La Estancia

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant La Estancia

Zwoele minivakantie in Argentinië

Het vlees was bijzonder lekker en de wijn smaakte goed. De bediening was professioneel en vriendelijk. Het restaurant ziet er sfeervol en netjes uit; echt een aanrader. Zwoele nachten, pingelende gitaren, muziek vol passie en de geur van gegrild vlees. Denk je al aan Argentinië? Bij La Estancia proef je de sfeer en smaak van dit prachtige land.

Meer informatie over restaurant La Estancia

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant La Estancia

Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We Komen via het Thorbeckeplein aan. Dan is het wel erg stil in de reguliersdwarsstraat. Bij aankomst blijkt onze reservering met 20% korting niet te zijn genoteerd. Geen probleem dat wordt direct heel vriendelijk opgelost. Het is ook wel nodig want bij het afrekenen realiseren we ons dat we het wel een te duur restaurant vinden. De grillgerechten zelf waren goed, met 1 saus uit een plastic fles en 1 verse knoflooksaus. De salade, gepofte aardappel en patat waren zeer matig.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Inmiddels meerdere keren hier gegeten, dit buitenkansje met hoge korting via Iens konden we niet weerstaan.Vriendelijke vlotte bediening en goede kwaliteit tezamen met leuke ligging nabij Rembrandtsplein maken dat we binnenkort graag terugkomen
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hebben via Iens Festival heerlijk gegeten bij La Estancia! Kwaliteit van het eten was erg goed, heerlijke ossehaas en dat voor de helft van de prijs! Ook erg vriendelijke bediening!
Sylvain B.
Lekker gegeten!
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De plek is krap. Het personeel is charmant en attent. Zeer positief.
Ties R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Verrassend lekker gegeten via de Iens actie en dat midden het centrum had ik niet verwacht. We hadden garnalen met entrecote en die waren erg lekker. Zeker de moeite waard. Rest van de kaart kan ik niet over beoordelen.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het eten en de bediening is zeer goed, de inrichting mist wat sfeer.
Winnie S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vaker hier gegeten en zoals gewoonlijk was het eten weer heerlijk en de bediening vriendelijk en voorkomend.
Prijs-kwaliteitverhouding is prima.
Annemarie C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Salade van gisteren, Choco
lademousse uit een pakje en een onoplettende serveester die haar telefoon en de sneeuw buiten interessanter vond dan haar clientèle.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Delecious rib eye!!!
Joshua V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Beetje louche bedrijf, maar steaks waren uitmuntend, prima voor een snelle hap na dagje Amsterdam!
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ook small-lomo is een redelijk groot en heerlijke biefstuk! Bijgerechten apart bijbestellen maar is ook ruime porties, goed te delen. Heerlijk gegeten. Het personeel is afkomstig uit alle windstreken maar niet uit Agentinie, evenals de muziek. maar Op steenworpafstand van het Rembrandtsplein zo lekker eten is echt klasse. Aanrader.
Lauraa1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten! Malse spareribs en steak, het bananensplit toetje is een aanrader! Vriendelijk personeel kortom voor herhaling vatbaar.
Cliff H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Het eten was veel, echter weinig Argentijns aan. De toiletten waren erg vies. De bediening spraak half Nederlands Half Engels en vooral geen woord Spaans. Snappen vaak niet wat je vraagt of bedoeld. Wel heel erg vriendelijk. Mist gewoon het Zuid-Amerikaans sfeertje.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
We zijn afgegaan op de goede beoordelingen. Immers, rondom Rembrandtplein weet je dat je in de toeristische buurt zit, maar de Reguliersdwars herbergt ook enkele heel positieve uitschieters. Helaas was dit geen positieve uitschieter.
Voor de zekerheid had ik - op maandag! - gereserveerd, maar dat bleek niet nodig. Het personeel was vriendelijk, maar wel wat verlegen. Het was duidelijk dat ze niet of nauwelijks Nederlands spraken, dan maar in het Engels. Blijkbaar ging het daar al mis: het bestelde karafje rode wijn werd een witte. Huh? Teruggestuurd en om rode gevraagd. Geen probleem. Ons groepje had een eenvoudige bestelling van driemaal hetzelfde combigerecht en we dachten het makkelijk te maken voor de bediening en eenvoudigweg het nummer te noemen. Daar ging het echt mis. We kregen onze 'eerste' steak, die overigens prima was, maar het bleek dat het daarbij bleef! De bediening had nl. een ander nummer opgeschreven. Jammer was dat toen we vroegen of dit hetgene was wat we besteld hadden, en dus uitkwam dat het het verkeerde was, de bediening niet meer deed dan verbaasde ogen op zetten en zeggen dat dit hetgene was wat zij hadden doorgekregen.
De steak echter was goed. Maar de bijgerechten leken echt nergens op. Frites werden op een plat bord geserveerd, ipv in een schaaltje. De salade was slap en volstrekt fantasieloos: gemengde sla die kant-en-klaar leek met één olijf en een schijfje komkommer zonder dressing; de olie en - volgens de opdruk van het flesje (!) kant-en-klare - balsamicodressing moest je zelf maar er over gieten. En tenslotte, de saus kreeg je apart geserveerd in een schaaltje die ook niet als zelfgemaakt smaakte. Dit verwacht je in een wegrestaurant, maar niet hier. Foei!
De bediening bleef beleefd en oogden alsof ze ook maar het beste met de mensen voor had. De chef echter moet nog eens kook- en serveer-ervaring opdoen bij een echt restaurant of gewoon op school. Misschien wordt het dan nog wat.
jan-bos72 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Zeer gezellige plek met goede prijzen, afbeeldingen van paren dansen tango op een muur, vriendelijk personeel. Het restaurant ligt dicht bij de centrale trein sttion in historische centrum. Ideale plek om de lunch of diner voor iedereen
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Uitstekende prijs kwaliteit. Vlees heerlijk mals en de wijn lekker stevig en elegant. Sfeer en bediening ook helemaal in orde. Kortom een aanrader.
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
We waren hier op zondag rond half zeven en waren de enigen in het restaurant. Service is goed. Het eten was goed, de goulashsoep is zeker aan te bevelen, spare-ribs en kipfilet van de grill lekker mals. Is tenminste geen toeristenmenu. Beneden is het knus, boven kun je ook nog zitten, daar zijn nog 24 zitplaatsen.
We komen hier zeker weer terug.
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Super vriendelijke bediening in dit gezellige restaurant. Het eten smaakte heerlijk, absolute aanrader als je in de buurt bent!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Prima kwaliteit eten voor een prima prijs. We kozen voor het restaurant omdat het om het vlak bij Pathé de Munt is. Het ligt in het toeristen gebied en trekt daarom vooral buitenlandse gasten. Maar dat is Jammer. Ook Nederlanders kunnen er terecht voor een makkelijke snelle en kwalitatief goede maaltijd met erg goede vriendelijke bediening.

Prima voorgerecht en heerlijke ossenhaas met 3 prima gamba's gepofte aardappel en salade.