La Famiglia

Amerzon .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het rare was er was geen lasagne en er zat een schroefje in het eten bleek van de pepermolen te zijn, en ik bestelde witte zoete wijn en dat duurde wel erg lang , dus ja niet echt een aanrader,
Bedankt voor de recentie Vera, echter jammer dat de conclusie van jullie bezoek was dat het geen aanrader was. Terwijl jullie tijdens het bezoek zo vriendelijk en positief leken. De positieve ervaring met de gebakken champignons bijvoorbeeld. En u heeft uitleg en excuses gekregen voor alle bovenstaande punten en leek dat direct te ervaren.
Ik vond het erg gezellig dat jullie er waren!
Vriendelijke groet,
Marion Hogendijk Eigenaresse La Famiglia
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Nette moderne zaak, 1 serveerster. Muziek overheersend/sfeer bepalend, drukke muziek. Viel ook soms stil waardoor het ineens heel stil was in de zaak.
Eten was prima. Kwaliteit was matig, simpele gerechten en zag er soms iet wat goedkoop uit. Pizza was prima, wel wat veel olie op de pizza maar smaak was verder prima.
Goede service, prima wachttijd voor het eten.
Oudcca .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een net restaurant met een goede kaart en pizza echt perfect. Prijs/kwaliteit in verhouding. Ideaal voor even een pizza/pasta na een dagje shoppen
J.abrahamse2 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was heerlijk en niet duur.We moesten alleen wel lang wachten voor de bestelling werd opgenomen en het eten kwam. Uiteindelijk bleek dat de risotto op was en er niet de juist bestelde pizza gebracht werd. Dit werd wel weer goedgemaakt en er werd een gratis drankje aangeboden. Nog voor de hoofdmaaltijd werd de dessertkaart al aangeboden. De organisatie kan dus zeker verbeterd worden, maar het eten is echt heerlijk.
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer slecht gegeten bij la famiglia. Het begint al met een hapje vooraf wat bestaan uit twee stukjes droog brood met koude paddestoelen en uitgedroogde, omgekrulde en half gesmolten kaas op compleet verdorde rucola sla. De pizzabodem was niet gaar. Smaak was niet goed. Pasta gerecht was te gaar, het beloofde zeefruit in de pittige tomatensaus was zeer schaars en bestond uit een paar tot rubber gekookte inktvisringen. Wijn was ook niet zo. Personeel is vriendelijk maar erg gemaakt. Nee wij komen niet meer terug.
Mereleveline .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Via een aanbieding op internet hier gegeten. Super lekker, en dat voor zo weinig geld! Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Lekkere pasta en ook de pizza was heerlijk!
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Doordat we buiten zaten was het natuurlijk rumoerig met een drukke weg voor je tafeltje. Maar het eten was voortreffelijk. Erg pittig maar dat stond op de kaart aangegeven. dus geen echte verrassing. Vlotte bediening en dus aan te bevelen maar ook voor ons nog eens een keer.
Marijke.soeting .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Mijn eerste keer bij La Famiglia! Heel goed bevallen, snelle en aardige bediening, goed eten. Alleen jammer dat er in een Italiaans restaurant geen Tiramisu is te verkrijgen. Er zou wat meer aandacht voor het dessert mogen zijn. Dat is wat gewoontjes. Maar ik kom zeker terug.
FoodloverHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Veel keuze uit unieke pizza's. Net even wat anders dan normaal. Uitserveren van het eten duurde erg lang. Per gerecht lang moeten wachten. Maar smaken waren heel erg lekker. Restaurant voelde niet erg gezellig aan door kleurgebruik en materialen in het interieur. Service was heel vriendelijk en warm.
Overmeire .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening en weer eens lekker pizza gegeten
Dit was voor ons al weer een tijdje geleden
Verra1566mtv2 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hadden gereserveerd met de AH restaurantactie.
Bij aankomst bleek er geen tafel meer te zijn maar we kregen een wijntje van het huis en konden plaatsnemen aan de bar totdat er ( vrij snel) een tafel vrij kwam.
Het eten was super en zeer vriendelijke bediening, zeker een bezoek waard !
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hier gegeten via Social Deal op 08/07/16. We kregen bij het aanreiken van de menukaart geen verdere uitleg over het arrangement, waardoor we dachten dat we in ruil voor een toeslag wellicht à la carte zouden kunnen eten. Bij navraag bleek dit niet zo te zijn. Verder geen probleem, maar persoonlijk zou ik meteen even een toelichting geven inzake het arrangement. Nu wisten we niet meer precies welke gerechten we konden bestellen.

