Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant La Forca

Passie uit Italië

Chef Giuseppe Comes laat je graag kennismaken met al het lekkers uit zijn geboorteland Italië. Hij serveert traditionele gerechten die worden vergezeld door niet-alledaagse wijnen. Neem de tijd en laat het allemaal over je heen komen, het enige wat jij hoeft te doen is genieten.

Glas champagne

Wij zijn op 1 en 2 januari gesloten

Jouw recensie over het restaurant La Forca

Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eten is altijd heerlijk. Bediening uiterst vriendelijk en ambiance prettig. Wij komen hier een paar keer jaar en hebben dan garandeerd een aangename avond!
Nynke K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goede bediening, knus restaurant en fantastische kwaliteit van het eten. Echt Italiaans, puur en goed.
margot T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
wat een overheerlijke pure kunststukjes komen er uit de keuken; iedere keer weer een heerlijke verrassing; we komen gauw terug!
Wouter O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Al lange tijd op het lijstje, frisse jonge bediening, maar daardoor niet minder bekwaam. Mooie gerechten buiten de kaart. Mooie zeebaars aan tafel gefileerd.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sympathieke bediening. Een aanrader.
bob R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten ! Vooral de Spigola is prima
Huiswijn wat slapjes verder prima
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten op deze rustige maandagavond. Bijna gênant om de Iens korting te accepteren voor de mooie smakelijke gerechten.
Suzet S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten & gezellig gedronken met een mooie rode wijn in heel goed gezelschap!!! komen zeker terug.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Niet snel, maar wel heel erg goed. Vakmanschap bestaat nog!
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Met collega's gaan eten bij La Forca. Leuke ronde tafel en vriendelijk ontvangst. De keuze van de anti pasta was een goede. Lekkere gerechtjes en goed op smaak. Het tussengerecht was de risotto met truffel en deze was echt heerlijk. Als hoofd allemaal de ossenhaas, omdat er een chef kok aan tafel zat twijfelde hij aan de structuur van de ossenhaas, deze was niet zoals een ossenhaas moest smaken. Taaie structuur en de kaas erover was erg smaakloos, Naar mate de avond vorderde was het hard werken voor de "maar' twee dames in de bediening. Hierdoor waren de wachttijden ook langer en werden bestelling vergeten. Redelijke wijnen, maar echt heel bijzonder dat je maar een soort bier kan bestellen. Een flesje die best aan de prijs is. Kortom de prijs - kwaliteit verhouding ligt veel te ver uit elkaar.
marcel B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Formeel restaurant met heerlijke gerechten en aandacht voor de klant.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
We hebben werkelijk heerlijk gegeten. Het was gezellig druk en de dames hebben ons prima bediend. Enkele minpuntjes waren:
- het was de verjaardag van mijn man. Dit had ik bij de reservering vermeld en gevraagd om een kleine attentie (kaarsje of sterretje o.i.d) maar is helemaal vergeten.
- bij het reserveren las ik over de 30% korting op dinsdagavond. Dat was natuurlijk een welkome verrassing. Echter bij het afrekenen dinsdagavond werd het vergeten en moest ik er zelf om vragen (erg ongemakkelijk)
- het restaurant en meubilair ziet er sfeervol uit maar de stoeltjes zitten na een half uur heeeeeel slecht! Te laag waardoor te veel druk op de benen ontstaat. En weinig steun in de rug. Het lijkt daardoor wel of het juist niet de bedoeling is dat he lang tafelt.
Eugene V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Prima sfeer, prima eten, prima bedieningen. Persoonlijke aandacht van de Italiaanse eigenaar. Warm aanbevolen!
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gastvrij onthaal en weer een fijne avond met een goede maaltijd. Ik ga beslist terug.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten in gezellige ambiance
martine G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Top keuken en gezellige bediening.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Echt mooie Italiaanse gerechten.
Nicolle H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via Iens geboekt en dacht dat ik 30% korting zou krijgen. Blijkt niet te gelden op vrijdagen en weekend .
Zal best, maar erg onduidelijk op website en door personeel niet netjes opgelost.
Heb zelf veel in de horeca gewerkt en weet uit ervaring dat je de klant niet tegenspreekt , je zoekt een oplossing waardoor klant met tevreden gevoel de deur uit gaat. Helaas te on ervaren personeel om hier mee om te gaan .
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Sfeervolle zaak. Voldoende ruimte tussen de tafels waardoor je goed 'vrij' zit. Tijd tussen het voor en hoofdgerecht was wat lang, maar dat kwam denk ik ook omdat er een grote groep in de zaak zat wat het lastig plannen maakt.
gerlof M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Mijn Italiaanse gast aan tafel had nog nooit zo'n lekker Burrata buiten Italië gegeten.
Wat een fijne plek!