La Fleurie

Rijkesluisstraat 4 5688 ED Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant La Fleurie

Prachtige composities in prachtige omgeving

Prachtig gecomponeerde gerechten in Restaurant La Fleurie. Eigenaren Pieter Deurloo en Sylvia Streumer bereiden Frans-Internationale gerechten in een oude bakkerij. Ze hebben van de bakkerszaak een sfeervol restaurant gemaakt in een sfeervolle omgeving. Het agrarische en cultuurrijke Oirschot is de schilderachtige setting.

Meer informatie over restaurant La Fleurie

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant La Fleurie

Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mijn vriendin en ik bezochten la Fleurie in het kader van spaarsysteem Albert Heyn. Wij kozen voor een lunch, drie gangen menu.
Wij vonden het geweldig. De gerechten heerlijk en prachtig opgediend. Heerlijke amuses.
In een woord het restaurant verdient een 10.
a.labots .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
door positieve recensie van vrienden is voor mij de 1ste keer prima bevallen! Warm welkom, goede entree, prima amuse én de mogelijkheid om de 3 gangen op eigen wijze te kunnen invullen. Chapeau
cdeheer .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na meerdere keren wederom gekozen voor La Fleurie in de AH-restaurantactie.
De ontvangst was voor ons een grote teleurstelling. Omdat het verkeer mee zat arriveerden wij een kwartier eerder dan de afgesproken 17:30 uur. Dat was geen probleem was de reactie maar er werd direct bij gemeld dat de 'crew' nu zelf aan het eten was en dat zou nog een half uurtje duren (??!!). Dat is natuurlijk heel vreemd voor een zaak die 's-zondags van 10:00 uur tot 21:30 uur geopend is en je kan reserveren voor elk gewenst tijdstip. Na zo'n 20-25 minuten werd ons pas gevraagd of wij iets wilden drinken. Na dat de 'crew' klaar was met hun diner kwam e.e.a. op gang zoals je mag verwachten.
Na te hebben vernomen wat het AH-menu omvatte werd besloten om een tussengerecht toe te voegen. Hoewel het tussengerecht er goed verzorgd uit zag leek het meer op een wat groter uitgevallen amuse en stond het niet in verhouding tot de meerprijs van € 10,00.
Alles bij elkaar was het toch een avond die we ons anders hadden voorgesteld, uit-eten-gaan is toch een feestje.
dekruifbrusse .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Geweldig restaurant. Wij zijn voor de derde keer geweest en hebben alle drie keer genoten. Belangrijk vinden wij de rustige en vriendelijke bediening. Wij zijn hier zeker niet de laatste keer geweest.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ter gelegenheid van de 92 ste verjaardag van onze moeder met familie en AH bonnen genoten van een heerlijk diner. Is al derde keer binnen half jaar, dat wij La Fleurie bezoeken. Hebben het 3 gangen diner ook dit maal uitgebreid met een vierde gang, de Eendenborst. Eerste gang, makreel, was heerlijk qua smaak en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht, een mooi lendestuk, smaakte voortreffelijk was ook weer een plaatje om te zien. Gold ook voor het dessert en de kaasplank. La Fleurie onderscheidt zich door het gebruik van mooie ingrediënten, de bereiding en de opmaak. Ook de wijnkeuze is bijzonder goed passend.
Kortom, een aanrader!
Enige kans, die gemist werd betrof het feit, dat er aan deze bijzondere verjaardag, niet even aandacht werd besteed. In welke vorm dan ook.....Een kaarsje bij het nagerecht was al leuk geweest.
Frouke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
prima restaurant, met kwalitatief heel goed eten en een prima bediening! Een mooie combinatie van luxe en toch een gezellige sfeer, waarbij het eten prachtig wordt opgediend, een waar kunstwerk voor alle zintuigen.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijke bediening, gerechten erg lekker, mooi opgemaakte borden, mooie bijpassende wijnen. Kortom, wij komen hier steeds weer met veel plezier terug.
els D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het is er altijd gezellig en ontzettend lekker, verwennerijtjes allemaal, we hebben weer genoten, ik kon me alleen niet aanmelden. Ja jullie site, vreemd......dat was minder, heb gewoon gebeld
Bea P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Fijn dat er direct een aanpassing mogelijk was van het AH menu. Was een dieetwens vergeten te noemen die toch wel heel belangrijk was. Daar werd direct en goed op ingespeeld.
En het eten: dat was verrukkelijk!
rinske W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Eten bij la Fleurie blijft een feestje. Heerlijke verrassende smaakcombinaties, zowel in de gerechten als de wijnen. Een adres om voor om te rijden en uitgebreid te genieten van een uitgebreide (zondag) (5 gangen) lunch. Wij komen zeker weer.
mcam.adams .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Fijne lokatie in het centrum van Oirschot om rustig en in een mooie ambiance een lekker hapje te eten en een glaasje wijn te drinken.
Coen B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Uitstekende keuken, uitgebreide wijnkaart, zeer plezierige bediening en mooie locatie. Achtergrond muziek mag van mij wat zachter, verder perfect.
vopstal .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vriendelijke, persoonlijke ontvangst en goed met zorg en fantasie bereid eten. Dit gold ook voor het speciale A.H. menu.
We vonden het een heel gezellige avond met goed bereid diner en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Gerard-P .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gerechten die er stuk voor stuk uitzien als een schilderijtje, tongstrelende smaken en perfecte spijs/drank combinaties, de basis voor een geslaagde culinaire avond. Een geweldige avond die voor herhaling vatbaar is. Kortom: een aanrader!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben een zeer geslaagde avond gehad,heerlijk eten,goede service,gezellige inrichting,het was ook gezellig druk in het restaurant, dit restaurant is zeer aan te bevelen.
preuvers64 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Een goede zit aan tafel keuze om eventueel buiten te gaan eten, Rustig sfeer met achtergrond muziek wat kunst en foto's aan de muur. Genoeg te bekijken
Bea P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Eten was weer heerlijk met leuke en smakelijke verrassingen. Wel veel bediening aan onze tafel, 4 personen, waardoor het af en toe wat verwarrend was. Gelukkig is er dan de gastvrouw die dat weer helemaal goed maakt met haar persoonlijke aandacht. Komen graag weer eens terug.
inekep .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Nog een keer genoten van het ah- menu ,weer gekozen voor vijf gangen , alle vijf volkomen anders als vorige keer maar allemaal erg lekker . Wij zijn zeer tevreden en komen zeker nog vaker terug.
Ronel D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lunch voortreffelijk en bediening prima. Fijne akoestiek en ambiance.
Ronel D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Voortreffelijk lunch en prima bediening. Goede akoestiek en een fijne ambiance. Extra aandacht voor mijn 89-jarige moeder. Stelde ik zeer op prijs.