Over het restaurant La Diva

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

Meer informatie over restaurant La Diva

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Jan_Eter_jr .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goed concept: aan het begin van de avond geef je door wat je liever niet eet, je kiest het aantal gangen en vervolgens komt er allerhande lekkers uit de keuken. Geen keuzestress dus! Ook de wijn wordt keurig voor je uitgekozen. Het smaakte allemaal prima (al zijn de amuses wat tuttig). Bediening is zeker niet op de voorgrond aanwezig maar is wel attent. Alleen de wijnen werden soms wat mompelend toegelicht, maar dat werd in smaak weer goedgemaakt. Tafeltjes staan vrij dicht op elkaar dus van een groter gezelschap heb je waarschijnlijk wel snel last. Verder een leuk klein zaakje met mooi eten voor een reuze schappelijke prijs.
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Dit was onze eerste keer in Leiden en dus ook bij La Diva. Gekozen op basis van de beoordelingen op iens. En wát een succes. Wij kunnen dit echt iedereen die van echt lekker eten, bijzondere combinaties en smaakbeleving houdt aanraden. Superverrassende, leuke combinaties die heerlijk bij elkaar smaken. Mooie presentatie, vriendelijke bediening en veel kennis in huis. Het bob-wijnarrangement was ook helemaal goed: erg smaakvol en elke wijn wordt uitgebreid toegelicht aan tafel. Lekker lang getafeld. Gemoedelijke sfeer, gezelligheid en knus restaurant. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Marlouke D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Erg gezellige avond gehad. Prettige bediening met persoonlijke touch.
Mila H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Een pareltje in Leiden! De meest heerlijke wijnen bij verrukkelijke en verrassende gerechten. De bediening is hartelijk en zeer deskundig.
M.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wauwwww, dat was genieten. We werden van het begin tot het eind in de watten gelegd. Wat een service en gastvrouw. Heel persoonlijk. Ontzettend leuk om alleen door te geven wat je niet lust en dan verrast te worden met mooie gerechten en heerlijke smaken. Het tussengerecht met kalfswang ging rechtstreeks mijn top 10 van beste gerechten ooit in.
De wijnen waren ook supergoed afgestemd op wat wij kregen.
Wij komen zeker nog een keer terug!
Regien O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening, goed wijnadvies. En een dessert waarvan je stiekem nog een extra portie zou willen vragen. Waarom zit deze tent niet avond aan avond propvol?
bebel .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Van te voren geef je aan waar je allergisch voor bent of echt liever niet eet.
De bediening is heel goed en vriendelijk.
Je koets tusse een 4, 5, of 6 gangen menu. De borden zijn heel mooi opgemaakt en het eten is voortreffelijk.
Wij zaten achterin het restaurant, waardoor je iets rustiger zit.

Een zeer grote aanrader voor een gezellige avond, gevuld met heerlijk eten.
I H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gisteren het 6-gangen diner genomen en het was een feestje. Heerlijk gegeten! Mooie porties (niet te groot, maar ook niet te klein) en erg lekker!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk eten, perfecte afstemming van smaken, originele combinaties.
Snelle en attente bediening. Lekkere kleine amuses en zoete hapjes
cees H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten, waarbij smaken goed samen kwamen. Goede en kundige bediening! Echte aanrader
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wat een fijn restaurant! Lieve mensen en heerlijk eten. Mooi concept zonder a la carte kaart maar met 4,5 of 6 gangen verrasings menu's. Mooie en bijzondere wijnen in het wijn arrangement. Heel mooi gepresenteerd. Absolute aanrader.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere wijnen!!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten, vooral beide visgerechten waren goed op smaak. Rustig en vriendelijk personeel. Kortom een gezellige avond uit
Astridd91 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De runderlende was zo heerlijk rood en zacht van binnen. Heerlijke smaakcombinaties en mooie bijpassende wijnen. Creatieve gerechten, zoals rode poon met geplette langoustine en langoustine saus. Heerlijk gegeten!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was weer super.
m S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer smakelijk gegeten. Een heerlijk menu met verrassende gerechten, met veel zorg bereid en een vriendelijke en gastvrije ontvangst.
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het diner was een opeenvolging van verrukkelijke en prachtige gerechtjes. Het enige minpunt was het prijzige welkomstdrankje.
Maddie12 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Altijd weer een feest om hier te eten. Ik ben een lastige eter, maar men weet de gerechten zo samen te stellen dat aan je wensen wordt voldaan en je tegelijkertijd toch wordt uitgedaagd om anders te eten en iets nieuws te proeven. Dit samen met de geweldige service, heerlijke wijnen en fijne sfeer maakt eten hier tot een geweldig feest. Elke keer weer! Ons favoriete restaurant in Leiden.
Noortje J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zoals altijd weer een erg goede avond gehad bij La Diva. Het eten was heerlijk en in combinatie met de wijn was het genieten geblazen. Wat ons betreft een echte aanrader!
joepdorst .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Leuk en rustig restaurantje, wel een beetje op de tocht gezeten. Zoals gebruikelijk werken ze niet a la carte maar met een menu. Eerst kregen wij een soort cappacio met eendelever, ik vond het vlees taai en heb de lever niet kunnen proeven. Daarna een heerlijke risotto met coquilles en paddestoel. Hoofdgerecht bestond uit een stuk hert, was mals en goed bereidt. Zoals vaak in de wat betere restaurants kregen we echter weining garnituur en saus. Wel geteld twee spruiten, die waren overigens wel erg lekker. Al met al een dikke voldoende.