Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Forca

Passie uit Italië

Chef Giuseppe Comes laat je graag kennismaken met al het lekkers uit zijn geboorteland Italië. Hij serveert traditionele gerechten die worden vergezeld door niet-alledaagse wijnen. Neem de tijd en laat het allemaal over je heen komen, het enige wat jij hoeft te doen is genieten.

Glas champagne

Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Smaakvolle en goede gerechten. Service was prima.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij zijn graag in italie. Genieten daar volop van de heerlijke keuken. Bij la Forza gaven ze ons weer zo'n heerlijk Italiaans vakantie gevoel.
P D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De huiswijn uit Puglia was prima (€4,50), maar de anti-pasti was u i t s t e k e n d ; veel mooie koude en warme porties.
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk eten, goede bediening. Niet te chique maar kwalitatief erg goed. Hele fijne plek.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gerechten van wisselende kwaliteit. Bediening minder prettig dan gewenst, zoals wat fouten in het uitserveren.
Patrice V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ik ben sinds enige tijd afgelopen zondag weer eens met een vriendin bij La Forca gaan eten, onze favoriete authentieke Italiaan in Haarlem-Centrum. Het was wederom super, ondanks het feit dat ik ook een paar recensies las over lange wachttijden en de bediening. We zijn zoals altijd goed en snel ontvangen en de tafel stond klaar op het gereserveerde tijdstip. De dames van de bediening hadden kennis van zaken, dachten mee en er was werkelijk niets op aan te merken. Het eten was - zoals altijd - erg goed en voor een restaurant waar alles vers bereid wordt, nog redelijk snel. Kortom: wij hebben weer een fantastische avond gehad en ik kan iedereen aanraden bij La Forca te gaan eten als je op zoek bent naar een Italiaan waar je traditioneel Italiaans kunt eten voor een redelijke prijs. In tegenstelling tot een enkele recensie op Iens, springt dit restaurant er juist uit qua bediening, doordat men de tijd neemt en meedenkt, iets wat tegenwoordig bij veel eettentjes vaak ver te zoeken is.
A.P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Echt Italiaans, geen gewone pizza tent. De anti pasta was zeer gevarieerd en echt lekker en met zorg bereid. De tonijn van het hoofdgerecht was erg goed gebakken. Daarna nog een lekker kopje koffie. Prima!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de risotto!
Madelon O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Toptent,top eten!
J. M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bediening was koeltjes. Blonde dame was niet te verstaan en liep iedere keer zo snel mogelijk weer weg van onze tafel. Van een koele ruimte met airco hebben we niets gemerkt. Het eten was voldoende tot goed. Hoofdgerecht had kleine portie ossenhaas plakjes. De kennis van wijnen was onvoldoende. In vergelijking met onze vorige ervaring een jaar geleden was de kwaliteit achteruit gegaan.
J L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer lekker gegeten, vooral voorgerecht proeverij. La Forca was compleet enzeer fijn van smaken.
Stroombergen T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het eten was prima. Alleen, in een restaurant met allemaal Michelin stickers op de ramen verwacht je een volwassen, professionele bediening. De bediening was erg jong, ik schat in nog geen twintig, en weinig 'sprankelend'. De bediening was een bijna-Michelin-zaak onwaardig. Helaas.
Josse B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten voor een hele schappelijke prijs. Alles was top, niets aan te merken.

Grazie mille!
Loes.lang L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Bijzonder leuk en lekker Italiaans restaurant. De vis had ik alleen beter zelf kunnen fileren. Te weinig vis en teveel graat op mijn bord, maar t smaakte erg lekker. De keuze in desserts is erg beperkt. Tiramisu was erg lekker, maar de koffie verwacht je eigenlijk beter....
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten! Onwijs vriendelijke gastheer die de hele avond voor ons klaar stond. We waren hier met een hele grote groep, maar alles verliep vlekkeloos! Top!
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super lekker gegeten . Fijne bediening . Een heerlijk avondje uit . Fijn ! ????
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten, uitmuntende kwaliteit, goede/vriendelijke bediening.
We waren er nog nooit geweest en het is zo goed bevallen en komen zeker nog eens terug. Een aanrader!
Chris
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Bediening is netjes en vriendelijk, maar geeft je niet het gevoel gast te zijn. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was, eigenlijk kregen we maar weinig aandacht. Als je met 2 personen EUR 150 besteed verwacht je op dat vlak wel iets meer.
Beroerde stoelen, ze zijn te laag voor iemand van 1.90 m. Na een paar uur tafelen voel je dat wel in je rug.
Charmaine W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Fantastisch restaurant met echt Italiaans eten. Personeel is zeer bevlogen en serieus in hun werk. We hebben de antipasto als voorgerecht gehad. We kregen 9 kleine gerechtjes en allemaal erg lekker. Echt een aanrader!!