La Fontana

Meer informatie over restaurant La Fontana

7,2
Djanv .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ter voorbereiding op de zomerfeesten in Gorinchem op het terras van La Fontana een hapje gegeten. Hadden voor binnen gereserveerd, maar het was geen enkel probleem buiten te zitten (dit naar aanleiding van het goede weer). Ons gezelschap van 5 personen heeft zonder uitzondering lekker en goed gegeten van de pasta's en pizza's.
We komen vast nog wel een keer terug!
Alexandrine .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Helaas was de bediening van begin tot eind zeer onprofessioneel. Het zijn vast schatten van dames maar de opsomming van fouten en onhandigheden was bedroevend. Daarnaast ruim een uur op de bestelling moeten wachten. Een tafel naast ons is zelfs vertrokken voor het eten kwam. Wij hebben braaf gewacht en uiteindelijk gevraagd hoe lang het nog ging duren. Het antwoord "Geen idee het is druk".. binnen zat het lang niet vol.. Niet eenmaal een excuus of update van de bediening. Ook werd ons geen drankje aangeboden of zelfs de mogelijkheid te bestellen... Nooit gevraagd of het naar wens was .. erg jammer. De rekening werd zo op tafel gezet. Eten was prima niet uitmuntend.

Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wij hebben op 4 juni jl. met 23 mensen gegeten bij Fontana. Wij hadden tevoren met de eigenaar afspraken kunnen maken over de verschillende gerechten, waardoor er vlot kon worden uit geserveerd. Het eten was vers en zeer smakelijk en de bejegening was uitermate beleefd en welwillend. De wijnen en het bier pasten ook prima in onze smaakbeleving
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Gezien de recensies een teleurstelling. Bediening onprofessioneel, wel vriendelijk. Voorgerecht (mosselen in kruidenboter) was wel lekker maar de pizza carpaccio kwam totaal niet tot zijn recht. De mooie smaak van ossenhaas, rucola en pesto verdween gewoonweg door de overdaad aan parmezaanse kaas. Volgende keer een ander.
Steef B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
ik ga regelmatig eten bij la Fontana het beval goed sommige dingen aan de dure kant pils en vlees gerechten vriendelijke bediening
steef
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Toen ik nog in Gorinchem woonde kwam ik hier geregeld. Nu voor de start van een feestje even een pizza eten. Niet gereserveerd maar gelukkig plaats. Interieur is toch behoorlijk aan vernieuwing toe, kerstversiering/ballonnen mogen inmiddels wel weg. We bestelden een pizza Calzone picante, lekkere vulling en een gehakt/tomatensaus als topping en een pizza Misto. Het duurde enorm lang maar de pizza's waren wel het wachten waard. Zoals gewoonlijk erg lekker. Vanwege tijdgebrek geen toet. Vriendelijke bediening.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Mooie locatie, met zicht op de imposante kerktoren van Gorinchem. Wat een charmante en attente gastheer! Bovendien zijn de dames in de bediening snel, vriendelijk en enthousiast, vanaf het moment dat je binnenkomt tot en met het vertrek. We aten hier heerlijke pizza's met een opvallend mooie, knapperige bodem. Bovendien worden ze precies zo belegd als je tevoren aangeeft. Kleine foutjes, vragen of commentaar? Geen probleem, alles wordt vlekkeloos opgelost. Klasse. Slechts een enkel aandachtpuntje: de zaak mag 's avonds best wat helderder worden verlicht. De prijzen zijn aan de hoge kant (bijvoorbeeld € 21,95 voor een liter rode huiswijn en € 4,60 voor een grappa). Maar... de kwaliteit en de service zijn ook van een bovengemiddeld niveau. Een zaak waar je terugkomt.
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Afgelopen zondag met zn tweeën wezen eten. Eens hier eerder geweest maar dit was toen niet een hele leuke ervaring. We werden amper bediend en de kok/eigenaar had het vooral druk met alle bekenden. Het eten was er erg lekker daarom gaven we het nog een kans. We zijn vroeg gegaan en dit keer was het een stuk beter. La fontana heeft veruit de lekkerste pizza's in gorinchem. De bediening was goed en de kok/eigenaar attent.
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Ongelofelijk wat een slechte bediening in dit restaurant. Om 1900 uur kwamen we aan, wilden graag de huiswijn. Op de vraag welke wijn dat was, wist de serveerster geen antwoord. Echt géén idee. Ze zou hem halen en dan moesten we maar kijken of het lekker was. Bij het brengen van een ingeschonken karaf wist ze het nog niet (hoe moeilijk is het om bij het inschenken even op de fles te kijken) en lekker was het al helemaal niet. Een "echte" fles wijn besteld maar. Brood vooraf besteld en 4 pizza's.
