La Fleurie

Rijkesluisstraat 4 5688 ED Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant La Fleurie

Prachtige composities in prachtige omgeving

Prachtig gecomponeerde gerechten in Restaurant La Fleurie. Eigenaren Pieter Deurloo en Sylvia Streumer bereiden Frans-Internationale gerechten in een oude bakkerij. Ze hebben van de bakkerszaak een sfeervol restaurant gemaakt in een sfeervolle omgeving. Het agrarische en cultuurrijke Oirschot is de schilderachtige setting.

Meer informatie over restaurant La Fleurie

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
hein.crooijmans .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Pasch .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
harry.lampe .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voor mijn vrouw en mij was het een voortreffelijke avond .Kwaliteit en prijs zijn uitstekend in verhouding .
een aanrader.
Jet En Robert B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eerst kregen we verschillende amuses die lekker waren . Daarna kregen we het menu dat goed was en zeker voldoende .Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Rinus M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Voor deze gelegenheid heb ik en mijn medegasten maar een opmerking : SUPER accommodatie en heerlijk gegeten . Wij komen met plezier nog eens terug .
preuvers64 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Warm welkom,veel aandacht aan het menu met vele variatie van smaak, de smaakpapillen werden erg verwend. Steeds om de 3 weken een ander menu fijne afwisseling altijd verrassend
Netty L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij zijn heel vriendelijk ontvangen Het menu en de amuses waren uitstekend.
Een persoon had heel veel allergieen .Dit is uitstekend opgelost met een geweldige uitleg en oplossingen voor
haar niet al te gemakkelijke allergieen (Niet standaard).
Alle vier personen waren uiterst te vrede.
We hopen graag nog een keer terug te komen.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer prettig restaurant met bijzonder smakelijke combinaties. Kleine porties maar zeker voldoende! Goede toelichting op het menu en zeer goede atmosfeer.
peppelnori .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
mooi restaurant, vriendelijke ontvangst.
zijn met de AH bon wezen eten, gekozen voor een extra gerecht erbij
amuse's en voorafje en tussengerecht waren heerlijk
hoofdgerecht was niet slecht van smaak maar zeker minder als de andere gerechten, maar de hoeveelheid was minuscuul en als we het tussengerecht niet hadden genomen waren we zeker met honger naar huis gegaan
dessert en kaasplankje was niks verkeerd mee
aldus goed restaurant ,leermomentje is als er een 3 gangen diner wordt aangeboden dat men dan ook een echt hoofdgerecht serveert
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Fleurie. Geweldig om te ervaren dat ze ondanks het AH menu dezelfde prijs-kwaliteit serveren als 'normaal'. Kan ik niet van alle restaurants zeggen! Chapeau!!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Dan zijn de creatieve, heerlijk bereide en erg mooi gepresenteerde gerechten nog meer value for money. Meer dan waard zelfs. We komen absolutt snel weer terug om ons te laten verassen door deze hoogstaande keuken. Ook de ambiance is prima, warme uitstraling, prettige bediening.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het augurkenijs is een echte verrassing; diverse groenten verwerkt tot kleine hoopjes smaakversterker geven de touch aan de perfecte eend en heilbot. Creatief en smaakvol!
rinske W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een echter aanrader! Gelegen in het pittoreske centrum van Oirschot, waar het zeker in de zomer ontzettend gezellig zal zijn met alle terrasjes. Bij la Fleurie worden Brabantse gastvrijheid en de klassieke Franse keuken moeiteloos met elkaar gecombineerd. Wij hebben hier genoten van een uitgebreide 4 gangen lunch met een heerlijk wijnarrangement, maar ook voor een snelle lunch kan je hier prima terecht. Zelden zo lekker geluncht. Prachtig composities op de borden, bijzondere smaak(combinaties)en dit alles gecombineerd met heerlijke wijnen. Wat ons betreft het omrijden zeker waard en een adres om te onthouden.
Donna58 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben hier met onze AH zegels gegeten. Verrassend waren de amuses (ook tussendoor). Het menu zelf was erg lekker, de borden waren ook prachtig opgemaakt. We vonden ons hoofdgerecht wel erg weinig: een klein stukje koningsbaars van ongeveer 5x5 cm.
De bediening was wisselend. Een jongedame dreunde snel en emotieloos op wat ze ons serveerde. Dat ging zo snel, dat we elkaar verbaasd aankeken toen ze alweer zoef weg was.
Prijs-kwaliteit verhouding klopte niet helemaal voor mijn gevoel. Al met al toch een beetje tegenvallend, gezien onze hooggespannen verwachting.
MS1309 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Moeilijk om er een goede recensie over te schrijven. We waren hier met de AH actie en het leek of er die avond alleen maar AH gasten waren. Hoewel alles naar behoren verliep en het eten ook wel naar behoren was, hebben wij de avond als zielloos ervaren. De borden waren mooi opgemaakt. Het hoofdgerecht was erg karig: klein stukje vlees, nauwelijks begeleiding: 1 doorgesneden worteltje enzo. We hebben 4 of 5 verschillende mensen van de bediening aan tafel gehad. Al met al vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding niet kloppen en de ervaring niet voor herhaling vatbaar.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gewoonweg het beste restaurant van de omgeving! Top eten, top sfeer, top personeel. Voelt als een warm thuiskomen en echt even verwend worden.
smetsol .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gegeten met AH aanbieding. Wij hadden er meer van verwacht, het eten was goed maar niet bijzonder. De bediening vonden wij aardig maar heel stijfjes. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Ik heb genoten van de verrrasingen, sensaties, creaties op het bord en van de leuke gastvrije bediening. Het was een avond voor mij en mijn partner om nooit te vergeten.
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Met Kerst heerlijk geluncht met een groep van 13 in een mooie aparte ruimte waar veel daglicht binnen komt via het dak! Het was erg prettig om een lichte ruimte te hebben, omdat het immers nog vroeg op de dag was.

De bediening was erg oplettend en vriendelijk. Alleen de hapjes die al op de tafel lagen kregen geen inleiding.

Op het eten was niets aan te merken behalve dat het allemaal erg goed smaakte! De amuses en de parelhoender met krab sprongen voor mij eruit en het dessert zeer zeker ook. De friandises bij de koffie vond ik niet bijzonder, maar dat mocht de pret niet drukken.
Koos S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben het kerstmenu gekozen. Originele gerechten met een mooie afwisseling tussen de gangen en met perfect bijpassende wijnen. Professionele en vriendelijke bediening met goede informatie over de gerechten en de wijnen.