La Famiglia

6,9
7,1
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gisteravond de AH bon gebruikt met een vriendin, beide nooit eerder bij la famiglia geweest. Ik kan weinig positiefs bedenken. De inrichting was erg kantine-achtig, ongezellig. Het heeft meer dan een half uur geduurd voordat onze bestelling werd opgenomen, de bediening leek drukker met het indekken van de lege tafels (voor wie eigenlijk?). De bruschetta's waren simpel, 3 kleine stukjes stokbrood met wat stukjes tomaat. Maar er dan €8,00 voor vragen?!

De pizza's waren oké, maar niet bepaald rijkelijk belegd. Deze kregen we dan ook allebei makkelijk op.
De toetjes; dame blanche en zogenaamde 'cassata'. Het was alleen geen cassata, maar drie bollen ijs in pistache, aarbei en vanillesmaak. Dat was teleurstellend.
Ook daarna deed de bediening geen moeite om misschien te vragen of we nog koffie wilden.
Voor mij niet nog een keer, helaas.
Chris1645 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij kwamen hier met drie personen met de AH actie. We waren teleurgesteld. De prijzen van hoofd- en nagerecht vonden wij veel te hoog. Als je €9,- voor een bruschetta, bestaande uit een geroosterd brood met een tomatentapenade moet betalen en €10,50 voor gebakken champignons, dan is dat, ons inziens, twee keer teveel. En helaas kon er alleen uit deze twee hoofdgerechten worden gekozen.
De derde persoon had een zalmtartaar, onduidelijk van smaak en zeker geen €10,50 waard.
Voor het nagerecht geldt hetzelfde. Drie bolletjes vanille-ijs, slagroom en wat chocoladesaus. Als je dan uiteindelijk meer dan €20,- per persoon moet betalen (terwijl het tweede menu al gratis is), dan is dit buitensporig en lijkt de AH-Actie een farce te zijn. Volgende keer gaan we naar een andere pizzeria en bestellen gewoon wat we willen, tegen eerlijke prijzen. Voor ons geen AH-acties meer.
SG Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Service begon zeer goed, vriendelijk en redelijk snel. Totdat het wat drukker begon te worden, toen hebben we helaas 30 minuten met ons lege bord moeten zitten.
Vonnetje1953 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We zijn met onze kleindochter geweest en dat was geen slecht idee. Er was aandacht voor haar. Het eten smaakte goed alleen de inrichting was wat kantine achtig. Toch was het de moeite waard en we komen zeker nog eens terug.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijke pizza's en pasta's, maar
€ 5,00 voor een Italiaans biertje uit Nederland wel een beetje duur.
Vriendelijke bediening en gastvrij.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, prima pizzeria. Met de AH restaurantactie keuze uit twee voorafjes, deze waren beide heel smakelijk. Pizza was goed belegd en smakelijk.
amerzon .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de AH Iens actie hier gegeten. Keuze uit 2 voor- en nagerechten, hoofdgerecht kiezen uit de hele pizza- en pastakaart.
Zonder pardon kwam er kraanwater op tafel; de rode huiswijn is prima. De muziek stond naar onze smaak te hard.
De gebakken champignons vielen ons erg tegen: geen verse champignons, lauw (opgewarmd?) en doordrenkt met knoflook. Ook de pizza's vielen wat tegen; veel rauwe rode ui, weinig mozzarella, kan smakelijker en knapperiger.
Het cassata-ijs waren 3 bolletjes "vanille",- "aardbei-" en "pistache ijs" met wat slagroom en een scheutje amaretto. Niet wat wij ons voorstellen bij cassata. Ondanks de aardige bediening en de goede stoelen zullen wij hier niet terugkomen.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het rare was er was geen lasagne en er zat een schroefje in het eten bleek van de pepermolen te zijn, en ik bestelde witte zoete wijn en dat duurde wel erg lang , dus ja niet echt een aanrader,
Bedankt voor de recentie Vera, echter jammer dat de conclusie van jullie bezoek was dat het geen aanrader was. Terwijl jullie tijdens het bezoek zo vriendelijk en positief leken. De positieve ervaring met de gebakken champignons bijvoorbeeld. En u heeft uitleg en excuses gekregen voor alle bovenstaande punten en leek dat direct te ervaren.
Ik vond het erg gezellig dat jullie er waren!
Vriendelijke groet,
Marion Hogendijk Eigenaresse La Famiglia
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Nette moderne zaak, 1 serveerster. Muziek overheersend/sfeer bepalend, drukke muziek. Viel ook soms stil waardoor het ineens heel stil was in de zaak.
Eten was prima. Kwaliteit was matig, simpele gerechten en zag er soms iet wat goedkoop uit. Pizza was prima, wel wat veel olie op de pizza maar smaak was verder prima.
Goede service, prima wachttijd voor het eten.
