La Diva

Noordeinde 23 2311 CA Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant La Diva

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

Meer informatie over restaurant La Diva

• Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Geweldig mooie ervaring
Noraini S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Na mijn diploma-uitreiking hebben we hier gegeten met familie, een grote groep van 8 personen. Het concept van La Diva is heel erg leuk, je weet niet wat je krijgt maar het is superlekker. Een van ons heeft een glutenallergie en daar werd heel goed rekening mee gehouden. De bediening was heel professioneel en goed, bij alles wat we kregen, kregen we uitleg over wat het was. Af en toe zat er iets langer tussen de gerechten, maar wij vonden dat wel fijn, je hebt dan echt een avondje uit. Zeker een aanrader en als we weer in Leiden zijn komen we vast terug!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Sympathiek restaurant met dranken en spijzen op hoog niveau. De ontspannen sfeer en de prettige en ongedwongen sfeer zorgen telkens voor een geslaagde avond uit eten. Aanrader!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk verwend met een 4 gangen menu en lekkere bijpassende wijnen. Goeie sfeer en gezellige bediening. We komen zeker terug!
Noor H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk eten, warme sfeer en vriendelijke bediening. Zeker aan te raden
René Y.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Geweldige kok die voor afwisselende gerechten zorgt met uitstekende ingrediënten. Het een pakt soms wat beter uit dan het ander, maar is allemaal van hoog niveau. Prima service en bediening. Het is wel wat aan de prijs en de ambiance past niet (meer) bij de kwaliteit van eten en bediening. Het is een pijpenla en het wordt in de loop van de avond steeds rumoeriger, warmer en benauwder. Een nieuwe locatie zou La Diva echt in de top van de Leidse horeca brengen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Creatieve, bijzondere gerechten. De lekkerste glutenvrije broodjes gekregen die ik tot nu toe gegeten heb! Wijnarrangement was ook erg lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij La Diva. Een aanrader.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Na enige tijd niet bij La Diva gegeten te hebben was het fijn om te ontdekken dat de kwaliteit miniaal als vanouds en misschien nog wel beter was dan voorheen. Het interieur heeft ook een goede lift ondergaan. Fijn blijvertje met heerlijk eten, verrassende wijnen en vriendelijke medewerkers!
Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het is echt een feest om hier te eten. De prijs-kwaliteit is ongeëvenaard in Leiden. Elk gerecht is met zorg gemaakt en de smaken zijn heerlijk. Wij komen snel weer terug.
reindert B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Zelden zo goed en bijzonder gegeten. Mag je niet missen. Echte aanrader en ben zelf wel wat gewend. Klaar voor een Michelin ster. Accomodatie is wat steriel
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gezellig intiem restaurant met prima keuken. Bediening is top en wijnarrangement is een aanrader.
Danielle E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten is altijd heerlijk bij la diva. Goede wijnen ook.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben een hele leuke avond gehad! Goede service, erg goed eten met verrassende twists. Vooral blij met wijnarrangement met halve glazen!
Hessel W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Pareltje in Leiden; helaas bij te weinig mensen bekend.
Jon S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prima gegeten, beetje prijzig
schrijf_een_recensie .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vriendelijke en vaardige bediening. Wij gaven onze wensen en dieet wensen aan (glutenvrij en in verwachting is een lastige combi) en zij kwamen met heerlijke gerechten en passende wijn aan. Het was zelfs mogelijk het dessert in te ruilen voor een tussengerecht. Wij waren helemaal tevreden.
TM V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Opnieuw geweldig lekker gegeten! Super dat de truffelkaas-tosti weer geserveerd werd, maar ook de eend en het dessert waren weer fantastisch!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Genoten van elk gerecht! Echt klasse van wat er uit de keuken komt. Ook de bediening is uitstekend. Het wijn arrangement versterkt de gerechten waarmee het plaatje compleet is. Toch 1 min puntje en dat is het interieur wat niet goed aansluit op de beleving van het diner. Al met al een aanrader!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima sfeer , zeer goed eten