La Dolce Vita

Kanaalstraat 1A 5691 NA Son Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Dolce Vita

Het beste van Zuid-Italië

Het beste van Zuid-Italië in het zuiden van Nederland. La Dolce Vita is in Eindhoven een begrip voor liefhebbers van Italiaans eten en drinken. Als jij onder deze noemer valt is het dus zeker aan te raden om hier een keer te gaan eten. Puur koken, klassieke ingrediënten en een vakkundige en vriendelijke bediening. Deze combinatie zorgt ervoor dat jij hier zeker een ontspannen en culinaire avond tegemoet zal gaan.

Meer informatie over restaurant La Dolce Vita

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
- Diner vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Goede en vriendelijke service met gepaste aandacht. Gerechten waren wederom goed verzorgd. Ook de wijnen zijn van goede kwaliteit. Italiaans Toprestaurant.
ad.pauline .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed en vriendelijk ontvangst,zeer nette bediening,geen lange wachttijd terwijl de zaak vol zat.Gevarieerde keuze van menu.
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij zaten op een heerlijk warme plek en erg gezellig. Voldoende keus, jammer dat er geen pasta bij stond, of geserveerd werd. Speciale gerechten wel heerlijk en goed. Voorgerecht lekker, had meer brood bij gemogen, de sneetjes waren al op, weinig voor 4 personen. Vlees vis voldoende. Een klein schaaltje met enkele aardappeltjes met iets van groenten erbij voor 4 personen voor 1 persoon was het al weinig... Er werd niet gevraagd of er voldoende was. De man die ons hielp sprak slecht Nederlands, meer met gebaren. Jammer!! Drankjes goed aan de prijs. Toetje met 1 bol ijs erg lekker maar weinig. De pudding met saus was erg weinig....jammer heren hele kleine hapjes....Het was een leuke ervaring. De volgende keer gewoon van de kaart een lekkere pasta. Groet.
Erna L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Echt genoten bij La Dolce Vitta. De gerechten waren zeer goed, waren met zorg klaargemaakt. Ook niet te kleine porties. Nu was het natuurlijk goedkoper, omdat we meededen met de restaurantactie, maar als je de 'gewone' prijs zou moeten betalen, is deze precies goed qua prijs-kwaliteitsverhouding. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat achteraf de wijn wel duur was (6 euro per glas), voordeel was dan wel weer dat ze goed vol waren ;-) Mijn moeder en ik hebben echt genoten. De bediening was ook echt heel vriendelijk en goed. Ik kom hier zeker nog een keertje terug :-)
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met dit restaurant kennis gemaakt via de AH-actie. Mooi keuze-menu waarbij zowel aan de vleeseter, visliefhebber als vegetariër is gedacht. Fijne, niet opdringerige bediening. Op de wijnkaart prijken naast "gewone" wijnen ook pareltjes. Voor herhaling vatbaar!
D S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Erg smaakvol(eten), met zorg opgemaakt,vriendelijke (ingetogen) bediening en voor een heerlijk rustig avondje tafelen. Voor herhaling vatbaar!
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We zijn gastvrij ontvangen in een gezellige setting .
We maakten gebruik van de AH aktie en hadden de keuze uit diverse hoofd, voor en nagerechten.
En met een heerlijke huiswijn erbij ,hebben we heerlijk gegeten.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
het was weer gezellig uiteten bij La Dolce Vita. de gerechten waren heerlijk. Alles vers bereid. Een heerlijke wijn en als afsluiting een heerlijke grappa en een Amaro.
Kortom, voor herhaling vatbaar.
Bamboo .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekkere gerechten, snelle bediening. Voor 20 euro per persoon kreeg je waar voor je geld,maar als je hier normaal 40 euro voor had moeten betalen buiten de ah actie, zou dit wel heel erg duur zijn.
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Plaats waar we zaten was veel te donker, met lampje van de telefoon de menukaart bekeken.
Witte huiswijn absoluut niet lekker, wrange afdronk.
Lamshaas doorbakken, daardoor heel droog, jammer.
Werd ook niet gevraagd, hoe wilt u het gebakken hebben.
Tiramisu zou je bij een Italiaans restaurant toch lekker kunnen verwachten, maar helaas, nauwelijks koffie smaaak en geen druppel amaretto.
Het meest frappante vond ik dat geen enkele keer gevraagd werd, of het smaakt of dat alles naar wens was.
Daar het via de AH aktie was, hebben we niet geklaagd, maar vond het al met al teleurstellend.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer goed Italiaans restaurent met reputatie!!Aanrader,is weliswaar niet goedkoop maar wel lekker eten en goede kwaliteit
Gijsje J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We hadden meer smaaksensatie verwacht bij de gerechten. Ik had niet het idee dat ik Italiaans aan het eten was.
Ook de wachttijden tussen de gerechten waren erg lang, ondanks dat het niet druk bezet was die avond. We hebben bijna een uur moeten wachten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht.
De inrichting is erg kil en zakelijk. Niet de gezellige Italiaanse sfeer die ik gewend ben.
Kort samen gevat niet heel slecht, voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met de AH bon hebben mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten. Het personeel erg vriendelijk. wij hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.
melvin.baaij .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Erg leuk en gezellig restaurant. Speciale menu voor AH restaurant actie was heerlijk. Verse en hoge kwaliteit ingrediënten. Wij komen zeker een keer terug om van de gewone kaart te genieten.
w.rooij .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie, vaak zijn de acties een lokkertje om te komen eten uiteindelijk was 39,5 per driegangenmenu vrij prijzig. Toch was het eten heerlijk alsmede het glas wijn erbij. Wel waren de bijgerechten vrij karig uiteindelijk was het net genoeg. Als je een grote eter bent is het te weinig.