Etienne M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Toen het restaurant net open was hebben we hier prima gegeten. Verse producten op een ambachtelijke manier bereid. Toppertje vonden we toen en we verheugden ons op wederom een lekker avondje uit. Helaas is er in die tussenliggende tijd veel veranderd. De ontvangst is nog nog steeds erg gastvrij maar het eten heeft kwalitatief een flinke duik gemaakt. Vooraf hadden we carpaccio en bruschetta. Prima smaken maar wel afgepast voor de hele kleine eter. Het broodplankje voor de kinderen bestond uit 3 rondjes Aldi afbakpistolet met pesto van Grand Italia. Dat was de vorige keer veel beter met zelfgemaakte pesto en huisgebakken brood. Het hoofdgerecht gaf dezelfde indruk. De pasta Agli Scampi smaakte op zich prima maar 2 garnalen was wel erg karig en de pasta was als een klont in het water gegooid en dus bij de kluit niet gaar. De pizza's waren dan wel weer erg goed. Als toetje ijs met vruchten en slagroom. Het ijs zat vol kristallen en de slappe slagroom kwam uit een spuitbus. Een Italiaan onwaardig.
Het duurde erg lang voor het eten kwam, waarschijnlijk door de afhaal pizza's. De keukenbrigade was hard aan het werk maar maakte een vermoeide indruk. Hopelijk keert dit sympathieke restaurant op zijn schreden terug. De competitie in Alkmaar is sterk en verbetert zich continue....
oudcca .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een net restaurant met een goede kaart en pizza echt perfect. Prijs/kwaliteit in verhouding. Ideaal voor even een pizza/pasta na een dagje shoppen
j.abrahamse2 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was heerlijk en niet duur.We moesten alleen wel lang wachten voor de bestelling werd opgenomen en het eten kwam. Uiteindelijk bleek dat de risotto op was en er niet de juist bestelde pizza gebracht werd. Dit werd wel weer goedgemaakt en er werd een gratis drankje aangeboden. Nog voor de hoofdmaaltijd werd de dessertkaart al aangeboden. De organisatie kan dus zeker verbeterd worden, maar het eten is echt heerlijk.
zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer slecht gegeten bij la famiglia. Het begint al met een hapje vooraf wat bestaan uit twee stukjes droog brood met koude paddestoelen en uitgedroogde, omgekrulde en half gesmolten kaas op compleet verdorde rucola sla. De pizzabodem was niet gaar. Smaak was niet goed. Pasta gerecht was te gaar, het beloofde zeefruit in de pittige tomatensaus was zeer schaars en bestond uit een paar tot rubber gekookte inktvisringen. Wijn was ook niet zo. Personeel is vriendelijk maar erg gemaakt. Nee wij komen niet meer terug.
mereleveline .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Via een aanbieding op internet hier gegeten. Super lekker, en dat voor zo weinig geld! Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Lekkere pasta en ook de pizza was heerlijk!
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Doordat we buiten zaten was het natuurlijk rumoerig met een drukke weg voor je tafeltje. Maar het eten was voortreffelijk. Erg pittig maar dat stond op de kaart aangegeven. dus geen echte verrassing. Vlotte bediening en dus aan te bevelen maar ook voor ons nog eens een keer.
marijke.soeting .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Mijn eerste keer bij La Famiglia! Heel goed bevallen, snelle en aardige bediening, goed eten. Alleen jammer dat er in een Italiaans restaurant geen Tiramisu is te verkrijgen. Er zou wat meer aandacht voor het dessert mogen zijn. Dat is wat gewoontjes. Maar ik kom zeker terug.
FoodloverHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Veel keuze uit unieke pizza's. Net even wat anders dan normaal. Uitserveren van het eten duurde erg lang. Per gerecht lang moeten wachten. Maar smaken waren heel erg lekker. Restaurant voelde niet erg gezellig aan door kleurgebruik en materialen in het interieur. Service was heel vriendelijk en warm.
Overmeire .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening en weer eens lekker pizza gegeten
Dit was voor ons al weer een tijdje geleden
Verra1566mtv2 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hadden gereserveerd met de AH restaurantactie.
Bij aankomst bleek er geen tafel meer te zijn maar we kregen een wijntje van het huis en konden plaatsnemen aan de bar totdat er ( vrij snel) een tafel vrij kwam.
Het eten was super en zeer vriendelijke bediening, zeker een bezoek waard !
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hier gegeten via Social Deal op 08/07/16. We kregen bij het aanreiken van de menukaart geen verdere uitleg over het arrangement, waardoor we dachten dat we in ruil voor een toeslag wellicht à la carte zouden kunnen eten. Bij navraag bleek dit niet zo te zijn. Verder geen probleem, maar persoonlijk zou ik meteen even een toelichting geven inzake het arrangement. Nu wisten we niet meer precies welke gerechten we konden bestellen.

Verder hebben we hier prima gegeten. Ik had gekozen voor prosciutto e melone. Dit was een lekker gerecht. Gevolgd door de pizza quattro formaggi en een nagerecht. Beide gerechten waren niet heel bijzonder. Het was gewoon oké.