La Fontanella

Vrijdag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wat een geweldige sfeer weet het personeel te scheppen. Heerlijk om daar te mogen zijn.
Mijn vrouw kalfsvlees met zwarte olijven saus. Drie behoorlijke lapjes en in eerste instantie de opmerking. Dit krijg ik nooit op. Uiteindelijk bordje leeg en haar reactie Zo lekker heb ik heel lang niet gegeten. Ik de tournedos rood (twee behoorlijke stukken) met Siciliaanse saus. In een woord perfect. Dat het restaurant vanaf 18.00u helemaal bezet was is dan ook niet verwonderlijk.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Ook op deze winderige winteravond zit La Fontanella bomvol. Geen tourist te bekennen. Wel aanwezig is de oude patron Alfredo die met zijn familie een hapje komt eten. Wij begrijpen waarom: de sfeer is altijd hartverwarmend bij dit sympathieke restaurant. Wij eten een behoorlijke pizza en een heerlijke spaghetti vongole. Schappelijke prijzen.
Dan R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Gisteren bij Fontanella gegeten. Italiaanser dan dit bestaat haast niet. We hadden haast dus beiden alleen een pizza: een vegetarische met veel groenten zoals artisjok en olijven en een tonijnpizza op mijn verzoek met een Spaans pepertje. Samen met een rood huiswijntje. Snel en heerlijk. Vers en prima kwaliteit. Bediening door lief en aardig personeel. Decor is okay, niets bijzonders. Maar de kwaliteit van het eten samen met de sfeer en de bediening zorgt ervoor dat het restaurant bijna altijd volle bak is.
Conny F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Gisteren wederom bij La Fontanella gegeten met 4 personen en zoals altijd prima. Twee pizza's, waarvan een speciaal op verzoek gemaakt...met artichoke harten, zwarte olijven en kaas, heerlijk. Partner had een verrukkelijke romige spaghetti carbonara, een smakelijke salade en tot slot gevulde deegvierkantjes. Inmiddels is Alfredo met pensioen, we zullen zijn persoonlijkheid daar missen, maar de nieuwe eigenaren zijn ook zeer charmant, niets is teveel en wij wensen ze dan ook veel succes. De kwaliteit is hetzelfde gebleven, dus als je gezellig Italiaans wilt eten is La Fontanella een aanrader.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Jammer dat men de relatie legt met Alfredo.
Ik beoordeel het restaurant qua eten en dat was vanavond meer dan goed.
Mijn echtgenote de ossehaasreepjes met rucola , parmezaanse kaas e.d.
,ik de dubbele ossehaas met champignons e.d
En ons petekind de pizza salami.
Alle drie waren wij aangenaam verrast Door de kwaliteit en ook de kwantiteit. ZEKER geen verschil met de vorige eigenaar Alfredo
Wellicht het verschil dat wij een drankje van het huis kregen hetgeen al jaren niet meer aan de orde is geweest.
Laat de nieuwe eigenaar niet vallen want hij is een topper net als zijn vriendin en de geweldige pizza bakker.
Zwemmertje .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Eten en service zijn super. Spaghetti Sorrento en Fegato zijn mijn lievelings gerechten aldaar. Ook de pizzabakker is top;-) Altijd vol, ook in de winter. Dat zegt genoeg!
Annemarie G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Helaas is de oude Italiaanse eigenaar niet meer in de zaak. Hij heeft de zaak verpacht, hoorde ik. Dat is te merken aan de sfeer. Het eten vind ik ook wat minder in kwaliteit, dat hoorde ik ook al van anderen in het dorp. Ik hoef er niet zo nodig meer heen. Sfeer doet ook wat en ik vond het eten bij de oude eigenaar lekkerder. Maar probeer het zelf uit.
Maria82 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Gegeten op eerste pinksterdag. Bediening was goed. Eten helaas minder. Pizzadeeg droog en smaakloos. Pasta's te Nederlands bereid en te degerig, ook niet vers. Geen echte Italiaan en/of teveel aangepast aan de Nederlandse keuken.
Skip Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
Het ziet er van Buiten niet aantrekkelijk uit.. Ach n van binnen ook niet mooi, maar eerder knus.. Gelukkig. Spreken de pizza's voor zich , de beste uit Zandvoort
Marcel Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Eenvoudig Italiaans restaurant 'op de hoek', qua uitstraling eenvoudig. Het eten is goed bereid, prima van smaak en redelijk geprijsd. Eenvoudig doch voedzaam. Prima doordeweekse ervaring.