La Fontana

Meer informatie over restaurant La Fontana

Jouw recensie over het restaurant La Fontana

Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mijn lievelingsitaliaan als ik iets goed betaalbaars wil, snel, en zonder poespas. Van dit klassement Italianen in Utrecht zeker de beste.
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Hier al een aantal keer gegeten met veel plezier. Heerlijke pizza's en pasta's, sfeervol en lekkere wijn; zoals een italiaan hoort te zijn. La Fontana is een heerlijk restaurant maar met normale prijzen dus niet heel goedkoop. Tip: neem wat contant geld mee als je fooi wilt geven, dit kan je niet pinnen
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten hier. Vriendelijke, hardwerkende bediening. Huisgemaakte turamisu is een aanrader. Op tijd komen op reserveren want het wordt druk bezocht!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Vorige week zijn wij met een hele groep, 25 man, pizza's gaan eten bij La Fontana. Omdat we weinig tijd hadden, zouden zij de pizza's ongeveer klaar hebben staan als wij zouden komen. Inderdaad, toen wij in het restaurant aankwamen, stonden de pizza's bijna klaar. Erg goed geregeld en bovendien waren het heerlijke pizza's! De bediening was heel vriendelijk en begripvol wat betreft ons strakke schema. Complimenten!
n-1991 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eergisteren heerlijke pizza's gegeten met vier vrienden bij La Fontana. Het was een drukke avond, maar een gezellige sfeer en vriendelijke, attente service. Leuke avond gehad, hier komen wij zeker terug!
krijgsvrouw .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Vandaag hier gegeten met een vriendin. Was erg rustig en gingen buiten eten aan de gracht. Bestelden allebei een pizza, dat vrij snel klaar was. Het was lekker, maar heb zelf wel betere pizza's gegeten. Ik vond de randen ietwat taai en lichtelijk aangebrand. De prijs wat je voor de pizza betaald is goed te doen. Service is goed, ze helpen je graag en vragen ook netjes of alles naar wens was. We zaten buiten, dus had ik zelf niet echt op het decor gelet. Al met al, leuk om een hapje te eten voor een redelijke prijs.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We aten beiden een pasta (spaghetti) Carbonara en Pescatore. Deze was best lekker, maar niet bijzonder. Er had meer van gemaakt kunnen worden. Een echte pepermolen zou ook niet misstaan op de tafel. Als dessert een 'huisgemaakte' tiramisu' waarvan ik me serieus afvraag of dit wel huisgemaakt is. Het lijkt eerder machinaal cakeje met verl slagroom en cacao, leuk opgediend, dat dan wel weer. Beetje een tegenvaller. Service was prima. Vriendelijke bediening.
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
De pizza's waren goed, maar niet bijzonder. Helaas zijn er voor de wat kleinere eter geen halve of kleine pizza's te bestellen. De lasagne was erg kazig en het gehakt was flauw van smaak.
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Pizza is hier lekker! Vers en smakelijk. Bediening ook vriendelijk, verder niet bijzonder maar ook niks op aan te merken. Decor kan wel wat vernieuwing gebruiken. En, het was ontzettend warm binnen. Moesten allemaal ons jasje/vestje uit doen omdat het zo warm was.. En dat in november. Airco kan dus geen kwaad.
1234567891 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Hier gegeten met een groep. Bediening vriendelijk, maar kwamen niet uit zichzelf bestellingen opnemen. Pizza was oké, niet bijzonder. Bon klopte niet. Er stonden vijf dingen op wat we niet hadden besteld :-(
Zou er niet zo snel nog een keer heen gaan.
FransjeB .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Na een lange tijd weer eens hier gegeten.
De pizza was lekker en de pasta ook! Er is niks veranders aan de kwaliteit van het eten en heb er dus erg van genoten samen met mijn vriend.
De service kan wel iets vriendelijker kijker en beleefder overkomen.
Verder is het decor fijn. Het is niet al te druk maar ook niet te simpel. Dus fijn om naar te kijken!
mark37 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijk gegeten!!! De carpaccio is bijzonder goed en pizza nr (Parmaham met verse basilicum) is een aanrader! Bediening is goed. Je moet wel reserveren of op tijd zijn, want later op de avond wordt het druk.
fortunaaa .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
We zijn hier vaste gasten, de service kan we wisselend zijn maar het eten die blijft altijd goed! hier gegeten met 4 van mijn collegas. de pasta was zo als het hoort en de pizza was voortreffelijk. locatie aan het water is perfect voor zo'n heerlijke dag om buiten te kunnen zitten.
Varietas_delectat .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Het is te begrijpen waarom er een vacature voor extra personeel uitstaat. Hoewel we bij binnenkomst snel opgemerkt waren en naar een tafel werden begeleid, is er na het opnemen van de bestelling niemand meer bij onze tafel geweest. Erg opmerkelijk omdat slechts 7 tafels bezet waren en er 4 man aan personeel rondliep !

