La Fontana

Stratumseind 50 5611 EV Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Fontana

Latta-tjes .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Met 9 personen lekker gegeten bij La Fontana.
Heerlijke gerechten; ravioli met spinazie en rivierkreeftjes, lasagne, canelloni met gehakt, pasta met spinazie zijn aan te bevelen.
Vriendelijke bediening, een gezellig praatje en attent.
De kinderen mochten hun ijsje zelf uitzoeken in de keuken, ze vonden dit geweldig!
Het interieur is gedateerd.
Yannick2304 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Bij binnekomst hartelijk begroet en snel naar onze tafel geleid. Toen we zaten werd al vlug gevraagd of dat we iets wilden drinken of even op de kaart wilden kijken. Alle werd op goed tempo opgenomen en gebracht. Als voorgerecht de cannolloni met spinazie en kaas en als hoofdgerecht een vier kazen pizza. Smaakte allemaal erg goed en waren zeer ruime porties voor de lage prijzen die je betaalde. Aan het eind van de avond hadden we lichte tijdsnood ivm sluiten van parkeergarage, maar na dit te hebben aangegeven bij de bediening konden we nog snel een kopje koffie en een ijsje bestellen. Zeer goed en fijn restaurant, ik kom zeker terug!
Lekkereten2222 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Overgehaald door recensies op Iens gaan eten bij La Fontana. Recensies zijn voor ons onbegrijpelijk. Eten van slechte kwaliteit en personeel is kil. Geen aanrader.
Pascal4158 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Vanavond met z'n twee wezen eten bij La Fontana in Eindhoven. Bij binnenkomst meteen naar onze tafel gebracht. Op het eerste oog een leuke italiaanse sfeer met attente bediening. Wij hebben aangegeven rustig wat te willen drinken als start, met daarbij wat gefrituurde inktvisringen. Allemaal prima. Alleen miste ik bestek, moesten wij zelf blijven vragen of wij wat wilden drinken en was het contact met de bediende moeizaam. Bij het hoofdgerecht mankeerde niks aan mijn pasta funghi tartufo, alleen wanneer mijn tafelgenoot haar eerste hap wilde nemen werd haar bord onder haar neus weggetrokken en terug gebracht naar de keuken omdat het geen lam maar hert zou zijn. Verder koude groenten bij een warm hoofdgerecht dat word geserveerd op koude borden. Leuke sfeer binnen, alleen zullen ze mij er niet snel terug zien. Jammer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Bij het zien van de menukaart vallen de lage prijzen direct op. 'Als dat maar goed gaat', denk je dan. Maar echt, dat gaat dus goed. Een prima voorgerecht met zalm, paling, garnalen, salade voor € 6,50 en vervolgens een spinazie Calzone met geitenkaas en een Quatre Stagioni zoals je die verwacht. Allemaal erg smakelijk. Het personeel komt mij behoorlijk Italiaans over. Sympathiek, vriendelijk en erg goed in small talk. Authentiek dus en dat geldt voor eten, bediening en uitstraling.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Fantastische ervaring gehad. Samen met de eigenaar, de kok en het overige personeel heb ik (amateur kok) aan mijn 54 gasten een overheerlijk 5-gangen menu mogen presenteren, inclusief 4 drankjes, voor een zeer schappelijke prijs. Het restaurant was helemaal voor onze groep gereserveerd. Veel complimenten heb ik in ontvangst mogen nemen. De eigenaar had live muziek geregeld in de persoon van Paolo Levantino (stem van Pavarotti). En we hebben enorm geluk gehad met het zeer goede zomerweer.
Libel1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Prima gegeten tegen een faire prijs. Voor een maandagavond is het restaurant goed gevuld met gasten. Een grote steenoven voor pizza’s staat prominent in de zaak. Het restaurant ziet er klassiek Italiaans uit met ruw gepleisterde muren. Het heeft het aanzien van een familie restaurant. Bij binnenkomst wordt vrijwel iedereen begroet met ‘bona sera’ door de eigenaar. We houden het op een simpele salade vooraf. Een met tomaat en mozzarella en een salade van het huis. Die is goed gevuld met olijven en lekker knapperig . De ober zet met een opmerkelijke rustige, behoedzame wijze de glazen voor de wijn op tafel. Het heeft iets weg van ‘slow motion’. Op het krijtbord achterin de zaak staan de dagspecialiteiten van parelhoen tot vis. De een kiest voor lasagne; de ander voor de visschotel die dampend uit de oven op tafel komt met een schaaltje met smakelijke linguine (een soort platte spaghetti). De lasagne wordt als lekker beoordeeld. De ovenschotel met vismoten, onder meer zalm en kabeljauw, is goed op smaak gebracht en laat zich makkelijk weg-eten . Met een rekening van € 66,75 voor twee gasten, inclusief aperitief, wijn en cafe lungo en cappucino lijkt alles in balans. In deze weging zit ook warme persoonlijke uitgeleide van de degene die je bij binnenkomst welkom heette.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Lekker gegeten. Leuke bediening ook. Goede prijs kwaliteit verhouding. Voor een 'Nederlandse' Italiaan hebben ze behoorlijk veel Italiaanse gerechten. Best bijzonder. Ook makkelijk te bereiken.