maar de broodjes zelf keihard. Omdat we een vooraf hadden werd het hoofdgerecht, simpele pizza's, vergeten. Blijkbaar te ingewikkeld. Daar moesten we weer zelf naar vragen. Daarbij duurde alles ontzettend lang. Onze ober deed wat ze kon, maar liep steeds meer gestresst rond. Ik had ook niet het idee dat er toezicht was, het deed allemaal heel rommelig aan. Mensen naast ons kregen na 5 minuten een salade, wij moeten 45 minuten wachten. Ik snap het niet.
De pizza's zelf waren vrij zout en zeker niet bijzonder. Ik kan het zelf makkelijk beter.
De ober bood nog wel excuses aan, maar wij gaan hier nooit meer eten.

Ik heb dit vaker meegemaakt op Scheveningen: te weinig personeel en een rommelige organisatie. Dat kan beter mensen!
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Bekend met de sjiekere versie aan het Kurhausplein kozen we dit keer voor ons avondhapje aan de boulevard. Mini koos voor de gegrilde zalm met tagliatelle en ik koos voor de insalate di mare. Gelijk na bestellen van de drankjes werd al duidelijk dat de bediening onder bezet was. De zaak helemaal vol en de bediening liep het slof uit hun voeten.
Het duurde ontzettend lang, voordat we onze drankjes kregen.
Omdat we honger en lekkere trek hadden, bleven we dan toch zitten om niet meer verbaasd te zijn dat het bijna een uur duurde, voordat we ons eten kregen. Daarbij bestelde ik gauw nog een tweede drankje en hoopte dat deze toch ergens halverwege nog zouden worden gebracht. De serveerster vergat de olie en azijn erbij te zetten die ik maar zelf heb gepakt, omdat ze zo druk waren.
Mijn salade was een rommeltje en op een hoop gegooid. Wellicht door de werkdruk in de keuken...?

De drankjes waren uiteindelijk niet gebracht en het bleek tijdens het afrekenen dat de drankjes niet eens waren door gegeven...
Mini vroeg na het stillen van zijn honger pas of er geen tagliatelle bij hoorde in plaats van de 5 gebakken aardappeltjes die er bij lagen. Was de moeite niet meer om daar nog achter aan te gaan. De enige zichtbare ober met een bestelcomputertje bood excuses aan voor het ontbreken van de pasta.
Toetje hebben we maar elders gehaald.

Veel gasten vertrokken ontevreden na een drankje, maar er bleven weer nieuwe mensen vanaf de boulevard binnen stromen.
Ik wil toch nog later eens een rustig momentje proberen om te kijken of deze keuken net zo lekker kan leveren als de vestiging aan het Kurhausplein voor een wellicht betere indruk.
Jammer dat ze de drukte niet aan konden.
Karin.vrijburg .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik had een lekker pizza. Toetje was wat minder, chocolade taart. Maar was een gezellige avond en gezellige sfeer. Mijn vriend had ook een lekkere pasta.
Yolande D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Zoals altijd bestel ik de Pizza Carpaccio classico die niet op de kaart staat maar hier echt het lekkerst is.
Het was gister heel druk en daarom hebben we best lang moeten wachten eer we konden bestelln. Maar de bediening deed zijn best. Het was alleen ongemakkelijk omdat we op tijd bij de film wilden zijn.
Maar de Pizza zelf was weer uit de kunst. Ik vind dat hij standaard op de kaart moet!
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het was druk en gezellig het eten was goed, alleen jammer dat we heel lang op onze koffie moesten wacht (bijna een uur)
Desiree1991 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was prima! Het was een drukke avond want het was een avond dat het vuurwerkfestival in Scheveningen gaande was. Dat het daarom allemaal wat langer duurde maakte ons niks uit maar we zijn ook een paar keer echt helemaal vergeten door de bediening. Brood vergeten bij de voorgerechten te serveren en daar hadden we wel om gevraagd. Vier keer gevraagd om een ijsthee bijna 30 minuten op gewacht. De tafel naast ons had binnen 30 minuten eten wij hebben 1,5 uur moeten wachten.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was naar onze smaak iets te zout. Ambiance was wel erg leuk. Bediening was erg druk maar bij attenderen van service waren ze er snel
Gideon L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We hebben hier met een zestal mensen gegeten. Onder andere Zalm tagliatella en Galleria pizza.
Ook twee maal tartufo besteld.
De zalm was okay. Niet uitermate bijzonder. De galleria pizza was lekker. We hadden hoge verwachtingen van de tartufo. Hij was best lekker, maar meer ook niet. We vonden de serveerster een beetje onbeschoft. Ze haalde eten en drinken weg zonder eerst te vragen of we wel klaar waren en dit gebeurde meerdere keren.
Ik denk dat mijn verwachtingen van het eten te hoog waren. Al met al een middelmatige ervaring.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gelukkig zijn de tijden voorbij dat je als eter alleen, een achteraf plekje kreeg. Hier had ik een prachtig plekje op de rand van binnen en buiten, waar ik om mij heen kon kijken. Maar ik kwam natuurlijk voor het eten.
Brood met smeersels, gegrilde zalm en als dessert tiramisu. Wijn, Limoncello en koffie. En het smaakte mij allemaal even goed. Vooral de groenten bij de zalm, nu eens niet alleen worteltjes en broccoli, al zaten die er ook bij. Ik werd ook niet over het hoofd gezien al was het druk.
Goedgemutst geplaag tussen de bediening onderling zorgde voor een vrolijke noot aan tafel.
EavdV .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met een groep van zo'n 30 dames werden we ontvangen met een prosecco en heerlijke Italiaanse hapjes. Een deel van de groep ging toen Mojito's maken in het café ernaast. De rest van de groep ging zelf pasta maken. Daarna ruilden de groepen van activiteit. Tot slot aten we gezamenlijk alles op. Erg leuk concept om met een (grotere of kleinere) groep te doen! De organisatie dacht van tevoren erg mee over alle mogelijkheden en op de avond zelf was de begeleiding en bediening zeer vriendelijk. Complimenten! Het enige minpunt was dat er die avond live muziek was en dat was wat hard (de pianist/zangeres stonden aan de kant waar wij zaten.) Maar verder was het een zeer geslaagde avond!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Eten aan de boulevard blijft leuk. Buiten druk maar binnen redelijk rustig en geen storend buitenlawaai. Dus prima restaurant om te eten. Pizza was goed maar steeg niet boven die van de gemiddelde pizzeria uit. Jammer. De Tagliatelle zalmschotel was heerlijk. Kan ik aanbevelen.