De pasta en pizza smaakten goed, het was alleen jammer dat we dat alleen tegen elkaar konden zeggen. Ook stonden de glazen al sinds het opnemen van de bestelling leeg. Uiteindelijk hebben we maar bij de bioscoop wat te drinken gehaald, aangezien het personeel het fijner vond om achter de bar te zitten dan om een keer langs de tafel te lopen. Tevens werd bij het uithalen van de borden niet gevraagd of wij nog de dessertkaart wilden inzien, of koffie of thee toe wilden.

De keren dat ik hier ben geweest was ik erg te spreken over het eten, maar na deze ervaring zie je mij niet meer terug !
Misskan .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Wij kwamen hier op een donderavond langs. Met koopavond kan het niet anders dan dat het supervol zat. Wij zaten vrij lang aan ons tafel voordat wij ook daadwerkelijk geholpen worden. Elke keer moesten wij ook aangeven dat wij iets nodig hadden. De pizza met proscuitto was zeer droog en zeer niet rijkelijk belegd. Het was iets aan de droge kant. Voor een pizza waar je bijna €14 voor betaalt verwacht je toch wat meer dan dat.
aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Van buiten ziet het er niet uit met zijn smalle ingang tussen 2 andere panden, maar eenmaal binnen en beneden blijkt het een leuke en toegankelijk restaurant.
Hier snel even een pizza gegeten van uitstekende kwaliteit! Mooie dunne bodem en goed belegd.
De kinderpizza kwam in de vorm van een hart. Erg leuk.
priscilladevries .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Het eten is oke. 'Huisgemaakte' tiramisu waterig en niet de moeite.

Service verliep vreemd. Ik bestelde een pizzamenu (= pizza + ijs). Het dessert dat ik bestelde (tiramisu) stond echter ook, samen met het pizzamenu, op de bon (15 euro menu + 7 euro tiramisu). Hier kwam ik achter nadat iemand het gehele bedrag al had gepind. Toen ik vroeg of dit bedrag wel klopte, bleek dat tiramisu niet onder de categorie 'ijs' viel (dit staat overigens niet gespecificeerd op de kaart). Prima, maar dit betekende wel dat ik in plaats van een losse pizza+tiramisu (a 10.20 + 7 euro) een menu+tiramisu (15+7) heb betaald én het zogenaamde 'ijsje' niet heb ontvangen. Het leek mij niet meer dan normaal dat het 'menu' van de bon werd afgehaald en werd omgezet naar een normale pizza. Dit was echter op geen manier mogelijk, ook niet na wat discussie.
Nou ja, lang verhaal kort: Ik heb 5 euro teveel betaald en dit kon ik op een of andere manier niet terug krijgen. Raar. En onzin.
STasty .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Ik heb hier een keer gegeten met vrienden, prima eten. Ikzelf vond de pizza wel lekker, maar m'n vrienden vonden ze heerlijk. Het eten kwam verrassend snel, wat zeker handig is als je daarna nog ergens anders heen moet. De bediening is vriendelijk en het decor was gezellig.
Het is binnen nog een redelijk grote zaal (veel groter dan ik verwacht had) maar hij voelt niet groot aan. Er hangt een gezellige sfeer. Al in al, een prima plek om te eten.
Foe T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
De pizza's zijn wel ok. Ziet er allemaal wel verzorgd uit. Het was wat druk, maar alles is goed gegaan. mocht je in de buurt zijn en heb je zin in pizza, ga gerust hier even langs.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Ondanks onze tijdige reservering (een dag tevoren) worden wij geplaatst aan een ongelukkig tafeltje, naast de plek waar de wachtende gasten zich opstellen. Precies op het kruispunt waar de bediening met gevulde en lege borden passeert. Het is een heksenketel die avond en de gasten worden beschouwd als iets dat zo rap mogelijk moet worden 'afgehandeld'. De bedrijfsleider (of eigenaar?) is gehaast, helpt ook in de bediening waardoor wachtende gasten zich onwennig opstellen. Want de andere jongens en meisjes mogen zich kennelijk niet bemoeien met de reserveringen en het tafelbeleid. Wie niet heeft gereserveerd, komt niet aan de bak, zo druk is het. Na "nee, helaas" wendt de leiding zich abrupt af en focust op iets belangrijkers, de gast vertwijfeld achterlatend. Niet één keer, maar zeker 20 keer achter elkaar. En wij maar denken dat die (potentiële) gast het belangrijkste is... La Fontana is een fabriek, met overigens voortreffelijke pizza's. Wel zien we dat in de keuken plastic pakjes met kant-en-klare tortellini (zoals te koop in de supermarkt) worden opengetrokken. De paprika op de pizza komt ook uit een pot en smaakt daardoor wat zurig. Ook spotten we een ober die in zijn hand hoest en vervolgens gesneden brood uit een lade haalt en met de hand in een mandje doet. De kruiden'boter' is ook hier geen boter, maar margarine. Omdat we maar vier stukjes stokbrood krijgen, bestellen we wat extra brood. Kosten € 1,50. Ga naar La Fontane op een rustige avond en eet een heerlijke pizza, maar mijdt de fabriek in het weekend.