La Galleria Boulevard

7,1
6,5
Jenny K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lieve bediening heel beleefd .
Mooie zaak
Erg lekker gegeten ,de 2 persoons pizza was heerlijk
wietske .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Afgelopen woensdag begin vd avond daar gegeten met vriend voor de voorstelling van de Lion King aan. Beiden een kleine portie lasagne gehad. De bediening, de oudste versleten ober, is respectloos. Kijkt je niet aan, praat niet met je maar tegen je. In de toetje van mijn vriend waren ze het ijs vergeten. Zonder een woord werd dit omgeruild en bij de kassa , zelfde figuur weer hadden we weer het idee dat gasten toch maar lastig waren. Hier komen we niet weer... Kennelijk gaat het te goed met de horeca... Jammer,
De tafel van Sander V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het gehakt van de spaghetti alla bolognese was droog en het dessert was niet vers. Als je geen noten bij je dessert wilde, waren ze niet bereid dit voor je aan te passen.
Sander V.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
ik ben afgelopen zondag wezen eten bij La galleria in scheveningen. ik ben al een aantal keren bij la galleria op kijkduin geweest waar ik prima heb gegeten. echter, deze keer was dit niet het geval.

mijn vriend en ik bestelden ons eten. ik had pasta met olijfolie/knoflook besteld. 10 minuten laten kregen we het al! WOAH super snel! alleen was het eten absoluut niet wat ik verwachtte. de pasta was super oud! ik had het idee, alsof iemand het verkeerd besteld had, ze het aan de kant hebben gezet en weer opgewarmd hadden. het gerecht was letterlijk een portie oude pasta op een bordje gekwakt in een plasje olijf olie met wat knoflook teentjes erdoorheen. van een italiaans restaurant dat pasta workshops geeft verwacht je op zijn minst VERSE pasta.... als ik het thuis maak smaakt het veel beter. ik was er teleurgesteld. ook moesten we er nog 12 euro voor betalen ook! beetje duur voor zulk eten. ook de salade die wij er nog bij moesten bestellen stelde niets voor, wat plakjes tomaten met rucola eroverheen gegooit...dat was het.. en dan ook nog eens 6 euro ervoor vragen... ik ga niet meer bij dit restaurant eten, zonde van mijn geld en tijd..
Bruno B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Mijn vrouw had een slaatje met spek en kip.
Spek veel te hard gebakken, kip was taai en bij de sla waren stukjes bij die al bruin uitgeslagen waren.
Ik had spaghetti frutti de mare.
De mosseltjes waren koud en de saus was veel te flets. Dus een dikke tegenvaller op mijn laatste avond voor mijn 52 ste verjaardag.

D
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Dit jaar voor de 14e keer hier gegeten ter ere van twee verjaardagen. Wat een feest! Het eten is prima zowel voor de volwassenen als voor de kinderen. Bediening is prima en gezien de grootte en drukte is er een prima tempo. Tot volgend jaar!
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Carpaccio was niet mals maar stug en taai.

Personeel traag en niet in de buurt van de tafels.

Bestek vergeten, om gevraagd maar personeel vergat het al bij het weglopen.. Zelf maar gepakt.

2 mannen van het personeel hadden ruzie tussen de gasten. Zeer onprofessioneel!

Veel tocht bij deur, kan gebeuren maar het personeel heeft dit niet aangegeven. Ook de heater werkte niet dus het was koud.

Inmiddels 3 keer geweest bij het Restaurant. De eerste keer was top en uitermate goed. Tweede keer minder maar we dachten kan gebeuren. Derde keer zeer matig.

Er zit geen structuur in de bediening, we hebben 5 verschillende personen als bediening gehad. Waarom heeft niemand zijn eigen sectie?

Voor ons niet meer!
chiel B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Kinderfeestje top geregeld. Wel even nummertje op de pizza's laten doen anders geheid discussie met 15 7 & jarigen. Bediening kon je niet gek maken.
Fallon P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Bij binnenkomst werden wij totaal genegeerd. We hebben serieus een uur moeten wachten op ons eten. De sfeer was verschrikkelijk en het personeel ook!!! Ik kom hier nooit meer!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Was er erg gezellig met live muziek en ook het eten was zeer goed we waren er de eerste keer maar we komen zeker weer terug als we weer in scheveningen zijn maar ook de bediening was erg aardig tot de volgende keer
Stella R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hele leuke avond gehad bij La Galleria als afsluiter van een dagje Den Haag en Scheveningen. Met een groep van 70 man top gegeten en genoten van de sfeer en vriendelijke bediening! Absolute aanrader.
lexsijt .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Helaas hadden we bij La Galleria geen positieve ervaring. We waren met z'n vieren en werden neergezet op een tafel precies in de loop van en naar de bar en de keuken. Heel onrustig dus. Doe liever een tafeltje minder zou ik zeggen.
We begonnen met een voorafje (bruschetta), maar dat hadden we beter niet kunnen doen. De tomaten op de bruschetta waren heerlijk, maar de broodjes zelf keihard. Omdat we een vooraf hadden werd het hoofdgerecht, simpele pizza's, vergeten. Blijkbaar te ingewikkeld. Daar moesten we weer zelf naar vragen. Daarbij duurde alles ontzettend lang. Onze ober deed wat ze kon, maar liep steeds meer gestresst rond. Ik had ook niet het idee dat er toezicht was, het deed allemaal heel rommelig aan. Mensen naast ons kregen na 5 minuten een salade, wij moeten 45 minuten wachten. Ik snap het niet.
De pizza's zelf waren vrij zout en zeker niet bijzonder. Ik kan het zelf makkelijk beter.
De ober bood nog wel excuses aan, maar wij gaan hier nooit meer eten.

