Over het restaurant La Diva

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

Meer informatie over restaurant La Diva

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
m S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer smakelijk gegeten. Een heerlijk menu met verrassende gerechten, met veel zorg bereid en een vriendelijke en gastvrije ontvangst.
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het diner was een opeenvolging van verrukkelijke en prachtige gerechtjes. Het enige minpunt was het prijzige welkomstdrankje.
Maddie12 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Altijd weer een feest om hier te eten. Ik ben een lastige eter, maar men weet de gerechten zo samen te stellen dat aan je wensen wordt voldaan en je tegelijkertijd toch wordt uitgedaagd om anders te eten en iets nieuws te proeven. Dit samen met de geweldige service, heerlijke wijnen en fijne sfeer maakt eten hier tot een geweldig feest. Elke keer weer! Ons favoriete restaurant in Leiden.
E M J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zoals altijd weer een erg goede avond gehad bij La Diva. Het eten was heerlijk en in combinatie met de wijn was het genieten geblazen. Wat ons betreft een echte aanrader!
joepdorst .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Leuk en rustig restaurantje, wel een beetje op de tocht gezeten. Zoals gebruikelijk werken ze niet a la carte maar met een menu. Eerst kregen wij een soort cappacio met eendelever, ik vond het vlees taai en heb de lever niet kunnen proeven. Daarna een heerlijke risotto met coquilles en paddestoel. Hoofdgerecht bestond uit een stuk hert, was mals en goed bereidt. Zoals vaak in de wat betere restaurants kregen we echter weining garnituur en saus. Wel geteld twee spruiten, die waren overigens wel erg lekker. Al met al een dikke voldoende.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gisteravond ter ere van mijn zusje haar verjaardag gegeten bij La Diva. Een heerlijke avond gehad. Gekozen voor het 4 gangen menu, voor de 4e gang was er de mogelijkheid te kiezen voor zoet of kaas, wat door de mannen op prijs werd gesteld. Ook bijpassende wijnen gehad, kwam goede en leuke uitleg bij en paste goed bij de gerechten. Elke gang was erg lekker. 1 van ons houdt niet van schaal, schelp dieren en vis etc...daar werd prima rekening mee gehouden. Begin van de avond werd hier naar gevraagd. Enige minpuntje was dat er ook door 1 van de tafel aan was gegeven liever geen citrus in combi met choco in het dessert, en vervolgens was het dessert sinaasappel met chocolade.....dit was wel een teleurstelling.
Na ook nog koffie / thee met friandises gehad, ook die erg lekker vooral de madeleines heerlijk! Al met al zeker voor herhaling vatbaar en ook voor de prijs prima te doen.
Eefje A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was heerlijk en bijzonder! We hebben gekozen voor het 4 gangen menu met het kaasplankje.
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben hier prima gegeten. Het menu was mooi in balans en de gerechten waren prima bereid. Sommige gerechtjes waren verrassend wat betreft smaakcombinaties en structuur. De bediening was vriendelijk en correct. De wijnen van het wijnarrangement klopten goed met de gerechten. Vooral de madeira die geschonken werd vormde met het het voortreffelijke kaasplankje een heerlijke combinatie. Het enige nadeel is het geluid in het restaurant. Bij een volle bezetting is het is er erg rumoerig wat een intiem gesprek voeren lastig maakt. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Dit is komt doordat men er werkt met vooraf samengestelde menu's. A la carte eten is niet mogelijk. Voor herhaling vatbaar.
An C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Fantastisch gegeten. Ongelooflijk aardige bediening. Het enige minpunt is dat je bijna geen gesprek kunt voeren vanwege de slechte akoestiek.
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
21 diner gehouden hier, fantastisch eten, echt ieder gerecht was heerlijk erg genoten! Verder heel vriendelijk personeel was een top avond dankzij La Diva!
