La Fleurie

Rijkesluisstraat 4 5688 ED Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant La Fleurie

Prachtige composities in prachtige omgeving

Prachtig gecomponeerde gerechten in Restaurant La Fleurie. Eigenaren Pieter Deurloo en Sylvia Streumer bereiden Frans-Internationale gerechten in een oude bakkerij. Ze hebben van de bakkerszaak een sfeervol restaurant gemaakt in een sfeervolle omgeving. Het agrarische en cultuurrijke Oirschot is de schilderachtige setting.

Meer informatie over restaurant La Fleurie

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Zaterdag de 20 hier gegeten met z'n 4-en. Het 'menu' uitgebreid met de andere gerechten en 3 tafelgenoten ook met wijn arrangement.
Waanzinnig mooi en lekker eten. Overgang van Zalm, naar Makreel, gevolgd door Eend, Bavette/runderwang, Kaasplankje en Pure Chocolade met Framboos. Tussendoor/vooraf nog zeer prettige amuses gekregen.
Bij de eend een erg lekkere licht gekoelde rode wijn, en ook bij het dessert een rode wijn wat super goed paste. Al met al boven verwachting goed!
Daantje B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten met onze ouders en kinderen. Eindelijk weer eens een vlekkeloos menu voor de gluten+nachtschade intolerantie van één van ons gezelschap. Top.
JCFJ O.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Uitstekende eetgelegenheid , gezellige ambiance, goed verzorgde gerechten, uitstekende opmaak van de borden en goed passend wijnarrangement , pluim voor de kok
robenanneke .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijke gerechtjes en mooi opgediend. Zeker voor herhaling vatbaar. Was de eerste keer dat wij bij La Fleuri zijn geweest. Komen veel in Oirschot. Maar liepen La fleuri in eerste instantie weer voorbij.
Judith A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zojuist wederom fantastisch gegeten met de ah restaurant actie. Fijne bediening en super uitleg bij het bijpassende wijnarrangement! We komen zeker weer terug!
W V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het was weer geweldig, echt La Fleurie. Heerlijk gegeten, uitstekende wijnen, fijne ambiance. De wijn-spijscombinaties zijn voor ons dé La Fleurie specialiteit, daarin hebben ze echt een uniek niveau. We raden daarom iedereen aan het bijpassend wijnarrangement te proberen.
Vester M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Een van onze favoriete restaurants. Het eten is erg goed. Worden telkens positief verrast. De bediening is vriendelijk, behulpzaam en geeft nuttige informatie. Afen toe kan er ook samen gelachen worden.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Goed Restarant en redelijke prijzen mooie opgemaaakt gerechten alleen wat kleine kaart komen zeker nog een keertje terug.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
La Fleurie stond al langer op de lijst om te bezoeken. Conclusie: we hebben te lang gewacht! het was meer dan voortreffelijk, heerlijk en goed verzorgd lunchmenu met bijpassende (niet traditionele) wijnen tegen een keurige prijs. Chapeau!
AGNES H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij hebben weer genoten zoals altijd.Vooral van de amuses tussendoor. De gerechten zijn steeds weer een ware verrassing voor ons.
robert S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Mijn favouriete restauarant die het steeds weer waarmaakt. Keep this up!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Met z'n vieren een topavond gehad bij La Fleurie. Het restaurant zat helemaal vol, maar we hebben rustig kunnen genieten (prettige akoestiek). Mooi gedekte tafels, vriendelijke en kundige bediening en heerlijk eten. Er was een vastgesteld 3- gangenmenu i.v.m. de restaurantweken, wat je naar wens (met bijbetaling) kon uitbreiden met een 4e gang. Voor en tussen de 3 gangen door werden we verwend met een amuse, klein voorgerecht, heerlijk brood en klein nagerecht. Dus eigenlijk 6 gangen. We hebben 4 uur getafeld en de timing van de gerechten was perfect. We hebben afgesloten met koffie met friandises. Echt een aanrader. We gaan hier graag nog eens terug. Kleine opmerking: de menukaart was niet direct duidelijk en de prijs op de menukaart komt volgens mij niet overeen met de prijs van de restaurantweek. Maar verder absoluut een 9,5 waard.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wow factor van A tot Z
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Erg lekker gegeten hier samen met mijn vriendin. Een goede ambiance met erg vriendelijke en servicegerichte bediening.
Wij zijn zelf redelijk jong (30jr.) vergeleken met de gemiddelde bezoeker daar, maar dat maakt ons natuurlijk niks uit.
De kaart was niet extreem uitgebreid, maar er was zeker voldoende keuze en de gerechten waren bijzonder en verrassend.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lieve mensen van La Fleurie, wat een fijne ervaring met Valentijnsdag. Mooi restaurant met een warme vriendelijke uitstraling. De gerechten zien er mooi uit, de presentatie en inleiding. Uiteraard smaakte de gerechten ook heerlijk! Graag tot ziens!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Voor de eerste keer gaan eten bij La Fleurie op aanraden van vrienden.
Gekozen voor een vijf gangen menu met bijpassend wijn arrangement.

Meteen kwamen er drie amuses op tafel en lekker brood met roomboter en truffelboter.
De gerechten waren mooi in balans en de wijnen opbouw was perfect.

Bediend personeel weet hoe het moet en wordt leuk aangestuurd door de eigenares.

Top zaak en kom zeker terug .
manus J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hoofdgerechten van voortreffelikjk gehalte;misschien zou men -indien mogelijk binnen het gunstig prijsnivo-wat meer aandacht aan de wijnen vanwege de voortreffelijkheid van de gerechten
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben smaakvol gegeten, echter nog honger wanneer we naar huis gingen. Te kleine porties voor de dure prijs die we betaald hebben.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met geweldige gerechten en ook nogal wat 'verwengerechten van het huis", echt top! Gezellige relaxte sfeer, en vlotte bediening! Wat ons betreft een aanrader!!
Coen B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prachtig samengesteld menu, voortreffelijke presentatie van de gerechten, spannende componenten, voortreffelijke presentatie op het bord, professionele sfeer en bediening, goede wijnkaart, kortom aanrader!!