Na een uur nog geen brood. Drie keer gevraagd en drie keer het excuus gekregen dat het zó vreselijk druk was. Restaurant was half gevuld, paar tafeltjes buiten, geen grote groepen. Benieuwd hoe het is als de tent vol zit! Veel telefonische klachten, daar was ze dan wel druk mee. Na een uur geen brood, wel pizza. Op de 4de keer de vraag waar het brood was en waarom het nu helemaal niet meer gekomen was kwam het antwoord 'dan moet het er wel zijn'. Daar konden we het mee doen na een uur en drie keer vragen.....
De pizza maakte onze avond nog enigszins goed. Ook al ontbraken enige ingrediënten, het was gelukkig lekker. Eigenaar kwam niet met excuses, wel vragen of we nog een koffie van het huis wilden. Afgeslagen, we hadden al lang genoeg gewacht.
Jammer, zet er personeel bij als je het niet aan kunt, dit sloeg écht hélemaal nergens op.
Dyk .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Leuk restaurant om na een dagje winkelen te gaan eten. Vlakbij de winkels en parkeergarage. Wij waren er om 17.00 uur toen was het heerlijk rustig. Leuk tafeltje voor het raam. Vriendelijke en snelle bediening. We hadden allebei een pizza (salami en mista). Er werd nog gevraagd of je extra knoflook op de pizza wilde. De pizza's waren ruim belegd en waren heerlijk. Ook nette toiletten. Na het eten wilden we nog even rustig natafelen met een kopje thee. Ook dit was geen enkel probleem, ondanks dat het toen al flink wat drukker was. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Vandaag gegeten bi La Fontana obv de goede recensies. Eten was best ok, in ieder geval vers. Bediening is vriendelijk maar niet heel professioneel. Ze doen zeker hun best en ook de eigenaar vraagt regelmatig of het smaakt. Carpaccio is goed alleen als een bol presenteren rondom een blad sla ? De smaak van de carpaccio valt hierdoor weg. De "Poker" viel tegen: overal dezelfde saus overheen, dit had beter gekund. Inrichting en muziek zijn niet meer van deze tijd. Al met al: aardig Italiaans restaurant met een behoorlijke rekening.
Muijs073 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Bij toeval binnengelopen bij La Fontana. Uitstekend gegeten! Bediening zonder meer top. Chef/eigenaar(?) komt even vragen of alles maar wens is. Kraakheldere toiletten. Een aanrader.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
La Fontana is voor ons een echte topper. Heerlijk op je gemakje zitten en bediend worden door het zeer vriendelijke personeel en eigenaren. Als voorgerecht warme broodjes met kruidenboter en een heerlijke tomatensoep. Pizza's zijn allemaal erg lekker maar ook te tortellini della chef is een echte aanrader. Ik zou als nagerecht de ijs flambe met banaan of kersen zeggen mmmm aan je tafel word het fruit geflambeerd echt zalig. Ook voor kinderen een ideaal restaurant, kinder pizza af andere heerlijkheden en ijs met vuurwerk heel leuk. echt een restaurant waar je zowel met de hele familie kunt eten of romantisch met zijn twee'tjes. TOP
Mirmel .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Gereserveerd voor 6 uur (2 volwassen.1 kind 7 jr) om half zeven hadden we ons drinken. Om 7 uur is mijn man maar naar de bar gelopen om te vragen of we konden bestellen !Nadat we de pizza op hadden duurde het weer zo lang om een toetje/koffie te kunnen bestellen. Toen maar besloten om de rekening te vragen. Mensen die na ons binnen kwamen hadden veel eerder hun eten. Kortom de bediening is niet goed geregeld. Erg lang wachten. Wij hebben er 2 uur over gedaan om een pizza te kunnen eten. Pizza is wel erg goed, volgende keer pizza maar laten bezorgen. Het ijsje hebben we naderhand maar bij de ijssalon gegeten.
Tamara Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Afgelopen weekend met de familie wezen eten bij La Fontana. Vooraf hadden we een soepen en carpaccio. Zeker de carpaccio is een aanrader! De wachttijd tussen het voor- en hoofdgerecht was niet storend. Gezellig muziekje en lekkere huiswijn. Als hoofdgerecht hadden wij verschillende pasta's en pizza's. Vooral de calzone was erg lekker, en groter dan verwacht! Het was gezellig druk en het personeel was erg vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Een heerlijk knus restaurant, met een gemoedelijke echte Italiaanse sfeer. De pizza's zijn echt verrukkelijk, hiervoor komen we vaak terug. Prijs gemiddeld. Service in de loop der jaren flink vooruitgegaan. Tentje altijd druk. Kan me niet vinden in de eerdere recensies
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Heerlijk gegeten van o.a. de tomatensoep, de pizza's en de pasta à la carbonara. Helaas is, ondanks de vriendelijke glimlach van de eigenaar, de service ver te zoeken: heel lang wachten gerechten! Bij een efficiëntere balans zou dit een prima restaurant zijn.