La Fontanella

Verwersdijk 30 2611 NH Delft Nederland Kaart

Over het restaurant La Fontanella

Terras in de gracht

La Fontanella -De Fontein- is een Italiaans restaurant. Dit was de allereerste pizzeria van Delft met een Italiaanse eigenaar sinds 1974. Het interieur is gebleven en kun je niet missen dankzij de grote rode luifel. In één van de karakteristieke grachten ligt de terrasboot en elke maand organiseren ze Italiaanse live muziek!

Halve fles mineraalwater

7,1

Jouw recensie over het restaurant La Fontanella

Bertin D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Gewoon altijd goed. Lekker eten en gezellig. En ook vanavond weer top.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, leuke live muziek, leuke sfeer
Christine A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Bijzonder gezellige avond met het gezin gehad! Live muziek, prima gegeten en gedronken!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
De sfeer met de muziek van een live Italiaanse zanger was uitmuntend . Aangezien het helemaal vol zat duurde de bestelling wat langer maar wij hebben ons niet verveeld, het personeel was zeer vriendelijk en correct . Pizza's waren heet en goed belegd .Het kalfsvlees was wat te veel doorbakken waardoor het wat droog geworden was . Maar ik vond het restaurant beslist een aanrader.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Met vriendin gegeten. Gezellig bijkletsavondje gehad. Het eten (pizza) was redelijk. Het broodje met kruidenboter werd vergeten maar werd later tegelijk met de pizza's (koud) geserveerd. De ontvangst en bediening was teleurstellend. Om 22.00 uur hebben we afgerekend. De koffie hebben we elders genuttigd omdat we het gevoel hadden dat de bediening af wilde sluiten.
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima Pizzeria, redelijk geprijst. Wel wat magere wijnkaart. Desalniettemin, aanrader.
Mitchel G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Me Right. H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Aardige bediening die goed luisterd naar je wensen
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Bediening was niet erg vriendelijk en behulpzaam bij binnenkomst wat gelijk de toon zet voor de rest van je ervaring. Eten was top.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker gegeten. De pizza's zijn precies zoals ze moeten zijn: dunne bodem en goed belegd!
Probeer de Grandiosa eens!
Ciao
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gezellige locatie en prima eten, vriendelijk personeel. Leuk voor alle leeftijden. Wat je verwacht van een IT!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De bediening is vriendelijk en het eten goed. De inrichting is sfeervol. Ik heb hier al vaak gegeten en ben nog nooit teleurgesteld geweest.
Jackaylien B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vanavond pizza gegeten bij La Fontanella. Normaal en ook nu is de pizza erg lekker maar daar komt het....... De serveerster die er al lang werkt is zoooo onsympathiek . Ik vraag altijd een pizza met alles er op en eraan maar dan formaat kinderpizza , ik hoef er niet minder voor te betalen maar het eet gewoon prettiger als het niet zo'n joekel is waarvan ik weet dat ik er maar een kwart van op kan. Geen een restaurant doet hier moeilijk over behalve deze zeer vervelende dame al 3x gevraagd om die kinderpizza 2 x met veel gezucht gekregen maar de dame was daar vanavond niet van plan om aan mee te werken. De jonge serveerster vroeg of de pizza niet lekker was omdat ik zoveel liet staan van de iets kleinere pizza wat kleinere ? de randen waren wat omhoog geduwd zodat die iets kleiner leek maar daar door veel dikker. Zij kon er niets aan doen heb wel me gal gespuwd en gezegd dat mijn boosheid niet voor haar bedoeld was ze begreep het wel.
Dit was echt de laatste keer dat ik er ben geweest erg jammer maar als men geen begrip heeft voor mijn situatie verdien je ook mijn geld niet .De reden dat ik een kinderpizza vraag is omdat ik een buismaag heb dus een kleine maag.
Jackaylien B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Dit was echt de laatste keer dat ik er ben geweest erg jammer maar als men geen begrip heeft voor mijn situatie verdien je ook mijn geld niet .De reden dat ik een kleine pizza wil is omdat ik een buismaag heb dus een kleine maag
Mario H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gewoon weer heerlijk gegeten zoals altijd bij Fontanella. Fijne meiden als bedienend personeel zorgen weer dat je niets tekort komt.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wat kleine porties, moesten wat lang wachten op het drinken en de stoelen op de boot zijn oncomfortabel. Eten en de service was wel top!
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Tafels en stoelen binnen zijn aan vervanging toe.
Buiten op de boot is t helemaal armoedig gesteld met de tafels en stoelen. Eten is uitstekend bediening ook goed.
Mario H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gewoon een goede kleine maar gezellige pizzeria die al vanaf 1974 bestaat en dat is niet voor niks. Ik ben altijd zeer tevreden over het eten en het personeel wat er ook al jaren werkt. Kortom een aanrader.
monique D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekkere pizza's; mooie dunne bodem en goed belegd, ook de pasta was goed.