Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Forca

Passie uit Italië

Chef Giuseppe Comes laat je graag kennismaken met al het lekkers uit zijn geboorteland Italië. Hij serveert traditionele gerechten die worden vergezeld door niet-alledaagse wijnen. Neem de tijd en laat het allemaal over je heen komen, het enige wat jij hoeft te doen is genieten.

Glas champagne

Dinsdag t/m zaterdag

Jouw recensie over het restaurant La Forca

gerlof M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Mijn Italiaanse gast aan tafel had nog nooit zo'n lekker Burrata buiten Italië gegeten.
Wat een fijne plek!
Ursula S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd, maar dan ook echt altijd geweldig lekker gegeten! Service top, ambiance top...gewoon alles helemaal super! Aanrader: antipasti!!
ferry V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Dikke topper was dit..!
monique R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
het eten was erg lekker, maar we kregen alleen vlees, niets erbij van aardappel, groente, dat is kal
er satan teveel tafels in de ruimte en we misten maatregelen ( textiel tegen de wand) als geluiddempers
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben vanavond heerlijk gegeten bij la forca. Top gerechten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar ????????????
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vanavond met onze dochter van 6 bij la Forca gegeten. Voor haar werden afzonderlijk kindergerechtjes door de kok bereid. Deze staan niet op de kaart. Wij hebben a la cart gegeten. Het eten was goed tot zeer goed. De tiramisu was hemels
Eelke H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Traditionele Italiaanse gerechten met een moderne aanpak. Heerlijk
Alfonso B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Italiaans pareltje verstopt in de Frankenstraat
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heel sfeervol ingericht restaurant, goede bediening, heerlijk gegeten!
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Erg leuke bediening. Kortom top plaats om te eten!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met de 30% korting deal. Werd keurig van te voren gebeld om de reservering te bevestigen, en gewaarschuwd dat de deal op alles van toepassing was, behalve op de chef's menu. Geen probleem!
We kozen voor het uitgebreide tasting voorgerecht. We kregen 9 schaaltjes met heerlijke gerechtjes, dat was eigenlijk al zoveel dat we spijt hadden dat er nog een hoofdgerecht achteraan kwam. We vroegen om wat pauze en kregen die ook. Zo kwam het allemaal goed! Heerlijke wijnen, en met koffie na waren we voor €92 klaar.
We kenden dit restaurant al, en komen zeker weer terug!
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Aanrader!!!
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Smaakvolle en goede gerechten. Service was prima.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij zijn graag in italie. Genieten daar volop van de heerlijke keuken. Bij la Forza gaven ze ons weer zo'n heerlijk Italiaans vakantie gevoel.
P D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De huiswijn uit Puglia was prima (€4,50), maar de anti-pasti was u i t s t e k e n d ; veel mooie koude en warme porties.
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk eten, goede bediening. Niet te chique maar kwalitatief erg goed. Hele fijne plek.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gerechten van wisselende kwaliteit. Bediening minder prettig dan gewenst, zoals wat fouten in het uitserveren.
Patrice V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ik ben sinds enige tijd afgelopen zondag weer eens met een vriendin bij La Forca gaan eten, onze favoriete authentieke Italiaan in Haarlem-Centrum. Het was wederom super, ondanks het feit dat ik ook een paar recensies las over lange wachttijden en de bediening. We zijn zoals altijd goed en snel ontvangen en de tafel stond klaar op het gereserveerde tijdstip. De dames van de bediening hadden kennis van zaken, dachten mee en er was werkelijk niets op aan te merken. Het eten was - zoals altijd - erg goed en voor een restaurant waar alles vers bereid wordt, nog redelijk snel. Kortom: wij hebben weer een fantastische avond gehad en ik kan iedereen aanraden bij La Forca te gaan eten als je op zoek bent naar een Italiaan waar je traditioneel Italiaans kunt eten voor een redelijke prijs. In tegenstelling tot een enkele recensie op Iens, springt dit restaurant er juist uit qua bediening, doordat men de tijd neemt en meedenkt, iets wat tegenwoordig bij veel eettentjes vaak ver te zoeken is.
A.P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Echt Italiaans, geen gewone pizza tent. De anti pasta was zeer gevarieerd en echt lekker en met zorg bereid. De tonijn van het hoofdgerecht was erg goed gebakken. Daarna nog een lekker kopje koffie. Prima!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de risotto!