La Fleurie

Rijkesluisstraat 4 5688 ED Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant La Fleurie

Prachtige composities in prachtige omgeving

Prachtig gecomponeerde gerechten in Restaurant La Fleurie. Eigenaren Pieter Deurloo en Sylvia Streumer bereiden Frans-Internationale gerechten in een oude bakkerij. Ze hebben van de bakkerszaak een sfeervol restaurant gemaakt in een sfeervolle omgeving. Het agrarische en cultuurrijke Oirschot is de schilderachtige setting.

Meer informatie over restaurant La Fleurie

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
AGNES H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij hebben weer genoten zoals altijd.Vooral van de amuses tussendoor. De gerechten zijn steeds weer een ware verrassing voor ons.
robert S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Met z'n vieren een topavond gehad bij La Fleurie. Het restaurant zat helemaal vol, maar we hebben rustig kunnen genieten (prettige akoestiek). Mooi gedekte tafels, vriendelijke en kundige bediening en heerlijk eten. Er was een vastgesteld 3- gangenmenu i.v.m. de restaurantweken, wat je naar wens (met bijbetaling) kon uitbreiden met een 4e gang. Voor en tussen de 3 gangen door werden we verwend met een amuse, klein voorgerecht, heerlijk brood en klein nagerecht. Dus eigenlijk 6 gangen. We hebben 4 uur getafeld en de timing van de gerechten was perfect. We hebben afgesloten met koffie met friandises. Echt een aanrader. We gaan hier graag nog eens terug. Kleine opmerking: de menukaart was niet direct duidelijk en de prijs op de menukaart komt volgens mij niet overeen met de prijs van de restaurantweek. Maar verder absoluut een 9,5 waard.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wow factor van A tot Z
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Erg lekker gegeten hier samen met mijn vriendin. Een goede ambiance met erg vriendelijke en servicegerichte bediening.
Wij zijn zelf redelijk jong (30jr.) vergeleken met de gemiddelde bezoeker daar, maar dat maakt ons natuurlijk niks uit.
De kaart was niet extreem uitgebreid, maar er was zeker voldoende keuze en de gerechten waren bijzonder en verrassend.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lieve mensen van La Fleurie, wat een fijne ervaring met Valentijnsdag. Mooi restaurant met een warme vriendelijke uitstraling. De gerechten zien er mooi uit, de presentatie en inleiding. Uiteraard smaakte de gerechten ook heerlijk! Graag tot ziens!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Voor de eerste keer gaan eten bij La Fleurie op aanraden van vrienden.
Gekozen voor een vijf gangen menu met bijpassend wijn arrangement.

Meteen kwamen er drie amuses op tafel en lekker brood met roomboter en truffelboter.
De gerechten waren mooi in balans en de wijnen opbouw was perfect.

Bediend personeel weet hoe het moet en wordt leuk aangestuurd door de eigenares.

Top zaak en kom zeker terug .
manus J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hoofdgerechten van voortreffelikjk gehalte;misschien zou men -indien mogelijk binnen het gunstig prijsnivo-wat meer aandacht aan de wijnen vanwege de voortreffelijkheid van de gerechten
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben smaakvol gegeten, echter nog honger wanneer we naar huis gingen. Te kleine porties voor de dure prijs die we betaald hebben.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met geweldige gerechten en ook nogal wat 'verwengerechten van het huis", echt top! Gezellige relaxte sfeer, en vlotte bediening! Wat ons betreft een aanrader!!
Coen B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prachtig samengesteld menu, voortreffelijke presentatie van de gerechten, spannende componenten, voortreffelijke presentatie op het bord, professionele sfeer en bediening, goede wijnkaart, kortom aanrader!!
Joets .
Het eten was summier.
We hebben hier in het verleden aanzienlijk beter gegeten dan nu.
Vooral het dessert van kaas was La Fleurie onwaardig, 5 zeer kleine stukjes kaas met 2 of 3 stukjes venkelstokbrood, verder niets. En hiervoor moest ook nog een supplement van 5 euro betaald worden.
franca.adriaansen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij La Fleurie. De vele amuse gerechtjes, het voorgerecht en het dessert hadden allemaal de wow-factor. Lekkere smaken, mooi opgediend, dus wij hebben erg genoten en komen zeker nog eens terug!
loesschroevers .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben HEERLIJK gegeten een geweldige keuze op de kaart en alles even lekker en mooi opgemaakt.
Heel verrassende dingen bij de gerechten, een ijsballetje van komkommer zo apart en lekker.
De eend zo mals en een zeer goed glas wijn.
Onze complimenten alle heren en de mevrouw uit de bediening, liefdevol voor hun vak en veel aandacht voor de gasten.
Wij komen zeker terug.

Groeten Loes en Rob Schroevers
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Dit is het eerste restaurant, die we met de AH bon hebben bezocht, waar we het gevoel kregen behandeld te worden als een "normale" gast. Met de beperkte kaart is het mogelijk te kiezen voor voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook voor-, tussen- en hoofdgerecht is mogelijk. Daarnaast is tegen bijbetaling ook 4 gangen of vijf gangen mogelijk. De gerechtjes waren prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. De service vriendelijk en correct. Wij komen hier graag nog een keer dineren.
c.reijckers .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Een enkel bijgerechtje (aardappel of groenten) mag wel bij het hoofdgerecht.
Komen zeker nog eens terug.
hgijsbrechts .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben erg genoten van de 3-gangen lunch. De 3 amuses vooraf en de gangen waren erg smaakvol en een plaatje om te zien. Zeker voor herhaling vatbaar.
hein.crooijmans .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een hartelijke en welkome ontvangst. Goede uitleg van de smaakvolle en oogstrelende gerechten. Plezierige bediening en een fijne sfeer in een mooie ambiance.
Pasch .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hadden een avond gepland om gezellig met ons gezin uit eten te gaan. Restaurant la Fleurie heeft daar zeker haar bijdrage aan gegeven. Het eten was perfect in orde. De bediening was vriendelijk en kon ons zeer goed informeren over hetgeen we bestelden. Ook het tempo sloot aan bij het tempo waarin wij onze maaltijd wilden gebruiken. Kortom echt voor herhaling vatbaar.
harry.lampe .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voor mijn vrouw en mij was het een voortreffelijke avond .Kwaliteit en prijs zijn uitstekend in verhouding .
een aanrader.