La Favela

Korte Leidsedwarsstraat 28-32 1017 RC Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant La Favela

This summer, we would love to welcome you to celebrate with us.

Celebrate the extraordinary little sparkles of life and above all: heavenly good food and drinks.

Cause, isn't life like an ice-cream? We should all better eat it before it melts.

Meer informatie over restaurant La Favela

Maandag t/m Zondag: 13:00 tot 01:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Dansvloer , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant La Favela

Lex H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk genoten hier op zondag avond. Rumribs en zoeteaardappel frietjes waren goddelijk. Met ruim 30 soorten bier maakte de avond compleet !! Bediening zeer attend
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Als voorgerecht hadden we het visplankje. De calamaris waren lekker, maar de sardientjes zaten letterlijk nog in een blikje! Verder zaten er nog 4 olijven bij en twee kleine stukjes brood. En dat dan voor 15 euro, lijkt mij een beetje veel. Spare ribs waren erg zoet, ondanks dat de ober vooraf aangaf dat ze niet zoet waren. Dessert was lekker. Personeel was vriendelijk, maar leek nog niet veel kennis van zaken te hebben. Toen ik vroeg wat voor een soort vis er bij de dagschotel zat, kwam ober niet verder dan ‘witvis’. Ook leek hij iemand anders die binnen kwam met wat vragen niet goed te kunnen helpen. Al met al oke, maar zeker niet bijzonder.
Nina J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk genoten afgelopen weekend van de lekkere gerechten van La Favela. Vooral de zoete aardappel frietjes !!! In een goede ongedwongen sfeer een lekker avondje hier doorgebracht.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
super leuke avond gehad vanavond. Heerlijk gegeten en gedronken in een ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar en komen zeker terug
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Eten en bediening waren bijzonder slecht: onoplettend, traag geserveerd, taai en koud en nog opvallend duur ook voor een dergelijke kwaliteit
Alexandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Zonder reservering met wat verschuivingen door de lieve bediening toch nog een tafeltje kunnen krijgen. Nog nooit zulke lekkere zoete aardappel frietjes gegeten!! Over het al was alles echt heel lekker!!!! Komen zeker weer een keer terug. Sfeer was goed.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima eten en leuke entourage.
We gaan vast nog eens terug.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heer bij toeval binnen komen lopen met een vriendin. Heerlijke steak gegeten en wat cocktails gedronken. Tot onze grote verbazing ging het restaurant over naar club (ADE) , super tof!!!!! Zijn nog tijdje blijven hangen. Intrieur geweldig
Stella D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Een hoop liefde voor deze zaak ❤️❤️ Zijn nu voor de 3e keer terug gekomen. Echt super leuk en aardige mensen die er werken.. nacho’s en taco’s onze favo en the girls best friend cocktail ????????
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lady steak was prima klaar gemaakt! Sfeervolle inrichting. We voelden ons bij binnenkomst niet echt welkom, bediening liep niet over van vriendelijkheid.
Joep D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wat een lekker warm welkom hier. Werden door het personeel heerlijk in de watten gelegd . Niks was te veel gevraagd. Zouden voor 1 wijntje gaan maar zijn 4 uur later de deur uitgegaan. Heeeeerlijk gegeten en lekkere gin tonics gedronken. Was blij dat ik niet met de auto was. Komen zeker terug ❤️
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wat een heerlijk bijzonder tentje!!!
Interieur en sfeer erg relaxt en adembenemend.
Personeel en service perfect op orde. Ben hier met wat vrienden wezen eten en hebben wat biertjes en cocktailtjes gedronken. Alles was echt top!!! Komen zeker weer een keer terug en zullen het door vertellen..!!!!
Moni H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Deze locatie is omgetoverd tot een restaurant/lounge area en club.

Het interieur is geweldig plus het eten is top.

Na het eten nog heerlijk genoten van een cocktail en daarna de voetjes van de vloer.

Een echte aanrader voor een ieder die een x iets anders wil in Amsterdam!!!
Fionuala K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wat een prachtige zaak! Toen wij binnen kwamen voelden wij ons al gelijk op ons gemak. De bediening is uitstekend, erg vriendelijk. Om nog maar te zwijgen over het eten. Ik heb in lange tijd niet zo heerlijk gegeten. We sloten ons diner af met een fantastische cocktail. In alle eerlijkheid de mooiste zaak van Amsterdam. La Favela is zeker de moeite waard!!
Fionuala K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wat een prachtige zaak! Toen wij binnen kwamen voelde wij ons gelijk op ons gemak. Erg warm en gezellig. De bediening is uitstekend, erg vriendelijk. Om nog maar te zwijgen over het eten. Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten. In alle eerlijkheid 1 van de mooiste zaken van Amsterdam. We sloten af met een heerlijke cocktail. La Favela Amsterdam is zeker de moeite waard!!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Ziet er goed uit, goede sfeer, weinig toeristen, dus zeker een fijne plek. Bediening moet wel nog gestructureerder gaan werken. Meerdere mensen liepen onze tafel waardoor bestellingen fout gingen en ik een hamburger ipv de vega-variant kreeg. Eten was ook wat aan de koude kant.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Door de opening ging alles best chaotisch. Ruziënd personeel en bestellingen niet afronden. Leidinggevende deed goed haar best
Eliroydijkstra .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijke afsluiting van een dagje Amsterdam met de familie. Heerlijk gegeten. Goede sfeer en ambiance. Eindelijk een restaurant in Amsterdam met top service.
Rowan D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Top restaurant, echt een aanrader. Het is eten is echt heerlijk, de service is heel goeden het interieur is prachtig.
Eindelijk is wat anders dan alles wat er al in Amsterdam te vinden is.
Rachano R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gezellig restaurant met een hele unieke en warme sfeer. Cocktails zijn zoals je ze in je stoutste dromen nog nooit hebt geproefd en het eten is ook uitmuntend! Zeker een aanrader en zal vaker langskomen.