Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Forca

Passie uit Italië

Chef Giuseppe Comes laat je graag kennismaken met al het lekkers uit zijn geboorteland Italië. Hij serveert traditionele gerechten die worden vergezeld door niet-alledaagse wijnen. Neem de tijd en laat het allemaal over je heen komen, het enige wat jij hoeft te doen is genieten.

Glas champagne

Dinsdag t/m zaterdag

Jouw recensie over het restaurant La Forca

Marije Z.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heeeeeeerlijk gegeten. Er zit best ruim tijd tussen de gerechten door maar jeetje wat hebben we gesmuld! Ga zo door!
Simone Z.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Echt heerlijk gegeten, wij hebben ons laten verrassen door 4 gangen te kiezen en dat was super! De wijntjes waren ook erg lekker.
Walter - Leann D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Door de hoge score op Iens en de positieve reviews toch meer verwacht van dit restaurant. We vonden het eigenlijk teleurstellend. Proeverij voor 2 was over het algemeen wel lekker, we kregen vele hapjes, maar waren niet speciaal en best zoutloos. Ik laat niet veel staan, maar de pasta met venusschelpen, bah! We zaten gewoon zand te eten. De ossenhaas was wel erg goed. Maar.. helaas, wij komen niet meer terug, veel te duur voor wat je krijgt. Voor dit geld zijn er zoveel super lekkere tentjes in Haarlem!!
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fijne Italiaanse keuken!
Klaartje D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Een heerlijke lunch!
Prachtige vis in zoutkorst.
Heerlijk vers gewokte en vooral WARME spinazie erbij. Kraanwater vind ik ook altijd een plus . AANRADER!
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Fantastische avond met buitenlandse collega's . Aanrader is echt de anti-pasti, super leuk begin van de avond erg ongedwongen. Lekkere wijnen op de kaart voor een eerlijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anneloes G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten bij La Forca. De 20 procent korting die we kregen hebben we dan ook niet geaccepteerd! Gewoon de rekening betaald! Het moet toch ook voor het restaurant leuk blijven.
Hajo B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Wat een goede bediening.
Wat een plezierige sfeer.
Wat een fijne kaart.
Wat een heerlijk eten.
margot T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
wat kunnen ze voortreffelijk koken bij la forca!
Karen F.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
La Forca is voor ons gegarandeerd fijne avond met heerlijke maaltijd
jose D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Duurde 60 minuten voor ons voorgerecht kwam ,maar die was wel de moeite waard.
Lekker gegeten en lang getafeld De stoelen zitten niet lekker das dan weer jammer
Lisanne J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Erg lekker eten kwaliteit producten en verassende smaken
David V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
De huiswijn is ook erg lekker!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Naar ons idee de beste plek om Italiaans te eten in Haarlem! Hier geen pizza, daar kom je hier ook niet voor, maar uitstekend bereid eten met verse producten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We waren al een paar keer eerder bij La Forca trattoria con enoteca geweest, maar tot nu toe nog geen recente recensie erover geschreven. Je kunt, behalve a la carte ook kiezen voor een meerkeuze-menu van de chef en daarnaast zijn er dagelijks nog aanbiedingen die op een krijtbord gepresenteerd worden. Allemaal authentieke Italiaanse gerechten die worden bereid on de leiding van chef/eigenaar Guiseppe Comes.
We besloten voor een combinatie van a la carte en het krijtbord te gaan.
La Forca is een prima Italiaans restaurant die niet voor niets hoge beoordelingen op diverse recensie-sites krijgt. Goed klaargemaakt authentiek eten en attente en vriendelijke bediening.
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Fijne zaak, al jaren goede kwaliteit. Nu ook weer heerlijk gegeten en een zeer goede wijn gedronken. Het duo di pesce bestond uit tonijntartaar met schuim van gorgonzola, verrassende combinatie, fris en hartig met daarnaast twee grote langoustines. Vervolgens risotto a la Milanese, heerlijk romig, goede hoeveelheid. Daarna een lamscarre van de grill met ingekookte zoete wijn, erg lekker. Dit alles begeleid door een fles Amarone, perfect!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
In een woord : HEERLIJK
Wilfred Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eigenlijk wil je natuurlijk niet vertellen dat het zo goed was zodat je volgende keer weer een dag van te voren kunt reserveren! Geweldig mooi gegeten en gedronken ! Bediening fantastisch!
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Op de eerste plaats voortreffelijk eten en daarnaast uitmuntende service. De kaasfondue met verse truffel is een aanrader!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Wat een heerlijk diner genoten! Italiaanse gerechten volgens het recept van moeder en met de passie van zoonlief. Zeker een aanrader, wij gaan iig weer terug! Gr. Erik Koudijs