La Favela

Korte Leidsedwarsstraat 28-32 1017 RC Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant La Favela

This summer, we would love to welcome you to celebrate with us.

Celebrate the extraordinary little sparkles of life and above all: heavenly good food and drinks.

Cause, isn't life like an ice-cream? We should all better eat it before it melts.

Meer informatie over restaurant La Favela

Maandag t/m Zondag: 13:00 tot 01:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Dansvloer , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant La Favela

Sharona K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Een erg leuke sfeer, vriendelijk personeel en lekker eten. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Lekker genoten op deze lokatie.! Eten en cocktails fantastisch. Personeel behulpzaam en erg aardig. Ga hier binnenkort mijn verjaardag vieren!!!
Brenda G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk genoten met vriendinnen van lekkere cocktails en nacho’s. Komen gier zeker nog eens snel terug!! Leuke avond gehad
Gabor S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Goede en snelle service ondanks dat de hele zaak vol zat. Heerlijke Picanha met chimichuri en zoete aardappel friet, jerk kip en pulled chicken fries. Lekkere cocktails
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten, goede service!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
lekker gegeten vandaag. prettige sfeer en steaks voortreffelijk. De bieren deden ons goed. komen zeker nog eens terug...
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Hier gegeten en ondanks de drukte waardoor het allemaal wat langer duurde heerlijk gegeten. Bediening zeer attent en behulpzaam.
Kishen B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Het interieur is prachtig. Iets nieuws in Amsterdam. Het heeft iets eigen en is uniek in zijn soort. Het eten stijgt ver uit boven het kwaliteit in de straat. Het assortiment aan is ook mega. Persoonlijk geen bier drinker, maar de speciaaltjes die zijn schenken zijn uitmuntend. De clubavonden die ze op vrijdag en zaterdag houden zijn ook gezellig. Muziek is er voor iedereen. Of je nou van urban of house houdt. Al met al een geweldige zaak en zeker een toevoeging voor de horeca Amsterdam!
Lies B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Het eten (de kip was droog), de beding was slecht. Lang gewacht en de stoelen zaten slecht. De steak was wel lekker.....
Veerle T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Supergezellig en zalig lekker eten.
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Super lekker gegeten en heerlijke cocktails gedronken! Personeel was heel erg vriendelijk, het interieur is prachtig. Wij komen zeker nog een keer terug
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Super lekker gegeten! Top personeel en goede sfeer!
Yolanda J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Erg gezellig restaurant en heerlijk gegeten. Personeel vriendelijk. Een echte aanrader. Wij gaan er gauw weer heen.
Ilianna M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Mijn moeder vond het eten zo lekker dat ze al haar bestek aan een kant heeft gezet en dansend met haar handen heeft gegeten haha en mijn zusje en ik vonden het ook heerlijk en hebben mooie foto's gemaakt (zelfs bij de wc hihi) dankjewel voor een goeie service en leuke warme avond ❤ groetjes we komen gauw weer!
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Lekker gegeten, aardige service en mooie interieur ... leuk!
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk genoten hier op zondag avond. Rumribs en zoeteaardappel frietjes waren goddelijk. Met ruim 30 soorten bier maakte de avond compleet !! Bediening zeer attend
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Als voorgerecht hadden we het visplankje. De calamaris waren lekker, maar de sardientjes zaten letterlijk nog in een blikje! Verder zaten er nog 4 olijven bij en twee kleine stukjes brood. En dat dan voor 15 euro, lijkt mij een beetje veel. Spare ribs waren erg zoet, ondanks dat de ober vooraf aangaf dat ze niet zoet waren. Dessert was lekker. Personeel was vriendelijk, maar leek nog niet veel kennis van zaken te hebben. Toen ik vroeg wat voor een soort vis er bij de dagschotel zat, kwam ober niet verder dan ‘witvis’. Ook leek hij iemand anders die binnen kwam met wat vragen niet goed te kunnen helpen. Al met al oke, maar zeker niet bijzonder.
Nina J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk genoten afgelopen weekend van de lekkere gerechten van La Favela. Vooral de zoete aardappel frietjes !!! In een goede ongedwongen sfeer een lekker avondje hier doorgebracht.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
super leuke avond gehad vanavond. Heerlijk gegeten en gedronken in een ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar en komen zeker terug
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Eten en bediening waren bijzonder slecht: onoplettend, traag geserveerd, taai en koud en nog opvallend duur ook voor een dergelijke kwaliteit