La Fleurie

Rijkesluisstraat 4 5688 ED Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant La Fleurie

Prachtige composities in prachtige omgeving

Prachtig gecomponeerde gerechten in Restaurant La Fleurie. Eigenaren Pieter Deurloo en Sylvia Streumer bereiden Frans-Internationale gerechten in een oude bakkerij. Ze hebben van de bakkerszaak een sfeervol restaurant gemaakt in een sfeervolle omgeving. Het agrarische en cultuurrijke Oirschot is de schilderachtige setting.

Meer informatie over restaurant La Fleurie

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
Hilmelien P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Met vrienden gaan we jaarlijks ergens een hapje eten en we hebben al een paar keer gebruik gemaakt van de AH-actie. Het oog valt op dit restaurant en we hebben geluk dat gezien het weer we aan een tafeltje buiten kunnen plaatsnemen. De (AH-) menukaart zag er voortreffelijk uit, het drie-gangen menu konden we zelfs uitbreiden naar een vier- of vijf-gangen menu. We werden tussen de gangen door verrast met diverse amuses, subliem opgemaakte borden, prachtig. Wat hebben we van dit alles genoten. Zelfs cappuccino na in plaats van het nagerecht van de kaart was geen probleem, deze werd zelfs 'aangekleed' geserveerd. Het was in één woord GEWELDIG!!!.
Julius K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Top service, attend, vriendelijk, meedenkend. Houden goed rekening met allergieën. Heerlijk gegeten! Hier ga ik vaker terugkomen!
Frans0308 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We gingen op een rustige zaterdagmiddag met onze AH-bon eten bij La Fleurie. De ontvangst was vriendelijk, waarbij we de tijd kregen om rustig te kiezen of we binnen of buiten wilden zitten. Het eten is werkelijk uitstekend, subtiele smaken, heel mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen heel goed gekozen. Een aanrader voor de fijnproever!
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras, waarbinnen gastheer voor ons een extra tafel indekte. De 4 gangen waren goed bereid, afwisselend vis en vlees. Het wijarrangement was ook prima. Vriendelijke bediening met kennis van zaken! Met de AH-actie ook goed te betalen. Kortom een superavond gehad.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Met mijn zus heb ik er een leuke avond gehad, fijne sfeer/ Leuke lokatie.
Heerlijk eten. Gastheer en vrouw waren goed in de weer.
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een grote verrassing. Een geweldige ervaring, niet alleen het menu maar ook de sublieme gerechten en smaken in de gerechten. Tussendoor allerlei amuses, onverwacht. Heerlijk gegeten. Dit restaurant verdient een compliment. Ook voor aanpassingen zoals lactosevrij een perfecte match.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Alles geheel naar wens verlopen, gezellig tafeltje buiten aan de straat en goede bediening en lekkere amuses en gied bereide lunch en uitstekende open witte wijn!! Is een aanrader.
Michiel et Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor de 1e keer dit jaar weer naar La Fleuri gegaan. Afgelopen AH-actie 4 keer met grote tevredenheid gegeten bij dit restaurant.
Het was druk, heel druk. deze zaterdagavond.. We hadden ondanks dat een tafeltje buiten. gekregen. Een nieuwe medewerkster moest nog ingewerkt worden, wat op zeer professionele wijze gebeurde. Het eten was weer uitstekend: verfijnde plaatjes, met bijzondere elementen (augurkenijs). Overheerlijk! Het duurde echter bijzonder lang voordat wij ons eten kregen. Blijkbaar kon de keuken de drukte niet helemaal aan. Onze klacht hierover werd goed opgepikt en dat zagen wij terug in de rekening. We komen zeker terug!
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hadden al veel gehoord over La Fleurie dus op mijn vrouw haar verjaardag de gelegenheid baat genomen om hier te reserveren. We kregen het AH/Iens menu voorgeschoteld, we kozen voor 4 gangen met aangepaste wijnen. We zijn aangenaam verrast door de goede keuze van het menu, alles was geheel verzorgd en de smaken samen met de bijgepaste wijnen waren prima voor elkaar. Het restaurant is prettig kwa geluid en sfeervol, prima personeel dus alles bij elkaar een geode beleving. Een ding was misschien jammer dat we de zondag hadden uitgekozen want om 20.30u zaten we er nog alleen met ons vieren, maar dat heeft de pret niet minder gemaakt. Een aanrader dus.
