La Fermata Del Gusto

Van Woustraat 185 1074 Amsterdam Nederland Kaart
31-203373799

Over het restaurant La Fermata Del Gusto

Warme en koude voorgerechten, vis, vlees, pasta, heerlijke nagerechten. Bij La Fermata del Gusto staat het op de kaart. Lekker eten voor een lekkere prijs. Niet zelf in de keuken staan, maar dat overlaten aan professionals. Dat wil je niet alleen in het weekend, maar ook op een doordeweekse dag. ‘Gusto’ zorgt er met alle plezier voor.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Fermata Del Gusto

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijke frisse Italiaanse happen. Super vers. Kortom heerlijk gegeten. Prima wijntje. Er kan ook worden afgehaald, maar daar heb je geen last van in het restaurant.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Leuk restaurant, goede service en goed eten voor een goede prijs. Wij aten pizza's en wat voor gerechten en alles smaakte enorm goed!