La Famiglia

Groot Hertoginnelaan 206 2517 EX Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Famiglia

Tram 11 en bus 21 stoppen voor de deur.
  • : Betaald parkeren in de omgeving.

Dagelijks geopend vanaf 17:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant La Famiglia

Margo B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Met een bevriend stel hebben we genoten van het uitgebreide voorgerecht en daarna de huisgemaakte pasta. Er staan wél veel tafeltjes achterin, waardoor je een beetje krap zit. Maar het eten, de vriendelijke bediening en de rekening maakten dat helemaal goed.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben genoten. Het voorgerecht was uitgebreid (Antipasto Familia + Vitello tonato) en bijzonder smakelijk, de huisgemaakte pasta's (al Tartufo + Funghi Porcini) waren verrukkelijk. Wij komen zeker terug!
bardan G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
ik kom vaak naar italianse restaurant tot nu toe goed op smaak helaas nu niet Pizza was harde bodem niet te eten het is jammer voor mij niet meer LA famiglia
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
als je echte Italiaanse eten wil proeven dan ben je op de goede restaurant...en de pizza is nergens te vinden zo lekker...en zeer goed bediening...ik kom zeker terug
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben hier met 4 in ontspannen sfeer goed gegeten. Leuk dat de in de reservering opgegeven verjaardag van onze dochter met een feestelijk ijstoetje en 'lang zal ze leven' werd gevierd.
Carel C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Te kleine wijnglazen die tot de rand worden gevuld... geen gezicht. 14 euro teveel op de rekening... gecorrigeerd zonder excuses. Dit ademt niet de sfeer van een Italiaans restaurant.
Leonard S.
Lief personeel!
Ik heb pizza gegeten en de pizza was erg smaakvol! Wat handig is, is dat je alle maaltijden kan afhalen.
Violeta C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goede service en heerlijke krokante pizza. Ook leuk met kinderen.
Elloy K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Aan de smaak van de pizza’s moet nog gewerkt worden, de smaak van erg flauw en de bodem kan ook krokanter met zo’n mooie houtoven. Pasta met truffel, geserveerd uit een grote kaas met brandende alcohol die de kaas smelt, was heel erg lekker.
Luca G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
geweldige service en het eten dat ik een filet met groene peper at was tot in de perfectie bereid Ik raad je aan om echte Italianen te worden
V.S. S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Echt gezellige sfeer, kwaliteit van eten is perfect en de prijzen zijn redelijk. De personeel is gastvrij en snel als het nodig is.