La Dolce Vita

Kanaalstraat 1A 5691 NA Son Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant La Dolce Vita

Het beste van Zuid-Italië

Het beste van Zuid-Italië in het zuiden van Nederland. La Dolce Vita is in Eindhoven een begrip voor liefhebbers van Italiaans eten en drinken. Als jij onder deze noemer valt is het dus zeker aan te raden om hier een keer te gaan eten. Puur koken, klassieke ingrediënten en een vakkundige en vriendelijke bediening. Deze combinatie zorgt ervoor dat jij hier zeker een ontspannen en culinaire avond tegemoet zal gaan.

Meer informatie over restaurant La Dolce Vita

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Dolce Vita

Henny D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Weer een geweldig diner genoten. Met keuzes van de normale kaart bij de AH actie extra voordelig. Maar ook zonder dat een goede prijs kwaliteit verhouding.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Uitstekend gegeten met de AH actie. We hadden gevraagd of we de AH actie ook konden gebruiken met het 5-gangenverrassingsmenu. Was geen probleem. Alles goed geregeld. De verrekening van de drankjes (inclusief) was helemaal top.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Alleen de sabayonne viel wat tegen. Leek meer op een vanille ijsje dan op een semifreddo sabayonne.

Verder wel genoten van de andere gerechten!
Alphonsus V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst is zeer attent en vriendelijk en de bediening is strak tijdgepland maar is wel correct en netjes. Wij zaten aan de kanaalzijde in een ruimte die geïmproviseerd overkomt met iets dat op een groot laken lijkt als plafond. De muziek stond te luid maar werd op verzoek meteen wat gedempt. De voorgerechten (carpaccio en gamba's) waren echt uitstekend hetgeen vervolgens ook gezegd kan worden voor de gebakken roodbaarsfilet. De ossenhaas (met groene pepersaus) was helaas duidelijk van mindere kwaliteit dan die ik van onze slager gewend ben. Tot slot werden de desserts (tiramisú en pudding met bosvruchten) niet alleen fraai gepresenteerd maar waren ook lekker. De prijs-kwaliteitverhouding voor de 'gerechten' is prima maar zes euro voor een glas huiswijn is buitenproportioneel.
marjan B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Jammer dat dit restaurant geen menuutjes biedt. zo wordt het geheel met prijzige drankjes erbij toch duur.
de kwaliteit van het gebodene is goed.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wat hebben we genoten. Via AH konden we kiezen van de normale kaart met 2e gerecht gratis. Geweldige keuze en geen aangepast menu! Zeker een rede om terug te gaan!
aivangrieken .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een fijne avond gehad met voortreffelijk eten en een plezierige bediening, kortom een heerlijk avondje uut. Voor herhaling vatbaar!
Peertje55 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zoals gebruikelijk bij ons is de reden van dit bezoek: (AH-IEN'S-actie)
Uitzoeken welke restaurantjes in de buurt van ? geschikt zijn om vaker heen te gaan om daar te eten.
Dit restaurant staat zeker op de lijst om nog eens bezocht te worden.
Je mocht gewoon kiezen uit de kaart en dat alleen al geeft de mogelijkheid om echt een oordeel te geven over het bezochte restaurant.
Mooi opgediende gerechten in/op mooi serviesgoed (het oog wil ook wat) en daarnaast ook heerlijk van smaak.
We boften, dat er op het door ons gekozen tijdstip nog een plaatsje was.
Frans-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
AH dineractie is hier een dure grap. Je krijgt de goedkoopste gerechten cadeau. Niks 27,50 maar veel meer.
Wel goede kwaliteit van de gerechten.
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Tongstrelende vitello tonato en carpaccio vooraf, een zalige kreeft en heerlijke lamsschotel uit de oven. Begeleid door een zachte biologische wijn met heel subtiel houttoontje. Moderne, gezellige inrichting en vriendelijke bediening. Wij gaan hier binnenkort nog veel meer proeven. Top!
hermanhartmann .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker eten, goed klaargemaakt en mooie afwisselende kaart. Fijn om een Italiaans restaurant in de buurt te hebben. Uitstekende bediening. Porties aan de kleine kant. Wel prijzig, maar met AH actie wel te doen. De invulling van AH is prettig, gewoon a la carte.
Tinus R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Te duur
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
heerlijk gegeten! perfect avond
rvanammelrooij .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We zijn hier al eerder wezen eten. Zeker geen spijt van het bezoek, eten was goed, bediening erg goed.
Wij hadden voldoende keuze, uit de volledige kaart. Een puntje ter verbetering, misschien wat groente bij het hoofdgerecht zou het etentje helemaal afmaken. Verder niets dan lof, we komen zeker nog een keertje terug.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Geen menu mogelijkheid ter verzilvering van de AH aktie, waardoor mijn 83 jarige moeder, die wilde trakteren, veel duurder uit was dan gepland. A la carte gerechten qua kwaliteit prijs verhouding buiten proportioneel. Voor deze gelegenheid verkeerde keuze.
Niek R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Voor onze 42 ste trouwdag was het lekker relaxed en super goed eten. Als ik een kleine kanttekening moet maken, dan vind ik de prijs voor een glas huiswijn aan de hoge kant. (had ik maar een fles moeten nemen)
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Lekker in de serre gezeten.
gajmt.sas .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De gerechten waren wat simpel in presentatie. Bijgerechten simpel zoals slechts enkelvoudige slasoort.
Prijs viel wat tegen in relatie wat er opgediend werd.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Bedankt Kosta & team, het eten was weer superlekker, hebben genoten op jullie gezellig terras met een goede fl. Italiaanse wijn.????
Ties L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We vonden het wel heel jammer dat er geen groente bij het hoofdgerecht zat en dat er standaard alleen Rosevalaardappeltjes toegevoegd waren. Verder wel heel erg lekker gegeten!