La Dolce Vita

Meer informatie over restaurant La Dolce Vita

7,2
MWubs .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Meegedaan aan de wijnproeverij op de sfeervolle bovenverdieping, deze vonden wij wel wat gedateerd. De bar is overigens wel prachtig, maar past niet bij de rest.
De restaurantbaas is erg gepassioneerd voor Italië en zijn werk. Dat hij de wijnen zelf maakt met familie, zorgt ervoor dat wij de de wijnproeverij extra interessant vonden.
Het eten vonden wij normaal, niet bijzonder, had van ons wel meer gemogen bij de wijnproeverij. Eten was passend bij de wijnen.
Toetjes was wel overheerlijk en mierzoet.
Tijdens de proeverij was er een live muzikant. Leuke aanvulling en erg gezellig!
De proeverij is zeker de moeite waard om een keer te proberen!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk!
Super 3 gangen menu. Eerste gang tonijn met een saus van aubergine.
Tweede gang rib eye uit Australië met groentes en aardappeltjes. Derde gang was een huisgemaakte Citroen taartje. Gastvrije bediening en goede aanbevelingen!
Super gegeten en een aanrader voor iedereen!!
Boukje KleinGoldewijk K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk glutenvrije pizza gegeten was lekker
Personeel is goed op de hoogte van allergenen
Gezellig terras
Aardig personeel
Cobyxx .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Geweldige lekkere ossehaas met een fantastische saus van spinazie, knoflook en kaas. En mijn partner een Pizza met veel vis. De tonijn overheerste een beetje. Voor de rest prima, een aanrader. De Dama Bianca (!) was erg lekker en de tiramisu ook.
Sierd B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Echt een top avond gehad. Heerlijke wijnen gedronken, dit is een passie van de eigenaar. We hebben niet van de kaart besteld, maar gevraagd om ons 4 gangen te verrassen met hun specialiteiten. Het was echt heerlijk. Een was een heerlijke avond met fantastisch eten en drinken.
CyberMaster .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Afhalen kan ook bij La Dolce Vita, dat is geen aanrader !, de prijs ligt boven het tarief wat je zou moeten betalen, als je er ging eten.
De juffrouw aan de kassa wist kennelijk niet goed wat ze er mee aan moest en gokte maar wat naar ons idee, € 25,00 voor twee aluminium bakjes Tagliatelle Carbonara, nou vraag ik U...!
Dit is onze vijfde slechte ervaring al, twee keer plastic in de pasta, een keer geen voorgerecht, wel besteld, wel lang wachten en toen nog moeilijk doen terwijl ze al met het hoofdgerecht aan tafel stonden !
Een keer was het ontzettend druk en kregen we van een jongeman de vraag: Mag ik U een drankje aanbieden, voor het lange wachten ?, waarop we een wit wijntje namen, in de veronderstelling dat dit ter compensatie voor de drukte was, echter tot onze stomme verbazing werden de wijntjes gewoon berekend.
Tijd voor een spoedcursus fatsoenlijk omgaan met klanten lijkt ons.

Jola G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Na het voorgerecht gebeurde er niets meet. Toen we na een uur vroegen wat er was fout gegaan, geen excuses maar beric dat het niet lang meer zou duren. Mijn kip met spinazie smaakte prima maar de pizza van mijn tafelgenoot was een kleffe onsmakelijke hap. Kortom waardeloos
Karinn20 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij La Dolce Vita!
Het restaurant heeft veel sfeer.
De bediening was vriendelijk en snel.
Ook onze complimenten aan de kok en het personeel in de keuken, zelden zo mals vlees gehad en de pasta precies bereid zoals jet hoort, kortom het eten was heerlijk, wij komen zeker vaker langs!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Pizza's waren goed alleen de bodem was wat zacht buiten de korst om. De pasta met broccoli had maar 2 stukjes broccoli erop, erg teleurstellend. Als voorgerecht hadden we de antipasti maar de bediening had ons er niet op gewezen dat hier gewoon brood bij zat. Daarom kregen we ons bestelde brood met kruidenboter niet en na vragen kregen we er alleen een bakje boter bij... Op de rekening stond het wel gewoon en ook de toevoeging keuken, we vroegen wat dit dan was maar dat waren extra kosten omdat de pasta vers gemaakt was. Dit stond niet op de kaart aangegeven.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Prima eten.
Leuk om een gesprek te hebben met Gio, eigenaar over zijn passie voor Sicilië.
Verbeterpunt: bediening heeft het te druk om alles goed te kunnen doen.
JanetM .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Als start een droge witte huiswijn besteld maar deze was lang over datum en niet te drinken. We kregen hierop een andere droge witte wijn aangeboden maar dat was helaas weinig beter. Slechte wijn ingekocht blijkbaar. Jammer want het is een mooi aangeklede locatie met prachtig terras. Helaas was het met het eten ook niet goed gesteld. De Lasagne was een dunne soort soep met wortels ! en selderij!. OP de pizza's was de Gorgonzola oud en muf. En de salami was niet van het beste soort. Zeer pover allemaal en niemand van ons gezelschap was dus tevreden. Bediening is vriendelijk maar kon niet goed met onze feedback omgaan. Dat jezelf de huiswijn wel lekker vind is natuurlijk niet de voor de handliggende reactie. Helaas niet voor herhaling vatbaar ; misschien was de kok op vakantie??
Mauricemulders .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Geweldig restaurant!
telkens al ik hier kom geniet ik met volle teugen!
de wijn is super! ik ben zelf ook wijnhandelaar en kom hier graag voor goeie italiaanse wijnen.
de bediening is leuk en het ziet er goed uit!
ben zeer tevreden!
Eten62 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Enkele weken geleden tweegangen menu vis gekozen. Het voorgerecht was een beetje bij elkaar geraapt: wat garnalen, een beetje gerookte zalm, mosselen. Niet erg verrassend. Daarna heel lang wachten voor het hoofdgerecht. Dat was zalm in folie bereid met een behoorlijk zoute pestosaus. Niets erbij. Voor 24,50 erg mager. Gekozen voor een witte Italiaanse wijn, door de eigenaar op de kaart aanbevolen. Deze was helaas al een paar jaar over het hoogtepunt heen. Een echte winkeldochter. Voor ons geen tweede keer.