La Famiglia

Groot Hertoginnelaan 206 2517 EX Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Famiglia

Tram 11 en bus 21 stoppen voor de deur.
  • : Betaald parkeren in de omgeving.

Dagelijks geopend vanaf 17:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant La Famiglia

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Leuke tent en lekker gegeten.
Catherine B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Gastvrij en vriendelijk personeel.
Kwalitatief uitstekend de portie pasta had iets groter gemogen.
Goede ervaring komen zeker nog een keer terug.
Tip: Zorg dat er bij 2 persoons gerechten (Mixed Grill) een even aantal stukken vlees geserveerd word.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, alles vers, authentiek, ondanks de drukte aandacht voor ons en voor een praatje , het speenvarken was bijzonder smaakvol, onze hoofdgerechten ook en de tiramisu zalig. Ook de bijpassende wijnen waren uitstekend, niet zomaar een doorsnee huiswijn. Prima koffie ook. Alleen de irish koffie kan beter, dat moet niet met spuitroom maar met verse lobbig geklopte room zodat de room mooier op de koffie blijft drijven. Maar dat is een klein detail, dr limoncello van t huis maakte een eind aan een prima avondje uit. Wij komen hier zeker terug
Hagen C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten en drinken was goed. We hebben gebruik gemaakt vd AH actie. De bediening was vriendelijk maar wat chaotisch.
manou B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Persoonlijke ontvangst en bediening. Uitstekend wijnadvies. We hebben heerlijk gegeten en voelden ons echt verwend!
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Voor een redelijke prijs lekker eten in een sfeervolle ruimte. Bediening is heel vriendelijk. Prima!
Warren G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Great
De tafel van Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gereserveerd via de AH restaurant actie. Zeer vriendelijk ontvangen. Vlotte bediening en uitstekend eten. Geen speciaal AH menu maar gewoon van de kaart, waarbij 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht niet in rekening werden gebracht. Van het dessert voor twee werd slechts de helft van de prijs gerekend. Zeer correct. Absolute aanrader!
Wil V.
geweldig restaurant met origineel italiaans eten en dat in Den Haag! We hebben genoten !
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Als je echt de Italiaanse smaak wilt proeven moet je hier gaan eten. Je PROEFT de PERSOONLIJKE AANDACHT. Je krijgt een heerlijke bruscetta vooraf. KORTOM een echte AANRADER!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, we werden leuk ontvangen met een amuse. Het hoofdgerecht was ook prima, het personeel was vriendelijk en netjes, we gaan zeker nog een keer daar eten.
Bella D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Je waant je je hier toch een beetje in italie ( ik heb 10 jaar in de toscane gewoond), zowel de familiere sfeer als de aankleding van het restaurant, en het eten , niets dan lof wij komen hier zeker terug !!
Glenn S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Wat mij verbaasde is wat ik heb afgerekend. Uiteindelijk betaalde ik 83 euro inclusief kortingsbons van AH, ik dacht dat kost mij wel iets minder. Gezien het eten wat je krijgt, zal ik er tweemaal erover nadenken voordat wij daar weer eten. Wat heel uniek was voor ons is dat ik daar mijn vrouw ten huwelijk heb gevraagd. De toetje vond zeker lekker truffelijs met slagroom en chocoladesaus.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Lekker gegeten in rustige en vriendelijke ambiance
Edwin.bolle B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De eerste keer in dit restaurant. In alle opzichten goede keuze. Vriendelijke bediening, goed eten, zowel qua kwaliteit en kwantiteit . Ik kom zeker terug.
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Echte authentieke Italiaanse pizza en gerechten Leuke amuse van bruscetta vooraf
Buiten wel wat rumoerig door verkeer
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Goede ontvangst bij binnenkomst restaurant, goed advies menu. Prijs kwaliteit uitstekend. Een aanrader!
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Met een bevriend stel hebben we genoten van het uitgebreide voorgerecht en daarna de huisgemaakte pasta. Er staan wél veel tafeltjes achterin, waardoor je een beetje krap zit. Maar het eten, de vriendelijke bediening en de rekening maakten dat helemaal goed.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben genoten. Het voorgerecht was uitgebreid (Antipasto Familia + Vitello tonato) en bijzonder smakelijk, de huisgemaakte pasta's (al Tartufo + Funghi Porcini) waren verrukkelijk. Wij komen zeker terug!
bardan G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
ik kom vaak naar italianse restaurant tot nu toe goed op smaak helaas nu niet Pizza was harde bodem niet te eten het is jammer voor mij niet meer LA famiglia