La Fleurie

Rijkesluisstraat 4 5688 ED Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant La Fleurie

Prachtige composities in prachtige omgeving

Prachtig gecomponeerde gerechten in Restaurant La Fleurie. Eigenaren Pieter Deurloo en Sylvia Streumer bereiden Frans-Internationale gerechten in een oude bakkerij. Ze hebben van de bakkerszaak een sfeervol restaurant gemaakt in een sfeervolle omgeving. Het agrarische en cultuurrijke Oirschot is de schilderachtige setting.

Meer informatie over restaurant La Fleurie

Uitmuntend
9,2
ad A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was een eerste kennismaking met La Fleurie en we kunnen er heel kort over zijn.... Heel erg goed!
Het AH menu, op een aparte mooie kaart geprint, was heerlijk en aangevuld met verrassende amuses.
De bediening was uitstekend en ook de keukenbrigade was in topvorm! Kortom een feestje, we hebben al weer geboekt.....
PG3 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zoals altijd heerlijk gedineerd. Deze keer een 3-gangenverrassingsmenu met koffie/thee na. Voor de wijn viel deze keer de keuze op Chateau Latour 2014. Lekkere witte wijn maar iets te koud geschonken.
r.mackenbach .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer .Zeer aardige en vlotte bediening .Er was een aparte maar mooie menukaart voor de AH restaurant actie .Inclusief heerlijke amuses en pre-dessertjes en brood met boter. Aanrader ! We gaan zeker terug:)
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We moesten drie kwartier wachten voor we de menukaart kregen. We hadden voor die prijs meer verwacht van het eten. Het was niet slecht, maar er zaten ook geen positieve verrassingen tussen.
M M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Net als de vorige keren bij la Fleurie was ook dit bezoek weer een groot success. Heerlijke gerechten met mooie combinaties en hier en daar een bijzondere variatie. We komen zeker nog een keer terug.
Gemma V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
WE hebben heerlijk genoten van al de lekkere gerechten en de rustige ambiance wat voor mij nodig is bedankt we komen zeker terug.Onder mijn naam foto´s op Facebook geplaatst.
rinske W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wederom een feestje (smaken, opmaak, wijn spijs combinaties, personeel). Alles klopt en is voor ons het omrijden meer dan waard.
C20 T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Een zeer vriendelijke ontvangst met oprechte interesse.
Gerechten hadden verfijnde subtiele smaken met mooie combinaties.
We gaan er zeker weer eten.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Rustige lunch. Eten was erg lekker, we hadden het 6 gangen amuse menu gekozen. Was voor de lunch zeker voldoende. Ook de bijpassende wijnen waren zoals het eten smakelijk en af en toe verrassend.
Hennie H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijke gerechten mooi opgemaakte borden en er werd heel goed rekening gehouden met iemand die ipv vlees alleen maar vis lust
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Uitstekend restaurant, fijne bediening en echt absoluut heerlijke tongstrelende en tintelende gerechten. De keuken is echt super, gedurfde combinaties van smaken, erg verrassend. Fijne amuses vooraf, prima wijnen, het dessert was een genot, en de koffie met friandises maakte een heerlijke avond af. Bij Wachttijd heb ik kort ingevuld, omdat er geen prima of goed ingevuld kon worden. Maar de wachttijden waren precies goed. Geen uren wachten tot je volgende gerecht en zeker ook geen afraffelen. Uitstekende locatie, wij gaan zeker terug.
fransentil.bertens .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben genoten van een gezellige avond. De gerechten waren goed op elkaar afgestemd, zodat je niet het gevoel kreeg, na afloop last te krijgen. Er zaten verrassende gerechten bij. Het restaurant gaf ook de mogelijkheid een verandering in het hoofdgerecht aan te bieden.
Kortom een verfijnde keuken.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima gegeten. Mooie plek en attente bediening. Meeste gerechten uitstekend. Zwezerik beetje overcooked
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Samen met familie genoten van een heerlijk 6-gangen diner met heerlijke en bijzonder goed passende wijnen. Gerechten (en de mooie selectie amuses!) zijn zowel qua smaak als presentatie bijzonder mooi opgebouwd. La Fleurie is er ook goed in geslaagd de gerechten nog te 'verrijken' met heerlijke sausen. Zijn om 18.30 uur met het diner gestart en gingen, geheel voldaan, om 00.30 uur van tafel. Tijd tussen de gerechten werd goed 'aangevoeld'. Kortom, een aanrader. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen!
CWouters .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hadden het 3-gangen diner uitgebreid met een 4e gang. Alles smaakte heerlijk, maar de porties hadden wel wat groter mogen zijn.
m.aartsdekkers .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij hebben zoals voorgaande keren weer erg genoten zowel van de sfeer, maar natuurljk ook van het heerlijke eten. We kijken alweer uit naar de volgende keer.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk menu met leuke amuses er omheen. Weer genoten! Was niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat we bij La Fleurie waren.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Betreft AH actie lunch! Heerlijk genoten van de amuses en gerechten. Het dessert was en verassende combinatie van chocola en komkommer varianten. Heerlijk!! Kortom "een chef met lef".