La Famiglia

Groot Hertoginnelaan 206 2517 EX Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Famiglia

Tram 11 en bus 21 stoppen voor de deur.
  • : Betaald parkeren in de omgeving.

Dagelijks geopend vanaf 17:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant La Famiglia

Simone D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Uitgebreide kaart en goede vriendelijke bediening.
Hella V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prettige ontvangst, heerlijk gegeten, bediening super, een aanrader, en dat vertellen we door.
Tenny M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijke echt Italiaanse familiesfeer en goed eten met verse groenten. Bediening is heel vriendelijk en je waant je echt even in Italie
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Eten was lekker alles zelf gemaakt alleen sommige dingen waren productie dat was dan wel weer jammer maar verder heel vriendelijk nogmaals eten was lekker en de uiterlijk van de zaak zag er mooi uit een dikke 9
Riccardo B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bijzonder vriendelijke en persoonlijke service van eigenaar. Kregen nog een proefje van het dessert en limoncello aangeboden. Jammer van de te lange wachttijd maar de kwaliteit van de gerechten is heel goed!
Colleen V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima service. Iets meer smaak in het eten zou het “uitstekend “ maken. Wel heerlijke inktvis en verrukkelijk truffel ijs gegeten.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
het voorgelegd was prima, het hoofdgerecht matig de bediening goed hoge prijs voor matig eten
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijke ontvangst en bediening boven verwachting
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeer sfeervol Italiaans Restaurant met vriendelijke bediening.
Keuze uit een zeer uitgebreide menukaart - prima prijs/kwaliteit-verhouding.
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken met op de achtergrond gezellige Italiaanse muziek.
Zeker een aanrader!
John S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zaterdag 22 september hier gegeten met de AH actie. 3-gangen a la carte kiezen, 2e persoon eet gratis. Voor Vitonello en de Antipasta Famiglia( van alles wat). Vitonello redelijk iets teveel olie. Mixed voorgerecht prima. Hoofdgerechten Kalfssaltimbocca en Ossehaas. Gewoon goed niet bijzonder. Dessert was grand dessert voor 2. Voor mij de topper van de avond. Heerlijk gevarieerd en alles vers. Prijs-kwaliteit verhouding vind ik niet kloppen. Forse prijsstelling. Met AH actie is dit restaurant wel een aanrader. Nu €80 kwijt incl. Aperitief, fles water en fles rode huiswijn. Zonder AH bon was dit circa €130 geweest!
René V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijke, behulpzame en attente bediening. Sfeervol ingericht. Eten was uitstekend, met zorg en smaakvol bereid. Ook zonder deze restaurant actie zou ik daar zeker nog eens een keer gaan eten. Enig min puntje was de wijnkaart, beperkt en van een minder niveau dan ik gewend was. Maar al met al zeker een aanrader, ook vanwege het à la carte concept voor deze actie.
John S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gezellige inrichting , goede ontvangst en leuk personeel. Het eten was helaas teleurstellend, zeer vlakke en waterige smaken van voor- en hoofdgerecht. Dessert was lekker. Personeel nam onze opbouwende opmerkingen goed in ontvangst en beloofde hier wat mee te doen!
Lieneke F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de ah restaurant actie. Geen speciaal menu maar als la carte. Hele vriendelijke correcte bediening.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Topkeuken, onstijgt niveau buurtrestaurant. Prima service. Zeker voor herhaling vatbaar.
Conny C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst, eten erg lekker zowel voorgerecht, hoofdgerecht en dessert.
Ruime keuze uit de hele kaart.
Merle L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Wij hadden gereserveerd met de AH actie maar waren onze kaart vergeten. Dat was geen probleem, werd meteen gezegd. Voorgerechten waren heerlijk. Eén hoofdgerecht was door de bediening verkeerd ingevoerd. We kregen excuses aangeboden en het juiste gerecht kwam vlot. We kregen zelfs ter verontschuldig gratis drinken. Het was super lekker en het personeel was super vriendelijk!
Liens K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten met lekkere wijn, een restaurant om terug te komen met vrienden.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Echt heerlijk gegeten in een typisch Italiaanse sfeer. Heel vriendelijk ontvangen. En je wordt op je wenken bediend. Heerlijke wijnen. Ja wat wil je nog meer. De jarige in een gezelschap van zes werd ook nog eens in het zonnetje gezet. Je waant je even in Italië.
Vicky C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Prettig ontvangst, uitleg gekregen bij navraag over de AH-actie. Menu heeft wat typ-of spelfouten en vertalingsfouten NL-ENG (soms wat woordjes gemist). Informatie voor vegetariërs ontbreekt, zo hadden we een voorgerecht besteld wat we dachten dat vegetarisch was aan de beschrijving te lezen, bleek dit helaas niet. Geen ramp, want de caprese salade was héérlijk. Beide namen we een pizza Napoli, je rook de geuren al bijeenkomen. Pizza was goed heet geleverd, met pizzasnijder bij de hand. Vriendlief genoot van de heerlijke wijn en sprak zelfs paar woordjes Italiaans met de ober! :-)
We hadden een granddessert voor 2p, wat extra leuk versierd werd met een vuurwerkje kaars voor het vieren van ons 3,5 relatie. Alle toetjes waren verrukkelijk en op gemak te nuttigen.
Super service, erg rustig in de tent, maar volste aandacht voor ieder die binnenkwam. Bediening zit niet stil en doet in de rustige minuutjes aan het verbeteren van de kwaliteit, opruimen, registratie etc. Over 2 weken zijn we er geheid weer!!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten en goed bediend.