La Dolce Vita

Kanaalstraat 1A 5691 NA Son Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Dolce Vita

Het beste van Zuid-Italië

Het beste van Zuid-Italië in het zuiden van Nederland. La Dolce Vita is in Eindhoven een begrip voor liefhebbers van Italiaans eten en drinken. Als jij onder deze noemer valt is het dus zeker aan te raden om hier een keer te gaan eten. Puur koken, klassieke ingrediënten en een vakkundige en vriendelijke bediening. Deze combinatie zorgt ervoor dat jij hier zeker een ontspannen en culinaire avond tegemoet zal gaan.

Meer informatie over restaurant La Dolce Vita

Rob P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
rvanammelrooij .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We zijn hier al eerder wezen eten. Zeker geen spijt van het bezoek, eten was goed, bediening erg goed.
Wij hadden voldoende keuze, uit de volledige kaart. Een puntje ter verbetering, misschien wat groente bij het hoofdgerecht zou het etentje helemaal afmaken. Verder niets dan lof, we komen zeker nog een keertje terug.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Geen menu mogelijkheid ter verzilvering van de AH aktie, waardoor mijn 83 jarige moeder, die wilde trakteren, veel duurder uit was dan gepland. A la carte gerechten qua kwaliteit prijs verhouding buiten proportioneel. Voor deze gelegenheid verkeerde keuze.
Niek R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Voor onze 42 ste trouwdag was het lekker relaxed en super goed eten. Als ik een kleine kanttekening moet maken, dan vind ik de prijs voor een glas huiswijn aan de hoge kant. (had ik maar een fles moeten nemen)
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Lekker in de serre gezeten.
gajmt.sas .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De gerechten waren wat simpel in presentatie. Bijgerechten simpel zoals slechts enkelvoudige slasoort.
Prijs viel wat tegen in relatie wat er opgediend werd.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Bedankt Kosta & team, het eten was weer superlekker, hebben genoten op jullie gezellig terras met een goede fl. Italiaanse wijn.????
Ties L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We vonden het wel heel jammer dat er geen groente bij het hoofdgerecht zat en dat er standaard alleen Rosevalaardappeltjes toegevoegd waren. Verder wel heel erg lekker gegeten!
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zijn er al vaker geweest en toen tevreden geweest over het eten en de bediening. Nu viel het in het algemeen wat tegen omdat de kwaliteit van eten en bediening karig was.Het enige wat eruit spatte was de prijs,veel te hoog voor dat beetje eten.Ook het de AH-restaurantactie weinig keus en geen lekkere menu's!.De komende jaren mijden we dit restaurant maar.....
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Goede en vriendelijke service met gepaste aandacht. Gerechten waren wederom goed verzorgd. Ook de wijnen zijn van goede kwaliteit. Italiaans Toprestaurant.
ad.pauline .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed en vriendelijk ontvangst,zeer nette bediening,geen lange wachttijd terwijl de zaak vol zat.Gevarieerde keuze van menu.
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij zaten op een heerlijk warme plek en erg gezellig. Voldoende keus, jammer dat er geen pasta bij stond, of geserveerd werd. Speciale gerechten wel heerlijk en goed. Voorgerecht lekker, had meer brood bij gemogen, de sneetjes waren al op, weinig voor 4 personen. Vlees vis voldoende. Een klein schaaltje met enkele aardappeltjes met iets van groenten erbij voor 4 personen voor 1 persoon was het al weinig... Er werd niet gevraagd of er voldoende was. De man die ons hielp sprak slecht Nederlands, meer met gebaren. Jammer!! Drankjes goed aan de prijs. Toetje met 1 bol ijs erg lekker maar weinig. De pudding met saus was erg weinig....jammer heren hele kleine hapjes....Het was een leuke ervaring. De volgende keer gewoon van de kaart een lekkere pasta. Groet.
Erna L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Echt genoten bij La Dolce Vitta. De gerechten waren zeer goed, waren met zorg klaargemaakt. Ook niet te kleine porties. Nu was het natuurlijk goedkoper, omdat we meededen met de restaurantactie, maar als je de 'gewone' prijs zou moeten betalen, is deze precies goed qua prijs-kwaliteitsverhouding. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat achteraf de wijn wel duur was (6 euro per glas), voordeel was dan wel weer dat ze goed vol waren ;-) Mijn moeder en ik hebben echt genoten. De bediening was ook echt heel vriendelijk en goed. Ik kom hier zeker nog een keertje terug :-)
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met dit restaurant kennis gemaakt via de AH-actie. Mooi keuze-menu waarbij zowel aan de vleeseter, visliefhebber als vegetariër is gedacht. Fijne, niet opdringerige bediening. Op de wijnkaart prijken naast "gewone" wijnen ook pareltjes. Voor herhaling vatbaar!
D S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Erg smaakvol(eten), met zorg opgemaakt,vriendelijke (ingetogen) bediening en voor een heerlijk rustig avondje tafelen. Voor herhaling vatbaar!
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We zijn gastvrij ontvangen in een gezellige setting .
We maakten gebruik van de AH aktie en hadden de keuze uit diverse hoofd, voor en nagerechten.
En met een heerlijke huiswijn erbij ,hebben we heerlijk gegeten.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
het was weer gezellig uiteten bij La Dolce Vita. de gerechten waren heerlijk. Alles vers bereid. Een heerlijke wijn en als afsluiting een heerlijke grappa en een Amaro.
Kortom, voor herhaling vatbaar.
Bamboo .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekkere gerechten, snelle bediening. Voor 20 euro per persoon kreeg je waar voor je geld,maar als je hier normaal 40 euro voor had moeten betalen buiten de ah actie, zou dit wel heel erg duur zijn.
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Plaats waar we zaten was veel te donker, met lampje van de telefoon de menukaart bekeken.
Witte huiswijn absoluut niet lekker, wrange afdronk.
Lamshaas doorbakken, daardoor heel droog, jammer.
Werd ook niet gevraagd, hoe wilt u het gebakken hebben.
Tiramisu zou je bij een Italiaans restaurant toch lekker kunnen verwachten, maar helaas, nauwelijks koffie smaaak en geen druppel amaretto.
Het meest frappante vond ik dat geen enkele keer gevraagd werd, of het smaakt of dat alles naar wens was.
Daar het via de AH aktie was, hebben we niet geklaagd, maar vond het al met al teleurstellend.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer goed Italiaans restaurent met reputatie!!Aanrader,is weliswaar niet goedkoop maar wel lekker eten en goede kwaliteit