Uiteindelijk was het een leuk avondje , nette omgeving keurige bediening
Ehvmouse .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Daar terecht gekomen via de AH actie. Lekkere keuzes op het menu en de smaak was prima. Buiten gezeten op het terras. Gezellig, knus, niet teveel tierelantijntjes. Je voelt je snel op je gemak. Bediening was netjes en attent. Aanrader.
kellysmale123 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wel lekker gegeten maar vond het niet erg bijzonder voor de 40 euro die je moest betalen voor het 3 gangenmenu. Alles was vrij "plain" en de tiramisu was best wel droog. Ook vond ik de keuze maar zeer beperkt. De bediening was erg vriendelijk alleen redelijk onderbezet voor een vrijdagavond, toch waren ze wel relaxed en was er geen gestreste sfeer.
Kortom het was oke, maar heb veel lekkerder gegeten voor veel minder.
mirjamvangerwen1 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Rustige vriendelijke sfeer/bediening. Eten was heerlijk. We hadden het menu van de AH actie. Voor grote eters misschien iets te weinig. Voor mij voldoende. Het was erg lekker. Wijn per glas € 6,00 is nog al prijzig. Ik zou zeggen gewoon een keer proberen.
moniquewesterterp .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ze hadden weer een prima keuzemenu samengesteld voor de ah-restaurantzegelactie.
De porties zijn niet overdreven groot maar dat vind ik juist geweldig.
Het eten werd mooi opgediend en het personeel is erg vriendelijk.
Fijn restaurant. Wij gaan zeker nog een keer terug!
KJCB .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Samen met onze vrienden hadden wij een diner van de AH actie. Een voorgerecht was prima, garnalen en carpaccio. Hoofdgerecht heals was iets minder, lamb was een beetje te doorbakken terwijl gevraagd was om medium. De roodbaars was heel lekker. Helaas kregen wij met vier personen een kleine kom met groenten en een aardappel in stukjes gesneden. Het was genoeg voor een persoon, maar nooit voor vier. Dus moesten wij nog groenten bij bestellen. Verder was het nagerecht prima, echter niet bijzonder. Zullen wij terug gaan? Nee, want het eten van het normale menu is lekker, echter lijkt het personeel verschil te maken tussen klanten die kiezen voor het reguliere menu en klanten die komen via de AH actie. Jammer, want het is voor ieder restaurant een prachtige kans om zich optimaal te presenteren tijdens zo'n actie waardoor mensen juist terug komen buiten de acties om. Jammer dat er dan wordt bespaard op bijvoorbeeld groente. Laatste hadden we bij een ander restaurant hetzelfde, waarbij we met zijn drieën een klein schaaltje friet kregen, terwijl op het menu staat vermeld dat ieder hoofdgerecht vergezeld gaat met groenten en aardappelgarnituur. Waarom besparen op zoiets goedkoops als friet of een paar kleine schaaltje groenten? Als ik als restaurant zou meedoen met zo'n actie zou ik dat soort zaken juist in overvloed aanbieden omdat je er bij veel mensen op een goedkope manier ontzettend mee kunt scoren.