Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Forca

Passie uit Italië

Chef Giuseppe Comes laat je graag kennismaken met al het lekkers uit zijn geboorteland Italië. Hij serveert traditionele gerechten die worden vergezeld door niet-alledaagse wijnen. Neem de tijd en laat het allemaal over je heen komen, het enige wat jij hoeft te doen is genieten.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Toptent,top eten!
J. M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bediening was koeltjes. Blonde dame was niet te verstaan en liep iedere keer zo snel mogelijk weer weg van onze tafel. Van een koele ruimte met airco hebben we niets gemerkt. Het eten was voldoende tot goed. Hoofdgerecht had kleine portie ossenhaas plakjes. De kennis van wijnen was onvoldoende. In vergelijking met onze vorige ervaring een jaar geleden was de kwaliteit achteruit gegaan.
J L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer lekker gegeten, vooral voorgerecht proeverij. La Forca was compleet enzeer fijn van smaken.
Stroombergen T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het eten was prima. Alleen, in een restaurant met allemaal Michelin stickers op de ramen verwacht je een volwassen, professionele bediening. De bediening was erg jong, ik schat in nog geen twintig, en weinig 'sprankelend'. De bediening was een bijna-Michelin-zaak onwaardig. Helaas.
Josse B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten voor een hele schappelijke prijs. Alles was top, niets aan te merken.

Grazie mille!
Loes.lang L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Bijzonder leuk en lekker Italiaans restaurant. De vis had ik alleen beter zelf kunnen fileren. Te weinig vis en teveel graat op mijn bord, maar t smaakte erg lekker. De keuze in desserts is erg beperkt. Tiramisu was erg lekker, maar de koffie verwacht je eigenlijk beter....
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten! Onwijs vriendelijke gastheer die de hele avond voor ons klaar stond. We waren hier met een hele grote groep, maar alles verliep vlekkeloos! Top!
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super lekker gegeten . Fijne bediening . Een heerlijk avondje uit . Fijn ! ????
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten, uitmuntende kwaliteit, goede/vriendelijke bediening.
We waren er nog nooit geweest en het is zo goed bevallen en komen zeker nog eens terug. Een aanrader!
Chris
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Bediening is netjes en vriendelijk, maar geeft je niet het gevoel gast te zijn. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was, eigenlijk kregen we maar weinig aandacht. Als je met 2 personen EUR 150 besteed verwacht je op dat vlak wel iets meer.
Beroerde stoelen, ze zijn te laag voor iemand van 1.90 m. Na een paar uur tafelen voel je dat wel in je rug.
Charmaine W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Fantastisch restaurant met echt Italiaans eten. Personeel is zeer bevlogen en serieus in hun werk. We hebben de antipasto als voorgerecht gehad. We kregen 9 kleine gerechtjes en allemaal erg lekker. Echt een aanrader!!
Iritsia V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Jammer, hoor vaak goede verhalen maar dit was een teleurstelling. Gingen rond 19:15 aan tafel en kregen pas om 21:30 hoofdgerecht. Het was er erg warm en nadat we om die reden een tafel vroegen op een wat openere plek kreeg de bediening een attitude die niet thuis hoort in een restaurant. Toen we vroegen wat de status van ons eten was kregen we te horen dat we zelf laat hadden besteld wat niet het geval was. Anyway, in die discussie hadden we geen zin. Risotto zat geen smaak aan. Nogmaals heel jammer.
Lyza .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Toppers gaan en komen, helaas gaat deze topper alweer ten onder... uiteindelijk valt of staat een beleving met de (on)gastvrijheid van het personeel. Eerder waren we als goden ontvangen door de Rubyhaarkleurige dame en haar gulle lach maar wat een deceptie toen we de laatste keer werden 'geholpen' door de norse en apathische blondine. We gaan liever niet in op alle teleurstellende contactmomenten maar dit bleek voldoende reden om dit restaurant als topper van ons lijstje te schrappen. Zelfs het eten smaakte niet meer zo hemels als voorheen.
thomas S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Erg lekker gegeten, werden compleet in de watten gelegd!!!
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Super lekker gegeten gister bij La Forca. We hadden het 4-gangendiner; een aanrader! Complimenten voor de leuke bediening. Martijn bedankt voor je gastvrijheid!
jan J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Bizarre ervaring gehad afgelopen zaterdag. Ben geen zeurpiet, eigenlijk altijd begripvol en geef nooit een slechte recensie maar dit voorval kan ik niet over mijn zijde laten gaan.
Ik had om 20.30 uur gereserveerd met vrienden die speciaal hiervoor naar Haarlem waren gekomen. Kwamen daar om 20.38 uur aan, alle tafels waren bezet. Uiteraard geen probleem, dan wacht je even. La Forca heeft geen bar dus wij werden bij de keuken neergezet en dronken alvast een drankje. Na 20-30 minuten toch maar eens vragen of er al een tafel beschikbaar was.. "wij zijn ermee bezig".. Inmiddels na 21-en dus behoorlijk trek.. maar goed, wij kletsen wel door. Om 21.20, bijna 45 min later werden wij toch wel erg ongeduldig.. Op de vraag hoe het zat met onze tafel kwam het antwoord.."ja, daar hebben wij echt geen zicht op hoor!".. Wij ontploften echt... Uiteraard gingen wij het pand verlaten om ergens anders wat te gaan eten.. Gelukkig was de enige reactie van de bedrijfsleider... "ja, maar jullie waren ook te laat hoor."...Inderdaad.. wel 8 minuten.. sorry daarvoor La Forca..

2 x eerder gegeten en dat was helemaal prima, wij reserveerden daar immers niet voor niets.. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt in een restaurant en kan echt niet..
ME K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten was bij de meeste personen (we waren met 6) lekker, met name de verse visgerechten van de dagkaart, die waren erg goed. Jammer vonden we het dat de saltimbocca en de risotto minder geslaagd waren. Bij de voorgerecht porties was de risotto nog te stevig, bij de hoofdgerecht portie veel te nat en niet lekker van smaak. Het restaurant heeft de hoofdgerecht portie wel keurig van de rekening gehaald. De service was goed en wijnadvies ook.
charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met veel aandacht voor speciaal dieet van onze vriendin. Vegetarisch voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht (vis) wat zout maar verder ook prima!
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fantastische avond gehad. Het vijf gangen menu is heerlijk en verrassend.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Teleurstellend. Weinig smaak aan de gerechten, vooral de kabeljauw. We moesten veel te lang wachten op ons hoofdgerecht. We waren er om 18.45 u en kregen hoofdgerecht om 20.30 u. De fles wijn was al bijna leeg.
Prijs/kwaliteit is veel te hoog omdat je extra moet betalen voor friet en groente.