La Falote

Roelof Hartstraat 26 1071 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206625454

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Meer informatie over restaurant La Falote

Maandag t/m zaterdag van 13:30 - 24:00 uur
Zondag gesloten

Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Wij komen regelmatig bij la falote ! Heerlijk eten en super leuk personeel! Ik kan iedereen aanbevelen om bij la falote te komen eten ! Heel gezellig restaurant en super leuk personeel! Tot snel!!! Groetjes Tjeerd en Chantal
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
De vertrouwde geur van goede gebakken aardappels kwam ons bij binnenkomst te gemoed. We werden zeer gastvrij ontvangen en onze jassen werden keurig aangenomen.
Een heerlijke grote schaal met mosselen stond voor ons op het menu. Helemaal niks mis mee. Een prima klassiek restaurantje/eethuisje.
Sietse E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Uniek in dit stukje van amsterdam: klein, simpel en zonder poespas.
Verwacht geen tongstrelende exquise kleine hapjes, maar een degelijke maaltijd zoals je moeder die zou maken. De hutspot met een gehaktbal was heerlijk.
De bediening is huiselijk gezellig en ook chef Peter is een ware gastheer. Al met al een aanrader voor iedereen die niet "moeilijk" uit eten wil.

Paul R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Bij La Falote kan je lekker eten, verwacht geen haute-cuisine, maar een goede hap is er altijd. Altijd iets Hollands in het dagmenu, het weekmenu is iets frivoler en op kaart staan genoeg gerechten om een keer lekker te eten voor een redelijker prijs. Is de R in de maand dan staat er altijd kapucijnen met spek op de kaart. Bediening ontvangt je als een gast, niet als een klant.