La Gaetano

113-B Prins Hendrikkade 3071 KJ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Gaetano

Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het wordt eens tijd! Kan de keren niet meer tellen. Komt wellicht ook omdat een goede vriend hier op de kop woont. Maar kom er ook vanuit Hoogvliet naar toe als ik heimwee krijg naar de echte smaak van Italië.

Echt met stip een van de beste Italianen van Rotterdam. Ik onderschrijf de recensie Hsaas. Ben een graag geziene gast en de eigenaar en zijn personeel zijn super enthousiast en vliegen, rennen en draven nog voor de klant.

Maar ... neem wel contant geld mee anders moet je een redelijk lange wandeling maken om ergens geld te tappen. En toch, dat is waard!

En ben je in het centrum, neem absoluut de moeite over de brug te komen. Er zijn veel opties bij blaak/binnenrotte, maar doe het niet en kom hier naar toe!
Hsaas .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Onze favoriete pizzeria met nog wandschilderingen en plastic bloemen. Maar echte Italianen die het ieder naar de zin maken. Perfecte gerechten, volle glazen, attente bediening en aantrekkelijke prijzen.
Wij eten vaak buiten de deur op diverse niveaus, maar komen hier zeker viermaal per jaar.
Wel contant meenemen, pinnen kan niet.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hier moet je geweest zijn en je moet er zeker weer een keer terug keren. De tijd heeft er een beetje stil gestaan, maar dat geldt niet voor het eten. Top kwaliteit pizza!!!!! De huiswijn is heel goed te doen ( en ja, ze schenken het glas vol tot aan de rand ) met de mededeling wel alles opdrinken. De gerechten worden geserveerd zonder opsmuk of tierelantijntjes, lekker op z'n Italiaans. Deze Italiaan gebruikt zelfs nog linnen servetten, helemaal top. Bediening is geweldig en van de rekening hoef je niet wakker te liggen, kortom een top avond gehad. Zorg er wel voor dat je contant geld bij je hebt, je kan er nl. niet PINNEN.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
I.v.m. de wedstrijd EK halve finale Italië -Duitsland telefonisch een tafel gereserveerd.
Het leek ons leuk de wedstrijd te bekijken, sfeer proeven en lekker Italiaans te eten.
De TV zou zachtjes staan werd er bij gezegd. Nou de TV moet er nog komen haha :-)
Beetje verbaasd waren we wel maar zin om ergens anders heen te gaan zagen we niet meer zitten.

Aldus gebleven en het restaurant is ons goed bevallen,heerlijke pizza's en pasta's gegeten.
Heerlijke wijn en Nostra Azzuro / Perconi biertjes. Canei wijn dat is toch zoete bagger zooi?
Dit was een heel andere soort en werd geschonken als huis wijn.

Bijzonder vriendelijk personeel, de ober vloog voor ons , koffie en limoncello van het huis,
wat wil je nog meer.

Qua inrichting heeft de tijd stil gestaan maar dat heeft ook wel zijn charme, er wordt gebruik gemaakt van tafellinnen, weliswaar verbleekt maar waar vindt je dit nog.
Populair restaurant waar vroeg gegeten wordt en je ook kan afhalen

Gratis parkeren voor de deur op de Prins Hendrik Kade, jawel in Rotterdam op het Noordereiland, een pareltje in de Maas.
André D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuke en gezellige Italiaan. Klein behuisd dus het kan zijn dat je net als wij een tafeltje voor 2 krijgt waar je aardig zit ingeklemd. Kwaliteit van de gerechten is prima, de prijs is vriendelijk evenals de bediening. Bij aanwezigheid van een grotere groep loopt de wachttijd tussen de gerechten snel op.
willbutter56 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Zeer gemoedelijk en gezellig. Echt een no-nonsens restaurant, zeer klantvriendelijk en staat garant voor een ontspannen avondje uit.
Komen er al jaren minimaal 1x per maand en eten is altijd goed. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Gemakkelijk (en gratis) parkeren voor de deur.
MichaeldBr .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vandaag met mijn ouders hier gegeten. De bediening was super. We hebben verschillende voorgerechten en hoofdgerechten gekozen. Alles was mogelijk, voorgerechten gecombineerd met hoofdgerechten. Alles was mogelijk. De tiramisu en Limoncello maakten het geheel compleet. Bedankt voor de gezellige avond Giovanni, Paolo en collega's.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Ik nam hier het zeer aantrekkelijke 3 gangenmenu voor slechts 16.50 euro .
Salade vooraf en een pizza naar keuze en tiramisu als nagerecht . Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding in een zeer vriendelijke omgeving en bediening .
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Dit is de Italiaan indien je een knus restaurant zoekt zonder te veel geld uit te geven. Dit familierestaurant op het Noordereiland heeft een maximum van 50 zitplaatsen.

