Speciale deals

Over het restaurant La Forca

Passie uit Italië

Chef Giuseppe Comes laat je graag kennismaken met al het lekkers uit zijn geboorteland Italië. Hij serveert traditionele gerechten die worden vergezeld door niet-alledaagse wijnen. Neem de tijd en laat het allemaal over je heen komen, het enige wat jij hoeft te doen is genieten.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Forca

Merckx M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij vonden het eten fantastisch, en heel mooi opgediend. De anti Pasta als voorgerecht is een aanrader, heerlijke smakelijke gerechtjes. Eigenlijk hebben we op al het eten geen aanmerkingen het was GOED, UITSTEKEND. Giuseppe de eigenaar is een vriendelijke gastheer die je snel in alle rust op je gemak stelt. Wij aten bij La Forca met onze Austalische gasten die ook zeer genoten hebben. Onze dank Donald Merckx
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Eten was heerlijk!

Stoelen zaten echt verschrikkelijk slecht. Normaal let ik.daar niet op of sta ik.er niet bij stil, maar echt
vervelend gezeten.

Verder duurde het vreselijk lang. Na
meer dan drie uur hadden we pas
twee gangen gekregen. Patat werd vergeten.
Er werd ook niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden of dat het smaakte.
Voor mij genoeg redenen (niet lekker zitten, slechte service en duurde veel te lang) om niet meer te komen.

Wel echt jammer want het eten was erg lekker!
Hermie P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Beetje saai! Het interieur .
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Verrassend goed en lekker gegeten een waar toppertje.
P. H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Goed speciaal eten op verrassende wijze gemaakt en gepresenteerd. En zeer smakelijk ook. Wat er wordt beloofd zie je terug op het bord. We voelden ons er thuis en op ons gemak. Wat wil je nog meer?!
P.
T. K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Welkom hartelijk, voorgerecht lekker (gevulde canelloni, en inktvissalade), lange wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht (alle gasten om ons heen ook), geen toelichting van personeel over deze lange wachttijd, hoofdgerecht tournedos goed, gegrilde hele zeebaars uit de oven zeer basic, niets erbij, prijs- kwaliteit verhouding zeer hoog.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij waren met zijn zessen uit eten in het kader van twee verjaardagen. We arriveerden om 7 uur en het restaurant was erg vol en kon de drukte duidelijk niet aan. Na een lekker gedeeld voorgerecht hebben we meer dan anderhalf uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Mijn hoofdgerecht was mislukt en ik werd na ruim een uur wachten gevraagd of ik iets anders wilde. Nee dus, het was al tegen 9 uur en ik had eigenlijk al geen honger mee. Ik heb uiteindelijk een stukje vis meegegeten die wel ok was maar wat droog - die had ook te lang moeten wachten denk ik. Ik vond het de prijs dan ook niet waard. Het was geen geslaagd etentje en zonde van het geld.
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Een heerlijk rustige ambiance. Met echt Italiaans klasse eten. We hebben er echt van genoten!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellige sfeer en je kunt elkaar goed verstaan.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Leuk ronde tafel. Aanrader.
Arjen N.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Erg lekker gegeten. Antipasti misto eker aan te raden!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Als voorgerecht beveel ik van harte de antipasti la Forca aan, te bestellen vanaf 2 personen. Ronduit heerlijk. Let op het zijn 7 gerechtjes wat bij elkaar een behoorlijk voorgerecht is. Ik had een tussengerecht besteld, wat ik zonder problemen mocht afbestellen. Vervolgens de zeebaars in zeezout bereidt in de oven. Aan tafel gefileerd door een enthousiaste serveerster. Erg lekker. Mijn vrouw had de Ierse ossenhaas, perfect bereidt. Als bijgerecht de wilde spinazie; een aanrader. Toe twee koppen hete, smakelijke koffie.Wij komen zeker terug.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Mijn favoriete Italiaanse restaurant in Haarlem. Verassende gerechten, fijne bediening en een heel prettige sfeer.
Christien I.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Ontzettend lekker gegeten en ook het personeel was erg behulpzaam
Carlos L.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Na 4 jaar wederom zeer goed gegeten! Het eten op het krijtbord is altijd aan te raden. We hadden zowel de gnocci als de filetto al tartufo met een heerlijke rode wijn... Heerlijk. We komen snel weer terug. Bedankt voor de goede service.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
goed eten, vriendelijk personeel
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Vanwege het warme weer was het wat benauwd binnen maar dat is dan ook het enige minpuntje wat ik kan bedenken, het eten was heerlijk.
jos Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Zeker een aanrader.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk eten geserveerd door een vriendelijke en competente bediening. Uitstekende prijs - kwaliteitsverhouding!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Zeer goed gegeten. Goede bediening en prettige sfeer.