Over restaurant La Diva

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

Meer informatie over restaurant La Diva

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eefje A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was heerlijk en bijzonder! We hebben gekozen voor het 4 gangen menu met het kaasplankje.
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben hier prima gegeten. Het menu was mooi in balans en de gerechten waren prima bereid. Sommige gerechtjes waren verrassend wat betreft smaakcombinaties en structuur. De bediening was vriendelijk en correct. De wijnen van het wijnarrangement klopten goed met de gerechten. Vooral de madeira die geschonken werd vormde met het het voortreffelijke kaasplankje een heerlijke combinatie. Het enige nadeel is het geluid in het restaurant. Bij een volle bezetting is het is er erg rumoerig wat een intiem gesprek voeren lastig maakt. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Dit is komt doordat men er werkt met vooraf samengestelde menu's. A la carte eten is niet mogelijk. Voor herhaling vatbaar.
An C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Fantastisch gegeten. Ongelooflijk aardige bediening. Het enige minpunt is dat je bijna geen gesprek kunt voeren vanwege de slechte akoestiek.
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
21 diner gehouden hier, fantastisch eten, echt ieder gerecht was heerlijk erg genoten! Verder heel vriendelijk personeel was een top avond dankzij La Diva!
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteren hebben we 21 dinner gehouden in la diva. Het eten was verrulujkij, alle gangen waren fantastisch. Echt onder indruk. Verder is personee heel attentl. Echt aanrader dus, het top restaurant
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Al verschillende keren bij La DIva gegeten en nooit teleurgesteld! Het eten is altijd goed, duidelijk met veel toewijding en bedacht, geprepareerd en geserveerd. Altijd leuke gerechten op het menu; nooit pretentieus, maar wel erg lekker. Bediening prima, soms wat bescheiden.
Jammer (ook voor de eigenaar) dat er wat weinig volk zat. Ligt ook niet buiten het gezelligste deel van de stad, overigens wel prima met OV bereikbaar;10 min lopen van t station.
Kan ik iedereen aanraden!
FemkeF .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zoals altijd weer voortreffelijk. Alle zes gerechten weer even verrassend, met prima bijpassende wijn en uitleg. Gastvrijheid en vakman/vrouwschap op het hoogste niveau.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Frank Hakkenberg kookt de sterren van de hemel. Wat een passie legt dit jonge talent in het bereiden van zijn prachtig samengestelde menu. Jet mooie en zorgvuldig afgesteme wijnarrangement maken het geheel compleet. Een fantastische avond bij La Diva wordt kleur gegeven door gastvrouw Caroline. Zij verstaat haar vak en laat je thuis voelen in de warme ambiance van La Diva! Klasse!
A.g.mersman M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
het eten was heel goed maar na verhouding wel duur voor beeld een kommetje soep was de grote van een
thee kopje en daar was de dan bodem van bedekt dus nog geen twee lepels en zo was het met alle gerechtjes
het zag er allemaal goed en verzorg uit de bediening was goed en zeer vriendelijk wij hadden een 4 gangen diner
ik denk als een je 6 gangen diner zou nemen dat je dan wel voldoende zal zijn voor de smaak en de vriendelijk
huid vind ik het wel een aanrader het is ook wel leuk dat niet weet wat je op je boord krijg het word je goed vertel
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met mijn partner heerlijk gegeten.
Keuze uit 4, 5 of 6 gangen.
Wij hebben vier gangen genomen waarvan mijn partner een kaasplankje en ik een toetje. Allebei heel goed.
Het enige punt van aandacht is de lange tijd tussen de gangen. Die was wat ons betreft echt te lang.
Prijs-kwaliteit een dikke 10!
Loes_vw .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met 4 vriendinnen hier gegeten. Het waren heerlijke gerechten die mooi op elkaar aan sluiten. De wijn die geschonken werd was fantastisch, absoluut een grote aanrader om het wijn arrangement erbij te nemen!
De bediening was heel goed, ze gaf geduldig uitleg over de gerechten en was ontzettend vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Daniela P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen en goede service met een smile! Het enige minpuntje is de slechte ventilatie, het was er erg warm.
Pam B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het eten zag er allemaal prachtig uit maar niet overall zat even veel smaak aan vooral het vlees.
Ondanks dat het een vast menu is duurde het allemaal erg lang, zat te veel tijd tussen de gerechten. Dit lag niet aan bediend personeel want die deden enorm hun best maar moesten op de keuken wachten
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Genoten van een heerlijk vijf gangen menu. Met onze speciale wensen werd goed omgegaan. Het restaurant zat helemaal vol, maar dat ging niet ten koste van de service.
Johan.katya .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Uitstekend eten, verrassend ook. Vooral de tonijn was erg lekker. Ook de sukade was erg verrassend. Slim is ook dat je voor het bijpassende wijn-arrangement kunt kiezen voor halve glazen, zo kun je toch alles proeven en het is nog ruim voldoende.
De service is vriendelijk met verstand van zaken, humor ontbreekt ook niet.
Prijs/kwaliteit geef ik een 10!
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. De amuse, een hoorntje gevuld met haring en crème fraishe was mooi van smaak. De tonijnverrassing was prachtig opgemaakt en subtiel van smaak. Fris en goed in evenwicht. Kalfswang met ibericoham was aan de zoute kant. Het inkoken van de jus met spekjes is altijd riskant. Eendenborst met een loempia van eend en een wortelmouse met gefrituurde paddenstoelen (fluweelpootjes dacht ik) was prachtig en zeer smaakvol.
We hebben ook het wijnarrangement erbij genomen en hier zit wel de kracht van dit restaurant.
Zeer veel kennis van de wijnen en mooi complimenterend bij de gerechten.
TMVDB .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Dineren bij La Diva was een hele bijzondere en ontspannen ervaring met geweldig lekkere gerechten en heerlijke wijnen. Hoogtepunten uit het 6-gangen menu waren de (vegetarische) pasta van snijbonen en de eend. Maar ook het stukje tosti met truffelkaas als amuse was echt een smaakverwennerij!
Alles live klaargemaakt en het letterlijke kijkje in de keuken geeft je bijna het gevoel alsof ze in je eigen huis voor je aan het koken zijn.
Het restaurant is niet groot, maar smaakvol ingericht en ons bezoek krijgt zeker een vervolg (of meerdere)!
Ad_te_L .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een rustige ambiance. Uitgebalanceerde smaken en een lust voor het oog. Bij de gerechten worden bijpassende wijnen geserveerd (eventueel halve glazen). Aanrader...
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij la diva iediaal als je geen zin hebt om te beslissen wat je wilt eten hier eet je wat de pot schaft. Uiteraard kan je allergieën of als je geen vlees of vis eet aangeven. De bijpassende wijnen bij de gerechten zijn van een hoog niveau. Zeker de keuze van de gekarafeerde rode wijn bij het kalf vond ik fantastisch. En laat zien dat hier veel kennis is wat betreft de wijn spijs. Aanrader dus