Verder hebben we hier prima gegeten. Ik had gekozen voor prosciutto e melone. Dit was een lekker gerecht. Gevolgd door de pizza quattro formaggi en een nagerecht. Beide gerechten waren niet heel bijzonder. Het was gewoon oké.
Skyuki .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Met z'n viertjes heerlijk gegeten bij La Famiglia. Het restaurant valt in de straat niet zoveel op, maar het eten daarentegen wel! Heerlijke krokante onderlaag van de pizza en de smaak bevalt erg goed! Je betaalt misschien wat meer dan in een normaal Italiaans restaurant, maar in dit geval is het meer dan waard. De ingrediënten zijn echt vers en de keuze uit verschillende pizza's is enorm. De pizza zelf is ook ontzettend groot, maar desondanks heeft iedereen z'n pizza keurig op kunnen eten. Al om al een goed restaurant waar je zeker eens een keer moet zijn geweest!
Karman34 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ben aangenaam verrast, het restaurant ziet er fris en nieuw uit, is niet zo groot en doet daardoor huiselijk aan. Het eten was heerlijk en ruim voldoende, de service is prima, aardige mensen die echt voor je klaar staan om je een leuke avond te verzorgen. Een dikke prima zeg ik!!
Sascha H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Ik heb nu meerdere keren bij dit restaurant gegeten en het was elke keer weer heerlijk.
Je krijgt bij binnenkomst stokbrood met kruidenboter en olijven, wat ik erg lekker vind is de huisgemaakte kruidenboter ( waar de meeste restaurants kant en klare kruidenboter gebruiken) en het eigen gemaakte brood
Ik heb nu verschillende gerechten gehad en waren allemaal erg goed van smaak en hoeveelheid

Dus met andere woorden.... Een terechte aanrader
Lindavermeulen .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Klein modern, vrij onpersoonlijk ingericht restaurantje. Hartelijke, maar een beetje te ongedwongen bediening. Voorin een speelhoekje voor de kinderen.
Als amuse wat brood met olijven en kruidenboter...
Wanneer dat bij een Italiaans restaurant op tafel komt zou wil ik eigenlijk al weg willen open. Toch hebben wij besloten om een pasta gerecht te proberen.
De eigenaar van het restaurant is Italiaans, dus die zou toch moeten weten hoelang dit moet koken.
Gelukkig zag dit gerecht er uit zoals in Italie, helaas was de smaak teleurstellend. De pasta was doorgekookt zodat het een slappe hap geworden was.

Volgende keer proberen wij de pizza. Hebben gehoord dat deze erg lekker is.
Bedankt voor uw feedback!
En tot ziens bij La Famiglia
Stefanie R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vandaag voor de 2de keer wezen eten bij La Familigia, het was weer erg lekker. De Kids genoten van hun pizza en ik van een erg vol bord pasta carbonara die mij goed heeft gesmaakt. De sfeer is erg goed en kind vriendelijk! Ik raad dit restaurant bij een ieder aan die eens een hapje echt Italiaans wil eten!
Bedankt voor de feedback!
En tot ziens bij La Famiglia
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Geweldig fris, schoon en ruim restaurant.
De pasta met zalm en heerlijke saus was heerlijk.
Er is een speelhoekje voor kinderen, ouders kunnen nog even eten en praten.
echt een familie restaurant met vriendelijke bediening.
Mooi muur schildering die de familieband aangeeft.
Echt een aanrader