Bediening is waanzinnig goed. Direct wanneer je drankje op is, zijn ze weer bij je. Het geven van de menukaart en het serveren wordt goed getimed. Net als het vragen of alles naar wens is. Bediening is netjes en gekleed en spreekt je met u aan.

Decor is niet mijn smaak. Het is netjes en schoon, maar zelf ben ik meer van het hippere wat je hier niet terug vindt. Het stoort mij echter niet.

Eten is goed! Probeer eens de Ossobuco i.c.m. spaghetti pigment is deze waanzinnig. Daarnaast zijn de tagiatelli's en pizza's oke. Bodem van pizza had beter gekund net als het vlees en parmezaanse kaas gehalte in de pizza. Toch mag ik zeker wel spreken van lekker eten.

Pssst. tip? Op maandag en dinsdag kun je voor 7 euro elke pasta en pizza gerecht afhalen.
BrechtvanBeuningen .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Op het pittoreske Noordereiland in Rotterdam een no nonsense Italiaan voor een prima prijs. Goed eten voor een lage prijs, onder de 20 euro voor een 3-gangendiner met een salade caprice als voorgerecht, vrij te kiezen pizza of pasta, tiramisu als hoofdgerecht. A la carte is ook prima geprijsd. De service snel en authentiek. Doet de bediening in zijn eentje en creeert een sfeer waarbij je je op je gemak voelt.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Wat wil je nog meer!! Verscholen op het Noordereiland!
Heerlijk, eerlijk italiaans eten. Kok verstaat z'n vak.
In een gemoedelijke, simpele huiskamersfeer. Prima bediening.
Aanrader Ossobuco, pasta met grote garnalen en huisgemaakt tiramisu!!
Teveel om op te noemen.
Tot gauw.
Nb. datum is gefingeerd. Meerdere keren dit restaurant aangedaan. Op aanraden van m'n broer Mits.
Catherine T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Had op 31 december een pasta besteld die lekkere verse ingrediënten had. Snelle bediening, we hadden weinig tijd omdat we met de Smaragd gingen varen. Leuk italiaans decor.

Catherine T
K. W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Onze favoriete Italiaan, of eigenlijk zelfs wel ons favoriete familierestaurantje. We komen hier toch snel één keer per maand. Vers gebakken broodjes met olijven en smeersels van het huis als opwarmertje. Lekkere pizza en pasta en ook prima secundi. Een gezellige traditionele Italiaanse sfeer en mooi gedekte tafels. Vriendelijke en betrokken bediening door de eigenaars zelf. Een aanrader voor iedereen die zin heeft in een vriendelijke en laagdrempelige Italiaan met een eerlijke kwaliteit en prijs.
Nellodb .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Heerlijk, zo'n italiaanse tent om de hoek! We hebben er al vaak gegeten en gaan elke keer met een voldaan gevoel naar huis! Aardige bediening, altijd eerst een broodje met kruidenboter vooraf en snelle service. We hebben allebei onze favoriete pizza met knapperige dunne bodem en ruim belegd (Capricciosa en La Gaetano) Prijs is prima. We gaan hier nog heel veel relaxte avonden starten!
Flodder .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Een leuk restaurantje op Noordereiland zoals vroeger alle pizzerias eruit zagen. Al weer een hele tijd geleden heb ik hier ook gegeten. Om die reden weer de pizza met zalm besteld. Dit keer viel deze tegen. Voorheen was de pizza rijkelijk belegd met plakken zalm, die er na het bakken waren opgelegd, dit keer was de zalm meegebakken en waren het vrij kleine stukjes. Voor mij een tegenvaller. Wel een lekkere knapperige bodem. De bediening is oke.
Terencew47 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Op een woensdagavond een reservering gemaakt met de vermelding dat we naar het theater gingen. Was geen enkel probleem. Sowieso is de bediening erg snel en de keuken al helemaal. 2x pasta die lekker was, maar miste wat smaak, behoorlijk flauw maar wel lekker. Veel zalm en champignons erin. Wel waren de porties aan de kleine kant, om rekening mee te houden. Pizza was goed, erg mooie bodem, lekker luchtig en toch niet te dun. Verse jus goed, bediening goed, decor is oud. Prima tent voor een prima hap!
Rupert A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Gewoon no nonsense Italiaans eten voor een hele nette prijs.

