La Esquina - NH Hotel

Jaarbeursplein 24 3521 AR Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Esquina - NH Hotel

Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hebben een leuk weekend beleefd in Utrecht, even iets gegeten in het restaurant van NH hotel Utrecht. Heerlijke gamba's op een salade, heel rustig genoten van het eten . Fijne bediening. Goed hotel
NoraAnnemarie .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Voor mijn verjaardag met een vriendin de HEMA high tea gehad bij NH hotel Utrecht. Bij ontvangst kregen we een heerlijk welkomstdrankje, vervolgens een overweldigende etagere met o.a. twee soorten sandwiches met een soort van Turks brood, prikkertjes met rode vruchten, tompoezen, soesjes, cupcakes, pindarotsjes, bonbons. Verder kregen we nog een plate met warme quiche en natuurlijk scones met bijbehorende marmelade en clotted cream. Daarbij werden er een thermoskan met heet water, diverse theezakjes en thee kopjes gebracht. Aangezien we met een kortingsbon kwamen waren de verwachtingen niet al te hoog maar NH hotel Utrecht heeft ons positief verrast! We hebben ontzettend genoten van het eten, de sfeer en de service. Bedankt!

ps. een 9 voor decor omdat gele gordijnen niet echt mijn style is en een beetje afstak bij het verder luxe interieur.
Foodnotes .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Hier dagschotel gegeten *varkenshaas"., die we een beetje droog vonden. De bediening was nogal stijfjes en nors en het decor van het restaurant sprak ons niet aan. We waren zo'n beetje de enige in het restaurant en je voelt constant de kou als de deur van het hotel opengaat als mensen komen inchecken. Erna zijn we maar ergens anders gaan eten.