La Esquina - NH Hotel

Jaarbeursplein 24 3521 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Esquina - NH Hotel

Bij NH Utrecht geniet je van heerlijk eten in een fijne sfeer. Hier serveren ze Hollandse, maar ook internationale gerechten met een regionale en seizoensgebonden twist.

Je kunt bij je maaltijd genieten van de beste wijnen van over de hele wereld. Vraag het team gerust welke wijn het beste bij je gerecht past. Kan je helemaal niet kiezen? Laat je dan ook adviseren over het eten. Er zijn heerlijke mogelijkheden in diverse prijsklassen. En ook een high tea behoort tot de mogelijkheden.

Bij NH Utrecht kun je reserveren voor de vrijdag en zaterdagavond. Op andere dagen ben je van harte welkom in het bar-restaurant. Reserveer eenvoudig online een tafel bij NH Utrecht.

Meer informatie over restaurant La Esquina - NH Hotel

3 minuten van Centraal Station