La Fleurie

Rijkesluisstraat 4 5688 ED Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant La Fleurie

Prachtige composities in prachtige omgeving

Prachtig gecomponeerde gerechten in Restaurant La Fleurie. Eigenaren Pieter Deurloo en Sylvia Streumer bereiden Frans-Internationale gerechten in een oude bakkerij. Ze hebben van de bakkerszaak een sfeervol restaurant gemaakt in een sfeervolle omgeving. Het agrarische en cultuurrijke Oirschot is de schilderachtige setting.

Meer informatie over restaurant La Fleurie

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant La Fleurie

nburen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Dik 5 weken van te voren reserveren garandeert geen goede plek in dit restaurant. We werden achterin weggestopt aan een tafel op een koude, de slechtste, plek. Verzoeken om een andere plek, terwijl we pas de derde bezoekersgroep in het restaurant waren, werden niet gehonoreerd. Ook bleek volgorde van aankomst niet volgorde van bediening te zijn. Vele tafels gingen ons voor, waardoor het lang wachten was. Blijkbaar gold vaste klanten gaan voor bij toewijzing van tafels en gaan voor bij bediening. Voor betaling zelf, maar naar de bar gegaan. Wat de tafel naast ons, toen ook maar deed. Hoofdgerecht met zalm was qua groenten en vis veel te zout. Klacht hierover werd met allerlei excuses weggewoven. Kleine eters, die maar twee gangen op kunnen moeten op een euro na gewoon het driegangenmenu betalen. Duidelijk niet de score waard die op Iens wordt gegeven. Mag eten op hoofdgerecht na goed zijn, bediening is dit zeker niet. Teleurstellende ontdekking en ervaring, zullen hier zeker niet terugkomen.
hubert P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
gezellig, semi-chique uitstraling. Lekker en goed geprijsd menu van 3 gangen, zelf uit te kiezen, anders dan het verrassingsmenu dat ook goed geprijsd is. inclusief 2 amuses. Heerlijke gerechten gehad, alleen de Merlot wijn die men per glas aanbood vond ik relatief prijzig, 7 euro. Om terug te komen.
rinske W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wederom weer een feestje met als hoogtepunt naast de wijnen dit keer het chocolade/koffie/pecannoten dessert. Wij blijven komen!
Marie-José H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uitstekend gegeten, gerechten zijn zeer smaakvol en opgediend als schilderijtjes. Gezellige sfeer.
Aandachtspuntje: bediening zou iets zachter mogen praten, meer bij het tafeltje tegen betrokkenen dan van grote afstand. Uiterst vriendelijke mensen. We gaan zeker terug!
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met de AH actie hier een heerlijk 4 gangen menu gehad voor 30,- pp. Prachtig opgemaakte borden en het eten was heerlijk van smaak, vriendelijke bediening en mooi pand. Komen hier zeker nog een keer terug.
petra.gevers .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeker goede kwaliteit eten en wijn. gezellig restaurant. Bediening niet te stijf, en enthousiast voor hun vak. Prijs past bij kwaliteit. leuke avond gehad met vrienden.
lediek2 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Tussen gang 1 en 2 wat te lange wachttijd. Verder prima avond, met heerlijke en verassende gerechten en wijnen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
gpjkrol .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hadden met 4 personen een 3 gangen menu dat was van goede kwaliteit van gerechten en keurig opgemaakt.
Rustige en gezellige sfeer voor herhaling vatbaar.
Lindy P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De Wachttijd was prima, alleen 't nagerecht liet wat op zich wachten. 't Was ook erg druk, 't zat helemaal vol. We hebben met z'n viertjes wederom genoten. Gezellig en lekker.
Daniela R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten bij La Fleurie is altijd een heerlijke beleving! Wij waren nu met vrienden, die hier nog nooit hadden gegeten en ook zij waren helemaal verkocht. Echt een aanrader als je van lekker eten houdt en graag een mooie avond wilt hebben.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten! Vooral het tussengerecht met de eend was heel goed. Ook de wijn was uitstekend. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Wat ons betreft mag alleen het interieur een kleine update krijgen en er iets moderne uitzien. Al met al een hele goede ervaring, wij komen zeker nog een keer terug!