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een leuke avond met lekker eten en gezelligheid. Niets was te veel. We hebben genoten van het eten, van de atmosfeer, van de drankjes, van de rustige achtergrondmuziek en het professionele personeel.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eten bij La Fleurie is een feestje. We werden hartelijk ontvangen en waar je in sommige restaurants nog wel eens een afgeraffeld emnuutje voorgeschoteld krijgt als je komt voor de AH-restaurantactie, is dat hier absoluut niet het geval. Integendeel: de chef schotelt de mooiste kunstwerkjes voor en het zijn ook nog eens echte smaakexplosies! Tussendoor kregen we nog allerlei leuke hapjes, alles in een relaxte sfeer; we hebben ervan genoten. Dit restaurant is een topper! Absoluut naartoe gaan is ons advies.
inekep .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het ah menu gegeten uitgebreid tot 5 gangen ,alles zag er mooi uit en smaakte heerlijk , de bijpassende wijnen waren prima ,erg genoten van de avond en we komen zeker nog eens terug
Reesink D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Normaal komen wij hier alleen voor speciale gelegenheden (bv onze huwelijksdag) want het is qua $$$ geen restaurant waar je wekelijks/maandelijks even naar toe gaat.
Afgezien van het eten wat waaaaanzinnig lekker en luxe was, was het vooral de perfecte manier waarop de bediening omging met hun "gewone" AH-klanten. Je werd net zo behandeld als de klant naast je, die voor een paar honderd euro zat te dineren. De Ober was fantastisch, classy, en had ook nog de nodige dosis humor.
erik V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met AH actie hier gegeten. Fantastisch! Vriendelijke bediening, goede sfeer, maar vooral heerlijk eten. Het hoofdgerecht (sucade) was wat minder geinspireerd dan de andere gerechten, maar we komen hier zeker weer terug
htimmers .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Uitstekend gegeten, je kunt zien en proeven dat er een super kok in de keuken staat.
Het was allemaal perfect.
Voor herhaling vatbaar.
Marjelleke .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Dit restaurant lukt het om een constante kwaliteit te leveren. Elk gerecht is met zorg bereid en mooi gepresenteerd. Het personeel is toegankelijk en vriendelijk.
lizettevanoverdijk .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De gerechten waren mooie kunstwerkjes, echt prachtig. Alleen over de hele lijn een beetje aan de zoute kant. Aangezien wij zelf nooit zout eten, valt dat extra op. Verder prima.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was weer een ware belevenis. De compositie van de gerechten op het bord was zeer bijzonder. De verschillende smaken per gerecht waren subliem. Een vriendelijke bediening maakte de middag compleet. Ook de amuses pasten prima bij de gerechten. La Fleurie is voor mij een beetje Frankrijk in Brabant.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Vooral voorgerecht en dessert sprongen er echt uit. Het hoofdgerecht was prima, maar met dit lekker warme weer, valt sucade toch net even anders dan wanneer het buiten koud en guur is. Het dessert -diverse bereidingen van framboos, chocolade en basilicum- was ronduit goddelijk en op zichzelf al een reden om snel weer terug te komen.
Ook de ontvangst en sfeer waren weer prettig. Bedankt voor de fijne avond!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Dit was ons eerste bezoek aan "La Fleurie" en het is ons uitstekend bevallen. De gerechten waren heerlijk van smaak en mooi opgemaakt (het oog wil tenslotte ook wat). Mooie, en soms verrassende combinatie van smaken. Dat alles geserveerd door vriendelijke mensen met passie voor hun vak en de bijbehorende kennis. Wijnadvies was 'spot-on' en bij twijfel gewoon laten proeven. Mooie keuze uit wijnen per glas en een uitgebreide wijnkaart met wijnen uit alle windstreken.
De inrichting is zakelijk te noemen. Comfortabele stoelen waar je makkelijk de hele avond op zit. Verder geen onnodige poespas of tierelantijn. Wat hier telt is wat op tafel komt, en daar word je zo min mogelijk van afgeleid. Ook niet door overbodige etiquette of formaliteit, iedereen weet dat gasten hier komen voor en gezellig en ontspannen avondje heerlijk genieten. En dat is ook precies wat je hier krijgt.
Wij komen zeker nog terug.