La Fucina

Javastraat 99 1094 HC Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Fucina

Charaf A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op aardig wat plaatsen pizza gegeten, maar niets zo als bij La Fucina!

Pizza was heerlijk luchtig en de toppings paste geweldig bij elkaar.

Service was heel goed, personeel is spontaan en nemen echt de tijd om het menu aan je uit te leggen
Juully R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Twee keer heb ik hier nu geluncht, heerlijk! De pizza maar ook de pie waren geweldig. De pie van uien mmmmm. Heerlijk voedsel met liefde gemaakt. Ik had het gevoel dat ik even in italie was. Fijne bediening
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een beetje een dubbel gevoel. De gerechten zijn simpel maar erg smakelijk. Maar bier dat dood slaat in het glas (vaatwassergebruik?) en een besteld voorgerecht vergeten? Dat kan natuurlijk niet.
Kit30 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Geweldige service, vrolijk en spontane bediening. Het restaurant is erg gezellig en huiselijk ingericht. Wij kwamen met 2 kleine kinderen en konden daar heerlijk spelen. Het eten is oke maar niet speciaal. Wij hebben alleen de pizza's geprobeerd.
Sentauer .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Afgelopen zaterdag zochten we een plekje op het terras bij La Fucina. Het zat vol. De serveerster bood spontaan aan een tafeltje van binnen voor ons te halen. En daar hebben we enorm van genoten. Ze nam alle tijd om de gerechten en de wijn uit te leggen. Zo vriendelijk maak je zelden mee. En vervolgens heerlijk gegeten. Echte burrata, salade en een ravioli met salie. De Siciliaanse wijn was heerlijk. Kortom; hier komen we terug.
Anjelina .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Het eten is helaas smakeloos. Er mist altijd iets qua ingrediënten...
Het personeel is daarnaast alleen vriendelijk tegen kennissen van de baas en Italiaanse gasten. Zonde...
Ilsevv90 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
La Fucina is een osteria zoals je die in Italië vindt. Als je op zoek bent naar een restaurant om chique uit eten te gaan is dit niet de plek. Het is een gezellige tent met alleen maar Italiaanse recepten volgens traditionele recepten, er wordt met passie gekookt, dat proef je. Bediening is snel en de Italiaanse dames spreken charmant Engels. Niets dan lof, ik kom hier vaak. Ook fijn voor lunch of om wat eten af te halen voor thuis, wat ik vaak genoeg doe door de zeer schappelijke prijzen!
Dvc01 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wij hebben hier pizza laten thuisbezorgen via een bepaalde site.

En we waren ontzettend teleurgesteld.
We hadden de pizza slice mix besteld en kregen een doos met vier vierkante stukken.
dikke bodem met een ontzettende hoeveelheid kaas. Ergens tussen lag nog wat groente wat geheel niet te proeven was.

Je kunt het vergelijken met een pizza van zo'n bekend Amerikaans bedrijf.

Erg jammer, zonde van het geld.
Kevin E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Leuk nieuw Italiaans restaurantje in de populaire Javastraat. Het eten is home made, simpel maar erg lekker, bediening is snel en de prijzen zijn erg betaalbaar.

Ik zelf ben een groot fan van de mixed pizza slizes plate voor 10 euro en de Focaccia genovese samen met een heerlijk Italiaans biertje.
Irisdw .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Op zich leuk en mooi ingericht Italiaans restaurant. Toen wij hier 's avonds gingen dineren werd ons uitgelegd dat er enkel 'starters' waren, op de menukaart bij de ingang stond echter wel een categorie 'main' waar we twee lasagnes van hebben gekozen. De lasagne zag er goed uit met lekkere groentecombinaties. Jammer genoeg was het eten lauw en waren niet alle lasagnebladen gaar. De gerechten zijn qua portiegrootte meer geschikt voor lunch dan voor diner. De prijs was goed in verhouding met de hoeveelheid die je kreeg. De service was wat kortaf toen wij aangaven de Italiaanse benamingen niet inhoudelijk te kennen. Verder ziet het restaurant er wel keurig uit en zitten ze op een leuke plek.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Het wijn drinken op straat is gezellig, maar het eten ter begeleiding viel sterk tegen.
Een klein beetje Lasagna wat er niet al te smakelijk uit zag tegen een voor die portie toch wel stevige prijs.
Ook de prijs/prestatie verhouding van de wijn viel tegen
Daniel T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Het super lieve, jonge Italiaanse stel da La Fucina (de smidse) runt verwent ons elke keer op heerlijke, echt vers eten. Op de hand of op n bord, je eet hier simpele en zeer Italiaanse pizza's en lasagnes, geserveerd met n stralende lach. Omnomnom.