La Festa

31-204284436

Meer informatie over restaurant La Festa

Keesiedive .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Salade voorgerecht nummer 10 super vers, mooie combinatie van warm en koud. Mijn vrouw had een super pizza met verse ingrediënten en een niet te dikke bodem. Ik had canneloni super van smaak lekker met wilde spinazie en op mijn verzoek extra knoflook. Super! De tiramisu was hand gemaakt en ik koos voor het nieuwe toetje met vers fruit, ook erg lekker. Wij komen hier vaker en het blijft erg goed en altijd vers.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Hier gegeten voorafgaand aan een voorstelling. Prima pizza calzone en canneloni. Hele vriendelijke bediening (ik vermoed de eigenaar) die zijn gasten goed verzorgd. Snelle service. Ook goede koffie. Niks te klagen, we komen hier zeker nog eens terug!
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wij bestelden hier de antipasti misto: zo heerlijk heb ik het nog nooit gegeten: blauwe kaas, meloen, warme gekruide champignons, artisjok, salami en meer. Daarna ieder een pasta. Deze waren ook lekker maar de pasta met zalm was iets aan de zoute en de pasta met champignons iets aan de droge kant. Prima rode huiswijn.
Gido V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Uitermate gezellig familierestaurant in de Jordaan, waar we zo maar per ongeluk naar binnen liepen. Wordt gerund door een gezin en zo voelt het ook. Uitermate sfeervol en kwalitatief goed eten, precies het soort ervaring waarvoor je uit eten gaat.
SVGP .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Een klein juweeltje in de Jordaan. Heerlijk gegeten, ruime menukeuze en een zeer schappelijke prijsverhouding. Absoluut eentje om te onthouden voor als je lekker Italiaans wilt eten en niet in een pizzeria terecht wilt komen.
Enige tegenvaller was dat de beste man in de bediening weinig charmant was door een opmerking te maken over het vollere postuur van een van onze tafelgenoten en de hoeveelheid pasta dat overbleef op haar bord. Dat was niet oké, maar los daarvan een prima eetgelegenheid.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Zeer vriendelijk welkom geheten in onze nieuwe buurt. Lekker gegeten (soep / salade / pasta / tiramisu), je proeft dat er met verse producten gewerkt wordt. Grote porties voor een prima prijs. Gelegen in een mooie omgeving, maar de aankleding van het resuarant is niet bijzonder, hier valt nog wat te winnen.
Liek .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Gisteravond heerlijk gegeten bij La Festa. De Antipasti Mista was verukkelijk, de pasta zalig. Extra eervolle vermelding verdient het personeel, wat een fijne mensen, erg gastvrij en dat is al treden genoeg om meerdere keren terug te willen komen.
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Wij vragen ons wel eens af hoe ze het toch voor elkaar krijgen om het hele jaar door altijd verse producten op tafel te zetten tegen een betaalbare prijs. Alles is vers en in eigen beheer gemaakt, zelfs het brood. Wij komen hier vaak, en vinden alles lekker zowel de pasta, pizza als een stukje vlees. Iedereen is welkom en je voelt je al snel 'part of the family'.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Wat een drukte was het afgelopen zaterdag in La Festa, dat is altijd een goed teken denk ik dan.
En dat was het ook. Ondanks dat er een grote groep(20 personen ongeveer) zat, had de bediening oog voor alle gasten in de zaak. Vooraf een smakelijke bruschetta, daarna duurde het even voordat de hoofdgerechten kwamen. Maar als zo'n grote groep ziet zitten weet je gelijk waardoor dat komt. Vervolgens kwamen de hoofdgerechten, een prima pasta met gerookte zalm en room en wodkasaus, goed op smaak. Een prima prijs en kwaliteitsverhouding!
Mpwesterbaan .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Een ontzettend warm welkom. Ze werken met verse producten en dat proef je. Ik ben een wijndrinker en vaak twijfel ik om dat te bestellen, maar na het voorproeven ben ik overstag gegaan. Deze is perfect. Ze denken met je mee En al is er iets verkeerd dan lossen ze het gelijk op. (Ik wilde liever geen artisjokken,maar was dit vergeten te vermelden) Een topper en de locatie is een verbogen geheimpje in Amsterdam Ik kom zeker terug! Ze hebben het recent verbouwd en het ziet er gezellig uit. kleine tafeltjes ,maar voor grotere groepen is er meer ruimte
Michiel .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Ik eet graag bij La Festa, een Italiaans restaurant in de Amsterdamse Jordaan. De Turkse eigenaar Aydin en zijn medewerkers zijn supervriendelijk, beleefd, snel en zorgen ervoor dat je je direct op je gemak voelt. Soms stroomt er een grote groep toeristen binnen die luidruchtig zijn, maar wat verwacht je in het centrum van Amsterdam? Zodra we plaats hebben genomen, krijgen we bijna altijd wat bruscetta of wat salade met mozzarella. Van het huis natuurlijk. Ik bestel meestal pizza, maar ook de pasta's en andere gerechten zijn lekker. En dat voor een zeer schappelijke prijs. Ook de (witte) wijn is goed. Na het eten bestellen we altijd één of twee 'Irish coffees' en krijgen we derde van het huis. Het ziet er binnen goed en netjes uit. Ik zal hier nog vele malen eten.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Heerlijk gegeten (veel verse ingrediënten) goede prijs kwaliteit en super service. De gemoedelijke sfeer maakt dat je je er echt welkom voelt.
Voor, hoofd en nagerecht (minestronesoep,canneloni en tiramisu), 3 consumpties en een klein flesje water voor nog geen 40 euro. Aanrader en wij zullen er zeker weer naar toe gaan bij ons volgende bezoek aan Amsterdam.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Midden in de Jordaan zomaar lekker gegeten. Prima restaurant, netjes, schoon en erg aardig personeel. Geen moeite teveel. Heerlijke lasagne met groenten, prima pizza Hawai, een (erg grote) entrecote met gebakken aardappeltjes en een mix van warme spinazie, courgette, aubergine. Toetjes heerlijk, verse teramisu, dame blanche en lekker mix van Italiaans ijs.
Als we weer in Amsterdam zijn zullen we zeker weer aanschuiven voor we naar huis rijden! Ze hebben trouwens ook en B&B... lekker en makkelijk als je wilt blijven.
Sarahnvv .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Het is een goede pizzeria. Veel verse ingrediënten, wat je niet vaak ziet bij een pizzeria. Ik heb hier meerdere keren pizza en lasagne gegeten.

