La Diligence

Stationsweg 9 6075 CA Herkenbosch Nederland Kaart

Over restaurant La Diligence

Familie restaurant bij uitstek

Sinds 1903 hebben vier generaties op dit adres de fundering gelegd voor restaurant La Diligence dat in 1992 zijn huidige vorm kreeg. Een op en top familierestaurant dus! Elke week stelt de chef een nieuw verrassing menu samen met gerechten uit de klassiek Franse keuken. Maar ook voor een Limburgs buffet of Tafeltje vol tapas kun je hier terecht.

Meer informatie over restaurant La Diligence

• Terras
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Verrassend!
Op een rustige, zomerse zondagavond kwamen wij terecht op het terras van La Diligence.
We vonden de kaart gevarieerd en kozen voor een garnalensurprise en gebakken sardientjes vooraf.
Als hoofdgerecht hebben we een maaltijdsalade gegeten.
We werden verrast met een lekkere amuse.
Het eten was zondermeer van goede kwaliteit.
De bediening was vriendelijk!
Met een sigaartje toe (1 euro) en een 'klein ijsje' op maat sloten we af.
De rekening viel ons mee; we hebben ons verwend gevoeld en hebben lekker gegeten en gedronken.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Al bij de entree een gezellige sfeer. Wij arriveerden om.17.45 met 2 kinderen. Er waren al twee tafels bezet. Het wildseizoen is hier begonnen. Na een trio van zalige amuzes, 6 zalige oesters voor meneer en kalfscarpaccio voor mevrouw. Hoofdgerecht patrijs met overheerlijke, huisgemaakte zuurkool en hertenrugfilet met rode wijnsaus vergezeld van een verrukkelijk stoofpeertje, spruitjes en aardappelgratin. De porties zijn lekker ruim! Voor de kids is een heerlijk menu mogelijk, dat verder gaat dan frites met kipnuggets (van prima kwaliteit)! Dit alles vergezeld van heerlijke wijntjes zowel rood als wit.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Ter afsluiting van onze vakantie in dit sfeervolle restaurant met meer dan goede en zeer attente bedienende dames uitstekend gegeten: amuses met een mousse van zalm, een kroketje Münsterkaas en een soepje met kerrie. Aansluitend heerlijke rundercappaccio, overheerlijke tomatensoep en runder bouillon met kleine stukjes vlees en een vegetarische schotel met vele producten en smaken. De tong met warm vers fruit, aardappel gratin, frites en gebakken aardappeltjes en overheerlijke kleine tuinboontjes met spekjes in een heerlijke melksaus, de kabeljauwfilet gebakken op de huid en de vegetarische hoofdschotel overtroffen onze stoutste verwachtingen. En over de afsluitende dessertvariaties en koffie maar helemaal niet te spreken. Heel erg lekker en zeer creatief opgediend. Alle begeleidende wijnen waren prima op temperatuur en van goede klasse.
Chapeau, en bedankt voor deze fantastische avond!
Han G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Eens het aangeprezen wildmenu genomen en het kan gezegd worden: "Ongekend lekkere en creatief opgediende gerechten van uitstekende kwaliteit!" De sublieme begeleidende sauzen en verschillende heerlijke wintergroenten completeerden het geheel tot een prachtige eetbeleving in een rustige en aangename sfeer! Dank u vriendelijk, namens vier verwende gasten.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Dit restaurant gekozen op basis van de Iens recenties. Leuk restaurant, erg vriendelijke bediening en mooie kaart. We zijn voor het vijf gangen verrassingsmenu gegaan. Lekkere amuse, voorgerecht en soep. Het tussengerecht van kalfsvlees was minder (leek gefrituurd en dreef in het vet). Jammer dat je vervolgens van je opbouwende kritiek geen terugkoppeling krijgt. Hoofd- en nagerecht was gelukkig wel weer erg lekker, net als de spaanse wijn die werd aanbevolen. Kortom een goede keuze.