Over het restaurant La Diva

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

Meer informatie over restaurant La Diva

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
bebel .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Van te voren geef je aan waar je allergisch voor bent of echt liever niet eet.
De bediening is heel goed en vriendelijk.
Je koets tusse een 4, 5, of 6 gangen menu. De borden zijn heel mooi opgemaakt en het eten is voortreffelijk.
Wij zaten achterin het restaurant, waardoor je iets rustiger zit.

Een zeer grote aanrader voor een gezellige avond, gevuld met heerlijk eten.
I H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gisteren het 6-gangen diner genomen en het was een feestje. Heerlijk gegeten! Mooie porties (niet te groot, maar ook niet te klein) en erg lekker!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk eten, perfecte afstemming van smaken, originele combinaties.
Snelle en attente bediening. Lekkere kleine amuses en zoete hapjes
cees H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten, waarbij smaken goed samen kwamen. Goede en kundige bediening! Echte aanrader
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wat een fijn restaurant! Lieve mensen en heerlijk eten. Mooi concept zonder a la carte kaart maar met 4,5 of 6 gangen verrasings menu's. Mooie en bijzondere wijnen in het wijn arrangement. Heel mooi gepresenteerd. Absolute aanrader.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere wijnen!!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten, vooral beide visgerechten waren goed op smaak. Rustig en vriendelijk personeel. Kortom een gezellige avond uit
Astridd91 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De runderlende was zo heerlijk rood en zacht van binnen. Heerlijke smaakcombinaties en mooie bijpassende wijnen. Creatieve gerechten, zoals rode poon met geplette langoustine en langoustine saus. Heerlijk gegeten!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was weer super.
m S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer smakelijk gegeten. Een heerlijk menu met verrassende gerechten, met veel zorg bereid en een vriendelijke en gastvrije ontvangst.
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het diner was een opeenvolging van verrukkelijke en prachtige gerechtjes. Het enige minpunt was het prijzige welkomstdrankje.
Maddie12 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Altijd weer een feest om hier te eten. Ik ben een lastige eter, maar men weet de gerechten zo samen te stellen dat aan je wensen wordt voldaan en je tegelijkertijd toch wordt uitgedaagd om anders te eten en iets nieuws te proeven. Dit samen met de geweldige service, heerlijke wijnen en fijne sfeer maakt eten hier tot een geweldig feest. Elke keer weer! Ons favoriete restaurant in Leiden.
Noortje J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zoals altijd weer een erg goede avond gehad bij La Diva. Het eten was heerlijk en in combinatie met de wijn was het genieten geblazen. Wat ons betreft een echte aanrader!
joepdorst .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Leuk en rustig restaurantje, wel een beetje op de tocht gezeten. Zoals gebruikelijk werken ze niet a la carte maar met een menu. Eerst kregen wij een soort cappacio met eendelever, ik vond het vlees taai en heb de lever niet kunnen proeven. Daarna een heerlijke risotto met coquilles en paddestoel. Hoofdgerecht bestond uit een stuk hert, was mals en goed bereidt. Zoals vaak in de wat betere restaurants kregen we echter weining garnituur en saus. Wel geteld twee spruiten, die waren overigens wel erg lekker. Al met al een dikke voldoende.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gisteravond ter ere van mijn zusje haar verjaardag gegeten bij La Diva. Een heerlijke avond gehad. Gekozen voor het 4 gangen menu, voor de 4e gang was er de mogelijkheid te kiezen voor zoet of kaas, wat door de mannen op prijs werd gesteld. Ook bijpassende wijnen gehad, kwam goede en leuke uitleg bij en paste goed bij de gerechten. Elke gang was erg lekker. 1 van ons houdt niet van schaal, schelp dieren en vis etc...daar werd prima rekening mee gehouden. Begin van de avond werd hier naar gevraagd. Enige minpuntje was dat er ook door 1 van de tafel aan was gegeven liever geen citrus in combi met choco in het dessert, en vervolgens was het dessert sinaasappel met chocolade.....dit was wel een teleurstelling.
Na ook nog koffie / thee met friandises gehad, ook die erg lekker vooral de madeleines heerlijk! Al met al zeker voor herhaling vatbaar en ook voor de prijs prima te doen.
Eefje A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was heerlijk en bijzonder! We hebben gekozen voor het 4 gangen menu met het kaasplankje.
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben hier prima gegeten. Het menu was mooi in balans en de gerechten waren prima bereid. Sommige gerechtjes waren verrassend wat betreft smaakcombinaties en structuur. De bediening was vriendelijk en correct. De wijnen van het wijnarrangement klopten goed met de gerechten. Vooral de madeira die geschonken werd vormde met het het voortreffelijke kaasplankje een heerlijke combinatie. Het enige nadeel is het geluid in het restaurant. Bij een volle bezetting is het is er erg rumoerig wat een intiem gesprek voeren lastig maakt. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Dit is komt doordat men er werkt met vooraf samengestelde menu's. A la carte eten is niet mogelijk. Voor herhaling vatbaar.
An C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Fantastisch gegeten. Ongelooflijk aardige bediening. Het enige minpunt is dat je bijna geen gesprek kunt voeren vanwege de slechte akoestiek.
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
21 diner gehouden hier, fantastisch eten, echt ieder gerecht was heerlijk erg genoten! Verder heel vriendelijk personeel was een top avond dankzij La Diva!
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteren hebben we 21 dinner gehouden in la diva. Het eten was verrulujkij, alle gangen waren fantastisch. Echt onder indruk. Verder is personee heel attentl. Echt aanrader dus, het top restaurant