La Diva

Noordeinde 23 2311 CA Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant La Diva

Elke dag nieuwe verrassingen

Aan de voorkant de ultieme gastvrijheid en in de keuken een explosie van smaak. Als gast word je verwend met al het moois dat de natuur dagelijks te bieden heeft. Hierbij maakt de chef gebruik van smaakvolle producten van de markt, passend bij het seizoen. A la carte eten kan hier niet, elke dag stelt de chef weer een smaakvol menu voor je samen. Een waar culinair feestje!

Meer informatie over restaurant La Diva

9,5

Jouw recensie over het restaurant La Diva

Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Super service! Heerlijk eten en een heel mooi nieuw toilet
Marianne Elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk eten !
Merlijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Een heerlijke eet-ervaring in een rustige en gezellige sfeer. Ik wist niet dat langoustine zo mooi combineerde met paddestoelen, en paling met zoete biet werd fijn geflankeerd door een droge wijn. Aanrader!
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten: kalfstartaar met picallilly-ijs was meest verassende vd 6 gangen denk ik. Maar de wijn, geen enkele misser, maakte het feest compleet! Met de Pineau des Charentes als ultieme uitblinker bij Hollandse kazen!
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We komen hier regelmatig en worden iedere keer verrast door de lekkere combinatie van smaken. Het personeel vertelt beeldend over de bijpassende wijnen.
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een heerlijke avond geweest. Zeer gastvrij met alle aandacht. Lekkere gerechten die in een precies goed tempo geserveerd werden, de bijpassende wijnen werden uitgebreid toegelicht. Absoluut een aanrader.
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wat een geweldig concept en wat was het eten fantastisch!!! De bediening was zo aardig en snel! Wij komen zeker terug! Aanrader voor iedereen.
Pom B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk eten dat je naar nog meer doet verlangen gecombineerd met mooie bijpassende wijnen. Ook de service van de dames en is top! En leuk dat de kok ook geïnteresseerd is in wat je er van vindt.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gegeten met bijpassend wijnarrangement. Voor zowel vegetariër als niet-vegetariërs had de keuken een zeer goed menu samengesteld. Bediening is vriendelijk en heeft kennis van zaken. Goede service aan tafel, met goede toelichting van gerechten en bijpassende wijnen. Zeker een aanrader.
Noud V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijke date gehad, met bijzonder lekker voedsel met het genot van lekkere wijn. De service is uitstekend. Heel knus en gezellig ingericht. De kok is een echte kunstenaar.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Verrassende gerechten van hoog niveau, goede wijn erbij met uitgebreide uitleg van wijn en gerechten.
We hebben heerlijk gegeten!
Mirandus D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Fantastisch gegeten hier, mooie wijnen bij de gerechten. Bediening is zeer behulpzaam en vriendelijk. Een absolute aanrader
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gastronomie op topniveau aan een schappelijke prijs! De deskundige uitleg bij de gerechten en wijnen maakte de belevenis voor ons compleet.
Maurits M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Weer zeer goed gegeten. Fantastische wijnen bij de gerechten. Service top, uitleg over het eten en drinken, top!
Erma K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Surprise diner icm wijn was prima. Vegetarische variant was goed! Toelichting wijnen zeer uitgebreid maar zeker leerzaam
Keukenmeesters A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Leuke ontdekking in Leiden! Heerlijk gegeten. 4-gangenmenu was precies goed en gevarieerd. Ik kan dit iedereen aanraden.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten van een 4 gangen diner met wijnarrangement. Eten was zeer goed verzorgd met zeer goede smaakcombinaties. Zeer vriendelijke en informatieve bediening. Lekker wijnarrangement. Samengevat, helemaal top!!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Voor 2 e keer hier gegeten: was wederom geweldig we hebben een fantastsche avond gehad : heerlijk 4 gangen diner met verrassende gerechten. We namen niet bij elk gerecht een ander glas wijn . Maar de wijnen die we namen , soms halve glazen waren heerlijk.
Bediening uitstekend verzorgd door (maar) 2 supervriendelijke hardwerkende dames: knap hoor!
De akoustiek is helaas slecht : daar moeten goed oplossingen voor zijn.

Het interieur verdient een upgrade naar een niveau wat overeenkomt met de kwaliteit van dit restaurant.

We komen zeker een keer terug.
Noortje J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Het eten en de wijnen waren heerlijk. In een ontspannen sfeer hebben we genoten. Door een gedeeltelijke verbouwing past het interieur zich wat aan aan de kwaliteit op je bord. Zelden zo’n goede prijs/ kwaliteit verhouding gezien.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Elk gerecht is een kunstwerk op zich, afgestemd op en rekening houdend met persoonlijke wensen. Alles is zo heerlijk. Service en bediening is voortreffelijk. Goede sfeer. Zalige wijnen. Ik kan het iedereen aanraden. Beste restaurant in Leiden.