Over het restaurant La Diva

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

Meer informatie over restaurant La Diva

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

9,3
9,1
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben een hele leuke avond gehad! Goede service, erg goed eten met verrassende twists. Vooral blij met wijnarrangement met halve glazen!
Hessel W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Jon S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
TM V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Opnieuw geweldig lekker gegeten! Super dat de truffelkaas-tosti weer geserveerd werd, maar ook de eend en het dessert waren weer fantastisch!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Genoten van elk gerecht! Echt klasse van wat er uit de keuken komt. Ook de bediening is uitstekend. Het wijn arrangement versterkt de gerechten waarmee het plaatje compleet is. Toch 1 min puntje en dat is het interieur wat niet goed aansluit op de beleving van het diner. Al met al een aanrader!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima sfeer , zeer goed eten
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten hier met z'n 4-en. We hadden slechts 2 uur de tijd, maar daar werd heel goed rekening mee gehouden. Het 4-gangen menu hebben we precies gered in die tijd. Alle gangen waren goed. Dat komt wat mij betreft weinig voor dat alle gangen even perfect zijn, dus wat mij betreft ook qua prijs kwaliteit een aanrader! Ik kom hier zeker terug.
Jacky I.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Was weer een feestje . Heerlijk gegeten en super service.
Michiel P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was weer fijn om bij La Diva te eten. Er wordt duidelijk met hart en ziel gekookt. Heerlijk om geen menukaart te hebben en je te kunnen laten verrassen, je hoeft alleen aan te geven wat je niet wilt eten en ook vegetarisch is geen enkel probleem.. De combinaties tussen de gerechten en de wijn zijn zeer goed verzorgd. Een aanrader, wij komen zeker terug.
M V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gisteren erg lekker gegeten. De gangen die we kregen waren verrassend, mooi van smaak en de bijbehorende wijnen sloten erg mooi aan. Super avond en een aanrader.
Piet-Hein M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijke gegeten. De gerechten zijn uitstekend van smaak en origineel bedacht. Service is uitmuntend en zeer deskundig. Bij het wijnarrangement krijg je een goede toelichting waarom gekozen is voor deze specifieke wijn bij het gerecht.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Verrassende smaakvolle gerechten die plezierig geserveerd werden.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Lekker gegeten, menu was mooi in balans en het bijpassende wijnarrangement ook. Tel daar de prettige bediening bij op en je hebt een top avond. Prijzen zijn netjes. Aanrader dus dit fijne Leidse restaurant. Akoestiek mag beter.
Every V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten en prima verzorgd. Bediening is uitermate plezierig
Serwet D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met vier dames bij La Diva gegeten. Erg geslaagde avond. De bediening was erg attent en prettig, we voelden ons erg welkom wn vertroeteld. De kok was jong wn vriendelijk en het was leuk dat hij ook goed in beeld was.

We hadden het voer gangen menu genomen. Twee gangen met vis (koud en warm), een gang met eens en uiteindelijk een toetje. De koude vis was flauw van smaak en de citroencreme overheerste nogal. De sesam cracker die er op lag paste geweldig. De warme vis was lekker. De eend was erg lekker, heerlijk zelfs. Enige was dat de gepofte spelt veel te hard was en van ons allen van het bord mocht had mogen blijven. Het toetje met Haagse hopjes in de hoofdrol was GEWELDIG. Daar hadden we er alle vier nog wel een van gelust.

Kortom, heerlijk eten in een mooie en gemoedelijke locatie. Aanrader.
Jan_Eter_jr .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goed concept: aan het begin van de avond geef je door wat je liever niet eet, je kiest het aantal gangen en vervolgens komt er allerhande lekkers uit de keuken. Geen keuzestress dus! Ook de wijn wordt keurig voor je uitgekozen. Het smaakte allemaal prima (al zijn de amuses wat tuttig). Bediening is zeker niet op de voorgrond aanwezig maar is wel attent. Alleen de wijnen werden soms wat mompelend toegelicht, maar dat werd in smaak weer goedgemaakt. Tafeltjes staan vrij dicht op elkaar dus van een groter gezelschap heb je waarschijnlijk wel snel last. Verder een leuk klein zaakje met mooi eten voor een reuze schappelijke prijs.
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Dit was onze eerste keer in Leiden en dus ook bij La Diva. Gekozen op basis van de beoordelingen op iens. En wát een succes. Wij kunnen dit echt iedereen die van echt lekker eten, bijzondere combinaties en smaakbeleving houdt aanraden. Superverrassende, leuke combinaties die heerlijk bij elkaar smaken. Mooie presentatie, vriendelijke bediening en veel kennis in huis. Het bob-wijnarrangement was ook helemaal goed: erg smaakvol en elke wijn wordt uitgebreid toegelicht aan tafel. Lekker lang getafeld. Gemoedelijke sfeer, gezelligheid en knus restaurant. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Marlouke D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Erg gezellige avond gehad. Prettige bediening met persoonlijke touch.
Mila H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Een pareltje in Leiden! De meest heerlijke wijnen bij verrukkelijke en verrassende gerechten. De bediening is hartelijk en zeer deskundig.
M.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wauwwww, dat was genieten. We werden van het begin tot het eind in de watten gelegd. Wat een service en gastvrouw. Heel persoonlijk. Ontzettend leuk om alleen door te geven wat je niet lust en dan verrast te worden met mooie gerechten en heerlijke smaken. Het tussengerecht met kalfswang ging rechtstreeks mijn top 10 van beste gerechten ooit in.
De wijnen waren ook supergoed afgestemd op wat wij kregen.
Wij komen zeker nog een keer terug!