La Fontana

Boven Oosterdiep 115 9641 JR Veendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Fontana

Marjanp .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Met een groep van bijna 20 pers. (gereserveerd) naar Fontana geweest, bekend om schappelijke prijzen en gróte porties. Heerlijk weer dus we konden achter buiten zitten op het terras. Daardoor de inrichting binnen niet erg bewust gezien.

De 'formule' is nu dat je niet een overdaad aan soorten versiering op je pizza krijgt, je krijgt nu bv. 4, 5 soorten, en dat kan je naar keuze tegen bijbetaling nog aanvullen met wat jij lekker vind.

Járen terug hier eens gegeten en toen was mijn pizza naar mijn smaak veel te zout en de vulling wat nat (blik??). Daarom nu maar eens een pasta gekozen, met extra kaas en olijven, en heerlijk gegeten! Niet te zout, lekker heet (van temp.) en lekker pittig (van smaak). Ook de keuzes van anderen zagen er aantrekkelijk uit: lasagna's, pizza's - en de porties zijn onveranderd groot!

We kozen voor een menu, dan hebt je voorgerecht broodjes met kruidenboter, hoofdgerecht pasta of pizza naar keuze, twee drankjes en toe koffie of ijsje. Lekker makkelijk met een groep, dat wel, maar voor de helft van de groep was het hoofdgerecht ná de broodjes kruidenboter te veel en er bleef daarom nogal wat op de borden liggen. Da's dan weer jammer.
Volgende keer gaan de meesten denk ik voor een zelf samen te stellen iets, geen menu met vaste prijs.

Ook jammer dat we best lang moesten wachten voor we 't hoofdgerecht op tafel hadden, al is het knap dat het de keuken lukt dat voor zo'n grote groep in een keer uit te serveren! We zaten er heerlijk, daar niet van, maar voor wie haast heeft is het misschien goed even te vragen wat je kan verwachten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Het etablissement is nu een pizzeria maar was jaren gelden een chinees restarant. Dat is tot op heden te merken aan de indeling en saai interieur. Kortom aftands. Met een gezelschap bestaande uit 10 gasten hebben we diverse gerechten gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Op de vraag of we naast de karaffen wijn ook water konden krijgen was het simpele en ongastvrije antwoord: Ja, maar kraanwater kost per 1/2 ltr € 2,- Onder protest 5 x besteld en dus uiteindelijk € 10,- betaald voor lauw kraanwater. Wat een slechte service en kortzichtig beleid.
Restaurateur1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Mijn vriendin en ik hebben hier samen heerlijk gegeten. Ook de service was van een zeer hoog niveau ! De prijs die voor het eten word gerekend is uitstekend ! Jammer genoeg laat het interieur wel wat te wensen over. Ook mag men de vloer wel eens egaliseren, deze is namelijk niet geheel vlak. Hierdoor doet het restaurant wat rommelig aan.
Biancaaa .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
1e keer goede pizza gegeten in leuke tuin, 2e x een stukje van de rauwe pizza gegeten in chinese aankleding. wat een verschil! de bediening vertelde ook dat er een andere kok was. nou dat bleek. jammer want de prijs is goed.
Pudding 10 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
wij waren met een grootgezelschap en zaten aande zijkant. Bij binnenkomst moet je uitkijken voor de kapot gelopen vloer, scheef, verzakt etc. Ook het Tapijt van de chinees zou ik dan gelijk veranderen, net als de muziek, Zet in ieder geval lekkere italiaanse muziek op. De pizza's zijn heerlijk maar toch is er smaak verschil als je 2 van het zelfde soort besteld. ( een klein aandachtspuntje)
De service kan veel beter. Fontana doe iets met de suggestie's voor de pizza's hoef je hier niet weg te blijven
Page .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Met een gezelschap van 9 pers.gegeten. Broodjes vooraf prima. Pizza goed belegd,niet groot. Prijs kwaliteit redelijk. We dronken wijn bij de maaltijd en vroegen een karaf water erbij. Helaas wilden ze geen kraanwagen schenken,ook niet tegen betaling. Mogelijkheid om een flesje Spa blauw te bestellen vonden wij niet van deze tijd. Je komt dan toch al gauw op 10 euro per rondje. De inrichting doet helaas nog denken aan de Chinees van vroeger,ondanks de plaatsing van hoge struiken.