La Fleurie

Rijkesluisstraat 4 5688 ED Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant La Fleurie

Prachtige composities in prachtige omgeving

Prachtig gecomponeerde gerechten in Restaurant La Fleurie. Eigenaren Pieter Deurloo en Sylvia Streumer bereiden Frans-Internationale gerechten in een oude bakkerij. Ze hebben van de bakkerszaak een sfeervol restaurant gemaakt in een sfeervolle omgeving. Het agrarische en cultuurrijke Oirschot is de schilderachtige setting.

Meer informatie over restaurant La Fleurie

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant La Fleurie

Martin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Bijzonder goed restaurant; porties mogen iet groter; het smaakte perfect. De huiswijn (wit) was ook goed.
Ik durf te stellen dat La Fleurie wellicht het beste restaurant van Oirschot is. Het 3-gangendiner is heel lekker maar wel relatief duur.
Vriendelijke groet, Drs M. Verstralen.
A. Hendriks H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het eten was zonder meer prima . We komen zeker terug
JCM V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Ontvangst en tafelbegeleiding jongeman Reijrink, goed en heel plezierig, PLUIM
Genoten van het eten, jammer van de herrie buiten op het plein.
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
al eens 1 keer eerder geweest was toen goed. Maar deze keer met familie en een vegetariër was teleurstellend, prijs/kwaliteit niet in verhouding en ook de gerechten karig en niet bijzonder, wachttijd was langer maar werd van te voren ook aangegeven, Jammer maar niet voor herhaling vatbaar.
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Deze keer vond ik het terleurstellend, prijs/kwaliteit echt niet in verhouding, gerechten ook niet bijzonder!
Robbert T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Genoten van prachtig eten in gemoedelijke ambiance en met uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Leo en ik hebben gekozen voor het 3-gangen menu van 37 euro per couvert. Het diner met kabeljauw, lamsvlees en dessert van chocolade is bijna niet te overtreffen. Leo kreeg een ander voorgerecht dan ik omdat hij geen visliefhebber is. Naarmate de avond vorderde werd de sfeer beter en gastvrouw Sylvia wat losser en gemoedelijker. Lekker is maar een vinger lang. De kwantiteit was net voldoende. Zelden hebben we zo een lekkere huiswijn (Zuid-Afrikaans) gedronken. Na het diner hebben we tegen een redelijke prijs een fles van mee kunnen nemen, waarvoor dank. Het is voor herhaling vatbaar zoals U wel begrepen zult hebben.
Vriendelijke groet, Drs. MJJG Verstralen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De gerechten waren zeker lekker maar ze smaakten iets sterker/hartiger tov 1 jr geleden. Wachttijd is zoals gebruikelijk vrij lang.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten ! Vriendelijk en erg attend personeel !
C.J. R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Geen budget-restaurant, maar je krijgt wel waar voor je geld, zeker als je de amuses en het tussengerechtje meetelt. Een aanrader als je eens iets bijzonders wilt.
Guido T.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Voor herhaling vatbaar. En dat gaat binnenkort dan ook gebeuren.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten, ook voor een vegetariër wordt hier iets bijzonders voor je neergezet. Echt een compleet avondje uit.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik probeer steeds te melden dat ik het geweldig vond, het eten en de service. Maar als ik het wil afsluiten lukt dat niet. Dus ik heb het idee dat een reactie voor jullie niet zo belangrijk is
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Zeer vriendelijke bediening, gastvrij, heerlijk gegeten.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het verrassingsmenu is een tikje tè gevarieerd, erg veel smaken op 1 bord. Het oogt wel mooi en alles is verder uitstekend bereid. We komen zeker terug en kiezen dan à la carte en een fles van de wijnkaart ipv een gok te nemen met het arrangement. Al met al in Oirschot in ieder geval een keuze voor iets bijzonders....
dennis V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wijn combinaties waren super met ons vis vegetarisch menu.
Lily J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
voor een zeer schappelijke prijs krijg je een Michelin waardig ontvangst en menu. Wij worden vaste gasten!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Zaterdag 16 december 2017 wederom genoten van een heerlijke eet ervaring en ambiance bij dit fijne restaurant. Prettige en goed gekozen wijn en spijs combinatie, begeleid door de deskundigheid en warmte en hartelijkheid van Sylvia en haar brigade. Hééérlijk! Merci
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wederom een bezoek gebracht aan dit geweldige restaurant. Een heerlijke spijs wijn combinatie in een gezellige sfeer met niveau. Begeleid door de deskundigheid en warmte van Sylvia en haar brigade. Hééérlijk. Merci
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
een top tent, veel aandacht voor het eten, uitstekende bediening, mooie wijn kaart, Ze moeten we oppassen met de proportionering niet dat we met honger huiswaarts zijn gegaan, maar bij een hoofd gerecht wat meer garnering zou top zijn.
Een aanrader voor iedereen die wil proeven wat hij ziet, en wil proeven hoe hij denk dat het zal gaan smaken.
een dikke tien, een bank vooruit en een kusje van de juffrouw.