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteren hebben we 21 dinner gehouden in la diva. Het eten was verrulujkij, alle gangen waren fantastisch. Echt onder indruk. Verder is personee heel attentl. Echt aanrader dus, het top restaurant
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goed restaurant. We hadden (te) hoge verwachtingen, deze werden toch niet helemaal waar gemaakt, misschien was dit mede door de redelijk hoge prijs. Maar wel goed gegeten en een heel gezellige avond gehad.
Er is geen kaart maar een variërend 4/5/6-gangen menu, altijd een pluspunt. Rekening gehouden met de vegetariër. Het hoofdgerecht van de vleeseter was te droog, dit hebben we aangegeven en dat werd dubbel en dwars goed gemaakt met een kaasplankje van het huis erbij. Kundig personeel, wat ons betreft was de sommelier te veel feitjes aan het opsommen en een beetje gedesinteresseerd, maar wij zijn geen echte wijnkenners.
We waren lekker aangeschoten na de (erg lekkere) bijpassende wijnen, al met al was het een mooie avond.
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Al verschillende keren bij La DIva gegeten en nooit teleurgesteld! Het eten is altijd goed, duidelijk met veel toewijding en bedacht, geprepareerd en geserveerd. Altijd leuke gerechten op het menu; nooit pretentieus, maar wel erg lekker. Bediening prima, soms wat bescheiden.
Jammer (ook voor de eigenaar) dat er wat weinig volk zat. Ligt ook niet buiten het gezelligste deel van de stad, overigens wel prima met OV bereikbaar;10 min lopen van t station.
Kan ik iedereen aanraden!
FemkeF .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zoals altijd weer voortreffelijk. Alle zes gerechten weer even verrassend, met prima bijpassende wijn en uitleg. Gastvrijheid en vakman/vrouwschap op het hoogste niveau.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Frank Hakkenberg kookt de sterren van de hemel. Wat een passie legt dit jonge talent in het bereiden van zijn prachtig samengestelde menu. Jet mooie en zorgvuldig afgesteme wijnarrangement maken het geheel compleet. Een fantastische avond bij La Diva wordt kleur gegeven door gastvrouw Caroline. Zij verstaat haar vak en laat je thuis voelen in de warme ambiance van La Diva! Klasse!
A.g.mersman M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
het eten was heel goed maar na verhouding wel duur voor beeld een kommetje soep was de grote van een
thee kopje en daar was de dan bodem van bedekt dus nog geen twee lepels en zo was het met alle gerechtjes
het zag er allemaal goed en verzorg uit de bediening was goed en zeer vriendelijk wij hadden een 4 gangen diner
ik denk als een je 6 gangen diner zou nemen dat je dan wel voldoende zal zijn voor de smaak en de vriendelijk
huid vind ik het wel een aanrader het is ook wel leuk dat niet weet wat je op je boord krijg het word je goed vertel
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met mijn partner heerlijk gegeten.
Keuze uit 4, 5 of 6 gangen.
Wij hebben vier gangen genomen waarvan mijn partner een kaasplankje en ik een toetje. Allebei heel goed.
Het enige punt van aandacht is de lange tijd tussen de gangen. Die was wat ons betreft echt te lang.
Prijs-kwaliteit een dikke 10!
loes_vw .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met 4 vriendinnen hier gegeten. Het waren heerlijke gerechten die mooi op elkaar aan sluiten. De wijn die geschonken werd was fantastisch, absoluut een grote aanrader om het wijn arrangement erbij te nemen!
De bediening was heel goed, ze gaf geduldig uitleg over de gerechten en was ontzettend vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Daniela P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen en goede service met een smile! Het enige minpuntje is de slechte ventilatie, het was er erg warm.
Pam B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het eten zag er allemaal prachtig uit maar niet overall zat even veel smaak aan vooral het vlees.
Ondanks dat het een vast menu is duurde het allemaal erg lang, zat te veel tijd tussen de gerechten. Dit lag niet aan bediend personeel want die deden enorm hun best maar moesten op de keuken wachten