Hester D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Bijzonder goed gegeten, creatieve gerechten, heel vriendelijke bediening, prima tijd tussen de gangen door en veel leuke extra's
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mijn vriendin en ik bezochten la Fleurie in het kader van spaarsysteem Albert Heyn. Wij kozen voor een lunch, drie gangen menu.
Wij vonden het geweldig. De gerechten heerlijk en prachtig opgediend. Heerlijke amuses.
In een woord het restaurant verdient een 10.
a.labots .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
door positieve recensie van vrienden is voor mij de 1ste keer prima bevallen! Warm welkom, goede entree, prima amuse én de mogelijkheid om de 3 gangen op eigen wijze te kunnen invullen. Chapeau
cdeheer .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na meerdere keren wederom gekozen voor La Fleurie in de AH-restaurantactie.
De ontvangst was voor ons een grote teleurstelling. Omdat het verkeer mee zat arriveerden wij een kwartier eerder dan de afgesproken 17:30 uur. Dat was geen probleem was de reactie maar er werd direct bij gemeld dat de 'crew' nu zelf aan het eten was en dat zou nog een half uurtje duren (??!!). Dat is natuurlijk heel vreemd voor een zaak die 's-zondags van 10:00 uur tot 21:30 uur geopend is en je kan reserveren voor elk gewenst tijdstip. Na zo'n 20-25 minuten werd ons pas gevraagd of wij iets wilden drinken. Na dat de 'crew' klaar was met hun diner kwam e.e.a. op gang zoals je mag verwachten.
Na te hebben vernomen wat het AH-menu omvatte werd besloten om een tussengerecht toe te voegen. Hoewel het tussengerecht er goed verzorgd uit zag leek het meer op een wat groter uitgevallen amuse en stond het niet in verhouding tot de meerprijs van € 10,00.
Alles bij elkaar was het toch een avond die we ons anders hadden voorgesteld, uit-eten-gaan is toch een feestje.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Geweldig restaurant. Wij zijn voor de derde keer geweest en hebben alle drie keer genoten. Belangrijk vinden wij de rustige en vriendelijke bediening. Wij zijn hier zeker niet de laatste keer geweest.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ter gelegenheid van de 92 ste verjaardag van onze moeder met familie en AH bonnen genoten van een heerlijk diner. Is al derde keer binnen half jaar, dat wij La Fleurie bezoeken. Hebben het 3 gangen diner ook dit maal uitgebreid met een vierde gang, de Eendenborst. Eerste gang, makreel, was heerlijk qua smaak en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht, een mooi lendestuk, smaakte voortreffelijk was ook weer een plaatje om te zien. Gold ook voor het dessert en de kaasplank. La Fleurie onderscheidt zich door het gebruik van mooie ingrediënten, de bereiding en de opmaak. Ook de wijnkeuze is bijzonder goed passend.
Kortom, een aanrader!
Enige kans, die gemist werd betrof het feit, dat er aan deze bijzondere verjaardag, niet even aandacht werd besteed. In welke vorm dan ook.....Een kaarsje bij het nagerecht was al leuk geweest.
Frouke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
prima restaurant, met kwalitatief heel goed eten en een prima bediening! Een mooie combinatie van luxe en toch een gezellige sfeer, waarbij het eten prachtig wordt opgediend, een waar kunstwerk voor alle zintuigen.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijke bediening, gerechten erg lekker, mooi opgemaakte borden, mooie bijpassende wijnen. Kortom, wij komen hier steeds weer met veel plezier terug.
els D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het is er altijd gezellig en ontzettend lekker, verwennerijtjes allemaal, we hebben weer genoten, ik kon me alleen niet aanmelden. Ja jullie site, vreemd......dat was minder, heb gewoon gebeld