La Diva

Noordeinde 23 2311 CA Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant La Diva

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

Meer informatie over restaurant La Diva

9,3

Jouw recensie over het restaurant La Diva

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben genoten van een heerlijk en verrassend 4 gangen diner , Het wijnarrangement ( halve glaasjes) combineerde goed met de gerechten.
Op de prijs /kwaliteit verhouding valt niets aan te merken, Service is ook uitstekend!
De zaak verdient wel een interieur wat beter bij het niveau van de keuken en service past.
We komen hier zeker weer een keer terug!
Meta B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten, niets op aan te merken!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Aandacht voor het eten, aandacht voor de wijn en aandacht voor ons als gasten. Wij hebben weer genoten. Dank jullie wel!
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ewen prima ervaring! Er werd ook zeer goed rekening gehouden met de allergieën van mijn zwager en heel creatief vervangende gerechten samengesteld.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Uitstekend eten.
Serge B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijke avond gehad. We hadden beperkt de tijd, maar zijn snel geholpen, zonder dat we ons maar een moment gehaast voelden. Prachtig evenwicht behouden!

Prettige bediening met mooie verhalen over zowel wijn als voedsel. Het voedsel was uitstekend!

Dank voor het fijne diner!
Machteld B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was geen enkel probleem voor de keuken om rekening te houden met zeer speciale dieetwensen. Ongelofelijk lekker gegeten.
lisette V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Gastvrije ontvangst,, supsrsmaakvol eten. Je voelt je echt welkom.enig minpuntje: temperatuur zou 1 graadje hoger mogen.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, je merkt dat het eten en de bediening met liefde bereid en geserveerd wordt. Een aanrader!
B. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en goede en vooral vriendelijke service. Gekozen voor het 4 gangen menu in combinatie met passend wijnarrangement. Heerlijk menu: van kalfstartaar, zeebaars naar wilde fazant om vervolgens af te sluiten met Hollands kaasplankje. Amuse hapjes en lekkers bij koffie na afloop ook heerlijk! We komen snel weer terug, een aanrader!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was weer uitmuntend. Het beste restaurant van Leiden!
f.c. M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Enkele aparte wijnen bij het wijnarrangement!
Berend V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Warm welkom en zeer sfeervol. Een plek waar je echt in de watten wordt gelegd. Fijne bediening uitstekend eten voor alleszins redelijke prijs.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening. Aanrader!!
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten zijn zorgvuldig samengesteld met verrassende smaakcombinaties en worden smaakvol geserveerd. We hebben er mooie bijpassende wijnen (BOB-arrangement) bijbesteld. De bediening was zeer vriendelijk en gaf uitbreide toelichting op de gerechten en wijnen. We komen hier zeker vaker terug.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Geweldig mooie ervaring
Noraini S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Na mijn diploma-uitreiking hebben we hier gegeten met familie, een grote groep van 8 personen. Het concept van La Diva is heel erg leuk, je weet niet wat je krijgt maar het is superlekker. Een van ons heeft een glutenallergie en daar werd heel goed rekening mee gehouden. De bediening was heel professioneel en goed, bij alles wat we kregen, kregen we uitleg over wat het was. Af en toe zat er iets langer tussen de gerechten, maar wij vonden dat wel fijn, je hebt dan echt een avondje uit. Zeker een aanrader en als we weer in Leiden zijn komen we vast terug!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Sympathiek restaurant met dranken en spijzen op hoog niveau. De ontspannen sfeer en de prettige en ongedwongen sfeer zorgen telkens voor een geslaagde avond uit eten. Aanrader!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk verwend met een 4 gangen menu en lekkere bijpassende wijnen. Goeie sfeer en gezellige bediening. We komen zeker terug!
Noor H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk eten, warme sfeer en vriendelijke bediening. Zeker aan te raden