La Fleurie

Rijkesluisstraat 4 5688 ED Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant La Fleurie

Prachtige composities in prachtige omgeving

Prachtig gecomponeerde gerechten in Restaurant La Fleurie. Eigenaren Pieter Deurloo en Sylvia Streumer bereiden Frans-Internationale gerechten in een oude bakkerij. Ze hebben van de bakkerszaak een sfeervol restaurant gemaakt in een sfeervolle omgeving. Het agrarische en cultuurrijke Oirschot is de schilderachtige setting.

Meer informatie over restaurant La Fleurie

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant La Fleurie

Els A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten ! Vriendelijk en erg attend personeel !
C.J. R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Geen budget-restaurant, maar je krijgt wel waar voor je geld, zeker als je de amuses en het tussengerechtje meetelt. Een aanrader als je eens iets bijzonders wilt.
Guido T.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Voor herhaling vatbaar. En dat gaat binnenkort dan ook gebeuren.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten, ook voor een vegetariër wordt hier iets bijzonders voor je neergezet. Echt een compleet avondje uit.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik probeer steeds te melden dat ik het geweldig vond, het eten en de service. Maar als ik het wil afsluiten lukt dat niet. Dus ik heb het idee dat een reactie voor jullie niet zo belangrijk is
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Zeer vriendelijke bediening, gastvrij, heerlijk gegeten.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het verrassingsmenu is een tikje tè gevarieerd, erg veel smaken op 1 bord. Het oogt wel mooi en alles is verder uitstekend bereid. We komen zeker terug en kiezen dan à la carte en een fles van de wijnkaart ipv een gok te nemen met het arrangement. Al met al in Oirschot in ieder geval een keuze voor iets bijzonders....
dennis V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wijn combinaties waren super met ons vis vegetarisch menu.
Lily J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
voor een zeer schappelijke prijs krijg je een Michelin waardig ontvangst en menu. Wij worden vaste gasten!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Zaterdag 16 december 2017 wederom genoten van een heerlijke eet ervaring en ambiance bij dit fijne restaurant. Prettige en goed gekozen wijn en spijs combinatie, begeleid door de deskundigheid en warmte en hartelijkheid van Sylvia en haar brigade. Hééérlijk! Merci
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wederom een bezoek gebracht aan dit geweldige restaurant. Een heerlijke spijs wijn combinatie in een gezellige sfeer met niveau. Begeleid door de deskundigheid en warmte van Sylvia en haar brigade. Hééérlijk. Merci
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
een top tent, veel aandacht voor het eten, uitstekende bediening, mooie wijn kaart, Ze moeten we oppassen met de proportionering niet dat we met honger huiswaarts zijn gegaan, maar bij een hoofd gerecht wat meer garnering zou top zijn.
Een aanrader voor iedereen die wil proeven wat hij ziet, en wil proeven hoe hij denk dat het zal gaan smaken.
een dikke tien, een bank vooruit en een kusje van de juffrouw.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We wilden iets anders dan wat de kaart brengt. Niet dat de gerechten op de kaart niet goed genoeg zijn, integendeel. Wij komen regelmatig bij La Fleurie en weten als geen ander hoe goed het er is. Nee, we wilden een plateau fruits de mer vanwege een feestelijke gebeurtenis. Welnu, dit was niet tegen dovemans oren gezegd. Omdat het niet op de kaart staat, hebben we dit een paar dagen van te voren besproken. Wat een heerlijke avond met kreeft, oesters, krab, venusschelpen, rivierkreeft etc. etc. En een geweldige keuze van wijnen. Wij danken mevrouw Sylvia Streumer en haar chef William Rijnen en zijn brigade voor de voortreffelijke avond die we hebben gehad.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Zeer fijn restaurant met veel aandacht voor de gerechten en een fijne inrichting voor zowel een zakelijk als privé bezoek. Ga er graag naartoe en de gastvrouw is erg gastvrij en vriendelijk.

De wijnen zijn daarnaast erg vernieuwend en worden met zorg en deskundigheid samengesteld bij de gerechten.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Waarom heeft la Fleurie geen ster?
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij kozen voor het amuses menu. Uitstekende hapjes qua presentatie en smaak. Prima wijnadvies. Prettige bediening.
nburen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Dik 5 weken van te voren reserveren garandeert geen goede plek in dit restaurant. We werden achterin weggestopt aan een tafel op een koude, de slechtste, plek. Verzoeken om een andere plek, terwijl we pas de derde bezoekersgroep in het restaurant waren, werden niet gehonoreerd. Ook bleek volgorde van aankomst niet volgorde van bediening te zijn. Vele tafels gingen ons voor, waardoor het lang wachten was. Blijkbaar gold vaste klanten gaan voor bij toewijzing van tafels en gaan voor bij bediening. Voor betaling zelf, maar naar de bar gegaan. Wat de tafel naast ons, toen ook maar deed. Hoofdgerecht met zalm was qua groenten en vis veel te zout. Klacht hierover werd met allerlei excuses weggewoven. Kleine eters, die maar twee gangen op kunnen moeten op een euro na gewoon het driegangenmenu betalen. Duidelijk niet de score waard die op Iens wordt gegeven. Mag eten op hoofdgerecht na goed zijn, bediening is dit zeker niet. Teleurstellende ontdekking en ervaring, zullen hier zeker niet terugkomen.
hubert P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
gezellig, semi-chique uitstraling. Lekker en goed geprijsd menu van 3 gangen, zelf uit te kiezen, anders dan het verrassingsmenu dat ook goed geprijsd is. inclusief 2 amuses. Heerlijke gerechten gehad, alleen de Merlot wijn die men per glas aanbood vond ik relatief prijzig, 7 euro. Om terug te komen.