Prettige en geen opdringerige service.
Aangenaam restaurant als je even op de boulevard van Scheveningen wilt verpozen.
Maudvdv .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Pizza 4 stagione vond ik niet erg lekker,,knapperig aan de rand,midden wat ongaar aandoend,zag eruit als een haast klus,niet voor herhaling vatbaar
Beste, bedankt voor je recensie. Jammer dat de pizza niet helemaal naar wens was. Ik ga het doorgeven aan de chef zodat het niet weer kan gebeuren. Hopelijk mogen wij je toch nog een keer verwelkomen in ons restaurant.

Reactie van proever:

Ja ,ik vind het stom van mezelf dat ik niet in de zaak meteen iets gezegd heb,was beter geweest,leek wel of de groenten voorgekookt waren en daardoor niet lekker, ook miste ik de salami,zat er niet op, volgende keer beter,groetjes Maud

anf 2e reactie van restaurant:

Helaas kan ik er nu niks meer aan veranderen. Ik ga ook doorgeven dat de salami ontbrak. Dat hoort natuurlijk niet. Ik ga er vanuit dat het bij een volgend seizoen verloopt zoals het hoort!
Lynette V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gisteren met familie een heerlijke paasbrunch gehad bij La Galleria Boulevard. Er was een enorme verscheidenheid aan goed klaargemaakte gerechten. Vis, vlees, soep, warme gerechten, salades, taarten, vers fruit etc. We hebben genoten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Attente bediening. Wij komen zeker nog eens terug!
Bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Wij hopen je snel weer te verwelkomen.
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Afgelopen zondag gegeten. Wij vonden dat de muziek te hard stond. Konden niet fijn praten en bediening verstond niet wat er besteld werd. Pizza pollo veel te veel kip erop waardoor de pizza niet lekker was. Vlees was gedeeltelijk te veel vet aan. Dan vind ik 110€ toch te veel geld voor iets te eten. Tijdens eten begon het te regenen. Druppels water vielen op de tafel.
Bedankt voor je recensie. Vervelend om te horen dat je bezoek niet helemaal naar wens was. Wij gaan je opmerkingen intern bespreken en aanpassingen doorvoeren waar mogelijk. Hopelijk mogen wij je in de toekomst toch weer verwelkomen.
Gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
De tagliatelle met zalm was lekker. Alleen was de zalmsmaak te overheersend.
De bediening was slecht. Ik vroeg om een spa blauw en ik kreeg een prosecco.
Nadat ik vertelde dat ik een prosecco had gekregen terwijl ik een spa blauw besteld had. Zei hij ow okee, drink maar namens mij. Maar vervolgens kwam hij geen spa blauw brengen en moest ik die later opnieuw bestellen.
Ook moesten we lang wachten voordat de ober bij ons kwam.
We hebben hiervoor eerder bij La Galleria gegeten en toen was de service beter.
Het restaurant is wel mooi en gezellig ingericht.

Bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat de tagliatelle gesmaakt heeft. Je opmerkingen over de bediening ga ik met de betreffende bedrijfsleider bespreken. Het is niet natuurlijk niet de bedoeling dat je lang moet wachten op een bestelling en het verkeerde drinken krijgt.
Ondanks deze minder ervaring hopen wij je toch weer te mogen verwelkomen om te laten zien hoe het wel hoort.
Marit B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Kom hier bijna elke maand. Neem altijd pasta. De kwaliteit hiervan is wisselend. De ene keer meer saus dan de andere keer, soms is de pasta te lang gekookt. De ene keer krijg je brood bij de lasagne, de andere keer niet. De ene keer krijg je parmezaanse kaas bij de pasta, de andere keer niet.

Over het algemeen smaakt het altijd wel en het eten staat altijd snel op tafel. Maar er kan wel wat meer uniformiteit in worden aangebracht, ook in de kwaliteit van het eten.
Beste Marit,

Bedankt voor je recensie. Leuk dat je regelmatig bij ons komt dineren.
Bedankt voor je opmerkingen en tips. Wij gaan deze intern bespreken en proberen meer één lijn aan te brengen.
Hopelijk zien we je binnenkort weer terug.
Marjolein_W .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Op zondagmiddag hebben wij gereserveerd voor het lunchbuffet. Ik had mij verheugd op een proeverij van o.a. verschillende warme en koude pasta's en salades. Dit is mij tegen gevallen. Ik vond de gerechten niet bijzonder, niet allemaal even goed bereid en de keuze beperkt. De mozarella was zuur, de gehaktballen waren droog, in de tonijnsalade was meer aardappel dan tonijn te vinden en de kippenpootjes waren nog erg bleek. Ik heb de indruk gekregen dat het concept van dit buffet is dat er, indien gewenst, zoveel mogelijk gegeten kan worden voor een relatief lage prijs en niet zozeer draait om de smaken van de gerechten. Voor hetzelfde bedrag had ik, denk ik, lekkerder kunnen eten wanneer ik van de kaart besteld had, want ik heb een aantal borden voorbij zien komen waarbij duidelijk meer aandacht aan het eten besteed was. Jammer!
Het restaurant oogde ruim, maar wel gezellig. Wij hebben voorin de serre gezeten waar het dankzij de heaters lekker warm was. Uitzicht op de gezellige boulevard. Jammer dat het raamkozijn niet geheel van glas is, omdat de biels op ooghoogte nu net het zicht op zee onttrekt.
De bediening was redelijk. Ik heb bij de ober aangegeven dat ik de indruk had dat de mozarella zuur was. Hij is hier bij mij niet meer op terug gekomen. Dit was netjes geweest. Vooral omdat ik later van de serveerster hoorde dat een andere gast hier ook iets over gezegd had.
Bedankt voor je reactie op de Italiaanse brunch die wij serveren. Ik ga je opmerkingen meenemen en bespreken met de bedrijfsleider en de keuken. Het was inderdaad netjes geweest van de ober als hij even bij je teruggekomen was. Normaal is dit natuurlijk de manier waarop wij werken. Waarom het nu niet gebeurt is weet ik niet. Toch hopen wij je in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons restaurant voor bijvoorbeeld een gezellig plekje in de serre.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijke risotto gegeten met bospaddenstoelen en ook de tagliatelle met garnalen en courgette was heerlijk. Bediening was iets minder. Lang moeten wachten op de kaart en de rekening en nog extra moeten laten herinneren aan de cappuccino bij het nagerecht. Ober kwam een beetje ongeïnteresseerd over en leek net of hij niet echt aandacht had voor onze tafel.
Goed om te horen dat het diner gesmaakt heeft. Je opmerkingen over de bediening ga ik meenemen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je meer dan 1x om hetzelfde moet vragen. Onze excuses hiervoor. Hopelijk zien wij je in de toekomst nog een keer terug om het cijfer voor 'service' te laten aansluiten bij de cijfers voor 'eten' en 'decor'.