La Fuente

Meer informatie over restaurant La Fuente

6,9
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdagmiddag en erg druk in dit restaurant. De bestelling wordt snel opgenomen maar na 20 minuten hebben we onze drankjes nog niet. Bestelling niet doorgegeven. We krijgen nu snel onze drankjes. Na nog eens 10 minuten komen de broodjes. Panini De Griek is prima. De Stalmeester heeft een paar verkeerde ingrediënten. Bij het afrekenen wordt er gezegd dat het doorgegeven wordt aan de keuken. Wachttijd was veel te lang. Onze indruk is dat ze de drukte niet aan kunnen. We zaten dicht bij de keuken en we zagen een enorme berg afwas staan. Er zaten nog meer mensen om ons heen die erg lang moesten wachten of die een verkeerde bestelling kregen.
R V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij hebben net twee broodjes laten klaar maken. Voor ons was d medewerkster aan het afrekenen met handschoenen aan, blauwe. Wij waren in staat om onze broodjes niet te accepeteren. De medewerkster had nog steeds de zelfde handschoenen aan, schijn hygiene. Ze maakt met de handschoenen aan het broodje van mijn vrouw, vervolgens pakt ze met de zelfde handschoenen mijn broodjes, pakt met de zelfde handschoenen het beleg, pittige kip( een heel gevoelig product voor besmetting) drukt deze op het broodje. Doet met de zelfde handschoenen de kassa aanslag en pakt het pin apparaat. Pakt de beide broodjes wederom vast om in een zakje te doen.
Het enige hygienische wat je kan doen is je handen desinfecteren met een desinfectant. Geen handschoenen die kan je niet wassen. Echt de processen zijn niet goed!!!
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Het bedienend personeel is zeer vriendelijk, gepast enthousiast. De lunchroom was druk bezit op zaterdagmiddag, maar we werden gelukkig toch snel geholpen. We bestelden de Italiaanse soep, die was flauw. Dat viel een beetje tegen. De tosti ham/kaas zag er wat anders uit dan ik gewend ben, maar smaakte goed. Voor een lunch is dit een geschikt restaurant.
Danielle .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Eten (lunch) is niet bijzonder, wel verbaas ik mij over de enorme desinteresse van het personeel. Voorbeeld: we wilden afrekenen, uiteindelijk aan 3 personeelsleden gevraagd of we alsjeblieft mochten betalen... duurde uiteindelijk 10 minuten voordat er betaald kon worden.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
ik kom hier vaker maar altijd dezelfde kwaliteit. ik blijf trouw aan mijn sandwich la Fuente. heerlijk rijkelijk gevulde sandwich. alles vers en zekers waar voor zijn geld. en als ik eerlijk mag zijn is dit tot op heden de beste "club sandwich"die ik tot nu toe ergens gegeten heb. daarbij een heerlijke ijskoffie(frozen fantasie). jammie. mijn vriendin nam broodje met salami , geitenkaas en walnoten. die was zekers ook zeer smaakvol en rijkelijk belegd. ook zij zat te genieten.
de bediening is altijd vriendelijk en lopen met een glimlach.
ik zou zeggen. tot snel!!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Zoals altijd weer vriendelijk ontvangen en genoten van de koffie en een heerlijk broodje. Uitgebreide kaart, dat maakt kiezen moeilijk, maar dat is een luxe probleem. Geeft weer reden om snel terug te gaan.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
wederom hier weer eens wezen lunchen. makkelijke keuze omdat alle ander horeca op dit winkelcentrum qua uitstraling niet uitnodigend zijn. ik had de sandwich la Fuenta genomen deze ik al meerdere malen heb genomen. erg smaakvol, goed en ruim belegd en opmaak is rijkelijk. wel verschild het qua portionering elke keer. mijn tafelgenoot had de chevre genomen. deze vond hij erg smaakvol, maar hier geld ook. de ene keer rijkelijker belegd als de andere x. hier moeten zijn naar mijn mening wel op letten.bediening is attent en snel. prijs kwaliteit vind ik goed. ik zal hier zeker terugkeren.
M_Veen .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Uitstraling belooft een hoop. Echter wordt het bij La Fuente niet echt waar gemaakt.
Het terras is op het eerste gezicht leuk gedecoreerd. Het straalt luxe uit, maar met beide poten op de grond. Je wordt bediend en zit op zich wel ontspannen.
Echter lijkt mij dat niet genoeg. Het eten is niet erg bijzonder. Neem de carpaccio van mijn vrouw. Veel te dik en daardoor echt niet lekker en in verhouding met de sla kun je het haast een salade gaan noemen. Of mijn simpele keuzen van een uiteindelijk typische magnetron pannenkoek. Op zich niet een heel verkeerd iets maar dan moet de prijs er wel naar zijn. De bediening toont zich niet erg gastvrij en verwarrende situaties met andere bedrijven worden niet opgepakt terwijl men wel degelijk op de hoogte blijkt te zijn. De uitdrukking ''klant is koning'' is hier niet bekend, want de simpelste vragen worden afgedaan als gezeur.
Het was voor ons een jammere ervaring. De uitstraling is erg pakkend, maar daar houdt het ook wel bij op vind ik.