Ik heb dit vaker meegemaakt op Scheveningen: te weinig personeel en een rommelige organisatie. Dat kan beter mensen!
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Bekend met de sjiekere versie aan het Kurhausplein kozen we dit keer voor ons avondhapje aan de boulevard. Mini koos voor de gegrilde zalm met tagliatelle en ik koos voor de insalate di mare. Gelijk na bestellen van de drankjes werd al duidelijk dat de bediening onder bezet was. De zaak helemaal vol en de bediening liep het slof uit hun voeten.
Het duurde ontzettend lang, voordat we onze drankjes kregen.
Omdat we honger en lekkere trek hadden, bleven we dan toch zitten om niet meer verbaasd te zijn dat het bijna een uur duurde, voordat we ons eten kregen. Daarbij bestelde ik gauw nog een tweede drankje en hoopte dat deze toch ergens halverwege nog zouden worden gebracht. De serveerster vergat de olie en azijn erbij te zetten die ik maar zelf heb gepakt, omdat ze zo druk waren.
Mijn salade was een rommeltje en op een hoop gegooid. Wellicht door de werkdruk in de keuken...?

De drankjes waren uiteindelijk niet gebracht en het bleek tijdens het afrekenen dat de drankjes niet eens waren door gegeven...
Mini vroeg na het stillen van zijn honger pas of er geen tagliatelle bij hoorde in plaats van de 5 gebakken aardappeltjes die er bij lagen. Was de moeite niet meer om daar nog achter aan te gaan. De enige zichtbare ober met een bestelcomputertje bood excuses aan voor het ontbreken van de pasta.
Toetje hebben we maar elders gehaald.

Veel gasten vertrokken ontevreden na een drankje, maar er bleven weer nieuwe mensen vanaf de boulevard binnen stromen.
Ik wil toch nog later eens een rustig momentje proberen om te kijken of deze keuken net zo lekker kan leveren als de vestiging aan het Kurhausplein voor een wellicht betere indruk.
Jammer dat ze de drukte niet aan konden.
karin.vrijburg V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik had een lekker pizza. Toetje was wat minder, chocolade taart. Maar was een gezellige avond en gezellige sfeer. Mijn vriend had ook een lekkere pasta.
Yolande D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Zoals altijd bestel ik de Pizza Carpaccio classico die niet op de kaart staat maar hier echt het lekkerst is.
Het was gister heel druk en daarom hebben we best lang moeten wachten eer we konden bestelln. Maar de bediening deed zijn best. Het was alleen ongemakkelijk omdat we op tijd bij de film wilden zijn.
Maar de Pizza zelf was weer uit de kunst. Ik vind dat hij standaard op de kaart moet!
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het was druk en gezellig het eten was goed, alleen jammer dat we heel lang op onze koffie moesten wacht (bijna een uur)
Desiree1991 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was prima! Het was een drukke avond want het was een avond dat het vuurwerkfestival in Scheveningen gaande was. Dat het daarom allemaal wat langer duurde maakte ons niks uit maar we zijn ook een paar keer echt helemaal vergeten door de bediening. Brood vergeten bij de voorgerechten te serveren en daar hadden we wel om gevraagd. Vier keer gevraagd om een ijsthee bijna 30 minuten op gewacht. De tafel naast ons had binnen 30 minuten eten wij hebben 1,5 uur moeten wachten.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was naar onze smaak iets te zout. Ambiance was wel erg leuk. Bediening was erg druk maar bij attenderen van service waren ze er snel
Gideon L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We hebben hier met een zestal mensen gegeten. Onder andere Zalm tagliatella en Galleria pizza.
Ook twee maal tartufo besteld.
De zalm was okay. Niet uitermate bijzonder. De galleria pizza was lekker. We hadden hoge verwachtingen van de tartufo. Hij was best lekker, maar meer ook niet. We vonden de serveerster een beetje onbeschoft. Ze haalde eten en drinken weg zonder eerst te vragen of we wel klaar waren en dit gebeurde meerdere keren.
Ik denk dat mijn verwachtingen van het eten te hoog waren. Al met al een middelmatige ervaring.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gelukkig zijn de tijden voorbij dat je als eter alleen, een achteraf plekje kreeg. Hier had ik een prachtig plekje op de rand van binnen en buiten, waar ik om mij heen kon kijken. Maar ik kwam natuurlijk voor het eten.
Brood met smeersels, gegrilde zalm en als dessert tiramisu. Wijn, Limoncello en koffie. En het smaakte mij allemaal even goed. Vooral de groenten bij de zalm, nu eens niet alleen worteltjes en broccoli, al zaten die er ook bij. Ik werd ook niet over het hoofd gezien al was het druk.
Goedgemutst geplaag tussen de bediening onderling zorgde voor een vrolijke noot aan tafel.