La Diva

Noordeinde 23 2311 CA Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant La Diva

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

Meer informatie over restaurant La Diva

9,4

Jouw recensie over het restaurant La Diva

Raymond C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Leuk concept met lekker en mooi opgemaakt eten. Er zitten altijd wel verrassende wijnen in het wijnarrangement. Bijzonder vriendelijke bediening.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Top gegeten!
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heel gezellige avond gehad, mooie schilderijtjes op het bord, smaken hadden soms iets uitgesprokener gemogen maar al met al heerlijk. Ook leuke bediening en met name de wijnpresentatie was zo charmant.
Aanrader voor een fijne avond.
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fantastisch eten in een duurzame gelegenheid. Geweldige bediening en lekkere wijntjes bij de verschillende gerechten. En absolute topper!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Mooie gerechten , goed bijpassend wijnarrangement , vriendelijke bediening
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
eten was fantastisch. de sfeer in het restaurant is wat koeltjes
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Geen
Bo T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening
Hinde D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Kok kan ook verrassend en bijzonder eten voorzetten voor vegetariërs. Kleine mooie en smaakvolle gerechten met uitstekende bediening. Echte aanrader!
Tom I.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het is heel erg raar dat je van IENS per se minimaal 120 tekens moet gebruiken om je ervaring te beschrijven om überhaupt een recensie te kunnen plaatsen. Ik hoop dat anderen dit met mij eens zijn,
Joeno V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening en elke keer weer verbeteringen in het restaurant (keuken vernieuwd). De wijnen waren passend bij de gerechten en dat klopte precies.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
prima gegeten, jammer dat we achterin een hoekje zaten wat ongezellig en koud overkomt. omdat er een vol tafeltje van 4 naast ons zat was het moeilijk om te converseren met elkaar. Maar eten is gewoon heel erg goed met prima wijntjes er bij!
Sandra I.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten met heerlijke bijpassende wijnen
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Leuk concept, waarbij je altijd kiest voor een aantal gangen uit het verassingsmenu. Smakelijke gerechten van hoge kwaliteit. De hoeveelheid is goed afgestemt dat je na alle gangen niet te veel en niet te weinig gegeten hebt.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
De creaties van de chef zijn verrassend en overheerlijk. De gastvrouw is buitengewoon vriendelijk en zorgt voor een ontspannen sfeer in het restaurant. Echt een traktatie om naar La Diva te mogen gaan!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Genoten van 5-gangen menu met wijnarrangement, vlees/vis voor mij, vegetarisch voor mijn tafelgenoot. Heerlijke kleine gerechten met verrassende smaken. Niet goedkoop, maar het waard!
Raoul R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Uitstekend. Zeer goed afgewogen spijs drank combinaties. Prachtige wijnen. Ontspannen maar zeer deskundige bediening. Wij gingen pas tegen 01.00 weg zonder dat de bediening ons op enige manier het gevoel gaf dat het al zo laat was. Wat een feest om hier te eten. Doordat wij telkens helemaal achterin zitten hebben wij wij geen last van de indeling. De grootte (niet) is voor ons ook een deel van de charme. Wij raden dit restaurant bij iedereen van harte aan. Een van de beste van Leiden!
Fabianne H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Goed eten en prima service. Het enige minpunt was voor ons was de indeling van het restaurant. De tafels stonden erg dicht op elkaar, waardoor je zonder moeite de gesprekken van andere gasten kon afluisteren. De krapte tussen de tafels maakte het zitten en opstaan ook erg ongemakkelijk, omdat je dan bijna bij de buurman/vrouw op schoot zat. Het eten was daarentegen erg goed. De chef serveerde heerlijke gerechten met verse seizoensproducten. Wij hebben onder andere genoten van een heerlijke tartaar met piccalilly en een lamsfilet. De bediening was attent en erg vriendelijk. Wij hebben al met al een fijne avond gehad.
Will M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Top gegeten en prima bediend. Verrassende gerechten.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten en genoten. Wat een bijzondere en verfijnde gerechten, met de grootste zorg bereidt. Het beste restaurant van Leiden!