Als toetje een aantal keer ijs gegeten, niet erg bijzonder, maar wel lekker veel. De Irish koffie is perfect, zeer royaal met de whisky.

Het brood met kruidenboter is volgens mij margarine gemengd met boter, dus niet zo lekker.

De bediening is erg attent en vrolijk en je voelt je elke keer weer welkom. Lekker ongedwongen sfeer wat past bij een pizzeria.
Tterlien .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Simpel maar knus restaurant, met heerlijke autenthiek italiaans eten. De ingredienten op de pizza's zijn vers en dat proef je! Voor even snel maar toch lekker eten, een echte aanrader!
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Basic restaurant. Prijs kwaliteit is goed. Je kunt hier terecht voor een snelle hap, maar zeker ook voor uitgebreid eten met een gezellige nazit.
Rode huiswijn is goed.
p.s. we love Ayden
Catheleyne W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Festa zit om de hoek van de Elandsgracht in de hazenstraat. Het is niet een heel bijzondere Italiaan, maar prijs kwaliteit is prima, een ouderwetse pizza wordt geserveerd en daar is niets mis mee. Als voorgerecht neem ik altijd de antpasta mista, niet altijd van dezelfde kwaliteit, soms te zout soms te vet, maar als de kok wel wel wakker is dan is deze echt een aanrader, je mag zelf kiezen of je vegetarisch wilt of met vlees. De pizzakeuze is klassiek maar een prima pizza. Geen hoogstaande kwaliteit maar als je even ergens een pizza wilt eten goed te doen.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Ik begrijp niet waar alle eerdere positieve recensies vandaan komen. Zeer chaotische tent, en hoewel dat soms charmant is, was dat hier louter ergerlijk. Het moet gezegd: de pizza quattro formaggi van mijn tafelgenoot was erg lekker, maar mijn spaghetti ai frutti di mare bepaald niet; ik heb met verveling de spaghetti met zeevruchten (voornamelijk surimi!?) in een waterige tomatensaus, naar binnen gekruld. Fantasieloos! Peccato! Een handje peterselie, wat basilicum, grove peper voor mijn part, a little more love,.dat had het al een beetje goed gemaakt. Op de vraag welke van de twee prosecco op de plank, de dienstdoende heer ons kon aanbevelen, kwam het antwoord: "ach, er zit eigenlijk geen verschil tussen". In hemelsnaam! Waarom dan de keuze? Het interieur tot slot: erg donker en ongezellig. Gelukkig zijn er in Amsterdam legio Italiaanse restaurants waar je de liefde wel proeven kunt, want naar La Festa gaan we niet meer!
Hessiedee .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Vorige week ontzettend gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten! We kregen zelfs zomaar een heerlijke bruscetta vooraf. Gratis! Leuk dat je je eigen pizza kan samenstellen! Jordaan Speciaal heet dat. Leuke tent, lekker eten, goede bediening!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Gisteren (6 Juli) met een aantal vrienden en vriendinnen lekker gegeten. Het was super. prettige sfeer, goede bediening en goed gegeten. Pasta met lamskoteletten. Prima combinatie. Kom zeker een keer terug.