Het eten is gewoon goed, niet extreem maar smakelijk en zijn prijs waard. Je kan al vanaf 16 euro een 3-gangen menuutje kopen met een Salade Caprice als voorgerecht en Tiramisu als nagerecht. Als hoofdgerecht mag je dan vrij kiezen uit bijna alle pizza's en pasta's. Ook de gerechten die je a la carte eet zijn netjes geprijsd.

De service is netjes. De ober is van oorsprong Italiaans en eigenaar van de zaak. Als er geen groot gezelschap is kan hij met gemak aan. Je krijgt vrijwel altijd iets van het huis aangeboden, wat brood met olijven vooraf, of een limoncella na het eten. Gewoon hartelijk en gastvrij!

Het decor is wat simpel, maar wel weer typisch Italiaans. Als je eenmaal binnen bent zou je net zo gemakkelijk ergens in een dorpje in Italië kunnen zijn. Dus eigenlijk best wel leuk. Verder zijn de tafels hier met linnen gedekt en niet met van die afschuwelijke papieren onderleggers en servetjes, zoals je bij veel andere en soms nog aanzienlijk duurdere zaken tegenkomt.

Kortom je bent hier voor een gezellige avond uit met degelijk Italiaans eten echt niet duur uit!

Als je deze recensie kan waarderen klik dat even op het linkje. Alvast bedankt en eet smakelijk
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Sinds kort heeft dit restaurant twee 3-gangenmenu's voor een zeer vriendelijke prijs. Het vriendelijke personeel bracht ons een salade vooraf,een knapperige pizza en als toetje een tiramisu. De hele zaak zat vol. Een aanrader op het Noordereiland.
Arvid01 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
ik ging met mijn familie uit eten die uit Spanje overkwamen. Helaas had ik niet het goede restaurant gekozen. Het begon bij het voorgerecht iedereen had een voorgerecht besteld het vreemde was dat maar 2 van de 10 mensen een voorgerecht kregen. een lange discussie met de slecht Nederlands sprekende bediening was het na een half uur geregeld. Dan denk je dat kan nog een leuke avond worden, maar niks is minder waar. Bij het hoofdgerecht klopte alles alleen helaas was de pasta en de pizza veel te veel gekruid en de biefstuk was om medium gevraagd maar je kreeg het helemaal doorbakken ( aangebrand ). Uiteraard geen toetje nemen. Dus dan maar afrekenen... Er zaten grove fouten in de rekening weer na een discussie zagen ze hun fout in. Overigens was het wel een gezellig decor. En eigenlijk was de patat het lekkerst. Hier ga ik niet meer terug. Misschien voor een patatje.
Will B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Al diverse malen hier gegeten en nooit teleurgesteld. Bediening is altijd erg aardig. Of je nu pizza, pasta, vlees of vis eet, het is allemaal vers en van goede kwaliteit.
Tel daar de Limoncello van het huis bij op en het gratis parkeren voor de deur dan wil je hier elke week wel heen.
Wij blijven hier zeker zeer regelmatig terugkomen. Top!