La Dolce Vita

Kanaalstraat 1A 5691 NA Son Nederland Kaart

Over het restaurant La Dolce Vita

Het beste van Zuid-Italië

Het beste van Zuid-Italië in het zuiden van Nederland. La Dolce Vita is in Eindhoven een begrip voor liefhebbers van Italiaans eten en drinken. Als jij onder deze noemer valt is het dus zeker aan te raden om hier een keer te gaan eten. Puur koken, klassieke ingrediënten en een vakkundige en vriendelijke bediening. Deze combinatie zorgt ervoor dat jij hier zeker een ontspannen en culinaire avond tegemoet zal gaan.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Dolce Vita

Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hebben ontzettend lekker gegeten, al veel restaurants gezien, maar La Dolce Vita staat toch echt in onze toplijst! Alles was gewoon perfect, kan het niet anders omschrijven.
Wij komen zeker terug hier!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, alles wat je bestelt is lekker.
Zeker een aanrader, ik ga zeer binnenkort weer, heb al gereserveerd dat is wel iets wat je op tijd moet doen!

Groetjes, Danielle
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Het eten smaakt goed, maar kent geen uitschieters. De ingrediënten zijn vers en van goede kwaliteit, maar verrassen nergens. De coquilles en de risotto behoorden tot de aanraders. Jammer genoeg niet de beleving gehad 'te gast / welkom' te zijn. Er werd ons alleen bij binnenkomst gevraagd wat we willen drinken, daarna niet meer. De diverse gangen worden in een prima tempo geserveerd. Prijs kwaliteit verhouding was voor ons door de IENS actie gunstig, maar de reguliere prijzen zijn naar onze mening aan de hoge kant voor wat je krijgt.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten met lekkere bijpassende wijn en ook weer volop Italiaans kunnen praten
Ciao
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Weer genoten van een geweldig diner. Een geweldige keuken die gebruik maakt van kwalitatief zeer goede ingrediënten.
Merel T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker gegeten bij dit restaurant. Enorm pluspunt vind ik dat de bediening totaal niet opdringerig is en je rustig laat eten. Wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar!
Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Ook de huiswijn was voortreffelijk. Menukaart was niet reuze uitgebreid.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijke gerechten, we komen zeker terug.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Erg lekker gegeten. Je krijgt er waar voor je geld. Zeer aan te bevelen.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
De Risotto waanzinnig lekker
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Weer een geweldig diner genoten. Met keuzes van de normale kaart bij de AH actie extra voordelig. Maar ook zonder dat een goede prijs kwaliteit verhouding.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Uitstekend gegeten met de AH actie. We hadden gevraagd of we de AH actie ook konden gebruiken met het 5-gangenverrassingsmenu. Was geen probleem. Alles goed geregeld. De verrekening van de drankjes (inclusief) was helemaal top.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Alleen de sabayonne viel wat tegen. Leek meer op een vanille ijsje dan op een semifreddo sabayonne.

Verder wel genoten van de andere gerechten!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst is zeer attent en vriendelijk en de bediening is strak tijdgepland maar is wel correct en netjes. Wij zaten aan de kanaalzijde in een ruimte die geïmproviseerd overkomt met iets dat op een groot laken lijkt als plafond. De muziek stond te luid maar werd op verzoek meteen wat gedempt. De voorgerechten (carpaccio en gamba's) waren echt uitstekend hetgeen vervolgens ook gezegd kan worden voor de gebakken roodbaarsfilet. De ossenhaas (met groene pepersaus) was helaas duidelijk van mindere kwaliteit dan die ik van onze slager gewend ben. Tot slot werden de desserts (tiramisú en pudding met bosvruchten) niet alleen fraai gepresenteerd maar waren ook lekker. De prijs-kwaliteitverhouding voor de 'gerechten' is prima maar zes euro voor een glas huiswijn is buitenproportioneel.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Jammer dat dit restaurant geen menuutjes biedt. zo wordt het geheel met prijzige drankjes erbij toch duur.
de kwaliteit van het gebodene is goed.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wat hebben we genoten. Via AH konden we kiezen van de normale kaart met 2e gerecht gratis. Geweldige keuze en geen aangepast menu! Zeker een rede om terug te gaan!
Aivangrieken V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een fijne avond gehad met voortreffelijk eten en een plezierige bediening, kortom een heerlijk avondje uut. Voor herhaling vatbaar!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zoals gebruikelijk bij ons is de reden van dit bezoek: (AH-IEN'S-actie)
Uitzoeken welke restaurantjes in de buurt van ? geschikt zijn om vaker heen te gaan om daar te eten.
Dit restaurant staat zeker op de lijst om nog eens bezocht te worden.
Je mocht gewoon kiezen uit de kaart en dat alleen al geeft de mogelijkheid om echt een oordeel te geven over het bezochte restaurant.
Mooi opgediende gerechten in/op mooi serviesgoed (het oog wil ook wat) en daarnaast ook heerlijk van smaak.
We boften, dat er op het door ons gekozen tijdstip nog een plaatsje was.
Frans-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
AH dineractie is hier een dure grap. Je krijgt de goedkoopste gerechten cadeau. Niks 27,50 maar veel meer.
Wel goede kwaliteit van de gerechten.
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Tongstrelende vitello tonato en carpaccio vooraf, een zalige kreeft en heerlijke lamsschotel uit de oven. Begeleid door een zachte biologische wijn met heel subtiel houttoontje. Moderne, gezellige inrichting en vriendelijke bediening. Wij gaan hier binnenkort nog veel meer proeven. Top!