La Fontana

7,2
6,5
M B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Waar vind je nog een restaurant waar ze om 21.15 vragen of ze de rekening mogen geven, omdat ze altijd om ze altijd om deze tijd sluiten? Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar nee, voordat we het wisten stonden onze ijsbakjes al in de vaatwasser. Wat hebben we gelachen achteraf, dit maak je nooit meer mee!
Thony V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
We hebben heerlijk op het terras gegeten. Pizza en pasta. De pizza was uitstekend. Helaas was de keuken vergeten dat ik hem 'calzone' besteld had. Uiteraard bood men excuses aan en een andere pizza. Ik heb toch maar gekozen voor de 'gewone'. Het smaakte top! De pasta was flink heet uit de oven. Helaas was men wat erg gul met de kaas. De smaak was verder goed. Het restaurant sluit jammer genoeg om 9 uur. Dus terwijl er nog mensen op het terras zaten te genieten werd het terras al flink afgebouwd. Toch konden we nog wel koffie met tiramisu nabestellen. Deze waren uitstekend.
Roelpeeters2001 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Hartelijke service, vriendelijk! Eten was minder. Voorgerecht bruchetta en stokbrood, smaakte prima echter bruchetta had iets gekruider gemogen. Pizza smaakte prima, pastaschotel (3 pasta soorten combinatie schotel) was echter koud en smaak was veelal zelfde. Gerecht terug gestuurd door de bediening op op te warmen, na een kwartier kwamen ze vertellen dat de keuken het had weggegooid ipv op te warmen. Kregen nieuwe schotel aangeboden, maar afgeslagen. Ambience is prima, wijn was heerlijk.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Afgelopen dinsdag met de kinderen een pizza gegeten en een wijntje.
Prima pizza en hele vriendelijke bediening. Het is ook niet ongezellig, maar eenvoudig.
VriesDeHenk .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Afgelopen weken 2 keer wezen eten.
Was super gezellig, eten was er super snel.

Volgende keer als we zin hebben in pizza gaan we weer.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Prima Pizzaria, warme mensen. Het zijn echt italianen. Pizza is prima gemaakt. Voorgerechten mogen beter iets meer opmaak. Minder sla.

Voelt je goed op je gemak. Soms nog een kopje thee van het huis. En leuke gesprekken.

Ook geschikt voor groepen...
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Voor de inrichting hoef je niet te gaan, voor de pizz olio y alio wel.
Waarschuwing: niet eten als je bang bent voor knoflook!

Veel jonge mensen in de bediening die duidelijk wel hun best doen maar ook duidelijk geen geschoolde horecakrachten zijn.
Vincent W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Niks bijzondere pizza's, er ontbrak een ingredient (ansjovis waar ik veel waarde aan hecht). De wijn kwam pas toen de pizza op was. T zit in de buurt en in een luie bui ga ik hier wel heen maar ik zou hier niet voor t eten of de service heen gaan
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Prima lokale pizzeria met gewoon goeie pasta's en pizza's. De salade had geen dressing (en ook geen olie of azijn erbij). Treurig dat je hier geen kraanwater kunt bestellen. Daarom krijgt de service slechts een 5. De bediening was overigens heel erg vriendelijk en attent.
JoostSabine .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Ruim een uur moeten wachten op een eenvoudige pizza en matig belegde pizza. Te druk buiten op het terras. Koks konden drukte niet aan. Serveersters ruimden tafel niet af en boden voor de enorme wachttijden (later binnengekomen gasten kregen eerder hun eten) niet even een drankje van het huis aan. Die geste had al veel goedgemaakt. Teleurstellende ervaring.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Simpel, maar lekker eten. Zoals Italiaans eten is simpel, recht door zee zonder poespas. Juiste prijs kwaliteit verhouding. Enige wat iets minder was de rumoerigheid bij een volle tent. Met kleine kinderen ook zeer geschikt om te eten. Ik kom er zeker nog terug.
Mgriet .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Een geen gedoe pizzeria - met de lekkerste pizza Aglio y olio die ik sinds tijden heb gegeten. Alleen in Italië is ie lekkerder. 's Zomers met een giga terras. Lekker!