La Festa

9,4

Jouw recensie over het restaurant La Festa

Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Keurig restaurant met erg vriendelijke medewerkers. Het eten is goed, lekkere gerechten en pizza's. Prijzen op zijn Amsterdams. Komen hier zeker weer terug.
Cornelia D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening (op een serveerster na). Het dessert was voor de kinderen bolletjes ijs. Dat viel wat tegen wat betreft smaak. Gezellige sfeer, prettige ruimte, een aanrader.
maud J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten vol van smaak. We komen zeker nog een keer terug!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Vriendelijke bediening, eten was zeer goed!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Vriendelijke bediening en goede kwaliteit pizza (mozzarella, calzone en parma). Lekkere witte huiswijn en prima cappuccino.
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig ongedwongen sfeer super gezellige bediening kom er graag terug !!!!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Voortreffelijk gegeten.
We hadden carpaccio en gebakken mosselen vooraf; aansluitend bistecca carbonara(2x) en filetto della chef.
Restaurant ligt midden in de Jordaan waarbij er veel bezoekers uit de wijk zelf zijn. Zeer sfeervol!
Tinie I.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk eten voor een redelijke prijs
Hartelijke ontvangen en een open sfeer.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor de 95e verjaardag van mij oma in rolstoel hebben wij hier met een groep van 20 mensen gegeten en alles ging perfect! Het voorgerecht was een soort antipasti wat verspreid over de tafel werd neergezet zodat iedereen een beetje kon prikken in wat ze lekker vonden. Daarna werd het hoofdgerecht á la carte besteld en dat stond binnen korte tijd op tafel. achteraf kreeg onze oude oma nog een verjaardagsliedje en een dessert met vuurwerk. het bedienend personeel was erg vriendelijk en snel. we zijn heel erg goed en snel geholpen en alles was erg lekker! De pizzabodems waren perfect! Ik zou zelf alleen de verlichting wat warmer proberen te maken, het was wel heel erg licht en buiten heel donker.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
lekker gegeten en vriendelijke bediening was alleen erg druk wat ook wel iets verteld
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker eten in een gezellige ambiance. Vriendelijke medewerkers.
Peter V.
Super gezellig
Super lekker
Mi-Ja M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
met mijn man daar lekker een calzone besteld met een groene salade. Er kwam tomaten gehaktsaus bij de calzone pizza. Vooraf kregen we een bordje met 2 toastjes met gesmolten mozzerela. We hebben lekker gegeten en wat nog over was kregen we mee in een doggy bag. prima tent met zeer vriendelijke bediening!
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
zeer hartelijke ontvangst
heerlijke gerechten
goede wijn
echt een aanrader
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor ons al meer dan 20 jaar heerlijke gerechten met voortreffelijke gastvijheid!
keesiedive .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Salade voorgerecht nummer 10 super vers, mooie combinatie van warm en koud. Mijn vrouw had een super pizza met verse ingrediënten en een niet te dikke bodem. Ik had canneloni super van smaak lekker met wilde spinazie en op mijn verzoek extra knoflook. Super! De tiramisu was hand gemaakt en ik koos voor het nieuwe toetje met vers fruit, ook erg lekker. Wij komen hier vaker en het blijft erg goed en altijd vers.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Hier gegeten voorafgaand aan een voorstelling. Prima pizza calzone en canneloni. Hele vriendelijke bediening (ik vermoed de eigenaar) die zijn gasten goed verzorgd. Snelle service. Ook goede koffie. Niks te klagen, we komen hier zeker nog eens terug!
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wij bestelden hier de antipasti misto: zo heerlijk heb ik het nog nooit gegeten: blauwe kaas, meloen, warme gekruide champignons, artisjok, salami en meer. Daarna ieder een pasta. Deze waren ook lekker maar de pasta met zalm was iets aan de zoute en de pasta met champignons iets aan de droge kant. Prima rode huiswijn.
Gido V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Uitermate gezellig familierestaurant in de Jordaan, waar we zo maar per ongeluk naar binnen liepen. Wordt gerund door een gezin en zo voelt het ook. Uitermate sfeervol en kwalitatief goed eten, precies het soort ervaring waarvoor je uit eten gaat.
SVGP G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Een klein juweeltje in de Jordaan. Heerlijk gegeten, ruime menukeuze en een zeer schappelijke prijsverhouding. Absoluut eentje om te onthouden voor als je lekker Italiaans wilt eten en niet in een pizzeria terecht wilt komen.
Enige tegenvaller was dat de beste man in de bediening weinig charmant was door een opmerking te maken over het vollere postuur van een van onze tafelgenoten en de hoeveelheid pasta dat overbleef op haar bord. Dat was niet oké, maar los daarvan een prima eetgelegenheid.